* * Juli 2009 * *
zondag 26 oktober 2008 om 19:26
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.
Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.
Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?
Liefs, Jane
Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.
Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?
Liefs, Jane
What matters most is how you see yourself
maandag 12 januari 2009 om 21:13
He Jane ik heb wel Hyves maar doe er niks mee, dus het heeft eigenlijk niet zoveel zin als ik je mail. Is wel gezellig hoor maar het is ook zo wat, als ik nooit reageer op jullie krabbels
Ik ben meer van de facebook. Daarop staan internationale contacten die ik tijdens mijn wereldreis heb leren kennen en dat vind ik wel leuk om bij te houden. En ach Hyves, wel aardig hoor, maar ik zie al die mensen vaak genoeg
Wat we wel kunnen doen, als er iemand is die goed met Hyves overweg kan is een besloten groep aanmaken als jullie daar behoefte aan hebben. Een besloten Hyves groep, alleen voor de mensen hier waar je wat meer prive dingen kan delen (bijv foto;s enz). Misschien is het daar nog wat te vroeg voor hier, maar dat vind ik wel nuttig. Nou ja hoor het wel of er behoefte aan is en of iemand zon groep kan openen.
Ik ben meer van de facebook. Daarop staan internationale contacten die ik tijdens mijn wereldreis heb leren kennen en dat vind ik wel leuk om bij te houden. En ach Hyves, wel aardig hoor, maar ik zie al die mensen vaak genoeg
Wat we wel kunnen doen, als er iemand is die goed met Hyves overweg kan is een besloten groep aanmaken als jullie daar behoefte aan hebben. Een besloten Hyves groep, alleen voor de mensen hier waar je wat meer prive dingen kan delen (bijv foto;s enz). Misschien is het daar nog wat te vroeg voor hier, maar dat vind ik wel nuttig. Nou ja hoor het wel of er behoefte aan is en of iemand zon groep kan openen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
dinsdag 13 januari 2009 om 12:15
Vanochtend dus naar de verloskundige geweest. Was toch best spannend! Ze ging naar het hartje luiteren, maar kon niks horen/vinden. Dus werd er iemand anders bijgehaald en die hoorde ook niks. Daar zaten we dus! Tja, zei ze, je kan erop vertrouwen dat het toch goed zit of ik stuur je door naar het ziekenhuis. Bloggie dacht natuurlijk: néééé, geen ziekenhuis!!!! Ik wil het gewoon NU horen! Daarna ging ze nog 1x luisteren en ja hoor, toen hoorde ze het toch! Wat een spanning! Maar nu dus ook opluchting! En lekker niet naar het ziekenhuis! 
En over hyves.... ik heb wel hyves, maar blijf hier op het forum liever een beetje anoniem.
En over hyves.... ik heb wel hyves, maar blijf hier op het forum liever een beetje anoniem.
dinsdag 13 januari 2009 om 12:28
dinsdag 13 januari 2009 om 12:56
Voor de hyvers onder ons: het adres is http://vivajuli2009.hyves.nl/. Lid worden kan alleen na toestemming en wat erop staat is ook alleen voor leden zichtbaar. Ik heb geprobeerd de look een beetje neutraal te houden maar omdat ie wel erg blauw werd heb ik er toch nog wat roze balkjes in gezet.
dinsdag 13 januari 2009 om 13:49
Dat was nou net de pest. Iemand anders heeft al een juli2009 hyve dus die kon ik niet gebruiken. En dat identificatieprobleem loop ik nu ook tegenaan. Ik heb één iemand net toegang gegeven, ga haar even een bericht sturen om te kijken of jij het bent en als het iemand is die we niet kennen hier mik ik haar er gewoon weer af! Keihard ben ik.
Daarbij zijn er nog 2 wannabe's, namelijk iemand uit Nieuw Vennep (voelt iemand zich aangesproken?) en iemand die helemaal nieuw is op Hyves (nul vrienden) met een schildpad als logo. Anyone?
Daarbij zijn er nog 2 wannabe's, namelijk iemand uit Nieuw Vennep (voelt iemand zich aangesproken?) en iemand die helemaal nieuw is op Hyves (nul vrienden) met een schildpad als logo. Anyone?
anoniem_56319 wijzigde dit bericht op 13-01-2009 13:51
Reden: deel van tekst was verdwenen!
Reden: deel van tekst was verdwenen!
% gewijzigd
dinsdag 13 januari 2009 om 13:58
[quote]blogbabe schreef op 13 januari 2009 @ 12:15:
Vanochtend dus naar de verloskundige geweest. Was toch best spannend! Ze ging naar het hartje luiteren, maar kon niks horen/vinden. Dus werd er iemand anders bijgehaald en die hoorde ook niks. Daar zaten we dus! Tja, zei ze, je kan erop vertrouwen dat het toch goed zit of ik stuur je door naar het ziekenhuis. Bloggie dacht natuurlijk: néééé, geen ziekenhuis!!!! Ik wil het gewoon NU horen!
Lekker dan !
Dit heb ik dus ook 2x gehad, bij 12 wkn en bij 14 wkn. En trouwens ook bij m'n vorige zw. met 14 wkn.....
Klote man,
Daarna ging ze nog 1x luisteren en ja hoor, toen hoorde ze het toch! Wat een spanning! Maar nu dus ook opluchting! En lekker niet naar het ziekenhuis!
Fijn !
Gefelicteerd !
quote]
Vanochtend dus naar de verloskundige geweest. Was toch best spannend! Ze ging naar het hartje luiteren, maar kon niks horen/vinden. Dus werd er iemand anders bijgehaald en die hoorde ook niks. Daar zaten we dus! Tja, zei ze, je kan erop vertrouwen dat het toch goed zit of ik stuur je door naar het ziekenhuis. Bloggie dacht natuurlijk: néééé, geen ziekenhuis!!!! Ik wil het gewoon NU horen!
Lekker dan !
Dit heb ik dus ook 2x gehad, bij 12 wkn en bij 14 wkn. En trouwens ook bij m'n vorige zw. met 14 wkn.....
Klote man,
Daarna ging ze nog 1x luisteren en ja hoor, toen hoorde ze het toch! Wat een spanning! Maar nu dus ook opluchting! En lekker niet naar het ziekenhuis!
Fijn !
Gefelicteerd !
quote]
What matters most is how you see yourself
dinsdag 13 januari 2009 om 14:26
quote:Pippa71 schreef op 13 januari 2009 @ 13:49:
Dat was nou net de pest. Iemand anders heeft al een juli2009 hyve dus die kon ik niet gebruiken. En dat identificatieprobleem loop ik nu ook tegenaan. Ik heb één iemand net toegang gegeven, ga haar even een bericht sturen om te kijken of jij het bent en als het iemand is die we niet kennen hier mik ik haar er gewoon weer af! Keihard ben ik.
Daarbij zijn er nog 2 wannabe's, hahahaha ik ben helemaal nie een wannabie namelijk iemand uit Nieuw Vennep (voelt iemand zich aangesproken?) en iemand die helemaal nieuw is op Hyves (nul vrienden) met een schildpad als logo. Anyone?
Daarbij zijn er nog 2 wannabe's, hahahaha ik ben helemaal nie een wannabie namelijk iemand uit Nieuw Vennep (voelt iemand zich aangesproken?) en iemand die helemaal nieuw is op Hyves (nul vrienden) met een schildpad als logo. Anyone?
dinsdag 13 januari 2009 om 14:30
Gatver Blogbabe, wat een spanning... Ik mag zo naar de verloskundige voor het eerst in deze zwangerschap. Vind het zo spannend, en dat wat jou is gebeurd is ook mijn doemscenario, zeg maar. Ik ziet het alweer de hele tijd voor me.
Net als de vorige keren daar dat het niet goed was (ook daar). 'Tsja, sorry. Ik heb toch echt slecht nieuws voor je... Nog maar even kijken voor de zekerheid. Nee helaas, het is echt niet goed, kan er niks mooiers van maken.' Brrr... Stomme erfenis van de vorige twee keren!!!
Hopelijk horen we het toch luid en duidelijk kloppen!
Ze hebben wel een echo apparaat bij de verloskundige, dan moeten ze die er maar opzetten hoor!!! Vind ik dan...
Ik ben er waarschijnlijk morgen pas weer. Hopelijk weer helemaal blij!!!
Net als de vorige keren daar dat het niet goed was (ook daar). 'Tsja, sorry. Ik heb toch echt slecht nieuws voor je... Nog maar even kijken voor de zekerheid. Nee helaas, het is echt niet goed, kan er niks mooiers van maken.' Brrr... Stomme erfenis van de vorige twee keren!!!
Hopelijk horen we het toch luid en duidelijk kloppen!
Ze hebben wel een echo apparaat bij de verloskundige, dan moeten ze die er maar opzetten hoor!!! Vind ik dan...
Ik ben er waarschijnlijk morgen pas weer. Hopelijk weer helemaal blij!!!
dinsdag 13 januari 2009 om 14:34
Ik heb net toestemming gevraagd. Stom dat je er geen berichtje bij kan plaatsen. Zoals: 'hallo, it's me!!! Ring1981!!!
De Hyves staat trouwens niet onzichtbaar, ik kan alle leden zien... Weet je dat? Je kan hem ook helemaal onzichtbaar maken, dan kan niemand zien wie er lid is. Nog beter, toch?
De Hyves staat trouwens niet onzichtbaar, ik kan alle leden zien... Weet je dat? Je kan hem ook helemaal onzichtbaar maken, dan kan niemand zien wie er lid is. Nog beter, toch?
anoniem_19488 wijzigde dit bericht op 13-01-2009 14:38
Reden: Signalement weer verwijderd!!! ;-)
Reden: Signalement weer verwijderd!!! ;-)
% gewijzigd
dinsdag 13 januari 2009 om 14:34
quote:Ring1981 schreef op 13 januari 2009 @ 14:30:
Oh getver was dat echt de tekst? Op die manier? Jak! Maar dit keer komt het helemaal goed, dat zul je zien!
(Heb jij net toegang gevraagd tot de hyve?)
Oh getver was dat echt de tekst? Op die manier? Jak! Maar dit keer komt het helemaal goed, dat zul je zien!
(Heb jij net toegang gevraagd tot de hyve?)
dinsdag 13 januari 2009 om 15:39
Hoi,
Hier ook een fanatieke Hyver... dus ik zal me aanmelden. Wat mij betreft mogen de leden elkaar wel zien hoor... maakt mij niet zoveel uit.
Verder niet zoveel nieuws, ben nog een beetje uit het veld geslagen door de klap van mijn werk en het overlijden van mijn opa, dus doe het erg rustig aan.
Fijn dat het met jullie ook goed gaat (voor zover ik dat zo snel heb kunnen zien)!
Hier ook een fanatieke Hyver... dus ik zal me aanmelden. Wat mij betreft mogen de leden elkaar wel zien hoor... maakt mij niet zoveel uit.
Verder niet zoveel nieuws, ben nog een beetje uit het veld geslagen door de klap van mijn werk en het overlijden van mijn opa, dus doe het erg rustig aan.
Fijn dat het met jullie ook goed gaat (voor zover ik dat zo snel heb kunnen zien)!
dinsdag 13 januari 2009 om 16:25
ja jeetje heb ik net een mail van je Pippa, wil ik er eentje terug sturen, dat ik het echt ben, moet ik eerst mijn email bevestigen ofzo. Heb ik dat gedaan, dan moet ik zeker wachten op een mail van hun ofzo??? Pippa ik heb je persoonlijke uitnodiging inderdaad ook geaccepteerd want inderdaad was ik dat. Goed gevonden hoor
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
dinsdag 13 januari 2009 om 16:50
dinsdag 13 januari 2009 om 17:34
Weer terug...
Alles was goed! Het hartje klopte goed en m'n baarmoeder lag op schema, tussen schaambeen en navel. Hoera!!!
Ik had een invalster, die was erg sympathiek. Ze draaide alles naar iets positiefs, zoals mijn gewicht... Ze zei dat ik daardoor een extra echo kreeg om de groei te controleren rond de 28 weken. Nou dat is mooi! (De vk was zelf ook te zwaar, haha.)
Nu ook eindelijk de felbegeerde Zwitsal tas met prulletjes meegekregen.
Alles was goed! Het hartje klopte goed en m'n baarmoeder lag op schema, tussen schaambeen en navel. Hoera!!!
Ik had een invalster, die was erg sympathiek. Ze draaide alles naar iets positiefs, zoals mijn gewicht... Ze zei dat ik daardoor een extra echo kreeg om de groei te controleren rond de 28 weken. Nou dat is mooi! (De vk was zelf ook te zwaar, haha.)
Nu ook eindelijk de felbegeerde Zwitsal tas met prulletjes meegekregen.
dinsdag 13 januari 2009 om 17:54
Zo even een mailtje van huis uit.
hartstikke fijn ring dat alles goed is met jou en de baby en Blogbabe dat was dus behoorlijk sjit met dat hartje.
Gelukkig dat je het toch nog heb mogen horen.
Ik heb gisteren de nekplooimeting gehad voor de combitest.
Ze zij dat het een keurige meeting was, maar zij zei ook dat volgens de metingen ik toch ruim een halve week verder ben en dus 24 juli ben uitgerekend, wat ik volgens mij eerst zelf dacht..ach we zien het wel. Laat maar lekker staan zo hoor Jane! Nou de kleine gup sprong erop los in mijn baarmoeder alsof het een springkussen was, dus levend zat haha.
Volgende week zal ik wel de complete uitslag krijgen van de combitest, maar eigenlijk geloof ik het wel.
Heb het toch maar even laten doen omdat ik toch naar de 40 race.
hartstikke fijn ring dat alles goed is met jou en de baby en Blogbabe dat was dus behoorlijk sjit met dat hartje.
Gelukkig dat je het toch nog heb mogen horen.
Ik heb gisteren de nekplooimeting gehad voor de combitest.
Ze zij dat het een keurige meeting was, maar zij zei ook dat volgens de metingen ik toch ruim een halve week verder ben en dus 24 juli ben uitgerekend, wat ik volgens mij eerst zelf dacht..ach we zien het wel. Laat maar lekker staan zo hoor Jane! Nou de kleine gup sprong erop los in mijn baarmoeder alsof het een springkussen was, dus levend zat haha.
Volgende week zal ik wel de complete uitslag krijgen van de combitest, maar eigenlijk geloof ik het wel.
Heb het toch maar even laten doen omdat ik toch naar de 40 race.
dinsdag 13 januari 2009 om 18:20
Ik ben niet zo'n fanatieke schrijver, maar lees nog steeds alles mee
Leuk om je gup weer te zien, Watever!
Ring: super dat alles nu wel goed is
Quintie: zit je inmiddels thuis (=ziek gemeld op je werk)?
Leuk zeg, Hyves!
Ik heb een profiel en ga nu eerst de link maar eens bekijken
Mijn buik is echt aan het 'exploderen'; zo noem ik het maar. Ik schrik er telkens weer van als ik zie hoe hard 't nu gaat.
Vorige week naar de vk geweest en een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo op 17 februari.
Leuk om je gup weer te zien, Watever!
Ring: super dat alles nu wel goed is
Quintie: zit je inmiddels thuis (=ziek gemeld op je werk)?
Leuk zeg, Hyves!
Ik heb een profiel en ga nu eerst de link maar eens bekijken
Mijn buik is echt aan het 'exploderen'; zo noem ik het maar. Ik schrik er telkens weer van als ik zie hoe hard 't nu gaat.
Vorige week naar de vk geweest en een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo op 17 februari.