- - - Ju(n/l)i 2007 - - -

26-10-2009 18:26 668 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wéér een nieuw topic !

Link naar het vorige topic:* * Ju(n/l)i 2007 * *

What matters most is how you see yourself
Nee hè Zon....

Wat een drama weer.

Hier slaapt de kleine man ook nog niet. Lag wel om 19.30 uur ik bed, maar na 3 kwartier feestvieren hem er maar weer uit gehaald. Hij heeft tot 5 min. geleden lief gespeeld en nu ligt hij net op bed. Zo te horen is hij het er nog helemaal niet mee eens.... Zou het toch het tijdverschil zijn?

Laura was helemaal afgedraaid van vandaag.

Ze heeft vanmiddag nog geslapen van 15.00 - 17.00 uur en om 19.30 uur kon ze alleen nog maar huilen van moeheid. In bed gelegd en niet meer gehoord....

Ik ben ook gesloopt.

Truste !
hoi allemaal,

leuk om te lezen dat het een geslaagde dag was. wie weet doen wij de volgende keer weer mee.

vandaag gelukkig maar 1x opgeroepen straks nog even naar de praktijk om een kat een paar inj. te geven.

de beebs doen het goed. ze zitten op schema alleen hebben ze lange benen. zit bij ons in de fam. het buikje groeit erg hard soms denk ik wel is te hard maar word elke keer goed gekeurd. voor de gene die het leuk vinden, ik zet elke keer de echo foto's op hyves.

zoë wou vanavond echt niet slapen. ze was wel rustig aan het spelen. pas toen het donker werd werd het stil. dat voorspeld niks goeds voor morgen ochtend!!

fijne avond allemaal
.
Goeiemorgen allemaal!

Vond het ook supergeslaagd en sluit me volmondig bij Zon aan wbt de herhaling voor van de zomer. De meiden hebben zich goed vermaakt (al was het voor Olivia een beetje lang, maar ach..) Salomé wilde thuis meteen de foto's kijken, maar dat waren er maar 6 ofzo R. en ik dachten van elkaar dat we wel foto's hadden gemaakt. Dus mochten jullie nog foto's hebben, dan hou ik me aanbevolen.

Salomé heeft gisteren toen we thuis kwamen ook meteen de loopauto's uit de schuur getrokken en heeft er de hele tuin mee rondgeraced. Dat deed ze eerder niet, maar ze heeft nu gezien hoe het moest haha.

Zon, is Noot nog gaan slapen? Pff, die is ook vast helemaal hyper geweest van al het spelen.

UM, Alex Klaassen ken ik wel, ben er nog nooit naar toe geweest, maar ik heb wel eens stukjes gezien. Hij kan toch ook goed zingen? Ik moet altijd zo vreselijk om hem lachen in Gooische vrouwen...

Punkertje, ach Punkie helemaal van slag. Moet hij ook naar school vandaag?

Jane, zul je altijd zien, slaapt Laura als een roosje, is Joost aan het feestvieren.

Marianne, wanneer ben je ook alweer uitgerekend? Hoe voel je je?

Nogmaals, ik vond het echt hartstikke leuk gisteren en super dat de kinders zo lekker hebben gespeeld. En jammer dat we alweer vroeg weg moesten, maar we konden Olivia niet langer wakker houden, die stortte ook volledig in in de auto
Hoi,

Leuk om te lezen dat het zo geslaagd was. Ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn, zo op het laatste nippertje. We waren gisteren pas om half zeven thuis. Hele weekend weggeweest, want zaterdag al om tien uur vertrokken.

Was een gezellig weekend hoor, maar volgende keer hoop ik er bij te zijn.

Ik ben gisteravond om negen uur (nieuwe tijd) naar bed gegaan, ik stortte helemaal in. Het werd zaterdag toch laat en de kinderen waren alweer om 6 uur wakker. Nou ja, 7 uur nieuwe tijd dan, maar goed.

Ik heb vannacht wel lekker geslapen, van kwart over 9 tot kwart voor 7 vanochtend denk ik. Had ik ook wel even nodig.

Vanochtend bij het cb geweest met Luuk. Hij loopt keurig op schema, nu net iets onder het gemiddelde.

En hij is geknipt door een vriendin, waar we zaterdag waren. Zij knipt haar zoontjes wel vaker en bood het aan. Hij had een beetje een matje en het was bij z'n oren ook lang.

Het is wel mooi geworden vind ik, en dat terwijl hij het echt niet leuk vond (lees: hij heeft flink zitten krijsen en bewegen met z'n hoofd). Het kan echt een driftkikkertje zijn.

Marianne, fijn dat de kindjes het goed doen. Ik zal zo eens op hyves kijken, ik ben benieuwd naar de echo's.

groetjes!
Foto's staan op de juni-Hyves! Mocht iemand een foto/foto's in origineel formaat hebben, geef je maar een gil.

Vond het ook erg gezellig. Ook Eva vond het erg geslaagd en vroeg 's avonds wanneer ze weer met de andere kinderen mocht spelen. Nadat we weg zijn gegaan nog even naar mijn ouders geweest, al met al rond 8 uur thuis. Eva had alleen onderweg naar mijn ouders een half uurtje geslapen in de auto en ze was helemaal op. Ze viel dan ook meteen in slaap thuis en heeft vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot half 9.

Buitenspeeltuin oid vind ik goed idee!

Nootje en Joost toch nog gaan slapen? En Punkie dus ook lekker uit z'n ritme, is tie daarna ook lekker gaan slapen?

En hoe is het vanmorgen met Zoë gegaan? Mooi dat het zo goed gaat met je tweeling!

Vond het ook jammer dat je niet kon Peetje, volgende keer beter! Haha en lekker driftkikkertje dus die Luuk. Mooi dat het allemaal oké was bij het cb.
Leuke foto's!
Ik zal vanavond even kijken hoe die van mij zijn geworden. Zijn er ook niet heel veel, vrees ik.. Maar in ieder geval ook een paar van jou en Eva Metis! Wel zo leuk he..
Ik heb er nog wel een aantal van Eva alleen, check mijn profielfoto, die zit ik net te veranderen

Ikzelf ben weinig fotogeniek haha
Wat een superleuke foto's! Moet je ze voor de grap eens vergelijken met die van de vorige keer (ja, heb ze weer gevonden, zat in het verkeerde jaar te kijken ) Onze kinderen worden groot

Ik heb die paar foto's van ons er ook tussen gezet.
Leuke foto's Emmetje!

Ja echt wel he. Ik heb laatst dus eindelijk de foto's ingeplakt van Eva en daar zit ook die groepsfoto bij van de 1e meeting, wat een hummels toen nog zeg. Foto's van de vorige meet heb ik bijna niet aangezien wij toen pas zo laat waren. (en gisteren kwamen wij vrolijk weer lekker laat haha)

Ik voel me nu pas brak zeg. Zaterdagnacht sliepen we pas om 5 uur ergens, eigenlijk 6 uur dus zit ik me nu te bedenken. Wel wat hoofdpijn gisteren maar t viel best mee met moeheid. Maar vandaag kak ik in zeg. Eva ligt gelukkig nog lekker te slapen, wel even lekker rustig zo
Blijven proberen Metis, we gaan gewoon net zolang meeten tot jullie er ook op tijd bij zijn haha, maar jullie waren nou toch ook niet extreem laat?
Emmetje, ook leuke plaatjes! Zo krijgen we een mooie verzameling bij elkaar..

Me too ook superbrak hier.. blehhh

Noah sliep pas laat en Miel werd natuurlijk om 4 uur weer wakker. Hopelijk vanavond beter!
Hoe ging het vanavond met Noah en Miel? Eva lag er zowaar om 8 uur in. Tegen half 9 riep ze wat ik aan het doen was maar was daarna meteen weer stil gelukkig.

Ik ga er vanavond ook vroeg in denk ik. M heeft avonddienst en normaal wacht ik altijd tot tie thuis is maar dat moet ik vanavond nog maar even zien of ik dat doe...

Viel ook wel mee met hoe laat we er waren. Hahaha ja en gewoon doorgaan hoor met die meetings...eens zal het ons lukken!

Hoe ging het trouwens in de auto? Geen spugende kinders gehad?

Had je trouwens je wreck this journal bij je? Had er helemaal niet meer aan gedacht. Maar heb op dat topic al foto's gezien

Maar ben er al uit dat ik em sowieso ga bestellen, lijkt me erg leuk.
Salomé ligt hier al ruim 2 uur op 1 oor. Die viel om half 7 al om van de slaap, dus snel een pilletje erin en een half uurtje ophouden en dan hop naar bed (anders wordt ze na een paar uur wakker om vervolgens de hele nacht te spoken) Die heeft dus geen last van de tijd. Olivia wel iets...maar dat gaat ook wel over.

Gelukkig geen spugende kinders, ze sliepen al vrij vlot gelukkig.

Ik had mn journal wel bij me, maar daar dacht ik pas op de terugweg aan , nouja, de intentie was goed Heb net bij het boodschappen doen de bananen gepakt met de mooiste stickertjes...(een van de opdrachten is het verzamelen van fruitstickers)
Superleuke foto's !!!

Grappig om te zien hoe onze kindertjes met elkaar speelden hè? Ze staan vaak wel een keer met een ander op de foto.

Ik heb ook nog zo'n 10 foto's geschoten, maar nog geen tijd gehad om ze op de pc te zetten. Zal 't proberen deze week te doen.

Verder uitgeblust. Hele dag cursus in Den Haag gehad en ben net pas thuis. Morgen weer....
Jane, lief zijn ze he? Onze kinders allemaal
Ze zijn super lief..!!

Noah sliep om 21 uur eindelijk. Heb nu maar bedacht dat we toch (met enige hulp af en toe) overgaan op een andere methode met naar bed brengen.. Hopen dat het er met 2 weken wel zo'n beetje in zit..

Milan ligt nog te 'zingen' maar die wordt vast vannacht wel weer een keer wakker. Dus ik ga zo mijn bed ook alvast opzoeken!
Helemaal mee eens...ontzettend lief, stuk voor stuk

Welterusten allemaal!
Ik had vrijdag mijnalbum een mailtje gestuurd met de vraag hoe albums weer te activeren en ze zijn zo lief geweest het eenmalig gratis te activeren voor ons. Volgende keer doen ze dat niet meer en moet je inderdaad goldmember worden.

Maar nu doet tie het dus weer! Ik ga kijken of ik e-mailadres kan veranderen zodat we geen mailtjes meer missen
LEUK om te lezen hoe geweldig jullie het hebben gehad en hoe de kindjes op elkaar reageerden. Volgende keer zijn wij ook van de partij hoor!!

Wij hebben een relaxt weekend gehad en zijn nog op kraambezoek geweest in Amsterdam. Voor ons toch wel 2 uur rijden, Feetje was gezellig met ons mee en onze oppas paste op P&H. Het zijn goede vrienden van ons en ze vonden het gezellig als we bleven eten, we reden eigenlijk een beetje te laat voor de zondag weg, om 20:30 uur. Feetje viel gelijk op de snelweg in slaap, hi hi. Zat gisteren aardig brak op mijn werk. Moet deze week nog 1 dag werken en dan ben ik heerlijk een week vrij. Wil nog even langs de dwaze dagen van de B., even koekeloeren of ze leuke dingen hebben. Zag super gave jongens polo's in het foldertje staan. M. heeft nog overhemden nodig en snuffel graag even voor mezelf rond.

Hier ligt net iedereen in bed, maar ik hoor P&H nog spoken terwijl ze vanmorgen niet hebben geslapen, hmmmm.
Klinkt als een leuk weekend Feetje !

En dat het een keertje laat wordt: ach... gebeurt hier ook wel eens. Slapen ze wel weer bij hoor.

B.. is dat de Bijenkorf? Hebben wij hier niet...

Heb wel trouwens gisteren een supergave knalroze bodywarmer voor Laura gescoord op Marktplaats van Babyface. Blij mee !

Ik heb trouwens net ook nog wat foto's geplaatst op Hyves. Er zitten een paar flink bewogen bij. Ik ben niet zo goed in fotograferen, hahaha.
Ja, de Bijenkorf!! Leuk een knalrozen bodywarmer, Feetje heeft een paarse. Ik haal ook wel dingen voor de kids van Marktplaats. Heb nu een bod gedaan op een step voor Feetje. Bij ons achter is een speelplaatsje met glijbaan en schommel en daar spelen altijd allemaal kindjes van Feetje haar leeftijd. Nu hebben de meeste kindjes een step, dus Feetje was vanmiddag een beetje sneu. Ben snel even gaan kijken voor een step op mp, even afwachten.

Wij hebben nog een extra check op het CB erbij gekregen omdat P&H nog niks zeggen. Ze moeten nu met 14 maanden mama, papa, poes etc zeggen, maar Pepijn komt niet verder dan mam....... en Hugo lacht overal om (schatje!). Over 4 maanden moeten we weer terug komen ipv 8. Ze denken dat P&H nog niet praten door de vele keel- en ooronstekingen, ben benieuwd. Het zit me niet helemaal lekker. Ze heeft het advies gegeven dat ze nu uit een tuitbeker moeten drinken. Ik heb inmiddels alle varianten in huis, maar ze worden gelijk op de grond gesmeten. Tips zijn welkom???!!!!!!!!
Ik heb ook foto's geplaatst! Het waren er ook niet bar veel, maar zo alles bij elkaar is het een leuke verzameling
Mooie foto's allemaal!

Feetje, ik zou niet weten hoe je PenH aan de tuitbeker krijgt. Misschien willen ze wel uit een gewone beker drinken, of met een rietje? Wat betreft het praten, tja, lastige kwestie. De logopedist die hier komt zegt dat de eerste 10 woorden komen met de eerste 10 stapjes (niet te letterlijk natuurlijk ) Misschien oefenen met gekke bekken trekken om de spieren soepel te krijgen en de verschillende klanken te oefenen? Of steeds hetzelfde liedje zingen, boekjes lezen? Maar eerlijk gezegd zou ik me nog niet al teveel zorgen maken, tis wel fijn dat ze het in de gaten houden. Hoe snel was Feetje met praten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven