~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
En Isa, slaapt J al in zijn grote bed? Wat zijn ze dan weer klein he?

Proest, Minime is uitzichzelf de ontbijttafel aan he leegruimen.... Handig zo'n knechtje.

Hier ook nog geen potje in zicht. Een keer heeft hij per ongeluk op het potje gepoept en daar is hij wel van geschrokken. Ik ben wel van plan hem proberen overdag zindelijk te krijgen voor de kleine er is.

Tja mannen, breek me de bek niet open. De eerste nacht na de bevalling van Minime moest ik met mijn beurse lijf Minime uit bed halen om te voeden, omdat meneer naast me lag te ronken. Zo wie zo slaap ik nu (nog steeds en alweer) een stuk lichter en hoor ik alles wat met MInime te maken heeft. Onweer slaap ik dus wel doorheen

Ik ben nu al 4 dagen alleen, best eenzaam. Vriendlief staat op een tuinenbeurs in het Noorden van t land. Hij had gister ook nog een vrijgezellenfeest s avonds en kwam vanochtend een uurtje thuis en ging toen weer met de trein naar de beurs. Wat een gezelligheid, ik ga zo maar de ramen lappen.

Moet je niet eerst wachten tot de 1e keer ongesteld of als je met borstvoeding gestopt bent, met het plaatsen van een spiraaltje?
Nee, da's juist het voordeel. Spiraaltje mag en kan ook samen met de borstvoeding terwijl de hormonen in de pil maken dat de voeding terug kan lopen. Mede daarom heb ik voor het spiraaltje gekozen. Ik wist al dat ik vrij lang borstvoeding wilde geven.

Dit weekend ben ik (helaas) met de borstvoeding gestopt. Ik had het idee dat de voeding aardig terug begon te lopen en dat Bink er dus niet altijd meer genoeg aan had. Hij begon voor zijn doen ook steeds meer te mopperen. Daarnaast zitten ook zijn nek en schoudertje weer wat vast en lopen we weer bij de osteopaat. En ook het introduceren van bijvoeding kan ivm zijn allergieën klachten geven. Met zoveel mogelijke redenen voor gemopper was het allemaal niet meer uit elkaar te halen. En met een kind van 8 maanden had ik ook geen zin om me nog zorgen te moeten maken over of hij wel genoeg binnenkrijgt. Ik sta dus wel helemaal achter mijn beslissing, maar vind het niet leuk. Voordeel is wel dat ik nu eindelijk alles weer mag eten.
Het gaat goed met slapen!!! :-) Zoon ging zo liggen in dat grote bed en klimt er ook niet uit. Eerste nachten nog met slaapzak aan, maar nu hoeft dat ook niet meer. Hij roept gewoon als hij wakker is. Was wel even emotioneel hoor, dat kleine mannetje in zo'n groot bed Maar hij ligt wel echt prinsheerlijk hoor, met zijn armpjes wijd.

@Lot; pfff 3 dagen om 6 uur op zou ik ook niet trekken hoor!! Zijn Marit en Lotje inmiddels opgeknapt?

@Laluna; schrikken van die val van Sem!! Zoon heeft ook nog een prachtig overblijfsel van zijn val tegen de tafel 1,5 jaar geleden.

@Madootje; jammer van de borstvoeding.. maar begrijpelijk dat je gestopt bent. Misschien over een tijdje nog een keer?? Ik heb vanavond een borstvoedingsinfo avond. Heb hem al eerder gehad, maar eens kijken of ik nog wat opsteek. Al is het alleen maar voor een telefoonnummer van een lactatiekundige.

Verder vind ik het wel weer even een lastige periode hoor met hem. Alles is weer nee, hij daagt steeds uit en is brutaal. De scene in de supermarkt heeft zich inmiddels al 2x herhaalt. Een keer met mijn man en had hij de nooddeur gevonden. Er ging een keihard alarm af in de winkel.... Ik neem hem dus niet meer mee

Ik ben niet zo positief over het Mirena spiraaltje. Heb hem 6 weken na de bevalling laten plaatsen door de gynaecoloog (onplezierig, maar niet echt pijnlijk). Had toen nog bloedverlies van de bevalling en na het plaatsen heb ik een half jaar bloedverlies gehad, daarna niks meer. Heel af en toe wat bruinverlies. Heb dat jaar tig keer heftige blaasontsteking gehad. Met bloed plassen erbij en gewoon ook niet kunnen werken van de pijn. Daarnaast had ik enorme lage rugpijn (bekkenklachten), maar durf niet te zeggen of dat daar door kwam. De huisarts zei dat het wel kan voorkomen, ook de blaasontsteking. Heb hem er uit laten halen en geen blaasontstekingen meer gehad. De bekkenklachten waren er, zoals bekend, nog wel. Zit er ook een beetje mee wat te doen straks na de bevalling. Misschien toch weer een lichte pil, maar eerlijk gezegd wil ik de hormonen gewoon niet meer. Ik voel me toch anders met. De nuva-ring wel goede (en ook slechte) verhalen over gehoord. Steralisatie wil mijn man wel, maar ik vind het nog te vroeg.

Even onsmakelijk praatje, maar ik heb steeds zo'n druk op mijn onderkantje als ik te lang sta. Alsof ik daar spataderen krijg ofzo. Heb het even gecheckt, zakt mijn hele littekenweefsel van de vorige bevalling naar beneden. Is dit normaal???? Toch eens vragen aan de verloskundige, straks verzakt de boel nog.
zo ik ben er ook weer. Even een weekend heerlijk naar Spanje geweest naar mijn ouders! Vrijdag heen en maandagochtend weer terug. Wat een luxe he. Wel dodelijk vermoeiend. Was ook erg blij dat ik maandag vrij was. Hidde heeft zowat de hele dag bij moeten slapen. Hij is wel waanzinnig lief geweest, echt super!

Isa, laat er maar even naar kijken hoor. Je weet nooit of er iets is, maar zeker het kijken waard denk ik.

Findi, ongezellig he zo alleen thuis. Ramen lappen is nou ook weer niet de remedie daar tegen hoor

Lot gaat het alweer beter met marit??

Laluna, fijn he die gebroken nachten ... NOT! sterkte ermee.

Oeps, meneer zit weer onder de tafel en stinken pffff

even actie ondernemen!
joehooeeeeeeee!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb net te horen gekregen dat mijn zus na 5,5 jr, 3 ICSI pogingen, bezig met adoptie (in de waan nooit zwanger te kunnen worden met manlief) ZWANGER is

JIHAAAAAA ik ben zooooooo blij, heb echt zitten janken als een klein kind. Ben ook blij als ze 3 mnd zwanger is. Ze is nu pas 7 weken, maar in mijn beleving al 7 weken!!!!

Heb er geen woorden voor alleen een smile van oor tot oor.
Kippenvel Barrel!!

Woh dat is fantastisch nieuws.

Super zeg, je wordt tante!! Gefeliciteerd, ook voor je zus!
Even snel, ga Lotje zo nog even voeden.

Gaat hier maar zo zo. Marit is weer ziek.

Pff. Ze wilde gisteravond niet eten.... mmm en ja hoor vannacht moest ze overgeven. En later nog een keer (he get, zo in haar haar)

Vandaag ook bijna niets gegeten, alleen vanmiddag een koekje en vanavond een beetje vla...

Lotje heeft er gelukkig (nog) geen last van, hopelijk toch vanwege mn BV. Maar Marit blijft kwakkelen.

Later meer.
Gaat het inmiddels weer een beetje beter Laluna met je mannen? Allemaal tegelijk buikgriep...ehh..heb hier mn handen al vol aan Marit. Maak me er ook wel zorgen om moet ik zeggen. Is het nog wel normaal? Van donderdag op vrijdag overgegeven. Vrijdag stevige ontlasting (zelfs hard) en zaterdag heel dun en vanmorgen weer. En zo'n rare kleur...Vanmorgen zou ik haar verschonen vanwege poep in haar broek. Ligt ze op het aankleedkussen, Britt in haar bedje, die was daarna aan de beurt - tussen haar voeding door, moet Marit (weer) overgeven.... Weer alles in haar harenen over zichzelf heen.

Zo zielig. Haar in bad gezet (haren uitgespoeld daar waar nodig - huilen) ondertussen Britt verschoond en aangekleed. Britt weer in bed, die had honger dus huilen... Marit uit bad, aangekleed en met zn allen weer naar beneden. Britt nog een borst en Marit drinken en een aspirientje...

Nu lijkt ze weer opgeknapt. En heeft ze net een halve appel en al 2 beker drinken op. Uitdrogen zal ze niet zo snel maar afvallen wel. Ze heeft al niet zoveel vetjes, je kan haar ribbetjes tellen.

Tis zo vaak de laatste maanden...

Hebben jullie kids er ook zoveel last van, lijkt wel of Marit alles wat er heerst op het KDV oppikt. Of hebben jullie kids dit al gedaan in de eerste jaren dat ze er zaten (Marit gaat nu sinds krap een jaar)?

Vriendlief staat ondertussen op de golfbaan....

Tje Madootje, bij jullie houdt het ook niet op he

Heb je het idee dat het nu beter gaat zonder BV?

En is dit weekend gezelliger Findi???

Hoe was je BV bijeenkomst Isa? Heb je er iets aan voor je gevoel?

En kon je verloskundige iets met je onderkant?

Woh heerlijk zeg even naar Spanje, overwinteren je ouders er Barrel? Missen ze Hidde vast.

Gisteravond hadden we de oom en tante van vriendlief te eten. Drie weken geleden hebben zij te horen gekregen dat oom nog maar 3-6 maanden te leven heeft. Longkanker met uitzaaiiengen naar de hersenen... pff... rare is dat je nu nog niets ziet of merkt aan hem. Hij voelt zich goed. Alleen de foto's zeggen anders....raar idee.

Hij is gek op kinderen en zal geen opa meer worden. Hij wilde heel graag met Lotje en Marit knuffelen. Dat is dan toch wel erg emotioneel...

Was een gezellige avond, zij bekijken het positief en proberen zoveel mogelijk leuke dingen te doen. Ook met hun kinderen en met elkaar.

Ook nog iets leuks hoor... ga vanmiddag high tea-en. En vriendin viert haar verjaardag eens op een andere manier! Ken haar nog niet zolang (van de zwangerschapsgym van Marit) en haar vriendinnen ook niet. Ben benieuwd wordt vast gezellig!

Was van de week begonnen met - ik let op met wat ik eet - om zo wat kilo's kwijt te raken maar dat zet ik vandaag even aan de kant

Charly gaat alles goed?

Groenoogje, hoe gaat het met jullie????

Nou fijn weekend, wel heerlijk om even mn verhaal kwijt te kunnen, bedankt voor het luisteren
Tjeempig lot jij wordt lekker bezig gehouden zeg.

Ik denk niet dat het echt kwaad kan hoor. Hidde is ook vaak verkouden, ook meer door het KDV. Zeker in het begin.

Er heerst op het moment ook buikgriep. Bij ons op het KDV hangen ze altijd informatie op als er weer iets onder de kinderen heerst en daar gelijk tips bij, super handig! Maar nu is dat dus buikgriep. Hidde heeft er een beetje last van gehad (diarree, verkouden). Het lijkt wel of hij meer weerstand heeft gekregen ondertussen. Nog een beetje geduld dus (moeilijk he)

Wat erg van die oom zeg. Lijkt me zo onwerkelijk! bah

High tea, jammie!!!! Lekker een SAS dag

Mijn ouders hebben in Zuid spanje een huis. Ze blijven daar steeds een paar weken, niet de hele winter. Dan missen ze hun kleinkinderen veel te veel!

Vandaag viert mijn moeder haar verjaardag. Ga zo met de familie bowlen (leuk, doen we nooit) en dan gezellig uiteten. met 19 man, gezellige drukke boel, zeker met 6 kinderen onder de 10.

Kan het nog steeds niet geloven van mijn zus. Ben zo blij en tergelijkertijd zo bang. Meer dan bij mijn eigen zwangerschap. Maarja het is ook zooooooooo gegund.

Ze gaat vandaag ook niet mee bowlen, ze doet heel rustig aan.

Wij hebben besloten toch echt tot ci juli te wachten met de zw.

Financieel gezien is dat echt beter. Dan weten we zeker of we ook een vergoeding krijgen bij verlof. (julie wordt dat def.)

Anders wordt het echt even heeeeel zwaar en dat is ook weer niet wat we willen, wie wel?!

Ga me alvast omkleden, fijn weekend nog!
Tjonge Lot, wat een drukte zeg zo. Bikkel is wel vaak verkouden, maar zelden echt ziek. Ondanks dat hij al meer dan twee jaar naar het kdv gaat. Bink lijkt wat "storingsgevoeliger" zoals we dat hier in huis noemen. Die is wat vaker ziek. Wel vervelend zeg dat Marit zo vaak ziek is. Zeker als ze al vrijd un is kan ik me goed voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. Ik heb de mazzel dat de jongens allebei altijd al goed in de reserves hebben gezeten. Al heb ik me dit keer wel zorgen gemaakt om Bink. Die bleef zo slecht drinken terwijl hij al een paar dagen koortsvrij was.

En wat vreselijk triest voor de oom van je vriend zeg. Wat lijkt me dat moeilijk te bevatten als je helemaal niet merkt dat je ziek bent, maar wel weet dat je nog maar zo kort te leven hebt.

Ik merk nog niet echt verschil bij Bink nu ik met de BV ben gestopt. We willen ook terug naar de homeopaat met hem. Hij huilt me veel te veel. En het lijken ook echt pijnhuiltjes. En dat terwijl hij de eerste 6 maanden van zijn leven bijna niet huilde.

Barrel, wat een geweldig nieuws van je zus zeg.

Wat vervelend zeg dat er zoveel financiële consequenties aan een zwangerschap hangen voor jullie. Het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat je mogelijk zou moeten kiezen om maar niet meer zwanger te worden omdat je je het verlof niet kunt veroorloven. Ik hoop voor jullie (en anderen in soortgelijke positie) dat er een goede regeling komt voor zelfstandig ondernemers.
Wow Barrel, wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!!!!

Jeetje Lot wat een ziekenboeg! Zoon zit ook pas sinds augustus op kdv en in het begin wel veel verkouden geweest, maar voor de rest valt het nog mee. Het is ook wel weer het seizoen ervoor. Zoon was vorige winter ook doorlopend ziek, maar hij kan wat hebben (qua gewicht). Wat een emotioneel etentje hebben jullie gehad zeg.. Vreselijk nieuws! Je weet ook niet wat je dan moet zeggen hè tegen ze.

Barrel; ik hoop dat het erdoor komt zodat je met een gerust hart zwanger kan proberen te worden! Belachelijk dat dit er vanaf moet hangen inderdaad. Wat doen jullie als het er niet doorkomt? In principe is juli natuurlijk best snel en als jullie er eerder voor zouden gaan dan zou je toch pas net zwanger kunnen zijn toch?

Slechte dagen met bekken gehad helaas. Had nog zo gehoopt er deze keer wat beter af te komen. Zoiets simpels als strijken zorgde er deze keer voor dat ik verging van de pijn een paar dagen. Gister aardig in beweging geweest toen we naar de geitenboerderij in het Amsterdamse Bos waren, gek dat ik dan daarna inene het gevoel heb of het weer recht staat in mijn bekken. Ik had veel minder last. Vanmorgen gaat het weer ietsjes minder. Ben er ook denk ik achter wat ik heb op mijn "onderkantje". Geen littekenweefsel, maar vaginale spataderen. Ooit al eens van gehoord??? Ik dus niet... Volgende week maar even aan de verloskundige vragen want het is best (bij vlagen) pijnlijk, afhankelijk van wat ik gedaan heb die dag. Vraag me ook af wat er gebeurt als je zo moet persen!!!! Er komen er ook steeds meer, eng!!
Hai dames, even een vluchtig berichtje vanaf mijn werk:

ik heb thuis nog geen internet....

Wij zijn de verhuizing goed doorgekomen (hoewel we er zaterdag echt helemaal doorheen zaten '

Wij zijn nu aardig op regel, meeste dozen uitgepakt en het voelt al echt als ons huis.

Het is mooi geworden!!!

Met T. gaat het ook heel goed, helemaal geen wenperiode.

Gelijk ook in het nieuwe grote bed geslapen en ook dat gaat goed, slaapt als een roosje. ik gebruik nog wel even zijn slaapzak.

Ik hoop morgen weer internet te hebben, ga nu even lunchen.

Tot gauw!
Even een kort bericht vanaf deze kant.

Barrel wat super gaaf van je zus! Duim mee dat alles goed blijft gaan!

Hier vandaag weer naar de verloskundige geweest. Mijn buik groeit enorm. Het hartje klopte goed, dus geen zorgen.

Heb het wel erg druk nu met een Sofie die het hele huis doorkrost en een Nikki die toch wel een beetje jaloers is als zuslief wat meer aandacht krijgt.

Sinds een week slaapt Nikki nu in haar grote bed. Wel veel wakker en veel naar de wc s nachts. Erggggggg vermoeiend, maar goed als ze dat aanvoelt laat je haar ook niet in haar broek plassen toch! En het zijn behoorlijke plassen, dus niet voor niets.

Verder gaan we volgende week 8 maart naar de sneeuw met zijn allen.

Heb er veel zin in!!
Haai ladies,

Vriendlief heeft een goede beurs achter de rug, veel aanspraak en ook best veel verkocht. Dus t was het waard.

Minime heeft nog nooit overgegeven of buikloop ed gehad, wel constant verkouden of een snotterneus, maar dat is een gevolg van het RS virus wat hij gehad heeft met4 maanden.

Ik groei mog steeds gestaag. Afgelopen zaterdag zelfs een zwangerschapsbroek maatje groter gekocht. Mijn kont neemt steeds meer plaats in. Heb ook meer last van mijn spieren, veel weker. En nog aan de vlos gevraagd of ik een ADHD kindje kreeg, want hij wiebelt als een gek. Maar ze zij dat hij gewoon heel erg blij is me zoveel ruimte. Das een nieuwe broek wel waard dus.

Kikke Barrel van je zus!!!

Dat is wel mooi om te weten dat een spiraaltje al kan tijdens bv, ik had hiervoor de NUvaring (erg tevreden over), maar ik denk dat die t eerste jaar niet blijft zitten en ben geen pillenslikker.

Uhm uhm

Charly gefeliciteerd met je verhuizing!! Lekker weer een nieuw stekkie!
Pfff...regeldagen...wat een ellende! Volgens mij hebben we het ergste van de 6-weken-regeldagen nu weer gehad, dus óp naar de volgende. Jippie (not).

Gisteren op nacontrole geweest bij de Vk. Erg gezellig gekletst en nog even de laatste "blanco's" van de bevalling ingevuld. Ben bij Jurre niet meer op controle geweest met 6 weken, maar ik merk dat ik het toch wel prettig vond om met mijn VK de bevalling goed af te sluiten.

Barrel, wat een gewéldig nieuws! Kan me voorstellen dat je zo meeleeft. En ook dat dubbele gevoel kan ik begrijpen. Bijna niet blij durven te zijn, omdat het nog zo vroeg is, maar: UTKOMTVAST-HELEMAAL-GOED!

Tomaatje, ben stiekumpjes blij dat er ook nog nadelen zitten aan zo'n geweldig knap kind dat nu al zindelijk is (sorry)..We hebben voor Jurre nu een plaat opgehangen waar hij stickers op mag plakken elke keer dat hij op het potje geplast heeft. Zou stimulerend moeten werken (dachten we...). Het lijkt er op dat hij nu nog mínder vaak op het potje wil plassen! Hoe hebben jullie het aangepakt?
Oh en Charly: super dat jullie nieuwe huis meteen al zo als thuis voelt, van harte!
[quote]Ernie75 schreef op 26 februari 2008 @ 22:32:

Pfff...regeldagen...wat een ellende! Volgens mij hebben we het ergste van de 6-weken-regeldagen nu weer gehad, dus óp naar de volgende. Jippie (not).

Gisteren op nacontrole geweest bij de Vk. Erg gezellig gekletst en nog even de laatste "blanco's" van de bevalling ingevuld. Ben bij Jurre niet meer op controle geweest met 6 weken, maar ik merk dat ik het toch wel prettig vond om met mijn VK de bevalling goed af te sluiten.

Barrel, wat een gewéldig nieuws! Kan me voorstellen dat je zo meeleeft. En ook dat dubbele gevoel kan ik begrijpen. Bijna niet blij durven te zijn, omdat het nog zo vroeg is, maar: UTKOMTVAST-HELEMAAL-GOED!

Tomaatje, ben stiekumpjes blij dat er ook nog nadelen zitten aan zo'n geweldig knap kind dat nu al zindelijk is (sorry)..We hebben voor Jurre nu een plaat opgehangen waar hij stickers op mag plakken elke keer dat hij op het potje geplast heeft. Zou stimulerend moeten werken (dachten we...). Het lijkt er op dat hij nu nog mínder vaak op het potje wil plassen! Hoe hebben jullie het aangepakt?[/quote]Nikki is al zindelijk vanaf april/mei 2007! Heb er weinig aan hoeven doen. Potje neerzetten en af en toe gewoon mis laten gaan. Ze heeft het eigenlijk zo goed als zelf gedaan!!
Madootje, hoe gaat het met Bink??

Isa, vaginale spataderen... auw nooit van gehoord maar klinkt al erg naar!

Charly, fijn dat je de verhuizing hebt overleefd! Nu nog internet!!

Findi, gaat ie lekker met frummel?

Ernie, ik hoor het al je hebt het lekker druk gehad met de kids.

Tomaatje, lekker 8 mrt wintersport... ikwilook!!!!

en ja zindelijk, ik durf er bijna niet meer op te hopen

Hidde vindt poepen onder de tafel echt veel makkelijker, helaas!

Hier gaat alles zn gangetje. Hidde is lief en ondeugend.

Mijn zus kotst nog steeds haar maag min. 1x per dag leeg, dus dat is ook goed .

Heb net gehoord dat we een hele week op Kos zullen verblijven begin mei (is ook erg gaaaaaaf!!!)

Dus alles bij alles geen reden tot klagen dus doe ik dat maar niet.

tot vlug weer.

PS. zou er wat zijn met groenoogje??
Ik hoop niet dat er iets is met Groenoogje. Ze is in ieder geval wel vaker wat langer afwezig geweest. Maar nu duurt het idd wel erg lang.

Hier lijkt zindelijkheid voorlopig ook nog een utopie hoor. Meneer vindt het potje en de wc-verkleiner reuze interressant, maar langer dan 3 seconden blijven zitten doet ie niet.

Charly, hopelijk zitten jullie nu in alle rust te genieten van een nieuw huis wat al aardig op orde is.

Hij groeit dus lekker Findi

Bink is helaas alweer ziek. Hij heeft net vorige week vrijdag de ab-kuur afgerond, maar maandag is hij weer begonnen met spugen en het weigeren van flesjes. Gisteren ook weer even koorts en vandaag een ontstoken oogje. Het zit het mannetje niet mee.
tjeempig madootje het zit je kleine mannetje toch echt niet mee he?!

Hier een zenuwslopende dag gehad. Ik belde vanochtend mijn zus op en ze was al niet zo enthousiast. Gisteren ook al niet echt.

Dus ik vroeg wat er was. Bleek dat ze opeens geen ochtendmisselijkheid en gevoelige borsten meer had. stress dus.

Ik heb haar gelijk het nummer van het ziekenhuis gegeven en gezegd dat ze de kraamafdeling moest bellen en vooral moest overdrijven (dan mag je tenminste langskomen!)

Gelukkig was dit mogelijk en alles was goed!!!!!!!!!!!!! pfffffffff

Heb wederom met mijn zus zitten janken, erg he.

Ze is nu 7 wkn en alles ligt op schema. Opgelucht ademhalen.

Waarom kan je de eerste 3 mnd niet gewoon overslaan

Hidde gaat overigens sinds deze week niet meer tussen de middag naar bed. Meneer is 's avonds gewoon klaarwakker!!

Dan loopt hij tot min. 22.00 uur lekker rond.... NOT!

Dus niet meer slapen, ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Mijn neefje is er, die blijft gezellig slapen dus ga me maar even met hem bemoeien.

Fijn weekend!
Och jee Barrel. Dat is wel even spannend geweest dan. Wat fijn om te horen dat het goed gaat.

Bink lijkt weer wat opgeknapt. Al eet en drinkt hij nog steeds niet geweldig. Alles wat hij binnenkrijgt blijft tenminste weer binnen. Morgen naar het CB. Ik ben benieuwd of hij nog wel gegroeid is de afgelopen 2 maanden.
Hoi, hoi,

Sjaaaaaaaaaaa......ben wel heel errug lang niet geweest....

Druk, druk..maar voor Isa, Sams, Ernie, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst!!!!

Heb nog niet alles bijgelezen.

De laatste weken ben ik idd weinig op het forum geweest omdat ik het er toch wel een beetje moeilijk mee had dat er weer zoveel zwangeren zijn terwijl ik nog niet zwanger ben. En mijn leeftijd speelt mee, ben 38 en ik voel mijn biologische klok wel heel hard tikken. Wij zijn nu een paar maanden bezig en het lukt nog niet erg.Heb wel een paar keer gedacht dat het raak was, maar toch niet. Dan is het dus weer stevig balen. Hoe anders was het toen bij Ines. Toen was het wel snel raak.

Maar de laatste maanden verlies ik steeds voor ik ongesteld word een paar dagen een beetje bloed. Soms een dag wat bloed en daarna een dag niks en dan word ik weer flink ongesteld. Je snapt zeker wel dat dat niet bevorderlijk is voor mijn zenuwen. Dan dacht ik steeds weer dat het een innestelingsbloeding was en deed ik weer een test. Negatief natuurlijk en dan weer stevig balen.

Deze keer verloor ik al 5 dagen maar een heel klein beetje bloed dus ik durfde voorzichtig te denken aan weer een innestelingsbloeding maar vanavond kreeg ik weer krampen dus het is weer niet gelukt. Kan misschien te maken hebben met dat ik de afgelopen twee weken goed ziek ben geweest, heel verkouden en vreselijk hoesten. Dat het toch ergens is misgegaan. En dan toch weer mijn leeftijd. Maandag a.s. heb ik een afspraak met mijn huisarts want maak me hier toch wel een beetje zorgen over en wil wel graag gerustgesteld worden.

Maar er zijn ook nog leuke dingen hoor. Met Ines gaat het prima. en met Groenmannetje ook, hij is ook ziek geweest. Wij allemaal in de lappenmand. het heerst blijkbaar nogal.

Vorige week had ik voorjaarsvakantie en toen ben ik met een goede vriendin een paar daagjes naar Drenthe geweest. Heerlijk ondanks dat ik zo moest hoesten. Voelde me wel schuldig tegenover haar maar het was ook zo heerlijk om er een paar dagen tussenuit te zijn.

Werk: sja...vind het nog steeds leuk om les te geven, maar het beleid van mijn school zit me zo tot hier..... we krijgen steeds minder leerlingen en het lijkt maar niet tot de directie door te dringen dat het niveau van onze school dringend omhoog moet omdat we anders steeds meer slimme en normale leerlingen kwijtraken aan het reguliere onderwijs. Volgen jullie het nog een beetje? Hierdoor heb ik vaak minder zin om te werken en bovendien mis ik mijn collega ook erg. Ze is eruit gewerkt en we zaten meestal op een lijn wb ons werk. Gelukkig zie ik haar nog vaak maar toch is het niet meer hetzelfde op het werk.

Pffff....wat een klaagzang zeg....wel heel erg ego...volgende keer minder ego.....ga er weer vandoor....het gaat echt wel goed met mij maar soms gewoon wat te veel....kennen jullie wel.....

Greetz groenoogje
Dag allemaal,

Even niets van me laten horen, hadden geen internet. Heb ook nog niet alles

bijgelezen.

Dus even snelle reactie;

Groenoogje, balen dat het niet lukt, zal voor je duimen dat t snel raak is.

Barrel, Gefeliciteerd met je zus. Spannend zeg. Dat de eerste 13 weken er maar snel op mogen zitten. Duurt eeuwen he !!

Madootje, hier ook al 5 a 6 weken ziek kind. Wat een gedoe, word je niet vrolijk van sterkte voor jou en Bikkel.

Isa, ook nog nooit van gehoord. Maar las dat het na de bevalling weer weg moet trekken. Alles komt goed, toch ?

Uh.....volgende keer de rest ok ?

Hier dus ziekenboeg met Amelie. Sowieso non-stop verkouden, en sinds de geboorte van Thibault 5de ziekte, en afgelopen weekend overgeven en diaree. Mijn god wat een gedoe. Vriendlief had verjaardag van zijn neef in Londen, werd 40, dus een feestje, en ik zag het nog niet zo zitten om daar te zuipen en feesten.

Dus noodgedwongen bij mijn ouders gelogeerd. Was super gezellig en ook echt wel nodig, want in mijn eentje had ik dat zeker niet getrokken.

Langzaam gaat het weer beter met mijn meisje, maar ze heeft wel een jasje uitgedaan. Met zoonlief gaat het super. Ben begonnen met de methode van Rai Blom, het is even doorbijten, maar het werkt echt. Met Amelie hebben we dit dus niet gedaan en nu lees ik ook waarom zij zo wakker was overdag. Echt een aanrader voor alle net bevallen mama's.

Morgen mag ik weer voor de acupuntuur sessie. Hoop dat ie een en ander recht kan zetten, heb nog erg veel last met lopen/wandelen. Dat kan echt 5 minuten en dan moet ik zitten. Ook zal dit wel een keer goedkomen.

Goed ik ga mijn nieuwe printer installeren, en het gehuil van mijn zoon aanhoren. Oeh.....moeilijk...laten huilen......
Groenoogje, fijn dat je toch weer even iets van jet hebt laen horen. Begon me een beetje zorgen te maken.... Begrijpelijk, die onzekerheid, als je zó graag nog een kindje wilt. Duim voor je!

In mijn laatste berichtje schreef ik dat ik het ergste van de regeldag(en) achter de rug had, nou...niet dus...het leek even een regelmarathon te worden, want Stijn is al ruim 1,5 week aan het rommelen. Da's dus geen regeldagje meer. Vorige week moest ik Stijn overdag om de (soms krap) 2 uur overdag aanleggen en maandag zelfs zo om het 1,5 uur. Killing! Tijdens de nachten maakt hij wel wat langere blokken: soms 3 uur, soms zelfs 5,5 uur, maar van echt bijtanken voor mama is geen sprake. Gisteren dus toch maar hulp gezocht: eerst de info-lijn van het CB, op hun aanraden naar het inloopspreekuur vh CB, na een half uur kletsen met een héle lieve verpleegkundige voor de zekerheid toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt om medische problemen uit te sluiten (niks gevonden, gelukkig) en net weer 20 minuten met die verpleegkundige gebeld!

Waarschijnlijk is Stijns onrust veroorzaakt door een licht buikgriepvirus bij mij, waardoor ik óf minder melk aanmaak óf Stijn zelf dit virus ook heeft en hierdoor meer wil drinken. Fijn, maar het probleem blijft. Gaan nu proberen om Stijn na een voeding wat (al eerder afgekolfde, ingevroren, melk) te geven om te kijken of hij voldoende voeding binnen heeft gekregen. Mocht hij dat niet willen dan proberen we de tijd tussen de voedingen toch weer op te rekken naar 3 uur...Ben benieuwd....

Heb nu beide mannen op bed liggen (Stijn sputtert, maar gilt niet) dus héél even tijd voor mama (erg zeldzaam op het moment).

Ga zometeen op "google"-zoek naar een elktrische kolf, want kolven gaat op het moment sowieso al erg moeizaam, maar het schijnt dat het met een elektrische kolf beter gaat.

Hou jullie op de hoogte....als ik weer eens tijd heb...pfffft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven