~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor Barrel: (ik had nog een stukje over,,.

Shit, het lukt niet meer om een plaatje toe te voegen! (helaas Barrel, het was een erg lekker stuk taart!!!)
Happy Birthday nog Charly!!!

Jemig Madootje dan moet je weer nieuwe kleertjes gaan kopen, balen zeg

Vandaag was mijn eerste dag werken na 2 en een halve week vrij zijn, t viel idd niet mee de luiheid uit mijn lichaam te krijgen.

Jane, slaapt hij wel goed op t kdv? Minime slaapt soms nog 2 uur daar en dan valt t wel mee met de moeheid s avonds.
Er is weer een nieuwe wereldburger geboren!

Mijn vriendin is bevallen van een meisje!

Ik ga zo even de stad in om een cadeautje te kopen, leuk leuk

Hebben jullie ook af en toe problemen met het forum?

Ik moet elke keer opnieuw inloggen terwijl ik aangeef dat hij de gegevens mag bewaren, soms gaat het wel goed maar een volgende keer is het allemaal weer kwijt

Ik kan dus ook geen plaatjes meer plaatsen: kopieren-plakken lukt niet.
Vond het oude forum toch, op de een of andere manier wat overzichtelijker werken. Copy-paste functie voor plaatjes heb ik nog niet uitgeprobeerd, dus dat weet ik niet.

Hoe heet je vriendins dochter? We zoeken nog namen en nee, we weten nog niet wat het wordt. Jongensnamen zijn dus ook van herte welkom!
Charly, gefeliciteerd! Altijd leuk als er babytjes geboren worden in je omgeving.

Ik heb dezelfde problemen met inloggen. Je kunt het eventueel melden op een speciaal daarvoor bedoeld topic op de vivapijler. Plaatjes plaatsen door te kopiëren en te plakken kan idd niet. Dat komt omdat de forumsoftware dit niet ondersteund. Het plaatsen van plaatjes doe je door:

- via de rechter muisknop naar de optie eigenschappen te gaan terwijl je op het plaatje staat met de muis.

- kopieer de url

- Open de optie plaatjes invoegen. Dit is het vierde of vijfde (ligt eraan in welk reageerscherm je staat) van links. Die naast het tabelicoontje.

- Plak daarin de url (haal wel eerst het http:/ weg dat er al staat, anders staat dat er dubbel en werkt de link niet) en druk op OK.

Hopelijk snap je het een beetje zo.

Ernie, ik weet nog wel 2 erg leuke jongensnamen

Kijk. Zo.
ik ga het nog wel eens uitproberen. Klinkt nu een beetje als abracadabra

Ik heb net heel wat tijd doorgebracht achter de pc met het programma floorplanning.. heb een beetje vierkante oogjes

Maar bedankt voor de tip!

Ernie: ze heet Pien
Zo het weekend is hier weer aangebroken

De berichten zijn ook dat het bbq weer wordt dus JIPPIEEEE

Charly gefeliciteerd met je vriendin. Hier staan ook 2 vriendinnen op het punt van bevallen. Leuk hoor.

Soms jaja heel soms hoor ik toch iets rammelen

Ik heb gisteren weer nieuwe schoenen gekocht, hij zit alweer op maat 24. Maar jeempig ze weten 'm wel te rekenen zeg voor die kleine schoentjes.

Ben gelijk even bij de hema naar binnen gestapt en daar ondergoed gekocht. Zo'n stoer shortje en hemdje erbij.

Als hij dat aanheeft ipv een rompertje lijkt hij helemaal groot. Wel leuk om te zien hoor
Grrr..... al mijn tekst weg.....morgen maar weer op nieuw typen......
Hier ook al echt jongensondergoed in huis. Scheelt me een hoop werk als Bikkel de boel weer eens heeft ondergepoept. Hoef ik tenminste niet ook zijn bovenkleding uit te trekken.

Hier trouwens al weken een kapotte wasmachine. Heel handig met twee kinderen in de luiers Hopelijk komt er morgen een eind aan de ellende en wordt hij gerepareerd.
Zit ik weer tegen mezelf te kletsen hier

Gisteren bij de ikea geweest om een billiekast te kopen. We konden het speelgoed niet meer fatsoenlijk kwijt. Hadden we een leuk tafeltje voor Bikkel; kon hij er niets mee door de enorme berg speelgoed die er op stond bij gebrek aan opbergruimte. Het is erg leuk geworden al zeg ik het zelf.

Daarnaast ben ik beretrots op Bikkel. Die begint nu ineens in rap tempo meer te praten. We krijgen nu zelfs ineens de eerste 2-woords zinnen. En dat terwijl het aantal woorden dat hij kende een paar weken geleden nog op 1 hand te tellen was zo ongeveer.
Een kapotte wasmachine whaaaaaa hoe houd je het uit???

Ik zou letterlijk helemaal gek worden. En dat ook nog met 2 kleine monstertjes eeuuuhhh engeltjes (natuurlijk).

Leuk dat ondergoed, ik vind het zoooo stoer (en idd erg makkelijk!)

Hee is hij bikkel dan ook aan de praat. Het gaat opeens zo snel. Ik moet nu gewoon wennen aan het antwoord wat ik krijg van hidde. Voorheen moest ik het maar raden maar nu is het me vaak meer dan duidelijk. Het lijkt wel of ze opeens de smaak te pakken hebben, Nu moeten we vooral op gaan letten wat we zeggen, aangezien hij nu net een papegaai is.

Hidde ligt nu te slapen. Wil eigenlijk naar het strand maarja de kleine man is erg moe (gisteren oma en opa geweest) dus ik laat hem maar weer even bijkomen van alle aandacht.

Oja ik vergeet helemaal het leuke nieuws:::::

Mijn schoonzusje is ZWANGER jipieee

Ze zaten in de MM (ookal helaas) en nu na een kijk operatie is het toch vanzelf goed gekomen.

Ze had gisteren haar echo gehad en was 10 wkn.

Zo schattig manlief kreeg helemaal tranen in zijn ogen, zijn kleine zusje
Hoe ik het uithoudt, nou eeeuuuuuh niet! Ik ben het wel zat zo langzamerhand. Al zie ik inmiddels de voordelen ook wel in. De was gaat vies naar mijn schoonmoeder en komt schoon en opgevouwen (en een groot deel zelfs gestreken) weer terug

Wat een geweldig nieuws van je schoonzusje zeg. Wat heerlijk voor ze.

Hier trouwens al een paar dagen een dreumes die weigert te slapen 's middags. Meneer zet het op een brullen zodra je de kamer verlaat. Hij kan helaas alleen nog echt niet zonder. Vanmorgen is hij al de hele ochtend aan het mopperen en dreunen geweest van de vermoeidheid. Met het broodje zat hij volop te gapen in zijn stoel, maar slapen ho maar. Dat betekent dus vanmiddag alweer een strontchegerijnig kind Op dit moment zit hij naast me boejes te bekijken in de kinderstoel. Toen hij net een boek met een dolfijn aan het bekijken was begon hij ""visje, visje in het water" te zingen
Barrel, wat een leuk nieuws van je schoonzus!

En wat knap he dat onze mannekes ineens zo goed gaan praten, Bikkel heeft de playknop gevonden en ook T. heeft het ineens na zijn 2e verjaardag ontdekt.

Madootje, dat zingen zijn wel smelt momenten he?

Het is ons gelukt om T. die lang zal ze leven zingt op te nemen, ik krijg elke keer als ik het hoor bijna tranen in mijn ogen (emotionele muts die ik ben...)

Ik ben net op kraamvisite geweest: IK WIL OOK!!!!!!!

Wat is zo'n hummeltje dan toch weer klein he, ik kan me dan helemaal niet meer voorstellen dat T. ook zo klein is geweest. En het verschil als je ze na elkaar op schoot neemt
Ik ben ik dan weer. Hier gaat alles best aardig. Buiten het feit dat mijn bekken niet helemaal meer willen wat ik wil, voel ik me ok. Ik kon vorige week niet meer lopen van de pijn in mijn bekken, maar nu lijkt het weer iets beter te gaan. Ik zag het al voor me bijna 5 maanden plat op de bank of bed.....maar veel oefeningen en beweging lijkt toch het medicijn. Vorige week ben ik begonnen met mijn nieuwe baan. Echt helemaal leuk. We werken daar op Apple laptops, dus moet er bijna weer een cursus voor gaan volgen. Hahaha... Morgen t/m donderdag heb ik een training in Hamburg en dan denk ik dat ik donderdagavond toch wel erg stuk ga zitten. En ik moet mijn meisje missen, bah..gans niet leuk.

De buik groeit ook goed, volgende week de 20 echo, vind ik toch wel heel spannend. En de verloskundige vertelde vorige week dat het een groot kindje is. Pffff...lekker vooruitzicht. Als dat mag zeggen dat het eerder komt dan 42 weken vind ik het prima. Hahaha..

Leuk he Barrel, als mensen in de dichte omgeving vertellen dat ze een kindje krijgen. Dit kregen wij van de week ook te horen van vrienden van ons. Schoot er helemaal vol van.

Madootje, geen wasmachine ??? Geloof ik dat ik ook gek zou worden, terwijl het toch geen leuke bezigheid is.

Amelie heeft de fase van 2 woordzinnen geloof ik overgeslagen. Hier komen er hele zinnen uit. Zo heerlijk, ik kan hele gesprekken met haar voeren. Wat soms ook weer nadelen heeft, doordat ze heel goed vertelt wat ze niet wil.

Ernie, hoe gaat het met jou en je beeb in je buik ? Wij zijn er uit kwa namen, maar als er een nog een hele leuke jongens naam voorbij komt, kan ik het zijn dat ik van gedachten verander. Ik heb van de week gedroomd dat we een meisje kregen, ik was helemaal in de wolken. En wij willen niet weten wat het wordt, alhoewel ik tcch wel heel nieuwsgierig ben geworden na deze droom.

Geloof dat het tijd wordt om eens te kijken of ik dit verhaal kan posten. Toedeloe!!
Hee Sams, wat fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt! en alweer de 20 weken echo, het lijkt bij anderen allemaal zo snel te gaan!

Wel balen dat je bekken niet helemaal doet wat hij moet doen, ik hoop voor je dat je het met de oefeningen en begeleiding je verdere zwangerschap kan uitzingen.

Zijn er alweer wat kids voor de APK geweest???

Wij moeten volgende week woensdag weer (5 sept) ben wel benieuwd naar lengte en gewicht (heb zelf geen weegschaal) en wat ze er verder weer over zeggen....
Weer terug van vakantie!

Nou ja, vorige week al alleen ik heb problemen met de PC, nu even bij mn schoonouders er achter om te melden dat we er weer zijn.

Kan zo snel mn draai nog niet vinden met het nieuwe forum. Als het inloggen thuis weer gaat went het hoop ik snel...

Hoe is jullie ervaring?

Een aantal mooie plaatjes heb ik al gezien!

Vakantie was heerlijk, niet heel actief geweest. Alleen Marit die was niet uit de ballenbak weg te slaan. Er was een indoor speel gebeuren wat ze erg leuk vond. En glijen maar...!

Hopelijk is je wasmachine snel gemaakt Madootje.... we kunnen niet meer zonder he!

Wat leuk voor je schoonzus en zwager Barrel, gefeliciteerd.

Spannend Sams de 20 weken echo. Ook leuk als alles goed is.

Heb net een afspraak gemaakt voor 14 september dan ben ik 32 weken en gaan ze kijken hoe mn placenta ligt.

Vooralsnog geen bloedingen gelukkig.

Hier weinig bijzonders geloof ik.

Vanochtend zelf naar de vk geweest. Alles was prima.

Voor Marit een nieuwe afspraak gemaakt, we moesten komende donderdag maar dan werk ik dus dat werd lastig, nu 12 oktober!!

Ben benieuwd, ze zal wel gegroeid zijn in de lengte, dit merk ik mn aan haar broeken...(bijzonder he...)

Verder is ze erg haar grenzen aan het zoeken en uitproberen. Merk dat het goed is dat we weer een gewoon leventje gaan krijgen. Twee kapiteins op 1 schip is toch lastig merk ik. Marit gaat het dan eerst bij de een en dan bij de ander proberen. Herkennen jullie dit?

Voor een paar dagen prima maar voor bijna 4 weken....

Vandaag ging het weer prima op een aantal incidenten na maar dat hoort bij de leeftijd.

Lief, ons buurmeisje van 13/14 komt regelmatig vragen of ze met Marit mag spelen. Ze gaat dan met Marit naar de glijbaan (het favoriete speelverdrijf op dit moment). Marit moet haar een handje geven tot ze er zijn!! Geweldig om te zien hoe goed Marit luistert!

Ben vast een heleboel vergeten, hoop dat het goed gaat verder met iedereen.

Kreeg het vanochtend even benauwd toen ik dacht aan het ochtend ritueel met 2 kids. Heel realistisch beschreven Tomaatje... pff en dan ben ik nog niet eens degene die het moet uitvoeren. Ik zit om half 8 al achter mn PC....

Hopelijk tot snel.
Ha Lot, welkom terug! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat het bij de vlos ook allemaal goed was!

Hebben jullie de nieuwste Ezeltje prik al gekregen op het KDV? Ons fotomodel Nikki staat er weer in!

Op de 1e pagina, erg lief!
Jeetje, wat gaat zo'n zwangerschap dan inderdaad hard vanaf de zijlijn. En dat terwijl ik het tergend langzaam vind gaan als ik er zelf middenin zit.

Spannend hoor de 20 weken echo. Ik ben benieuwd of het je lukt om bij je voornemen te blijven om het geslacht niet te weten. En wat heerlijk dat je baan zo goed beval. Hopelijk vallen de cursusdagen een beetje mee. Ik vind het ook niks om de jongens lang niet te zien. Over een paar weken hebben we het jaarlijkse brandweeruitje. Dan laat ik Bikkel en Bink 2 dagen achter Ik heb er wel zin in, maar het zal wel even wennen zijn om m.n. Bink zo lang niet te zien. Eergisteren ben ik naar de uitvaart van Hero (van Mimsey, uit Cheers) geweest. Dat was de eerste keer dat ik zo lang van huis was zonder Bink.

Jeetje en Lot alweer 32 weken. Ik hoop voor je dat de placenta netjes mee naar boven is geschoven. Het zou wel heel erg jammer zijn als het anders bij voorbaar al een ks zou moeten worden.

Charly, dat zijn zeker smeltmomenten als Bikkel met een grote grijns op zijn snoet aan het zingen is.

Ik weet trouwens niet of dat echt een nadeel is trouwens Sams. Dat Amelie zo goed kan vertellen dat ze dingen niet wil. Bikkel is ook in alle opzichten aan het peuterpuberen en wil dus ook vaak van alles niet. Het duurt dan nog weleens een flinke tijd voorat ik er achter ben wat hij bedoelt en in die tijd wordt de frustratie alleen maar groter. Ik heb dus eerder het idee dat hij minder driftig/gefrustreerd zou raken als hij me kon vertellend at hij iets niet wil/wel wil.

De wasmachine doet het trouwens weer en het is heerlijk! Het was geen dag te vroeg, want maandagmiddag is het apparaat gemaakt en dinsdagochtend had Bikkel zijn bed, inclusief matrashoes, ondergepoept. Geen idee hoe ik die hoes weer snel genoeg schoon had kunne krijgen voor zijn middagslaapje anders. Niet dat meneer slaapt 's middag, want dat weigert hij sinds een week. En dat terwijl hij overduidelijk hartstikke moe is rond lunchtijd.
Zo, wij zijn ook weer terug van weggeweest!

1 weekje Drenthe met super mooi weer en een watervrije Nikki!!

Ja, jullie lezen het goed. Ons meiske is voor het grootste deel over haar watervrees heen.

Op het park was een buitenbad met 30 cm water erin en diverse speelatributen waaronder een glijbaan en fonteinen.

Het begon met haar tenen erin en de laatste dag is ze zelfs van de glijbaan geweest!! Pfffffff gelukkig. Ook het douchen gaat nu een stuk beter!

( utkomtgoedutkomtgoed! )

We zijn gisteren thuis gekomen en kon mijn portomonee nergens vinden! ( stressen )

Ik vanmorgen gebeld naar het park, hebben ze daar diverse dingen in ons huisje gevonden waaronder mijn portomonee, teva slofjes van Sofie, doekjes, brillenkoker, babyfoon!!!

We moesten om 10.00 uur uit het huisje zijn en precies rond die tijd zette Sofie het op een schreeuwen! Daar word ik dan helemaal zenuwachtig van en wil dan even vlug vlug alles in de auto zetten.

Vergeten onder de banken en de bedden te kijken!!

Kort om stom stom stom!

Gelukkig kwamen we op het park nog een stel uit onze woonplaats tegen en die heb ik gelijk gebeld of ze onze zooi mee wilden nemen! Dat scheelt ons weer 2 uur rijden! Met een mooie bos

maak ik het vast goed.

Ernie: Bij jou schiet het ook al weer op zeg!

Madootje: Hier ook een snel groeiende beer. Maatje 62 kan ik ook opruimen. Vanmorgen gewogen en 7,2 kilo. nog 2,5 kilo en Nikki en Sofie wegen net zoveel!

Gelukkig is je wasmachine weer gemaakt! Ik moet er niet aan denken!!!!!!!

Barrel: Die Hidde is ook vaak ziek zeg! Balen hoor. Hoe is het met zijn kiezen. Wij zitten ook al weken te wachten tot ze doorkomen. Ze kwijlt, maar we zien niets. Schoenmaat 24. Hier zitten we ook al op maat 23, dus de winterschoenen zullen ook wel naar de maat 24 gaan.

Gefeliciteerd met je schoonzus! Ik heb zo ook nog leuk nieuws!!

Isa: Hier gaan de meiden straks ook 2 dagen naar het kdv.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Charly: Dat het jouw gelijk opviel dat Nikki in de ezeltje prik krant staat!! Wel een leuk blad he om te lezen. Ze staat trouwens ook weer in het intertoys boekje met de foto van toen ze baby was! grappig

Sams: Balen dat je nog steeds zo'n last hebt van je bekken. Doe maar rustig aan jij. Je hebt straks nog heel wat meer met je mee te dragen.

Mijn laatste weekje vrij! Wel mooi weer, maar mijn gedachten gaan toch wel naar a.s maandagochtend dat ik om 6.50 uur in de auto moet zitten met 2 kids aangekleed, gegeten, gewassen en wel. pffffffff laat de week alstublieft nog heel lang duren.

GROOT NIEUWS ik word tante.

Mijn zus is zwanger

Helemaal niet verwacht en zij eigenlijk ook niet, maar wel heel welkom! ( gemeen is dat eigenlijk he voor degenen die het echt zo graag willen! ) Ze heeft de echo gehad en het zag er allemaal goed uit. Ik sprong een gat in de lucht. Ook erg leuk dat er straks nog geen jaar tussen zit.

Hoe zit dat eigenlijk met het cb. Hoe vaak moet je daar nog naar toe als ze ouder worden. Ik ben met Nikki begin juli nog geweest.

Moeten jullie nu alweer, of zijn jullie in Juli niet geweest?
Zo hee Tomaatje, wat een lap tekst!!

Wat leuk dat je zus zwanger is : gefeliciteerd!!

Niet rot over voelen dat het "zomaar" gelukt is, bij ons was het bij T. ook gelijk de 1e keer raak en nu duurt het een beetje langer......

maar komt vast goed!

En Nikki over haar watervrees heen

Ik heb al wel medelijden met je dat je straks zo vroeg met 2 kids klaar moet zijn, ik heb er met 1 al moeite mee (en sta om 6 uur op ) Die kids voelen zo feilloos aan dat jij haast hebt, dat ze dan lekker gaan treuzelen (sorry wilde je niet bang maken )

Maar eehhh dat vergeten: nog steeds de zwangerschapshormonen????
Oh ja het CB: nee wij zijn in juli niet geweest: geen plek, vandaar pas in sept!
Goedemiddag allemaal, daar ben ik ook weer eens een keer. Het feestseizoen is bijna afgelopen en dan krijg ik eens wat meer tijd om uit te rusten en te computteren \\:-)// .

Echt geweldig om te lezen dat het met alle zwangeren en wasmachines en vakantiegangers goed gaat. En de nieuwe banen niet te vergeten.

Minime heeft zijn bovenste laatste kiezen gekregen en er gelukkig niet zoveel last van gehad. Hij kletst de oren van je kop en maakt allemaal komische opmerkingen, zoals als de zon buiten schijnt zegt hij:" regen" en schudt dan nee met zijn hoofd en zet puppie oogjes op. Schitterend. Vanochtend zijn we even wezen zwemmen en dan wil hij zo graag met oudere kindjes (lees 7 a 8 jaar) spelen en die vinden het op hun beurt weer onwijs schattig dat hij zich zo uitslooft

Wij moeten geloof ik in oktober pas weer naar t CB, maar we hebben in zijn slaapkamer al een meetlat opgehangen en hij is nu 91 cm en weegt rond de 14,5 kilo. Best netjes...

O ja deze maand weer geen kindje. Beetje express, want teveel feesten
Vandaag even wezen shoppen voor Nikki.

Goed geslaagd moet ik zeggen.

Laarsjes maat 24, winterjas, broekjes, truitjes etc maat 92.

Madammetje wilde eigenlijk niet passen.

In de laatste winkel was het elke keer "past niet" past niet "

Ze had er duidelijk geen zin meer in

( ideaal dat knoopsgaten elastiek!!! )
Ik haat deze K.. computer.

Voor de 2 e keer alles weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven