~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even snle een egoberichtje om te laten weten dat ik nog wel leef.

Jemig wat kan internet een crime zijn: enorm veel gezeik gehad met de aansluiting, hij doet t nu maar voor hoe lang?????

Duim maar dat ie t blijft doen, ik wordt er gek van om 2,5 uur met eenhelpdesk allerlei dingen te proberen....

Kom net van het echocentrum, heb een groeiecho gehad.

Kindje ligt al weken over dwars en zo kunnen ze niet goed inschatten of het allemaal wel op schema loopt.

Maar gelukkig: alles precies volgens het gemiddelde!

Nu nog even gaan draaien........

Volgende keer hoop ik weer helemaal bijgelezen te zijn en op jullie te reageren (forgive me)
Nou het zit ons allemaal geloof ik niet zo mee....

Maar dames..utkomtgoedutkomtgoedutkomtgoed...!

Fijn Groenoogje dat je je gemeld hebt, al kan ik je reden van afwezigheid goed begrijpen hoor!

Hier ook een ziekenboegje. Mn Marit heeft het af en toe flink te pakken. Vorige week weer buikgriep. Helaas is er niets aan te doen. Heb wel even overlegt met de huisarts want ze heeft het zo vaak.

Nu is ze weer erg verkouden... net als Lotje maar verder wel erg blij en vrolijk.

Wel een echte peuter. Nee, nee, gooien met spullen (als ze haar zin niet krijgt, of als iets niet lukt). Hoef haar gelukkig niet vaak op de gang te zetten. Er mee waarschuwen helpt tot nu toe voldoende.

Ben zo terug ga Lotje voeden.
Zo Lotje heeft haar voeding weer binnen!

Nu mama nog...ga mezelf maar even verwennen met een gekookt eitje..mmm.

Fijn dat alles goed is met jullie kindje Charly, lastig zo'n dwarsligger!

Wat naar Ernie dat het nog niet zo lekker loopt met Stijn. Wbt een kolf. Ik heb 2 (!) electrische. Allebei van Medela. Heb voor nu een nieuwe gekocht. De swing. Wel prijzig maar hij bevalt me prima. Maar weinig herrie (daarom een nieuwe gekocht, de vorige - mini- electric- maakte heel veel herrie, kon niets anders doen, vooral op mn werk vind ik het handig, kan gewoon op mn werkplek blijven zitten), verstelbaar qua snelheid. Super. Mn zusje heeft hem ook, zij is ook tevreden.

Ben ook zo klaar met kolven, gaat net zo snel als voeden (Lotje is wel een snelle drinker).

Verder ben ik het alweer kwijt... mn geheugen is nog steeds niet wat het geweest is.

Ben ook erg moe, ga zo maar proberen een dutje te doen.

Het geven van BV kost me heel veel energie. Lag de afgelopen avonden om 21.00 uur al in bed maar het helpt weinig. Moet er dan ook wel weer uit om Lotje de laatste voeding te geven. En vaak meldt een van de dames zich wel weer een keer 's nachts... Tja het leven van een moeder.....
tjeempig wat een tegenslagen hier weer... ziekte, internet (of het gebrek eraan), regeldagen pfff.

Hoop dat iedereen het vlug weer rustiger mag gaan!!

Groenoogje, fijn dat je even laat weten hoe het is. Wel heel rot voor jullie dat het maar niet mag lukken. Frustrerend hoor.

Heel veel sterkte maar vooral succes!

Hier gaat het top! Mijn zus heeft woensdag haar 1ste echte consult gehad bij haar gyn. en alles perfect! yes!!

Ze was woe precies 8 wkn. en alles lag op lijn. Ze mag gelukkig over 2 wkn weer terug komen. beter kan niet, toch?!

Hidde is helaas de laatste tijd een beetje onrustig in zijn slaap. Dus de wallen zijn hier alweer aanwezig. helaas.

Hij slaapt niet meer of minimaal op de dag, maar 's nachts he.

blijft lastig!
Supernieuws, Barrel!!

Hoe gaat het met de ziekenboeg, Lot?

Charly, hoop dat je dwarsliggertje ook laat zien dat ie goed kan draaien...

Stijn lijkt inmiddels iets lekkerder in zijn vel te zitten, maar heeft nog steeds erg onrustige momenten. Ik denk dat het probleem vooral met zijn darmen te maken heeft. Als hij aan de tweede borst drinkt is hij heel onrustig en huilerig. Rechtop houden helpt dan wel even, maar zodra ik hem weer aanleg begint hij weer te emmeren: wil wel drinken, maar heeft daar de rust niet voor. 's Nachts speelt die onrust niet zo, dan drinkt ie aan 2 kanten rustig...

Morgen krijg ik als het goed is een elektr. kolf thuisgestuurd. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Ik heb gekozen voor een dubbele kolf vh merk Vos (is een huismerk, afgeleid van de Ameda-kolf) Laat jullie wel weten hoe het bevalt.

Vandaag een heerlijk dagje, want mam is er weer, jihaa! De bovenverdieping is al gepoetst en vanochtend mocht ik lekker lang in mijn bed blijven liggen: luxe!!! Ga zometeen eindelijk weer eens verder met de (digitale) dagboeken van Jurre en Stijn.
Ernie, overstrekt Stijn ook veel of is hij alleen onrustig tijdens de voeding? Bij zowel Bikkel als Bink zat de nekwervel vast tgv de bevalling. Daardoor kregen ze beiden pijn tijdens het drinken aan de borst. Aan de ene kant meer dan aan de andere. Vandaar dat ze allebei heel onrustig dronken; aan de ene kant erger dan aan de andere kant.
Hoi Madootje,

Heb ik ook aan gedacht, maar zowel van VK, de verpleegkundige als de huisarts kreeg ik te horen dat de onrust dan al eerder zou zijn begonnen, (voorlopig) dus nog geen bezoekje aan de ostheopaat gepland, maar ik hou het zeker in gedachten, dankje!

Gisteren bij het CB geweest voor de 2maandencheck en zij was er van overtuigd dat het toch spruw was. Heb nu dus druppels voor Stijn en zalf voor mezelf. Daarnaast heeft ze me ook een boekje over inbakeren meegegeven, dus dat wordt wellicht de volgende stap. Thuis nu ook een zéér strak regime ingevoerd wb slapen, voeden, spelen en weer naar bed. Zorgt vooralsnog wel voor een gillend kind als ik hem in bed leg, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Ik was, vond ik zelf, al wel consequent, maar nu dus nog meer. Bij Jurre hoefden we de regels niet zo strak te hanteren, dus dat deed ik nu bij Stijn ook niet, tja...
Ernie, fijn he die onzekerheid weer met zo'n kleintje.

Wij zijn 2 weken geleden begonnen met de puckababy. Je kan even op de site kijken. Hij is er een stuk rustiger door. Ligt dus niet helemaal ingerold als een worstje, maar maait niet meer zo met zijn armen. En het boekje van Ria Blom rules. Echt een aanrader voor alle 'nieuwe' mama's, maar ik treed vast in herhaling. Wij waren met Amelie niet zo nauwkeurig met de RRR, en nu wel, en het scheelt een stuk. Een heel blij en rustig ventje. Natuurlijk heeft wel ie wel eens zijn huilbuien, maar zo veel minder dan met Amelie. En hij moet vaak even (5 a 10 min)huilen als ik hem in bed leg, in t begin huilde hij wel 2 uur, heel moeilijk om door te zetten, maar uiteindelijk werkt t.

En spruw ? Vervelend. Dacht hier van de week een beginnende borstonsteking, maar t heeft gelukkig niet doorgezet. Sterkte ermee.

Vriendlief komt zo thuis dus ga vast de tafel dekken, ben helemaal blij want ik heb vanmiddag 2 uur mogen slapen van de kids.

En morgen word ik weer een jaar ouder, dus vanavond ouwe jaar met oliebollen.....hahaaha...not...

Toedels.
De naam Ria Blom zei me helemaal niks, maar na een kijkje op haar site, blijkt dat ik haar boekje over inbakeren al in huis heb! Dat had ik deze week nl meegekregen (te leen) op het CB. Daar stond ook al een verwijzing in naar het boekje over regelmaat, dus dat heb ik nu net maar eventjes besteld...

Mijn schoonzus heeft haar jongste zoon ook ingebakerd en zij heeft zo'n inbakerzak al in huis (geen puckbaby geloof ik, maar wel iets soortgelijks). Zondag gaan we 'm ophalen, maar of we het ook gaan gebruiken ligt er aan hoe effectief het RRR'en is. Ik sta er van te kijken hoeveel uren Stijn nu slaapt op een dag, maar kennelijk had hij daar gewoon behoefte aan en was hij oververmoeid, arm kind... Gisteravond kreeg hij om 21.40u een voeding, daarna om 22.45u naar bed en hij meldde zich vanochtend om 5.50u!!! Ernie is helemaal blij met Ria :-) !
Oei spruw. Da's niet fijn. Sterkte ermee! Ik heb eventueel een document voor je met tips voor de behandeling van spruw. Die heeft Meave ooit samengesteld. Ik wete niet hoe ik in hyves een bijlage toevoeg, maar als je me via hyves je gewone mailadres stuurt kan ik het je eventueel opsturen.

Met Bikkel zijn we ook pas na 3 maanden bij de osteopaat beland trouwens. Hij was op zich altijd heel erg vrolijk en tevreden. Hij viel alleen na een paar weken 's avonds ineens niet meer in slaap. Nadat we zijn begonnen met inbakeren was ook dit probleem voorbij. Het slechte drinken aan de borst was dus ook niet vanaf het begin af aan. Dat heeft zich in de loop der tijd ontwikkeld. Ik heb zelf ook heel lang gedacht dat het gewoon luiheid was bij Bikkel. Zolang de melk vanzelf zijn mondje in spoot was er niets aan de hand, maar als hij er moeite voor moest gaan doen begonnen het gedonder. Wij zijn naar de osteopaat gegaan met 3 maanden omdat hij heel veel overstrekte. Pas nadat we wisten dat zijn nek en schedeltje niet goed zaten viel het kwartje dat daar ook het rare drinken vandaan kwam. Ik zou het dus wel even in de gaten houden voor als het niet verbeterd.

Sams, wat fijn dat het zo goed gaat nu.
gefeliciteerd Sams met je dagje ouder vandaag!!

Lang niets van me laten horen, maar wel alles gaat goed hoor! Beetje last van mijn onderrug als ik te lang zit of lig. Als ik daarna op sta ben ik net een oud vrouwtje. Het mannetje in me is ook super druk, echt weer leuk om te zien zo'n golvende buik.

Laatste tijd druk gehad met afscheidsborrels en diners, want mijn bazin is eindelijk opgerot . Er lijken zowaar wat relaxtere tijden aan te breken op werk, niet meer zo streng. Op haar eigen afscheidsfeestje heeft ze zelfs nog even staan bekken met een parttime medewerker (19 jaar) van het bedrijf. Er zijn/gaan uiteraard ook wat werknemers mee, maar die kan ik ook missen als kiespijn. Ben benieuwd of ik nog iemand ken als ik in oktober terug kom van verlof. Dan ga ik heerlijk 2 dagen werken en aankijken of ik t nog leuk vind, anders word t na 6 jaar toch wel tijd voor een andere baan.

Charly, ben je blij me je nieuwe huisje en hoe gaat het met de beeb in je buik?

Dat is wel erg genieten Ernie zo'n mama die even schoon komt maken.
O ja, met Minime is trouwens geen land te bezeilen (of zo iets). Hij heeft sinds 2 weken enorme driftbuien en zegt op alles nee en huilt dan 2 uur achter elkaar, waarin ik alles probeer (negeren/ knuffelen, in de hoek zetten) Is dit denk een fase? Hij is wel enorm voorruit gegaan in spraak en misschien wordt nu mijn buik en zijn besef van een nieuw broertje wel groot genoeg om meer aandacht te vragen???
SAMS

GEFELICITEERD!!!!! Hopenlijk heb je een fijne verjaardag.

Wat is dat toch opeens ver van mijn bed show, al die problemen met jullie babies. Dan besef ik toch maar weer hoe makkelijk het wordt met een peuter. (sorry hier weinig tot geen last van puberteit)

Hoop iig dat het vlug weer goed gaat!

Charly, zit je lekker in je nieuwe droomhuis??

Volgens mij is Tomaatje niet echt blij met het weer in Oostenrijk. Vlug even melden hoor!

Findi, fijn te horen dat het goed gaat bij jou. Alleen vervelend dat er geen land met je kleine man te bezeilen is. Troost het als ik zeg dit is een fase!?!

Hier is de bevestiging dat ik echt behoor tot de ontaarde moeders!

Woensdag ging ik tijdens die heerlijke storm (not!) de hond uitlaten samen met Hidde. Nou om een lang verhaal kort te maken. Hidde is met wagen en al in de sloot beland!!!!!!!!

Ik dacht dat ik gek werd. Hij lag half onder de wagen naar adem te happen. Ik ben volgens mij nog nooit zo snel en sterk geweest. Maar binnen een seconde had ik kind en wagen weer op de kant.

Hidde natuurlijk helemaal overstuur en mama ook

Gelukkig gebeurde het drama achter het huis van mijn moeder, dus mijn heldin is nog meer in achting gestegen. Wat kunnen mama's toch lief zijn. Ze heeft Hidde zo lief opgevangen.

Een dag om heeeeeel vlug te vergeten. (ben alleen bang dat dat bij hidde niet snel gebeurt )
Jesus Barrel. Maar dan schrik je je helemaal het apenzuur zeg. Dat zal niet meevallen om dat te vergeten.

Findi, heb je je nieuwe baas al ontmoet? Als ik het goed begrijp kan het alleen maar een verbetering zijn. Wat vervelend dat minime zo onhandelbaar is op het moment. Het is ongetwijfeld een fase want ik ken maar weinig jongens van 16 die 2 uur lang huilen als ze boos zijn. Goed om te weten dat het overgaat, maar ondertussen zit je er maar mooi mee.

Oeps, helemaal vergeten vanmorgen. Gefeliciteerd met je verjaardag Sams.

Hier een naar dagje achter de rug. De hond heeft gisterenavond buiten mijn schoonmoeder gebeten toen Madokus haar toevallig tegenkwam tijdens het uitlaten. Bij de dierenarts geweest en om een lang verhaal kort te maken; er zijn nu twee opties. Of de gedragsdeskundige waarmee de dierenarts gaat overleggen denkt dat herplaatsing mogelijk is, dan regelt de dierenarts dit en gaat ze ter overbrugging naar het asiel. Of de gedragsdeskundige vindt het niet verantwoord en dan moeten we haar in laten slapen. Het beestje is normaal gesproken heel lief, maar werd de laatste tijd al steeds feller in alles en steeds onberekenbaarder met gisterenavond als climax.
Jemig Barrel, wat zul je hebben staan bibberen na afloop... En niet alleen je moeder is geweldig maar jij ook: je hebt meteen gehandeld, stoer hoor!

Madootje, wat vervelend... Sterkte!

Heb net een half uurtje geleden gekolfd en nu begint Stijn te sputteren...help! Ik hoop dat ie weer in slaap wil vallen...
Typ ik een heel verhaal... alles weg, grrrrr

Ga nu Lotje eten geven.

Sams van harte met je verjaardag.

voor Barrel en Madootje
Jeetje, Heb nog niet alles bijgelezen, maar barrel, wat een verhaal zeg! Dat is precies zo'n verhaal waar je wel eens over droomt. Ik moet er niet aan denken!!!! Wat zal jij geschrokken zijn zeg!

Wij zijn gisteren al teruggekomen uit oostenrijk!

eerst 3 dagen aardig weer, toen 1 hele dag regen, daarna een dag sneeuw en vrijdag regende het weer. Tas ingepakt en wegwezen!! Dus of we een lekkere vakantie hebben gehad !?!

Niet echt dus! Heb nog wel een ochtendje geskied wat mijn leukste dag was natuurlijk! En wat een reis is het toch altijd weer. Heen 10 uur en terug ruim 9 uur!! blehhhh niets aan. Voorlopig geen verre autoritjes meer voor ons.

Ik moet zeggen dat die meiden zich erg goed hebben gedragen in de auto. dvd-tje van Pluk van de petteflet wel 4 keer gezien!
Dank voor jullie felicitaties.

Wow Barrel, wat heftig zeg. Dit zal je niet snel vergeten. Hoe is het nu met Hidde ? En jezelf natuurlijk ?

Hmmm....Tomaatje....lekkere vakantie...not....volgende keer beter, laten we het hopen.

Madootje, heftig van de hond zeg. Zijn jullie er al uit wat jullie gaan doen ? Succes en sterkte.

Findi, fijn dat je bazin weg is! Geeft vast meer rust.

Ernie, gaat het al beter met Stijn ? Lang leve Ria he ?

Wat een kl*te weer is het zeg. En gisteren was het zo lekker.

Amelie gaat zo met vriendinnetje naar speelparadijs in Hoofddorp. Kunnen ze daar even rennen. En papa en mama blijven in een joggingbroek op de bank. Thibault slaapt toch de hele dag...lekker rust. Mag sowieso niet klagen hoor. Thibault krijgt rond 22.30 uur laatste voeding en dan komt hij weer rond 5.00 uur. Hoop dat dit zo blijft.

Wens jullie fijne dag !!!
Jemig Barrel, mama's worse nightmare. Schrik inmiddels alweer te boven of komt het 's nachts nog eens levensecht voorbij?

Maar super gehandeld hoor

En Madootje ook al zo'n naar verhaal, heel veel sterkte met het maken van een keuze

Hoe is het verder bij jullie, gaat het al wat beter met het gedrag van was het nu Bikkel of Bink???? Ehhh, de oudste?

Sams, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag (beter laat dan nooit toch?)

Fijne dag gehad?

Tomaatje, hoe is het met jou (afgezien van de in het water gevallen vakantie ) Hebben jullie al wat meer duidelijkheid over het hartje? En lukte het sowieso nog om te skieen???? Fysiek bedoel ik dan.

Lot, hoe is het in jouw ziekenboeg?

Ik ben vast weer heel veel vergeten, sorry.

Hier is alles nog steeds best wel gestressed: er zijn nog steeds een aantal dingen die niet klaar zijn en je vraagt je af met wat voor idioten je af en toe te maken hebt

Ik heb even geen zin om het hele verhaal te vertellen, maar het levert wel veel irritatie en stress op.

Manlief zit volgens mij aardig tegen overspannenheid aan, dus de sfeer in huis is niet echt lekker.

Hopelijk zijn alle problemen nu wel snel een keer opgelost, morgen maar eens een heel boos telefoontje plegen .

Vandaag zijn we gaan zwemmen, onze kleine man hield nooit echt van water, dus we dachten we moeten hem nu toch maar eens wat vaker gaan voorbereiden zodat zwemles straks niet een heel groot drama wordt.

Maar je zal het niet geloven: hij vond het nu helemaal geweldig.

Peuterbad was maar heel even interessant, meneer moest in het grote bad en was niet van de glijbaan weg te slaan.

Nu vraagt hij steeds: morgen weer zwemmen??? Geweldig!

Duim voor me morgen, ik ga nu maar eens een kopje thee drinken.
Even vlug (sorry druk druk druk)

Madootje wat een ramp zeg met je hond. Zou echt gek worden als ik voor dat dilemma stond. Heel veel sterkte dus daarmee!!!!

Charly, utkomtgoedutkomtgoedutkomtgoed .......

Tomaatje, wat balen zeg dat de vakantie zo in het water is gevallen. Daar reis je niet 10 uur voor met 2 kleine kids. Zo leuk is de autoreis nou ook weer niet .

Handig he zo'n dvd, een wereld uitvinding!

Hier alles goed hoor, geen trauma's te bekennen zover.

Hidde zegt alleen ietwat benauwd als we langs het water fietsen "niet vallen he mama" oeps zielig he.

Blijft hij hopenlijk zelf ook goed weg bij het (koude) water!

Zo vlug nog even wat betalingen doen en dan lekker naar bedje. Morgen vroeg weer op dus op tijd (een keer) naar bed!

Doeg!

PS. charly zal duimen hoor!
De hond is inmiddels weg. Madokus is gisteren met haar bij de gedragsdeskundige geweest. Die is van mening dat ze herplaatsbaar is, maar dan wel bij iemand alleen. Ze is nu als tussenoplossing naar de vorige eigenaar. Van daaruit gaan we proberen een ander plekje voor haar te vinden.

Charly, hopelijk breken er snel rustigere tijden voor je aan zeg. Dat gestress is nooit fijn, maar als je zwanger bent al helemaal niet. Hoe is het met het telefoontje afgelopen?

Tomaatje, wat jammer van de vakantie zeg. Hopelijk hebben jullie het wel gezellig gehad.

Met het gedrag van Bikkel is het wisselend. Op sommige momenten lijkt het luisteren een stuk beter te gaan, maar op andere momenten kom je weer totaal niet binnen bij hem. Gek wordt je ervan af en toe. Dan doet hij iets wat niet mag en wat je ook zegt of doet hij gaat gewoon door.
Madootje, hopelijk vindt jullie hond een fijn nieuw plekje. In ieder geval wel fijn dat er nog hoop voor hem is!

Wat je schrijft over Bikkel herken ik wel hoor: vanochtend ook weer zo'n ochtend gehad: meneer deed lekker waar hij zin in had en luisteren ho maar.

Tussen de middag heb ik hem zonder wat tegen hem te zeggen naar bed gebracht (alleen slaap lekker) volgens mij was hij daar wel van onder de indruk. Benieuwd hoe het vanmiddag gaat (hij slaapt nu nog)

Het is hier vaak wel een reactie op mij, ik ben dan wat gestresster omdat het allemaal niet zo loopt zoals ik graag zou willen, loop bijvoorbeeld achter met poetsen en verwacht dan mischien ook wel teveel van hem, waardoor hij helemaal zoiets heeft van ja daaaag.

Het telefoontje heeft effect gehad, duurde wel weer even voor ik hem eindelijk aan de lijn had. Hij probeerde er mooi onderuit te lullen, mar uiteindelijk gaf hij min of meer zijn fout wel toe. Hij komt morgen om het te herstellen. Eerst zien en dan geloven....
Wat vervelend van jullie hond Madootje. Dat wil je als hondenbezitter niet meemaken he.

Tje Barrel wat een verhaal, lang leve oma!

Kan je al een beetje genieten van jullie nieuwe huis Charly? Al begonnen met de babykamer?

Al een keer jullie mond voorbij gepraat over het geslacht?

Leuk om te lezen dat T nu ineens een waterrat is geworden. Marit en water is hetzelfde verhaal. Krijsen in een zwembad. We gaan in april een (mid) weekje weg naar CP hopelijk gaat ze op T lijken!

Mmm Marit roept... ze kan niet slapen... gebeurt wel vaker de laatste tijd. Dan gaat ze lief slapen zo lijkt en een half uur later huilt ze omdat ze niet kan slapen. Gelukkig werkt het (meestal) om even naar haar toe te gaan en te zeggen dat ze ook lekker mag liggen en dat mama weer naar beneden gaat... ben benieuwd.

Hoe gaat het kolven Ernie?

Lotje en Marit zijn alle twee erg verkouden. Ze hoesten diep. Geen gehoor bij zo'n kleintje. Twee nachten terug kwam ze zelfs weer voor een nachtvoeding... Afgelopen nacht gelukkig wel goed geslapen. Hopelijk vannacht ook.. mama kan wel wat slaap gebruiken!

Nog een dagje werken en dan lekker een aantal dagen vrij.

Gaan jullie nog iets leuks doen?

Ga het weekend maar weer eens op puzzeljacht! Marit is gek op puzzelen. Had een Winnie de Poeh puzzel gekocht van 35 stukjes. Veel geoefend en vanavond maakte ze hem helemaal alleen...!

Vriendlief heeft een Winnie de Poeh huisje voor haar gekocht voor in de tuin. Huisje staat vanwege het slechte weer in de woonkamer ( ). Marit heeft al heel wat ijsjes verkocht!

Waar spelen jullie "julibeebs" mee?
En Charly is het al gefikst? Leuk he naar het zwembad, dan zijn ze er na ook zo lekker moe en heb je even een middagje voor jezelf

Dat is wel beter voor de hond Madootje, dan mag hij tenminste nog van zijn leven genieten.

Hier is Nickolodeon jr helemaal favoriet. Zo erg zelfs dat we tijden hebben in gesteld dat hij mag kijken, anders zit hij de hele dag voor de tv en t liefst kijkt hij naar Diego en Dora. Hij weet echt al veel van verschillende diersoorten af . Ook kleit en kleurt hij graag en natuurlijk met de autogarage spelen samen met mama.

Van de week de energierek gehad en we krijgen echt megaveel terug, het maandbedrag is gehalveerd!! We hebben het de laatste tijd niet zo breed wegens werkperikelen van vriend dus ik ben echt heel blij. Ook mijn no claim gister teruggekregen, terwijl ik dacht dat deze in 07 ook al afgeschaft was. Lekker weer bij met rekeningen betalen. Lucht echt onwijs op.

Wat gaan jullie doen met Pasen?
Goeiemorgen!

Jurre is ook volop aan het puzzelen. Liefst gooit hij (minimaal) 3 puzzels door elkaar en begint dan te puzzelen. Misschien ook maar weer eens wat moeilijker spul kopen...(nu t/m 16 stukjes)

Daarnaast vindt hij het erg leuk om te kleien, knippen en tekenen. Rollenspelen zijn ook erg in trek: kappertje spelen, winkeltje, trein, bus of tram (deze laatsten lijken erg op elkaar

! )

En voorgelezen worden natuurlijk (en zelf voorlezen). Favoriete boeken zijn nu "Hupse noeg" (wie herkent de echte titel??) en "Ik wil de maan".

Ow en dan vergeet ik het allerbelangrijkste nog: duplo, heel veel duplo (en morgen gaan we nog héél veel duplo ophalen, langleve marktplaats!!)

Het kolven gaat op zich oké (zo'n 80 a 100 cc per keer, niet super maar toch...) alleen is het nog even zoeken naar geschikte momenten. Het ritme is nog steeds niet erg duidelijk, helaas... Toch zien we wel al duidelijke verbeteringen sinds we begonnen zijn met het RR-regime. De nachten gaan heel goed met (meestal) nog maar 1 voeding per nacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven