Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Uit jouw eigen lijstje vind ik Floris het leukst.

Succes!!
@ Shiva

ik vind al je namen leuk Julius het leukst.

Julian het minst leuk.

dus aan mij heb je niet zo veel hahaha.

misschien dat hier nog iets voor je bij zit.

Joris

Florian

Jurrian

Elias

Tristan

Ferran

Lucan

Nathan

Pepijn

Silvijn

Thijmen

Tobias

Camiel

Emiel

Chiel

Pascal

Felix

Justus

Jonas

Jilles

Louis

Linus

Marcus

Mathies/Mathis

Silas
-
anoniem_115829 wijzigde dit bericht op 07-02-2011 11:47
Reden: foutje
% gewijzigd
welke naam bedoel je Oranje??
Shiva: Florian/Wess?

en ik vind Julian en Wessel het leukst.

Die vind ik het vlotst van je lijstje.

Rowin...wij vonden Robi/Rowi ook leuk!

Rowin moet ik erg aan wennen...het bekt niet heel lekker.
Bedankt voor het meedenken!

Wat betreft de naamsuggesties: er zitten namen bij die leuk zijn, maar binnen ons netwerk al voorkomen, en namen die ik minder leuk vind dan ons eigen rijtje.

Wel fijn om bevestigd te zien dat in 'ons' rijtje voor ons tot nog toe de leukste namen staan, maar welke is dan het leukst.. Haha, jullie zijn daar ook verdeeld over zie ik.
@mayala: ik vind Rowin heel lelijk, maar ik kan me dan wel weer indenken dat een leuk kind de naam minder lelijk of zelfs leuk zou kunnen maken.

@shiva: ook jouw lijstje is niet zo mijn smaak, Wessel vind ik het minste, Stijn het leukst. Wat dacht je nog van:

Tijmen

Ruben

Sybren

Simon

Jacob

Lars

Arnon
quote:Shiva_ schreef op 07 februari 2011 @ 04:05:

Hadden heel lang Wessel op 1, maar ik bleef twijfelen of het echt de aller allerleukste naam is. Nu hebben we ook nog in de race Julius, Floris, Julian en Stijn... Vinden het mooie namen, maar wisselen steeds wat de leukste is. Wat vinden jullie? Ik vind Wessel een redelijk mooie naam. Niet supermooi, maar wel leuk. Het doet me ook een beetje denken aan Wesley en dat vind ik dan weer een vreselijke naam. Verder vind ik Julius en Floris twee supermooie namen, heel stijlvol. Julius komt iets minder vaak voor, denk ik. Dus ik zou voor Julius kiezen. Julian en Stijn vind ik ook leuk en wel wat stoerder. Maar ook deze namen komen redelijk vaak voor. Dat zou voor mij een reden zijn om voor Julius te gaan. Floris zou bij mij op de 2e plaats staan. En Julian en Stijn zouden bij mij een gezamenlijke 3e plek krijgen. En Wessel zou ik op nr 4 zetten.
Oeh ik heb ook nog hulp nodig voor een jongensnaam!!! DE naam hebben we al, Jack, maar omdat de naam kort en krachtig is, maar ook de achternaam kort is zouden we er graag een 2e naam aan willen toevoegen. Ik ben helemaal weg van Dean maar mijn partner niet. We komen er maar niet uit....
Jack en Dean voor broertjes is leuk maar de combi Jack Dean vind ik minder mooi.

Ik zou voor een langere 2de naam kiezen zoals bv

Jack Devin

Jack Diaz

Jack Duncan

Jack Deacon

Jack Dymas
quote:Shiva_ schreef op 07 februari 2011 @ 04:05:

Hallo allemaal!

Hier zijn de laatste paar weken ingegaan en de jongensnaam blijft lastig!! Hadden heel lang Wessel op 1, maar ik bleef twijfelen of het echt de aller allerleukste naam is. Nu hebben we ook nog in de race Julius, Floris, Julian en Stijn... Vinden het mooie namen, maar wisselen steeds wat de leukste is. Wat vinden jullie? Of is de ultieme naam hier nog niet genoemd en hebben jullie die voor mij? (Wel zelfde soort/ stijl naam)Ik vind Julian heel mooi als je het uitspreekt als Djulien
@Fiefje

dan zou ik voor Floris gaan! het meest tijdloos!!! Blijft altijd mooi.

Julian en Stijn zijn echt namen van de laatste jaren, dat moet j willen. Dat de naam het tijdsbeeld aangeeft.

Julius kan ik nog niet aan wennen. Vind Justus dan veel leuker.

En Wessel....hmmm, dat vind ik persoonlijk geen mooie naam, heb er wat slome associaties bij....???
Hallo daar,

Ben op zoek naar namen die leuk passen bij mijn zoontje Rens...

Houd zelf wel van..

Gijs, Gus, Mies etc. Voor meisjes Saar, Kee, Thijsje etc

Iemand ideeen ??
Tja, misschien dat ik daarom nog wat twijfels heb over Wessel. Mn vriend heeft die twijfels niet. Julius vindt m'n vriend heel mooi, ik moet er nog erg aan wennen, maar valt niet direct af. Vind hem op papier heel mooi. Floris vind ik leuk, maar m'n vriend niet zo. En Stijn en Julian vinden we beiden leuke mooie namen, maar nog geen definitieve keuze kunnen maken. Zijn twee verschillende soorten namen vind ik.

@Elvis: ik vind Hugo heel leuk! Uit jouw rijtje vind ik Gijs het leukst.
@ elvis34

Rens en Ties vind ik mooi

of

Bram

Joost

Teun

Sil

Mart

Tijn

Koen

Cas

Wout

Chiel

Job

Joep

Pim

Jos

Jorn

Twan

Loek

Joes

Niek

Diede

Jet

Fem

Juul

Lot

Mijs

Mia

Noor

Nouk

Pien

Loes

Guusje

Maartje

Brechtje

Josje
Wessel vind ik een erg leuke naam! Lekker stoer, Nederlands en vooral ook leuk voor een volwassen man.

Bij Rens vind ik Gijs ook erg leuk! Saar voor een meisje. De andere namen vind ik een stuk 'aparter' klinken dan Rens. Maar goed,dat is ook wel weer leuk. Wat vind je van

Rens en Kas?
Wat vinden jullie van Nout?
quote:jennifervd schreef op 09 februari 2011 @ 14:42:

Wat vinden jullie van Nout?Het is dat mijn man geen kinderen meer wil anders werd een zoon absoluut Nout...dus ik vind hem super
quote:jennifervd schreef op 09 februari 2011 @ 14:42:

Wat vinden jullie van Nout?Mooi! Stoer! Het enige nadeel aan deze naam vind ik dat je 'm op zoveel verschillende manieren kan spellen. Ik ken een Noud en een Nout en ik heb ook al eens Naud en Naut gezien. Het lijkt me heel irritant als je naam steeds verkeerd gespeld wordt.
Het doet me erg denken aan die jongen uit GTST. Ik vind het niet zo'n leuke naam.
En wat vinden jullie van Sil en Bodi?

Kan de naam Bodi met een achternaam die begint met Po****?

We zoeken een lieve en stoere, korte naam.
jennifervd;

Nout vind ik stoer en leuk!

Sil vind ik een beetje populair.

Bodi vind ik totaal niks. Beetje aso ook.

De naam vind ik overigens wel kunnen met een achternaam die met po begint.
Manlief vindt Nout echt niks...helaas.

Sil en Bodi vindt hij wel leuk. En we moeten de naam samen leuk vinden...
Sil vind ik wel leuk. Bodi niet zo en ook in combinatie met de achternaam niet (maar we weten de hele achternaam niet, dus misschien valt dat wel mee).

Even een vraag. Vinden jullie de naam James meer aso of kak? Of "gewoon"?
James...uuhhmmm.....meer kak dan aso....

Wel stoer ook...maar niet met iedere achternaam vind ik t mooi klinken door de engelse klank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven