jongste gaat naar school
maandag 14 mei 2012 om 19:13
Na de zomervakantie gaat ook mijn jongste naar de basisschool,en ik vind dat heerlijk
Eindelijk weer tijd om 2 ochtenden te sporten, meer uren te werken,rustig boodschappen doen,en tijd om mijn huis netjes te houden.
.Nu vinden mijn man, moeder&schoonmoeder dat onbegrijpelijk.
Ze zijn maar zo kort klein,je gaat 'm missen etc etc
Ben ik echt de enige die het helemaal niet erg vindt dat ze groter worden?
.
Eindelijk weer tijd om 2 ochtenden te sporten, meer uren te werken,rustig boodschappen doen,en tijd om mijn huis netjes te houden.
.Nu vinden mijn man, moeder&schoonmoeder dat onbegrijpelijk.
Ze zijn maar zo kort klein,je gaat 'm missen etc etc
Ben ik echt de enige die het helemaal niet erg vindt dat ze groter worden?
.
dinsdag 15 mei 2012 om 12:01
Volgend jaar gaat mijn jongste naar school, maar ik ga hem wel missen hoor. Hij is ook zo gezellig om thuis te hebben. Oudste was nogal aan het puberen, die was er echt aan toe. Kan nog komen natuurlijk, maar tot nu toe is jongste echt een leuk kind om bij je te hebben. Hij gaat sinds kort een ochtendje naar de psz als ik thuis ben en dat is wel lekker, maar ik ben altijd blij als hij weer thuiskomt. Het lijkt mij eerlijk gezegd een beetje stilletjes, als ze allebei de hele dag naar school gaan, haha. Wij twijfelen over een derde, en ik kan me best voorstellen dat ik dat extra leuk vind, om dan nog een kindje thuis te hebben.
..
dinsdag 15 mei 2012 om 13:48
Mijn beste vriendin kan ook niet wachten. Haar oudste van 6 zit al een tijdje op school en de jongste gaat over een klein jaartje ook naar school. Zij zegt het ook eerlijk dat zij het heerlijk gaat vinden als ze allebei op school zitten. Mijn kinderen zijn wat jonger. De oudste is net een paar weken naar school en de jongste is nog geen 2. Maar de perspectief lijkt me ook wel leuk.
Je hoeft je nergens voor te schamen. Werk en moederschap combineren is niet niks. Ik heb bvb een hele drukke baan en als ik thuis ben zijn de kinderen er ook altijd. Overdag kom ik er nauwlijks aantoe om iets voor mijzelf te gaan doen. Sporten en af en toe uitgaan lukt nog wel maar even een dagje uitgebreid shoppen - dat heb ik al sinds de geboorte van de kids niet meer gedaan. Geen drama allemaal maar als het straks allemaal wat relaxter is word ik er misschien ook nog een leukere moeder van!
Je hoeft je nergens voor te schamen. Werk en moederschap combineren is niet niks. Ik heb bvb een hele drukke baan en als ik thuis ben zijn de kinderen er ook altijd. Overdag kom ik er nauwlijks aantoe om iets voor mijzelf te gaan doen. Sporten en af en toe uitgaan lukt nog wel maar even een dagje uitgebreid shoppen - dat heb ik al sinds de geboorte van de kids niet meer gedaan. Geen drama allemaal maar als het straks allemaal wat relaxter is word ik er misschien ook nog een leukere moeder van!