Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 15 september 2008 om 09:58
quote:[message=1963390,noline]Catooo schreef op 15
Maike;
Hidde Leuk!!!
Yaron Haha, zo heet de jongste. Super naam dus!
Lei Lijkt teveel op naam oudste. Levi!
Faber Leuk.
Fokko Nee!
Evan Nee.
Diem Achternaam begint met een M
Dim Idem
Lode Leuk.
Yari Nee
Aiden Nee
Thieme Nee
Rinze Nee
Roemer Nee
Nino Nee
Juma Leuk!
Rebecca;
Levi vind ik best een stoere naam. Zou niet meteen denken aan leeffie.. maar goed, als je daar steeds aan gaat denken is het een argument om over na te denken.Ik vind Levi dus ook een supernaam. De mijne is inmiddels 5 en destijds een hele aparte naam. Nu hoor je hem steeds vaker.
Maike;
Hidde Leuk!!!
Yaron Haha, zo heet de jongste. Super naam dus!
Lei Lijkt teveel op naam oudste. Levi!
Faber Leuk.
Fokko Nee!
Evan Nee.
Diem Achternaam begint met een M
Dim Idem
Lode Leuk.
Yari Nee
Aiden Nee
Thieme Nee
Rinze Nee
Roemer Nee
Nino Nee
Juma Leuk!
Rebecca;
Levi vind ik best een stoere naam. Zou niet meteen denken aan leeffie.. maar goed, als je daar steeds aan gaat denken is het een argument om over na te denken.Ik vind Levi dus ook een supernaam. De mijne is inmiddels 5 en destijds een hele aparte naam. Nu hoor je hem steeds vaker.
maandag 15 september 2008 om 10:21
maandag 15 september 2008 om 10:34
maandag 15 september 2008 om 12:16
quote:Catooo schreef op 15 september 2008 @ 09:42:
Luxaflex; pieter vind ik een leuke naam. lekker beetje ouderwets maar nu weer helemaal leuk! (dat heb ik zelf ook met de naam paula voor een meisje, in eerste instantie denk je ulkg oude naam... en daarna denk je, o die naam is eigenlijk ook wel lief en leuk!)
Bieb;
Senne, nee
Timon, zonder- n leuker
Faber,als in Peter Faber
Rinse, als in stroop
Ruben, te gewoon en ik ken er teveel
Bas, vanaf kleins af aan leuke naam, maar ken er teveel en die zijn allemaal niet zo leuk
Finn, zo zou ik geheten hebben als ik geen Biebje was geworden. Nu ook wel erg popi.
Sam(uel), veels te popi
Wessel, ken ik ook een exemplaar van
Rocco, neee!!!
Gijs, zo heet mijn oom
Rein, nee.
Maike;
Hidde
Yaron
Lei
Faber
Fokko
Evan
Diem
Dim
Lode
Yari
Aiden
Thieme
Rinze
Roemer
Nino
Juma
Rebecca;
Levi vind ik best een stoere naam. Zou niet meteen denken aan leeffie.. maar goed, als je daar steeds aan gaat denken is het een argument om over na te denken.Pieter is een leuke naam (mijn vriend heet zo). En voor een jongetje van nu vind ik hem wel stoer. Volgens mij worden er tegenwoordig weinig Pieters geboren.
En de namen die hier opgenoemd staan voor bij Nova, vind ik allemaal niets. Of te popi, of te zweverig of associaties... In ieder geval bedankt!
Luxaflex; pieter vind ik een leuke naam. lekker beetje ouderwets maar nu weer helemaal leuk! (dat heb ik zelf ook met de naam paula voor een meisje, in eerste instantie denk je ulkg oude naam... en daarna denk je, o die naam is eigenlijk ook wel lief en leuk!)
Bieb;
Senne, nee
Timon, zonder- n leuker
Faber,als in Peter Faber
Rinse, als in stroop
Ruben, te gewoon en ik ken er teveel
Bas, vanaf kleins af aan leuke naam, maar ken er teveel en die zijn allemaal niet zo leuk
Finn, zo zou ik geheten hebben als ik geen Biebje was geworden. Nu ook wel erg popi.
Sam(uel), veels te popi
Wessel, ken ik ook een exemplaar van
Rocco, neee!!!
Gijs, zo heet mijn oom
Rein, nee.
Maike;
Hidde
Yaron
Lei
Faber
Fokko
Evan
Diem
Dim
Lode
Yari
Aiden
Thieme
Rinze
Roemer
Nino
Juma
Rebecca;
Levi vind ik best een stoere naam. Zou niet meteen denken aan leeffie.. maar goed, als je daar steeds aan gaat denken is het een argument om over na te denken.Pieter is een leuke naam (mijn vriend heet zo). En voor een jongetje van nu vind ik hem wel stoer. Volgens mij worden er tegenwoordig weinig Pieters geboren.
En de namen die hier opgenoemd staan voor bij Nova, vind ik allemaal niets. Of te popi, of te zweverig of associaties... In ieder geval bedankt!
dinsdag 16 september 2008 om 10:22
quote:satire schreef op 15 september 2008 @ 18:30:
Nova en
Jeen (oude friese naam)
Cas
Casper
Thijmen
Jorg
Jurre
Tycho
Viggo
Karst
Jelle
Marnix
Bjarne
Daan
JoëlIk vind Viggo een erg leuke naam. Die stond al op mijn lijstje, maar, mijn vriend ziet dat niet zo zitten. Verder vind ik Cas wel leuk. Thymen hebben we de variant Thymo op het lijstje, maar ook nog niet dolenthousiast.
Maar wij vinden jongensnamen echt moeilijk. Toen ik zwanger was van mijn meisje, hadden we geen eens een jongensnaam. Gelukkig dat het niet stiekem een jongetjes was.
Nova en
Jeen (oude friese naam)
Cas
Casper
Thijmen
Jorg
Jurre
Tycho
Viggo
Karst
Jelle
Marnix
Bjarne
Daan
JoëlIk vind Viggo een erg leuke naam. Die stond al op mijn lijstje, maar, mijn vriend ziet dat niet zo zitten. Verder vind ik Cas wel leuk. Thymen hebben we de variant Thymo op het lijstje, maar ook nog niet dolenthousiast.
Maar wij vinden jongensnamen echt moeilijk. Toen ik zwanger was van mijn meisje, hadden we geen eens een jongensnaam. Gelukkig dat het niet stiekem een jongetjes was.
woensdag 17 september 2008 om 10:29
quote:nuska schreef op 16 september 2008 @ 21:45:
@Maike1
Noam/Noah Achternaam begint met een M en Noah vind ik te popi
Aaron Lijkt teveel op naam jongste
Boaz Niet helemaal
Yoram Achternaam begint met M en lijkt teveel op naam jongste
Zev Achternaam is 1 lettergreep, dus we hebben het liefst een naam met twee lettergrepen.
Eitan Mwoah
Gabriel NeeToch bedankt!
@Maike1
Noam/Noah Achternaam begint met een M en Noah vind ik te popi
Aaron Lijkt teveel op naam jongste
Boaz Niet helemaal
Yoram Achternaam begint met M en lijkt teveel op naam jongste
Zev Achternaam is 1 lettergreep, dus we hebben het liefst een naam met twee lettergrepen.
Eitan Mwoah
Gabriel NeeToch bedankt!
maandag 22 september 2008 om 10:35
maandag 22 september 2008 om 10:49
Shyte wat vind je van Thije? vind ik zelf mooier dan Stije...
En ook leuk bij Duco passen! Thore is ook mooi!
Ga even nadenken wat er nog meer bij past, kom later op terug
En merlijn, vind ik ook een mooie naam. wat ik alleen jammer vind is dat je er zoveel varianten van hebt en dat die voor jongens en meisjes door elkaar worden gebruikt.
Merijn, Merlijn, Marijn, Marlijn, Merlin, Marlin, etc...
En ook leuk bij Duco passen! Thore is ook mooi!
Ga even nadenken wat er nog meer bij past, kom later op terug
En merlijn, vind ik ook een mooie naam. wat ik alleen jammer vind is dat je er zoveel varianten van hebt en dat die voor jongens en meisjes door elkaar worden gebruikt.
Merijn, Merlijn, Marijn, Marlijn, Merlin, Marlin, etc...
maandag 22 september 2008 om 10:58
maandag 22 september 2008 om 13:41
Zaterdag toch nog een positieve test gedaan!!! Dus, YESSS!
De meisjesnaam is al helemaal in kannen en kruiken en voor een jongen hebben we tot nu toe dit:
Elver
Espen
Hedde
Hidde
Abel
Fedde
Dante
Edin
Geen van de namen is het helemaal, al ben ik wel errug gecharmeerd van Edin.
Welke jongensnaam hebben jullie nog voor mij als suggestie?
De oudste twee heten Levi en Yaron.
Alvast bedankt!
De meisjesnaam is al helemaal in kannen en kruiken en voor een jongen hebben we tot nu toe dit:
Elver
Espen
Hedde
Hidde
Abel
Fedde
Dante
Edin
Geen van de namen is het helemaal, al ben ik wel errug gecharmeerd van Edin.
Welke jongensnaam hebben jullie nog voor mij als suggestie?
De oudste twee heten Levi en Yaron.
Alvast bedankt!