Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 7 februari 2011 om 09:11
@ Shiva
ik vind al je namen leuk Julius het leukst.
Julian het minst leuk.
dus aan mij heb je niet zo veel hahaha.
misschien dat hier nog iets voor je bij zit.
Joris
Florian
Jurrian
Elias
Tristan
Ferran
Lucan
Nathan
Pepijn
Silvijn
Thijmen
Tobias
Camiel
Emiel
Chiel
Pascal
Felix
Justus
Jonas
Jilles
Louis
Linus
Marcus
Mathies/Mathis
Silas
ik vind al je namen leuk Julius het leukst.
Julian het minst leuk.
dus aan mij heb je niet zo veel hahaha.
misschien dat hier nog iets voor je bij zit.
Joris
Florian
Jurrian
Elias
Tristan
Ferran
Lucan
Nathan
Pepijn
Silvijn
Thijmen
Tobias
Camiel
Emiel
Chiel
Pascal
Felix
Justus
Jonas
Jilles
Louis
Linus
Marcus
Mathies/Mathis
Silas

maandag 7 februari 2011 om 11:42
Bedankt voor het meedenken!
Wat betreft de naamsuggesties: er zitten namen bij die leuk zijn, maar binnen ons netwerk al voorkomen, en namen die ik minder leuk vind dan ons eigen rijtje.
Wel fijn om bevestigd te zien dat in 'ons' rijtje voor ons tot nog toe de leukste namen staan, maar welke is dan het leukst.. Haha, jullie zijn daar ook verdeeld over zie ik.
Wat betreft de naamsuggesties: er zitten namen bij die leuk zijn, maar binnen ons netwerk al voorkomen, en namen die ik minder leuk vind dan ons eigen rijtje.
Wel fijn om bevestigd te zien dat in 'ons' rijtje voor ons tot nog toe de leukste namen staan, maar welke is dan het leukst.. Haha, jullie zijn daar ook verdeeld over zie ik.
maandag 7 februari 2011 om 12:29
@mayala: ik vind Rowin heel lelijk, maar ik kan me dan wel weer indenken dat een leuk kind de naam minder lelijk of zelfs leuk zou kunnen maken.
@shiva: ook jouw lijstje is niet zo mijn smaak, Wessel vind ik het minste, Stijn het leukst. Wat dacht je nog van:
Tijmen
Ruben
Sybren
Simon
Jacob
Lars
Arnon
@shiva: ook jouw lijstje is niet zo mijn smaak, Wessel vind ik het minste, Stijn het leukst. Wat dacht je nog van:
Tijmen
Ruben
Sybren
Simon
Jacob
Lars
Arnon
maandag 7 februari 2011 om 13:02
quote:Shiva_ schreef op 07 februari 2011 @ 04:05:
Hadden heel lang Wessel op 1, maar ik bleef twijfelen of het echt de aller allerleukste naam is. Nu hebben we ook nog in de race Julius, Floris, Julian en Stijn... Vinden het mooie namen, maar wisselen steeds wat de leukste is. Wat vinden jullie? Ik vind Wessel een redelijk mooie naam. Niet supermooi, maar wel leuk. Het doet me ook een beetje denken aan Wesley en dat vind ik dan weer een vreselijke naam. Verder vind ik Julius en Floris twee supermooie namen, heel stijlvol. Julius komt iets minder vaak voor, denk ik. Dus ik zou voor Julius kiezen. Julian en Stijn vind ik ook leuk en wel wat stoerder. Maar ook deze namen komen redelijk vaak voor. Dat zou voor mij een reden zijn om voor Julius te gaan. Floris zou bij mij op de 2e plaats staan. En Julian en Stijn zouden bij mij een gezamenlijke 3e plek krijgen. En Wessel zou ik op nr 4 zetten.
Hadden heel lang Wessel op 1, maar ik bleef twijfelen of het echt de aller allerleukste naam is. Nu hebben we ook nog in de race Julius, Floris, Julian en Stijn... Vinden het mooie namen, maar wisselen steeds wat de leukste is. Wat vinden jullie? Ik vind Wessel een redelijk mooie naam. Niet supermooi, maar wel leuk. Het doet me ook een beetje denken aan Wesley en dat vind ik dan weer een vreselijke naam. Verder vind ik Julius en Floris twee supermooie namen, heel stijlvol. Julius komt iets minder vaak voor, denk ik. Dus ik zou voor Julius kiezen. Julian en Stijn vind ik ook leuk en wel wat stoerder. Maar ook deze namen komen redelijk vaak voor. Dat zou voor mij een reden zijn om voor Julius te gaan. Floris zou bij mij op de 2e plaats staan. En Julian en Stijn zouden bij mij een gezamenlijke 3e plek krijgen. En Wessel zou ik op nr 4 zetten.
maandag 7 februari 2011 om 14:28
maandag 7 februari 2011 om 21:03
quote:Shiva_ schreef op 07 februari 2011 @ 04:05:
Hallo allemaal!
Hier zijn de laatste paar weken ingegaan en de jongensnaam blijft lastig!! Hadden heel lang Wessel op 1, maar ik bleef twijfelen of het echt de aller allerleukste naam is. Nu hebben we ook nog in de race Julius, Floris, Julian en Stijn... Vinden het mooie namen, maar wisselen steeds wat de leukste is. Wat vinden jullie? Of is de ultieme naam hier nog niet genoemd en hebben jullie die voor mij? (Wel zelfde soort/ stijl naam)Ik vind Julian heel mooi als je het uitspreekt als Djulien
Hallo allemaal!
Hier zijn de laatste paar weken ingegaan en de jongensnaam blijft lastig!! Hadden heel lang Wessel op 1, maar ik bleef twijfelen of het echt de aller allerleukste naam is. Nu hebben we ook nog in de race Julius, Floris, Julian en Stijn... Vinden het mooie namen, maar wisselen steeds wat de leukste is. Wat vinden jullie? Of is de ultieme naam hier nog niet genoemd en hebben jullie die voor mij? (Wel zelfde soort/ stijl naam)Ik vind Julian heel mooi als je het uitspreekt als Djulien
maandag 7 februari 2011 om 21:50
@Fiefje
dan zou ik voor Floris gaan! het meest tijdloos!!! Blijft altijd mooi.
Julian en Stijn zijn echt namen van de laatste jaren, dat moet j willen. Dat de naam het tijdsbeeld aangeeft.
Julius kan ik nog niet aan wennen. Vind Justus dan veel leuker.
En Wessel....hmmm, dat vind ik persoonlijk geen mooie naam, heb er wat slome associaties bij....???
dan zou ik voor Floris gaan! het meest tijdloos!!! Blijft altijd mooi.
Julian en Stijn zijn echt namen van de laatste jaren, dat moet j willen. Dat de naam het tijdsbeeld aangeeft.
Julius kan ik nog niet aan wennen. Vind Justus dan veel leuker.
En Wessel....hmmm, dat vind ik persoonlijk geen mooie naam, heb er wat slome associaties bij....???

dinsdag 8 februari 2011 om 07:33
Tja, misschien dat ik daarom nog wat twijfels heb over Wessel. Mn vriend heeft die twijfels niet. Julius vindt m'n vriend heel mooi, ik moet er nog erg aan wennen, maar valt niet direct af. Vind hem op papier heel mooi. Floris vind ik leuk, maar m'n vriend niet zo. En Stijn en Julian vinden we beiden leuke mooie namen, maar nog geen definitieve keuze kunnen maken. Zijn twee verschillende soorten namen vind ik.
@Elvis: ik vind Hugo heel leuk! Uit jouw rijtje vind ik Gijs het leukst.
@Elvis: ik vind Hugo heel leuk! Uit jouw rijtje vind ik Gijs het leukst.
dinsdag 8 februari 2011 om 18:43
woensdag 9 februari 2011 om 16:49
quote:jennifervd schreef op 09 februari 2011 @ 14:42:
Wat vinden jullie van Nout?Mooi! Stoer! Het enige nadeel aan deze naam vind ik dat je 'm op zoveel verschillende manieren kan spellen. Ik ken een Noud en een Nout en ik heb ook al eens Naud en Naut gezien. Het lijkt me heel irritant als je naam steeds verkeerd gespeld wordt.
Wat vinden jullie van Nout?Mooi! Stoer! Het enige nadeel aan deze naam vind ik dat je 'm op zoveel verschillende manieren kan spellen. Ik ken een Noud en een Nout en ik heb ook al eens Naud en Naut gezien. Het lijkt me heel irritant als je naam steeds verkeerd gespeld wordt.