jongste gaat naar school
maandag 14 mei 2012 om 19:13
Na de zomervakantie gaat ook mijn jongste naar de basisschool,en ik vind dat heerlijk
Eindelijk weer tijd om 2 ochtenden te sporten, meer uren te werken,rustig boodschappen doen,en tijd om mijn huis netjes te houden.
.Nu vinden mijn man, moeder&schoonmoeder dat onbegrijpelijk.
Ze zijn maar zo kort klein,je gaat 'm missen etc etc
Ben ik echt de enige die het helemaal niet erg vindt dat ze groter worden?
.
Eindelijk weer tijd om 2 ochtenden te sporten, meer uren te werken,rustig boodschappen doen,en tijd om mijn huis netjes te houden.
.Nu vinden mijn man, moeder&schoonmoeder dat onbegrijpelijk.
Ze zijn maar zo kort klein,je gaat 'm missen etc etc
Ben ik echt de enige die het helemaal niet erg vindt dat ze groter worden?
.
maandag 14 mei 2012 om 19:16
Klinkt best ontaard he?
Tuurlijk is het gezellig, zo'n hummel om je heen,
en tuurlijk, is het een afsluiting van een bepaalde periode.
Nu heb je alleen schoolgaande kinderen en geen kleintje meer thuis.
Maar tijd voor jezelf erbij is toch ook heerlijk! Wel verdient vind ik, na al die jaren
Tuurlijk is het gezellig, zo'n hummel om je heen,
en tuurlijk, is het een afsluiting van een bepaalde periode.
Nu heb je alleen schoolgaande kinderen en geen kleintje meer thuis.
Maar tijd voor jezelf erbij is toch ook heerlijk! Wel verdient vind ik, na al die jaren
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
maandag 14 mei 2012 om 19:24
maandag 14 mei 2012 om 19:27
Mijn jongste was nogal een handenbindertje en 1 van de eerste keren dat hij op school zat schrok ik ineens in de supermarkt, ik dacht dat ik hem kwijt was maar hij zat keurig op school
Ik heb weer wat tijd voor mezelf, ga onder schooltijd sporten zodat ik 's avonds niet weg hoef of oppas moet regelen.
Je kind kan moeilijk altijd bij zijn mama zijn toch ?
Voel je niet schuldig, geniet er van !
Ik heb weer wat tijd voor mezelf, ga onder schooltijd sporten zodat ik 's avonds niet weg hoef of oppas moet regelen.
Je kind kan moeilijk altijd bij zijn mama zijn toch ?
Voel je niet schuldig, geniet er van !
maandag 14 mei 2012 om 19:27
maandag 14 mei 2012 om 19:37
maandag 14 mei 2012 om 19:46
Mijn jongste wordt in december 4 en het lijkt mij ook heerlijk hoor. Ik heb dan 2 ochtenden voor mezelf. Eindelijk eens tijd voor het huishouden en het belangrijkste.....mijzelf .
Maar ik moet zeggen dat mijn jongste heerlijk rondkeutelt en lekker speelt. Dat ga ik best missen. Ik ga in ieder geval geen last krijgen van het lege nest syndroom.
Maar ik moet zeggen dat mijn jongste heerlijk rondkeutelt en lekker speelt. Dat ga ik best missen. Ik ga in ieder geval geen last krijgen van het lege nest syndroom.
maandag 14 mei 2012 om 20:16
Mijn dochter mag volgend jaar mei pas naar de basischool, maar ze wil nu al...hahaha
Ik wil het volgend jaar ook hoor, heerlijk, wat meer tijd voor mijzelf, het huis, sport, werk of om stiekum nog een uurtje of twee je nest in te duiken (met of zonder echtgenoot...).
Nog even volhouden en dan hen ik er 3 op de basischool...
Ik wil het volgend jaar ook hoor, heerlijk, wat meer tijd voor mijzelf, het huis, sport, werk of om stiekum nog een uurtje of twee je nest in te duiken (met of zonder echtgenoot...).
Nog even volhouden en dan hen ik er 3 op de basischool...
maandag 14 mei 2012 om 20:47
Ook mijn zoon gaat vanaf juni naar school! Hij heeft er zin in en ik ook, dat is ook een hele gezonde situatie.
Tijd voor mezelf, och heerlijk. Sporten, koffie drinken met een boek er bij. Ik voel me er niet eens schuldig over! Vanaf september begint hij in zn nieuwe klas en begint de school met een continu rooster, dus hoef ik hem tussen de middag ook niet meer op te halen.
Tijd voor mezelf, och heerlijk. Sporten, koffie drinken met een boek er bij. Ik voel me er niet eens schuldig over! Vanaf september begint hij in zn nieuwe klas en begint de school met een continu rooster, dus hoef ik hem tussen de middag ook niet meer op te halen.
maandag 14 mei 2012 om 21:09
dinsdag 15 mei 2012 om 11:20
[quote]mama_lein schreef op 14 mei 2012 @ 21:49:
Ik vond het ook heerlijk hoor. Vooral ook omdat hij er op het laatst ook aan toe was. Thuis werd ie steeds onrustiger en verveelde zich heel snel.
Precies,hij vindt niks meer leuk,speelt nergens meer mee, psz is voor baby's zegt íe hij is er zo aan toe.
@kastanjez mijn man werkt meer dan full time,maar is echt stapel op zijn kinderen,cijfert zichzelf helemaal weg voor ze, speelt altijd,gaat in het weekend met ze zwemmen .
Ik ben nooit zo'n óermoeder'geweest, zeg makkelijker nee,en heb meer eigen tijd nodig.
Ik vond het ook heerlijk hoor. Vooral ook omdat hij er op het laatst ook aan toe was. Thuis werd ie steeds onrustiger en verveelde zich heel snel.
Precies,hij vindt niks meer leuk,speelt nergens meer mee, psz is voor baby's zegt íe hij is er zo aan toe.
@kastanjez mijn man werkt meer dan full time,maar is echt stapel op zijn kinderen,cijfert zichzelf helemaal weg voor ze, speelt altijd,gaat in het weekend met ze zwemmen .
Ik ben nooit zo'n óermoeder'geweest, zeg makkelijker nee,en heb meer eigen tijd nodig.