Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 9 september 2008 om 09:09
Forte, ik weet niet waar je woont maar Teun is bij ons in de regio heel populair. Echt heel populair. Op het kdv zijn 4 groepen en 4 Teunen. Daar worden ze dan icm met de achternaam genoemd, dus bv 'Heeft Teun de Vries al een fles gehad?'
Ik vind het wel een leuke, stoere naam en als jij het niet erg vind dan moet je het zeker doen!
Ik vind het wel een leuke, stoere naam en als jij het niet erg vind dan moet je het zeker doen!
woensdag 10 september 2008 om 11:38
quote:Selma Duim schreef op 09 september 2008 @ 09:09:
Forte, ik weet niet waar je woont maar Teun is bij ons in de regio heel populair. Echt heel populair. Op het kdv zijn 4 groepen en 4 Teunen. Daar worden ze dan icm met de achternaam genoemd, dus bv 'Heeft Teun de Vries al een fles gehad?'
Ik vind het wel een leuke, stoere naam en als jij het niet erg vind dan moet je het zeker doen!Hoe zit dit met de naam Sam? Deze naam schijnt ook heel erg hoog te staan in de populaire namen, maar ik ken er geen 1. En hoor 'm ook vrijwel nooit.
Ik vind het wel een leuke, stoere naam en als jij het niet erg vind dan moet je het zeker doen!Hoe zit dit met de naam Sam? Deze naam schijnt ook heel erg hoog te staan in de populaire namen, maar ik ken er geen 1. En hoor 'm ook vrijwel nooit.
donderdag 11 september 2008 om 12:53
vrijdag 12 september 2008 om 11:25
vrijdag 12 september 2008 om 11:27
quote:Virginia_11 schreef op 11 september 2008 @ 12:53:
Mag ik jullie om hulp vragen. Ik verwacht volgende maand een jongentje en ik heb al een zoon die Adam heet.
We hebben nog steeds geen leuke naam kunnen vinden, wat vinden jullie een leuke naam die bij Adam past.
Wij zijn beiden geen Nederlanders, dus liever geen Oerhollandse namen.
David
Matthew
Marcus
(om even religieus te blijven... en Engels uitspreekbaar)
Mag ik jullie om hulp vragen. Ik verwacht volgende maand een jongentje en ik heb al een zoon die Adam heet.
We hebben nog steeds geen leuke naam kunnen vinden, wat vinden jullie een leuke naam die bij Adam past.
Wij zijn beiden geen Nederlanders, dus liever geen Oerhollandse namen.
David
Matthew
Marcus
(om even religieus te blijven... en Engels uitspreekbaar)
vrijdag 12 september 2008 om 13:09
vrijdag 12 september 2008 om 13:54
quote:Anouk schreef op 12 september 2008 @ 13:14:
De vriend van mn broer heet ook David op zn Engels uitgesproken, als ze dat eenmaal weten, doet iedereen dat gewoon, dat is toch ook met Adam zo of niet? Ik vind Adam en David wel erg leuk bij elkaar in ieder geval
Ja dat klopt wel, Adam wordt nog weleens op zijn Nederlands uitgesproken, maar hij corrigeert ze dan altijd.
David vind ik een leuke naam.
De vriend van mn broer heet ook David op zn Engels uitgesproken, als ze dat eenmaal weten, doet iedereen dat gewoon, dat is toch ook met Adam zo of niet? Ik vind Adam en David wel erg leuk bij elkaar in ieder geval
Ja dat klopt wel, Adam wordt nog weleens op zijn Nederlands uitgesproken, maar hij corrigeert ze dan altijd.
David vind ik een leuke naam.
zaterdag 13 september 2008 om 22:24
quote:Luxaflex schreef op 12 september 2008 @ 09:28:
Dames,
Ik zou graag jullie mening horen over de naam Pieter. Wat vinden jullie?
Groeten,
Luxaflex
Ik vind Pieter een hele leuke naam. Het enige wat mij zal tegenhouden om m'n kind zo te noemen is de afkorting Piet. Dat zou ik vreselijk vinden.
Deze naam stond lang bovenaan mijn lijstje. Hij staat nog steeds wel in mijn top-10, je hoort die naam ook niet vaak.
Dames,
Ik zou graag jullie mening horen over de naam Pieter. Wat vinden jullie?
Groeten,
Luxaflex
Ik vind Pieter een hele leuke naam. Het enige wat mij zal tegenhouden om m'n kind zo te noemen is de afkorting Piet. Dat zou ik vreselijk vinden.
Deze naam stond lang bovenaan mijn lijstje. Hij staat nog steeds wel in mijn top-10, je hoort die naam ook niet vaak.
maandag 15 september 2008 om 09:42
Luxaflex; pieter vind ik een leuke naam. lekker beetje ouderwets maar nu weer helemaal leuk! (dat heb ik zelf ook met de naam paula voor een meisje, in eerste instantie denk je ulkg oude naam... en daarna denk je, o die naam is eigenlijk ook wel lief en leuk!)
Bieb;
Senne
Timon
Faber
Rinse
Ruben
Bas
Finn
Sam(uel)
Wessel
Rocco
Gijs
Rein
Maike;
Hidde
Yaron
Lei
Faber
Fokko
Evan
Diem
Dim
Lode
Yari
Aiden
Thieme
Rinze
Roemer
Nino
Juma
Rebecca;
Levi vind ik best een stoere naam. Zou niet meteen denken aan leeffie.. maar goed, als je daar steeds aan gaat denken is het een argument om over na te denken.
Bieb;
Senne
Timon
Faber
Rinse
Ruben
Bas
Finn
Sam(uel)
Wessel
Rocco
Gijs
Rein
Maike;
Hidde
Yaron
Lei
Faber
Fokko
Evan
Diem
Dim
Lode
Yari
Aiden
Thieme
Rinze
Roemer
Nino
Juma
Rebecca;
Levi vind ik best een stoere naam. Zou niet meteen denken aan leeffie.. maar goed, als je daar steeds aan gaat denken is het een argument om over na te denken.