* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
goeiemorgen!

wat een heerlijk weer is het! vanmorgen wat later naar werk omdat oppas pas vanaf 9 uur kon. eerst even de mannen naar school gebracht, heerlijk wandelingetje gehad. erg relaxed beginnen op deze manier! (en ook nog eens de file ontweken!)

'rooming-in' is dus het nieuwe onderwerp? wij hebben de jongens alledrie een periode op onze kamer gehad. varierend van een week of 6 tot een maand of 3. Daarna was ik het dan zat, maar in het begin voelde het helemaal niet goed om zo'n kleintje meteen een eind weg te leggen. Ik was juist bang dat ik te weinig zou horen en sliep dus rustiger met die geluidjes dichtbij Hebben de laatste zelfs een hele periode tussen ons in laten slapen na de nachtvoeding (oooo! foei!). wel op zijn eigen matrasje en onder zijn eigen dekentje, maar hij werd er rustig van als je zijn handje vasthield en dat is best wel lastig met een wiegje aan je voeteneind..

en onze ervaring: aan alles komt een eind! op een gegeven moment besluit je zelf dat het genoeg is, en dan gaat de overgang naar de nieuwe situatie altijd heel vanzelf. niets forceren tov je eigen gevoel dus. vertrouw op je eigen instincten. (wijze raad van moeder -overste!)

ok, na deze lap tekst ga ik weer aan het werk!

fijne dag allemaal!
Watever, succes vandaag! Komt vast goed.

Rooming in: ik ben allergisch voor alles dat 'moet'. Maar ik had wel al bedacht dat we de kleine de eerste tijd in een wiegje op onze slaapkamer houden. Gewoon omdat het makkelijker is (want dichterbij) en omdat ik hem graag in de buurt hou de eerste tijd. En dan kan ie daarna met babyfoon lekker in zijn eigen kamer. In bed lijkt me niks. Werd gisteravond op de voorlichtingsavond van de VK-praktijk ook heel erg afgeraden (waardoor ik weer denk "nou nou... dat maak ik zelf wel uit"). Mijn zusje heeft haar jongste wel een tijd bij hun in bed gehad maar dan lag ze op het aankleedkussen met een dekentje, tussen beide hoofdkussens in. Ik zie dat niet zo zitten, ook al omdat vriend soms heel raar draait en ligt en het lijkt me een slecht plan als ie daarbij op de kleine terecht komt.

Maar als je je kind gewoon meteen in zijn/haar eigen kamertje wil laten slapen zet je toch gewoon de babyfoon neer? Dan hoor je 'm echt ook wel!

Even variant op dit thema: wat ik de laatste tijd ook lees is dat je kind onderscheid moet kunnen maken tussen 'dutten' en 'slapen'. Ik probeer even te bedenken wat ze daar nou precies mee bedoelden (beetje dement, sorry) maar één van de punten was dat je kind dus overdag in zijn bed moet voor de slaapjes. Terwijl ik van mijn zusje en vriendinnen juist alleen maar heb gezien dat hun kleintjes overdag in de box of de bak van de wandelwagen in de huiskamer sliepen. Lijkt mij ook niet zo problematisch en ik snap dus het punt niet zo. Hebben de ervaren moeders hier een mening over?

Ik heb echt helemaal niks met voetbal en vriend gelukkig ook niet (een aantal mensen heeft me jarenlangs lopen pesten dat als ik dan eindelijk de man van m'n dromen zou vinden, hij vast elk weekend op het voetbalveld zou staan en dat ik dan ook zou moeten en gelukkig kregen ze geen gelijk) dus een Ajax- of PSV kamer wordt het hier echt niet! Nu maar hopen dat de kleine man daar ongeveer hetzelfde over denkt, anders zijn we alsnog de pineut. Hoewel m'n vriend al heeft bedacht dat zijn vader dan maar met het joch naar voetbal moet, want opa in spé is wél helemaal voetbalfan.

En dan was er nog iets... oh ja, katten. Wij hebben er 3. Eentje stamt uit mijn huishouden en is al 17,5 dus het is de vraag of zij het nog lang maakt. Maar zij is nou net de enige die kinderen (mijn nichtjes) enigszins trekt. De 2 van mijn vriend (pas 2,5) zetten een spurt in zodra er iets dat ook maar een beetje op een kind lijkt hier de deur of de tuin binnenstapt. Dat neemt niet weg dat ze ongetwijfeld een voorkeur zouden kunnen ontwikkelen om te gaan liggen ronken in een babybed of de box en dat moet ik niet hebben. Ik gok dus dat wij de deur van de babykamer dicht houden, sowieso als de kleine daar niet is en waarschijnlijk ook als hij daar wel is - al denk ik dat een baby afschrikwekkend genoeg is. Voor de box lijken ballonnen me een goede oplossing maar ook daar zullen ze niet in de buurt komen als de baby erin ligt (iek! eng! het beweegt ongecontroleerd en er komt nog geluid uit ook!) en ik vrees dat ze na de geboorte ook uit de slaapkamer verbannen zullen worden. Nou ja, eerst maar even afwachten hoe het gaat uitpakken.

De naam zijn we overigens al uit. Al heel snel, grappig genoeg. (ja Jojon, het wordt 'm ) Ik geloof dat ik zelfs vriends akkoord heb op naam 2 en 3. Hij vond 1 genoeg maar dat vind ik (alweer: ik wil niemand beledigen) stom dus ik eiste er minimaal 2 en omdat ik zou willen vernoemen naar mijn oma, liever 3. Dan zou hij ook nog een vernoem-naam (is dat Nederlands?) kunnen inbrengen maar hij vindt dat onzin. En toen ik vorige week de opties voor 2 en 3 in de groep gooide vond hij ze niet eens stom. Jippie!

Nou, genoeg geblaat. Fijne dag allemaal en hopelijk komt de zon nog door de wolken!
Nou, hij lijkt alweer een stuk opgeknapt... wat kan dat toch bizar snel gaan bij kleintjes. Hij voelt nog wel wat warm maar is weer lekker aan het spelen. Gelukkig maar.

Haha moeder-overste met haar advies Het klinkt wel heel wijs en zo zie je maar hoe je mening ook verandert door de tijd heen.

Kind tussenin laten slapen is voor mij echter een grote no-no, dat zie ik ook niet veranderen. Daar komen alleen maar problemen van later, is mijn mening althans. Ik geloof dat wij in dat op zicht best streng zijn, hoewel ik er in het begin best moeite mee had. Laten huilen als er niets aan de hand is daar een goed voorbeeld van. Achteraf ben ik zoooo blij dat we dat hebben doorgezet, want we hebben nooit problemen gehad met het slapen. MIjn vriendinnen en schoonzussen vragen wel eens advies daarover want vinden 'laten huilen' zo moeilijk. Dat is het ook, maar hoe klein ze ook zijn, ze zijn niet dom. Ik zie het nu bij mijn nichtje, die is 1,5 en slaapt vaker niet dan wel in haar eigen bedje. Ze blijft net zo lang krijsen tot mijn broer of schoonzus haar bij hen in bed legt. Ik vind dat echt te belachelijk voor woorden, maar goed.... het is niet mijn nachtrust die eraan gaat

Het verschil tussen dutten en echt slapen... nou ja... ik heb het ook altijd zo gedaan hoor, overdag slapen in de box in het licht met gewoon muziek aan etc, en 's avonds in het donker in de wieg en later ledikant. Ik zou niet weten waarom er voorgeschreven wordt dat de baby ook overdag in het bedje moet. Ik zeg: lekker eigen plan trekken hoor! Ik vond het heerlijk om de bank te liggen en naar m'n slapende baby te kijken die in de box lag.

Pippa, weet Jojon jouw naam??? Je weet het, ik kan NIET tegen verrassingen dus nu wil ik ut ook weten!!!

Hier geen huisdieren dus dat onderwerp sla ik over!

Mardjen, leuk dat jullie ook een familiewieg hebben!! Speciaal is dat hè? Wij ook, ik vind het geweldig. Mijn opa heeft em 3 jaar geleden opnieuw bekleed voor zijn eerste achterkleinkind (mijn zoontje dus). Dat is trouwens de opa die afgelopen januari is overleden, dus ik denk dat het extra speciaal is straks. Ik denk dat ik wel een paar traantjes zal laten vallen als ik hem tevoorschijn haal... dus ik wacht er maar mee tot het laatste moment.

Wat nog meer.... ooh ja, vernoemen! Vind ik ook erg leuk. Zoontje is vernoemd naar beide opa's en zijn voornaam is de tweede naam van vriend. Die wilde eigenlijk zijn eigen voornaam met junior erachter, maar dat ging me te ver

Dochter wordt straks ook vernoemd naar de beide oma's, ik vind het een prachtig gebaar en zou me vereerd voelen hoor, als oma zijnde.

Okay, ik ga eens kijken of de kleine vent een bammetje lust...
quote:Ring1981 schreef op 18 maart 2009 @ 09:46:

Nog een vraagje aan katten eigenaren. Hoe doen jullie dat? Die van mij loopt altijd achter me aan, zit altijd op mijn schoot en ligt altijd op ons bed te slapen. Ik wil voorkomen dat de kat straks het babybedje gaat gebruiken om in te liggen. Maar de hele dag de kamer dicht lijkt me ook vrij lastig. Ik heb 2 katten en ben wel van plan om continu de deur van de kinderkamer dicht te houden. Dat wordt dus opletten geblazen!
quote:Watever schreef op 18 maart 2009 @ 10:24:

Ring, als de baby er niet in ligt balonnen er in leggen. Hebben ze een mega hekel aan! Die tip met ballonnen heb ik ook al gekregen. Maar..... ik vin ut zo zielig!!!! Ik ben bang dat mijn katten zich wezenloos schrikken als er zo'n ballon knalt. En dat ze dan gaan plassen in huis (van de schrik). Dat hebben ze in het verleden namelijk ook gedaan bij veranderingen. Nu heb ik bedacht om aluminiumfolie in de box te leggen als het kindje er niet in ligt. Wat denken jullie, zou dat helpen?
ach ja, doe alles wat voor jou goed voelt en niet wat anderen zeggen. Alles wat een kind aanleert, leert ie net zo makkelijk weer af. Mijn kinderen slapen prima (alledrie) en komen nooit meer 'snachts in ons bed. en ze hebben alledrie een periode tussen ons in gelegen als kleine baby-tjes. op een gegeven moment waren we daar zelf klaar mee en merkten we ook aan de kinderen dat het goed was. en dan heb je een keer een huilnacht, maar dan weet je dus waarom je het doet en dan is het ook niet meer zo moeilijk.

overdag slapen... is erg wisselend. Middelste sliep alleen maar in zijn bed (en dan ook lang), ook overdag. Oudste en jongste zijn niet van die overdag-slapers. Oudste sliep dus voornamelijk in de wagen als we op stap waren. Jongste sliep/slaapt vooral graag bovenop een van ons. als daar tijd voor is, dan vind ik dat prima, als dat niet is, slaapt ie in zijn bed (korter) of slaapt ie niet. Bovendien is het bij de jongste ook nog eens zo dat ie gewoon mee moet in het ritme van de anderen. ophalen van school, zwemles.. tsja: hij moet gewoon mee en slaapt dus niet zo regelmatig. maakt mij niet uit, hij is ook lekker vrolijk en 'savonds gaat ie braaf om 7 uur naar bed. geen probleem van maken dus, wat het consultatiebureau ook zegt..

vernoemen? ik heb altijd het idee dat ik dan iemand te kort doe, dus daar zijn we maar niet aan begonnen. Bij ons denken de jongens ook mee over de naam, dat is wel grappig (alle varianten zijn al voorbij gekomen, maar of ik mijn dochter nou 'sinterklaas' moet noemen?)
oh ja, van die katten!

ik heb er zelf nooit zo'n probleem van gemaakt (kat schrikt meer van baby, dus gaat er echt niet bovenop liggen), maar mijn ouders hebben een tijdje op hun nieuwe (dure) bank 'savonds allemaal van die glossy tijdschriften (opengeslagen) neergelegd. Werkte prima en was snel gedaan.
quote:MissBR schreef op 18 maart 2009 @ 13:21:

Bij ons denken de jongens ook mee over de naam, dat is wel grappig (alle varianten zijn al voorbij gekomen, maar of ik mijn dochter nou 'sinterklaas' moet noemen?) Aaaa, wat flauw! Why not?
quote:MissBR schreef op 18 maart 2009 @ 13:22:

mijn ouders hebben een tijdje op hun nieuwe (dure) bank 'savonds allemaal van die glossy tijdschriften (opengeslagen) neergelegd. Werkte prima en was snel gedaan.Volgens mij heb ik daar veel te dominante katten voor. Die zouden de tijdschriften eraf gooien. Doen ze nu namelijk ook met kussens die op de bank liggen. Of ze zouden stront-eigenwijs bovenop de glossy's gaan liggen. Wat een beesten zijn het eigenlijk.... Zucht!
Precies, mijn poezebeest is daar ook veel te eigenwijs voor. Werkt echt niet, ze slaapt overal op. Dus ook op glossy's. Die tip met ballonnen heb ik al eerder gehoord, maar daar was toch iets mee waarom dat niet werd aangeraden? En of de poes gaat schrikken van de baby weet ik niet. Ik denk dat ze ook weer net zo eigenwijs ernaast gaat liggen. 'Want dat is zo gezellig' zie ik haar dan denken.

Bovendien is ze echt zo extreem eigenwijs en niet van d'r stuk te brengen... Wij wilden haar niet in de slaapkamer. Maar ze heeft serieus echt wekenlang staan blèren aan de deur, ondertussen er constant tegenaan springend als een kamikaze poes. Tsja, toen hebben we uiteindelijk toch maar toegegeven. Daarom heb ik ook een hard hoofd in het niet op de babykamer komen... Maar wie weet valt het mee.

Hebben jullie het ook dat ze zo ontzettend aanhalig worden? Op de bank moet en zal ze op schoot zitten, en ondertussen mijn buik 'masseren' met haar pootjes. In bed gaat ze standaard op m'n borst liggen, ook heel fijn.

Genoeg over katten.
PS. Ik ben misschien gek, maar ik zie m'n poezebeest steeds denken. En mijn vriend ook. Haha, hebben jullie dat ook wel eens? Wij zeggen dan ook steeds wat we denken dat ze denkt. Alsof dat kan.
Hallo allemaal,

Weer terug van een paar daagjes Spanje, heerlijk weer, lekker uitgerust en de kleine man heeft zich keurig gedragen en ging zo in het ritme mee.

Heb even snel bijgelezen, maar het is te veel om overal nog op te reageren.

Sanloes: gecondoleerd met je opa. Wel fijn dat opa en oma de laatste nacht bij elkaar geweest zijn.

Ring: nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wel balen dat je je zo beroerd voelde, maar gelukkig geen longontsteking.

Over katten: wij hebben er ook 1, die bijna nooit in de kinderwagen, wiegje of box ging liggen. We hebben het in het begin in de gaten gehouden en haar eruit gejaagd als ze erin ging of wilde gaan. De slaapkamerdeur hebben wij wel altijd dicht en controleren goed of ze daar niet meer zit als de kleine op bed ligt. Ze komt er alleen als wij ook in die kamer zijn. Ik liet haar in het begin ook niet alleen met de kleine in bijv. de woonkamer als hij lag te slapen in de kinderwagen.

En dan kom je dus gelijk op slapen en "dutten". Zoon heeft in het begin beneden in de box en kinderwagen geslapen, 's nachts in een wiegje (familie-erfstuk) bij ons op de slaapkamer. Hij heeft heel lang bij ons geslapen (tot een maand of 6 denk ik) en is toen eerst in het wiegje op zijn eigen kamer gaan slapen, vanaf een maand of 9 in het ledikantje. Het is een makkelijke slaper en hij slaapt alleen wel eens tussen ons in als hij ziek is, verder eigenlijk niet. Vannacht was hij "gewoon" wakker en dan laat ik hem even krijsen en valt hij wel weer in slaap na een paar minuten. Ik ga wel altijd even heen als hij wakker wordt, om hem te laten zienMet al dit soort dingen hebben wij gewoon hetgene gedaan wat voor ons goed voelde, wij hielden geen strak ritme aan, niet voor slapen, niet voor voeden enz., hij sliep daarin waar het uitkwam en dat beviel ons goed. Ik denk ook dat het heel erg afhankelijk is van je kind, als die absoluut niet rustig slaapt in de box of kinderwagen dan is het misschien beter om hem overdag ook in het bedje te leggen, maar dat merk je dan wel.

Nou dat was alweer een heel verhaal en aangezien ik op mijn werk ben ga ik er gauw weer vandoor
quote:Pippa71 schreef op 18 maart 2009 @ 11:48:

De naam zijn we overigens al uit. Al heel snel, grappig genoeg. (ja Jojon, het wordt 'm )

Haha Pippa! Snap 'm . Voor de rest: het verhaal hierachter leggen we t.z.t. wel een keertje uit na de bevallingen!!! Ons geheimpje!!!

Vernoemen: dochter is naar mijn moeder en mij genoemd (mijn moeders naam is mijn tweede naam). Is een mooie naam die goed bij haar eerste naam pastte bovendien en ik vond het bijzonder om die naam nog een generatie mee te geven.

Zoon gaan we misschien ook vernoemen. Hebben nog meerdere keuzes voor een tweede naam open staan. Heb wel tegen man gezegd dat, mocht zoon op mijn vaders verjaardag worden geboren (zou zomaar kunnen want ruim 38 wkn dan), hij dus naar mijn vader wordt vernoemd. Anders geen vernoeming naar een opa, zo bijzonder zijn die namen ook weer niet en is voel het ook niet als een "moeten".

Rooming in: dochter heeft 6 wkn bij ons op de kamer geslapen. Maar de eerste nacht in haar eigen kamertje sliep ze meteen voor het eerst door!!! Dus bij deze zien we het wel hoe lang enzo. Gaan er wel mee beginnen, idd ivm borstvoeding enzo maar als hij of wij het niet fijn vinden dan gaat 'ie gauw naar een deurtje verder!

Het zonnetje roept dus verder geen reacties op iedereen.
Ben al een tijd niet op het forum geweest, maar zag achter mijn naam allemaal vraagtekentjes staan. Ik zal even ophelderen; We hebben de 20 weken gehad en die was helemaal in orde. We wilden niet weten wat het wordt, dus dan wordt mijn balkje geel?!

Ik ga even een stukje bijlezen... misschien heb ik dan iets zinnigers te melden.
South: fijn dat alles goed was bij de 20 weken-echo! En weer een geel balkje erbij!!!!!!!!!!
Fijn South.

Jammer voor de anti gele balkjes maffia... Haha.
Huh? Anti-gele-balkjes maffia?

Ik heb heel wat gemist de afgelopen weken... hahaha..
Ach, trek je er niks van aan. Vooral Quintie kan niet tegen verrassingen! Daarom wil o.a. zij dat van elk aankomend kind het geslacht al bekend gemaakt wordt hier. En volgens mij stiekem ook al de namen...

Maar ja, you can't always get what you want!
Gele balkjes zijn suf!

Dames, voordat jullie me weer `kwijt` zijn. Ik vertrek morgenochtend met mijn liefje naar Londen en ben zondag weer terug. Ben dus even afwezig!

Ik ga eens even figuurloze roze kleertjes bij de baby Gap scoren en ik hoop dat ze nog net zulke leuke Pipi langkous jurkjes hebben als afgelopen zomer
Oooo, wat heerlijk Mardjen! Veel shopplezier in Londen.
Katten hebben wij niet, alleen vogels, maar die zullen niet vlug in een box springen....

Als alles lukt, wil ik graag borstvoeding geven. Dan lijkt het me handig om de kleine man lekker dichtbij te hebben en daarom zijn wij op zoek naar een mooi wegje voor de eerste tijd. Dan kan ie naast ons bed slapen.

Helaas is er geen familiewieg (meer). Als jullie mooie wiegen hebben gezien, tip ons!! We zoeken geen riet.

De naam: dat is echt niet gemakkelijk. Ik heb nu een duidelijke favoriet, mijn man zegt dat die het zeker niet wordt. Jammer. Zijn eerste keuze vind ik nu wat te gewoontjes. Gelukkig hebben we nog even. Het zou naar zijn als ie er al is en nog geen naam heeft.

Over kleertjes: een van mijn collega's naait zelf kleding en ik ga samen met een andere (zwanger van de derde) collega bij haar in de leer. Vandaag schattige stofjes gescoord, dus ik ben benieuwd. Misschien wordt zijn eerste outfit er wel een die ik zelf gefabriekt heb.
Over de combinatie kat en baby denk ik de laatste tijd ook na.... Wij hebben echt een schrikkat. In principe mag ze niet op onze slaapkamer komen, behalve als ze heel veel alleen thuis is geweest. Dan mag ze een nachtje bij ons slapen. De babykamerdeur blijf drastisch gesloten, neem ik me voor.

Rooming in, nooit van gehoord. Wij hebben wel een wiegje, de oude van mijn vriend, en zijn van plan die op onze slaapkamer te zetten de eerste weken.

Gisteren controle gehad. Alles in orde. Geen echte kwalen, dus ook weinig te bespreken met de verloskundige. Maar sinds gisteravond opeens heel veel last van maagzuur. Etentje van vanavond maar afgezegd..... Moet nu dus even gaan uitvinden welke eetgewoontes het beste zijn (ik heb nu wat droge toastjes op en dat gaat geloof ik wel goed)

Verder een vraagje over verlof. Hoeveel weken van tevoren gaan jullie met verlof? Ik zat te denken aan vier, omdat de weken daarvoor al kort zijn door alle feestdagen en omdat ik eind april ook nog een week vrij heb. Maar mijn leidinggevende wil eigenlijk dat ik voor 6 weken ga, want dat is handiger met vervanging. Nu weet ik dat ik daar geen rekening mee hoeft te houden, maar het brengt mij over het algemeen aan het twijfelen wat te doen....
Slapen: Anniek was een huilbaby die we zelfs ingebakerd hebben. Ritme en regelmaat was dus van de allerhoogste prioriteit. Dus slapen in haar eigen bedje ook. Dus zeker niet in de box of kinderwagen. Daar waren veel te veel prikkels en dan sliep ze helemaal niet overdag. Tussen ons in in bed hebben we nooit gedaan, maar laten huilen ook niet. Ik kan er erg slecht tegen. Kijk 5 a 10 min geen probleem maar langer echt niet. En zo is elke baby anders en hangt het er helemaal vanaf wat je fijn vindt en wat werkt bij jouw kind. Ik zou het "moeten" dus gewoon lekker langs je heen laten glijden.

South: leuk je weer te zien en fijn dat de 20 weken goed was.

Ring: Anti gele balkjes mafia hahahahaha

Jojon: had nog niet eens gezegd dat ik het top vind dat je waardes zo goed zijn

Vernoemen: Doen we niet aan. Wel krijgt ze een tweede naam net als Anniek. Maar dat vernoemen vind ik niet leuk. Ik maak het me gewoon lekker moeilijk om er nog eentje te moeten verzinnen

Katten: Wij hebben er twee van 15 jaar maar ondanks dat het echt mijn kindjes waren voordat ik mijn dochter kreeg, ben ik er nu niet meer zo blij mee. Ze leven veel binnen en al die haren wordt ik gek van. Tevens pist er eentje het hele huis onder. Zo goor, echt smerig. Ik heb in het begin ook ballonnen in de box gehad en aliminium folie en de babykamer mogen ze echt echt echt niet in. Daar zijn we heel streng in geweest. Ik vind het gewoon goor als ze in het ledikantje komen. Ze doen het nu ook zeker niet meer.

Miss BR: Sinterklaas hahaha stond zwarte piet er ook op?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Oh mardjen: ik ben jaloers, lekker bij de Gap shoppen zaaaaalig. Heel veel plezier.

Nerwen: wat goed dat je gaat leren naaien. Niks voor mij, maar soms zou ik ook wel willen. Lijkt me wel handig en ook leuk voor alle originele kleren. Kunnen we bestellingen bij jou opgeven

Maria: Ik ga 6 weken van te voren. Maar dat heeft te maken met het feit dat de bedrijfsarts wil dat ik 50% ga werken ivm mijn bekken (had ik nog niet verteld, geloof ik, mijn baas weet het alleen nog niet, dat gaat as ma gebeuren) En als je in de ziektewet loopt dat ben je verplicht om 6 weken van te voren met verlof te gaan. Ik was het echter sowieso van plan om het te doen. Anniek was bijna 2 weken te vroeg. Ik had toen pas 4 weken van te voren verlof genomen en zat dus pas 2 weken thuis. Dat vond ik wel erg weinig. Niet dat je dat nu weer kan zeggen (dat ze te vroeg komt) maar ik wil er nu wel helemaal klaar voor zijn.

Waarom is het voor de veranging makkelijker dan? Je kan ook 5 weken als compromis nemen of niet?
Oh ja voor de "ik haat figuutjes fans" deze site www.todler.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven