* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Gefeliciteerd Ring!! Heel veel geluk met elkaar en geniet van je kraamtijd, voor je het weet is het voorbij!
Ring en Ringman gefeliciteerd met jullie dochter!

Ben heel benieuwd naar je verhaal, maar ga eerst maar eens genieten van die kleine.
Ring: wat een goed nieuws!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd, meid!
Lieve Ring,

Van harte met jullie mooie kleine meid!! Fijn dat het goed met jullie gaat. Laat je maar goed verwennen in het ziekenhuis en daarna lekker naar huis, kan de kleine meid in haar eigen bedje slapen! Ben erg benieuwd naar je verhaal ook.

De naam weet ik lekker al (supermooi!) en ik heb zelfs al een foto gezien... het loont om Hyves vriendjes te zijn

Verder: goedemorgen allemaal!!!! Na mijn offday van gisteren heb ik besloten er vandaag een topdag van te maken. Geen idee hoe, ben met Jano nog gewoon aan huis gekluisterd maar dat komt vast goed.

Jojon vandaag is een spannende dag voor jou he??!! Oei, ik zal zeker aan je denken hoor.
Nog een keertje Van Harte Ring. Inderdaad snel de naam en het verhaal op de Hyves zetten hoor. Volgens mij was het wel een heftige bevalling als er weer een ruggeprik aan te pas is gekomen. Nou ja, nu maar lekker genieten met zn drietjes.

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Haha jullie waren al nieuwsgierig gisterenavond zie ik . Sorry, heb hier gepost en ben toen naar bed gegaan.

Ring: beetje geslapen vannacht of heeft Miepje je meteen wakkergehouden in de eerste nacht (in dat geval: wen er maar vast aan :-) )

Pippa: hoe is het met jou? Verhuizing overleefd? En hoe is het nu met het vocht overal in je lijf, wordt het nog erger nu met het warmere weer?

Quintie: goed voornemen om er een fijne dag van te maken samen. Met het zonnetje erbij moet dat helemaal wel gaan lukken toch? Maar eh... die dag van jou begint wel vroeg zeg! Hoe gaat het verder met je zoontje, knapt hij een beetje op? En nu mag hij zeker ook weer gewoon lekker lopen en spelen toch?

Tussen de middag weer naar de gyn. Ik ben zó benieuwd of het erin zit dat ik een dezer dagen ingeleid ga worden. Aan de ene kant hoop ik het zo erg, aan de andere kant dúrf ik het bijna niet te hopen, bang dat ik straks hardstikke teleurgesteld ben. Nou ja, ik kan er toch niets aan veranderen dus laten we er maar gewoon het beste van hopen toch? Heb de afgelopen dagen drie ananassen op, drie liter bitterlemon en heel wat liters frambozenbladthee. Verder gisterenavond zelfs nog actief geweest tussen de lakens (we vonden onszelf best creatief ) dus aan mij zal het niet liggen. Wel meer harde buiken dan normaal gehad vannacht trouwens. En ook nog meer pijn in m'n bekken maar goed. Ik moet het maar gewoon afwachten en me erbij neerleggen als het inleiden nog niet kan, dan zien we volgende week wel weer verder.

Manlief gaat in ieder geval mee en als ze nog niks gaan doen dan gaan we vanmiddag gezellig een rondje over de kermis slenteren met dochterlief, eens kijken hoe ze het vindt om in de draaimolen ofzo te gaan, helemaal geweldig denk ik.

Ga nu nog even lekker rommelen, zorgen dat alles spic en span is voor de zekerheid!

Hou jullie vanmiddag wel op de hoogte!
JOEHOE RIng!!! Van harte!! Zal zo kijken of ik op Hyves kan!

Jojon, veel succes vandaag! Ik moet zo naar vk, maar is waarschijnlijk weinig spannend.

Fijne dag allemaal!
Voor het lijstje is het trouwens wel mooi als de boys en girls omstebeurt komen he? Dus Jane, jij of ik? haha dat zou wat zijn. Ben wel benieuwd of die gele balkjes straks roze of blauw zullen worden! Juni is vooralsnog een echte jongensmaand!
Spannend hoor Jojon! Ik duim met je mee dat je toch ingeleid kan worden. Morgen is een mooie dag om te bevallen! Plus dat het best leuk is als we om en om roze en blauwe balkjes in het schema krijgen natuurlijk

Mijn dag begon vroeg ja, komt doordat ik gistermiddag een poos op de bank heb liggen slapen. Dat moet ik echt niet doen! Maar ik voel me heel erg goed vandaag, heb al opgeruimd en de eerste was zit in de machine. Ben van plan vandaag weer eens goed schoon te maken enzo, dus komt goed. Jano mag inderdaad weer lopen en spelen, maar nog wel met beleid zeg maar. Bovendien zijn we sinds zondag bezig met zindelijkheid. Hij loopt de hele dag zonder luier en het gaat heel goed moet ik zeggen! Ik heb constant geroepen dat ik hem graag zindelijk wilde hebben voor de baby er is en zo te zien lukt dat aardig. Ik moet natuurlijk niet te vroeg juichen... zal je net zien dat het vandaag weer misgaat! En ja, ik ga ook nog niet weg met hem hoor. Ik wil dat hij eerst helemaal genezen is. Vrijdagochtend gaan we op de creche trakteren voor zijn verjaardag maar daarvoor nog maar rustig thuis en in de tuin spelen.

Ik ben benieuwd of je dochter de kermis leuk zal vinden. Jano schreeuwde moord en brand laatst toen het treintje waarin hij zat begon te rijden, terwijl hij er zelf heel graag in wilde

Hoe laat moet je bij de gyn zijn?
Ring, wat leuk om wat van jouzelf te horen. We horen binnenkort wel meer details, maar geniet er vooral van!

Jojon, veel succes vandaag. Het wordt nu met de dag spannender met de juli-mama's... Vriend heeft gisteren aangegeven dat baby nu wel kan komen qua werk enzo

Vannacht wel wat meer gerommel dan normaal, maar voor mijn gevoel gaat het nog weken duren!
Net op hyves even twee hele lieve foto's gemaakt die manlief gisteren heeft gemaakt van mij met dochterlief. Ik word dus te pas en te onpas door dochter "uitgekleed" zodat dochter m'n buik/baby een kusje kan geven. Alleen dát deed ze natuurlijk net niet toen we het fototoestel paraat hadden gisteren. Maar deze zijn ook lief...

Ik vind het nog steeds een gek idee, dat ik straks twéé van die kindjes heb om van te houden. Iedereen zegt het altijd: van die tweede houd je gewoon weer net zoveel, is dat echt waar? Ben ook zo benieuwd hoe dochter gaat reageren op haar kleine broertje!
Hoera Ring!!! Van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid! Geniet lekker! Fijn dat ze lief voor je zijn in het ziekenhuis, geniet maar lekker!

Spannende dag Jojon! Ik zal voor je duimen. Je hebt er zeker alles aan gedaan, haha.

Mooie dag dan voor jou, Quintie! Moet lukken met het weer iig! Fijn dat Jano goed geneest. Hou er rekening mee dat hij waarschijnlijk een terugval krijgt in het zindelijkheidsgebeuren als de baby er eenmaal is.

Pippa, hoe ging de verhuizing?

Thijs is wel wat opgeknapt volgens mij. Al moet de rest van de dag dat blijken. Gisterochtend begon tenslotte ook redelijk.

Tot later!!
Wat een schattige foto's Jojon! Probeert ze nou een speen door je navel te duwen?
Huh, is dat zo Randy? Waarom is dat? Bij grote veranderingen kunnen ze een terugval krijgen ofzo? Hmmm... ik vond het al zo makkelijk gaan zo

Fijn dat Thijs wat opgeknapt is! Ook maar lekker rustig aan doen dus...

Ga straks even je foto's bekijken Jojon, even ATWT kijken!
Ring: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd naar de naam, foto's en verhalen!

Hier alles rustig, al komt er steeds meer "krampjes"activiteit gedurende de dag, maar ik hoef lang niet latijd weg te zuchten, dus het blijft zo lijkt het bij oefenen.

Quintie: zindelijkheidstraining, daar zul je nu een flinke kluif an hebben. Ik weet dat dat van di veranderingen echt klopt...uit eigen ervaring (nouja van mijn moeder). Ik was blijkbaar zindelijk tot de dag dat mijn broer kwam. Toen wilde/deed ik het niet meer. pure aandachttrekkerij, aldus mijn moeder.

jojon: ik duim voor je! laat je het even weten!

Voor iedereen: een fijne, maar warme dag,zonder al te veel vocht vasthouden hoop ik!
Zag de foto's net Jojon, erg schattig. Zoon komt hier kleed mij ook te pas en te onpas uit, wel schattig alleen in gezelschap niet altijd handig. Ben ook heel benieuwd wat hij er straks van vind als de baby er is!

En alvast succes voor straks bij de gyn. Gaan ze vandaag dan al beginnen als je inleidbaar bent of moet je je dan morgen melden?

Quintie: hoop voor je dat Jano zindelijk blijft, maar je hoort inderdaad vaak dat ze door een grote verandering weer anders reageren. Hoe oud is hij eigenlijk?

En maak er maar een topdag vandaag, goed voornemen in elk geval.
Jeetje, al 13 posts voor 10 uur!! We zijn niet van die langslapers is het wel???

Jojon, hoop dat je goed nieuws krijgt tussen de middag! Zie je nog kans wat te laten weten denk je of horen we het wel als je weer thuis bent?

Quintie, je klinkt echt lekker blij vandaag, houden zo!! Hier weinig tips voor zindelijkheidstraining. Behalve dan wat je al doet, hem zonder luier laten lopen. Heb je toevallig al van die up-and-go luierbroekjes? Dochterlief hier hadden we al wel eens op de pot gezet maar het ging nooit van harte zeg maar, tot een paar maanden voor haar derde verjaardag. Toen gaf ze opeens de hele week aan wanneer ze moest poepen en deed dat ook netjes op de pot. Op zaterdag heb ik haar luier uitgelaten en haar elk uur op de pot/wc gezet om te plassen en zondags gaf ze dat ook zelf aan. Blijkbaar was ze eraan toe, ze heeft nog wel eens een enkel "ongelukje" gehad maar die zijn op 1 hand te tellen. 's Nachts heeft ze nog wel een luier aan maar daar plast ze alleen maar in, ze slaapt nogal vast blijkbaar...

Inderdaad, het loont om hyves-vriendjes te zijn, prachtige foto van Ring's dochter!!

Hier ook al actief, oude kamer dochter is bijna leeg, straks even soppen enzo en dan kan het inpakken alweer beginnen!!! Gisteren alvast begonnen met miniwasjes, dan kan ik straks tenminste zien wat ik al heb en wat ik nog moet kopen...Had nog een grote doos met gekregen kleertjes staan die ik nog niet eens bekeken had en ook daar zat errug leuk spul tussen dus dat is alweer mooi meegenomen...

Vanmiddag voor de liggingsecho, het zal mij benieuwen of meneer inderdaad de goede kant opligt en of het inderdaad nog steeds een meneertje is...

Iedereen een fijne dag gewenst!!!
Hoera Ring, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Geniet er met volle teugen van!!!! En inderdaad, dat aanleggen went vanzelf.
ring: gefeliciteerd! geniet maar lekker van je meissie!

Jojon: echt geloof me: je houdt van je tweede kindje echt net zo veel. Het is zo mooi geregeld dat je idioot veel van je eerste houdt en dat er gewoon nog zo'n portie bijkomt (en nergens vanaf gaat) als nummer 2 komt. Bij nummer 3 hetzelfde en ik verwacht gewoon weer hetzelfde bij nummer 4. dat kan allemaal naast elkaar dus!

ik krijg ook vel kusjes op mijn buik, maar gelukkig wel meestal over mijn kleren. is wel zo handig

vandaag is schoonmamma hier en die heeft zich enorm verheugd op dagje met de kinderen. Ik doe gewoon helemaal niks, denk ik. ze heeft de oudsten al naar school gebracht en is nu wandelen met de jongste, heerlijk!

ga dus nu even de zon in, wordt vast goede dag!
Ring: ook nog even hier! Wat is ze mooi... Goed gedaan hoor, ik ben trots op je.

Kunnen we onze naam veranderen in de "ruggeprik-juli-groep?"

Haha...

NIEUWS VAN DE DAG....

IK GA ZO MIJN ZOON OP HALEN!!!!!!!!!!!

Vriendlief had gisterenavond zijn 5e kraamdag denk ik, en zat er helemaal doorheen. Hij heeft een enorm ikwilmijnzoonmeenaarhuisbeleid gevoerd en waarempel.. hij is iets aangekomen en mag naar huis!

Beetje jammer dat de familie verspreid zit nog. Vriendlief ergens in het land op een vergadering en moet nog naar huis rijden, en dochterlief op school!

Nou, iedereen fijne dag!
Wauw Sas, voor jou is het dus ook al een prachtige dag!!

een welgemeend welkom thuis alvast voor je zoon!!! Gefeliciteerd hoor!!
Wow Sas, wat heerlijk!! Geniet er enorm van!
quote:Ring1981 schreef op 22 juni 2009 @ 22:34:

Hier ben ik al! Vanmiddag om 1440 is 'Miep' al geboren. Alles is goed gegaan, maar ook ik heb een ruggenprik gehad. Verhaal komt later wel op Hyves!

'Miep' is 3045 gram en 50 cm lang. Ze is heel alert en drinkt goed aan de borst. Al is aanleggen nog wel wennen hoor! Nu ligt ze lief naast me te slapen... Zo schattig! Mijn vriend is net naar huis.

Wij moeten nog twee nachten hier blijven in verband met mijn bloedwaardes. Maar dat vind ik niet erg, ze zijn hier zo lief!

Tot zover een trotse Ring!Jaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met jullie dochter
Wauw Sas, wat een goed nieuws! Heerlijk om je mannetje straks lekker thuis te hebben. Geniet er maar van.

En meis: succes bij de echo, hopelijk ligt de kleine man gewoon zoals het hoort.

MissBR: lekker dat je schoonmoeder er is en zo heerlijk met de kids bezig is. Geniet er maar van met dit mooie weer!
*breekt even in*

Ring van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Je klinkt al stralend op het forum!

De andere reeds bevallen juli dames ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zoon.

Door drukte op mijn werk had ik voor mijn verlof echt de puf niet meer om alles bij te houden en heb ik `juli 2009` laten versloffen. Maar ik houd de geboortes in de gaten hoor!

Sterkte met de laatste loodjes allemaal!

*breekt weer uit*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven