* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
He Mv wat knap dat je op iedereen gereageerd hebt. Petje af hoor.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Wow, Mv wat goed dat je zulke lange stukken tekst getypt hebt!

Mijn voorkeur voor kledingmerken verschilt van tijd tot tijd. Vond Mexx best leuk, maar nu eigenlijk heel saai sinds ik een leuk Name-it setje heb gescoord. En toen ik later in die leuke zaak aan het rondsneupen was voor positiemode (want die is daar ook al zo leuk...) was het een kleine moeite om tussen maatje 86 te gluren. Babyface is momenteel errug leuk en Noppies helemaal! Maar best wel duur al met al! Dochter moest shirtjes hebben in haar nieuwe bovenmaatje en ik geloof dat ik 4 shirtjes had voor een dikke 50 euro! Maar ja, gemiddeld verdwijnt zo'n shirtje na 1 dag dragen in de was dus dan is 3 op reserve geen luxe vind ik.

Over de avondkaarten voor de 9 maandenbeurs: aardig aangeboden, maarreh wij moeten "helemaal" uit het hoge Noorden komen dus dan zouden we liever overdag gaan.

En nog even over het BV/FV verhaal: ik heb bij de bibliotheek een boekje gehaald over borst, fles of beide, en er kwamen weer allemaal herinneringen bij mij boven. Over de neusspray die ik gebruikte tijdens het kolven op het werk o.a.. Ik ga graag weer voor BV, maar zie er erg tegenop om weer te moeten kolven. Met twee keer kolven kreeg ik 300-350 ml bij elkaar en dat vond ik al een hele prestatie. Maar ik had een handkolf en dus heel veel spierpijn altijd van het knijpen. Kijk zolang je thuis met verlof zit vind ik het geen enkel probleem om bv te geven. Met m'n dochter zat er vaak wel 4 uur tussen de voedingen dus dan kun je er makkelijk even tussenuit. En voeden bij vriendinnen of familie thuis had ik ook geen problemen mee. Maar op het werk...ik werk 3 hele dagen dus ik zit er nu al over te denken om toch maar weer ouderschapsverlof op te gaan nemen.

En over die Hyves: ik heb me aangemeld en kreeg vervolgens een bericht via mijn inbox met de vraag wie ik was. Zal even kijken of ik er nu ook bij hoor!
Goedemorgen allemaal,

Ben ik ook weer eens, hele weekend heerlijk uitgerust. Was zo moe vrijdag, maar nu weer redelijk wakker gelukkig.

Verder eigenlijk ook weinig te melden. Zag iets over kleren langskomen, Padaboy heeft hier tot nu toe bijna alles van zijn grote neven. Heb echt nog maar weinig kleertjes zelf geshopt, heb ook nog veel bonnen liggen van een babyzaak, maar vind het zo zonde om ze uit te geven als het niet echt nodig is. En hij heeft nu nog een behoorlijke voorraad stoere kleren liggen dus misschien dat ik die bonnen maar gebruik voor de "nieuwe" baby.

Pippa: Moest wel lachen om je verhaal over die kleertjes. Ik liep laatst in de HEMA en zag die meisjeskleren en dacht "straks krijgen we een meisje, daar heb je helemaal geen leuke kleertjes voor". Bij ons in de familie zijn het allemaal jongens, dus het is maar net wat je gewend bent.

Wyfje: ik had een vrij eenvoudige electrische kolf van Medela. Dat scheelt echt zoveel ten opzichte van een handkolf, die heb ik ook maar eigenlijk nooit meer gebruikt na de eerste week. Ik werk ook 3 hele dagen en vond dat toen best te doen.

Verder iedereen die een goede eho gehad heeft: Gefeliciteerd! Ik moet nu eerst aan het werk.
* klaagmodus aan*

Bah, het houdt hier niet op en we krijgen het weer voor onze kiezen. Gister eindelijk weer een beetje op en we zijn naar vrienden in Rdam geweest. Waren naar een restaurantje om wat te eten en wat denk je.........vannacht allemaal voedselvergiftiging. Vriend nog erger dan ik, maar alles erop en eraan (zal je de details bespraren) en ook Anniek heeft gespuugd. Ben nu even vrienden aan het mailen of ze het ook hebben, anders bel ik zeker het restaurant. En dus weer niet geslapen, nog even en ik stort echt letterlijk in. Zo kan ik toch nooit een beetje aansterken.

*klaagmodus uit*

Ik ga morgen trouwens weer naar de HA met Anniek en mezelf. Anniek heeft een super droge huid alleen op haar gezichtje. We smeren ons suf met allerlei creme maar het helpt niet. Het is zon zielig gezicht. En ik, omdat mijn hoesten steeds meer lijkt op bronchitus. Even een dubbele check up dus.

Nou fijn, het begin van een nieuwe week
Goeiemorgen maar weer!

echt niet bij te houden hoor, zoveel als jullie allemaal schrijven!

iedereen met goede echo: gefeliciteerd! het is opvallend dat de meisjes tot nu toe in de meerderheid zijn, maar we hebben er nog veel te gaan he.

Hier alles ok. Ben nog steeds moe, moe, moe, maar zie dat de komende maanden ook niet verbeteren. leven bij de dag dus maar en dan zal het allemaal wel goed komen. Word er zelf soms wel helemaal gek van, zo weinig energie als ik nu heb..

echt Pippa: geloof me: jongens zijn zoooooo leuk! mijn middelste is enorm mamma-kindje en komt me voortdurend tekeningen brengen en is ervan overtuigd dta ie met mij gaat trouwen. zoooooo schattig! Ik zou er dus heel erg aan moeten wennen als ik nu een meisje zou krijgen (de jongens zouden het geweldig vinden, dus dat helpt). Ik geniet enorm van mijn mannen en vind dat ik ook nog steeds helemaal los kan qua kleertjes

Het lijkt mij dus niks om elke ochtend met speldjes en vlechtjes en toestanden in de weer te zijn als je en meisje hebt.. ach ja: ieder zijn ding en uiteindelijk is je eigen kind toch de mooiste en liefste!

nog meer dan een week wachten op die echo! het begint nu toch wel spannend te worden

iedereen een fijne dag, sterkte met alle kwaaltjes en werkperikelen, veel plezier met de echo's die vandaag plaatsvinden en tot snel allemaa!
quote:Pippa71 schreef op 14 februari 2009 @ 12:21:

Oh laat even weten hoe het was! En of jullie het goed zagen met wat voor kaarten.

Nou, Les Misérables was fantastisch (not).

We zijn in de pauze weggegaan. Ik heb al best veel musicals gezien, maar dit was de meest slaapverwekkende ooit. Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Het geluid was slecht, de teksten dus niet te verstaan en het verhaal boooooringggg.

.... en heb daar een heel schattig donkergrijs broekje en aqua met donkergrijs shirtje gescoord voor de kleine....

Ik kreeg gisteren exact hetzelfde shirtje van mijn moeder, hahaha. Ik moest gelijk aan jou denken !!
MvYara, wat een knappe, lange reactie van jou op iedereen. Super ! Grappig dat jij Laura ook leuk vind. Ik had nietveel meisjesnamen bedacht deze keer, omdat ik dat moeilijker vond. We hadden Lisa, Olivia, Anna en Dagmar. Ik ben benieuwd welke naam jullie gaan kiezen !!

Chica, balen dat het niet lekker loopt met de gezondheden. Sterkte !

Wyfke, je verhaal over BV en kolven had ik kunnen schrijven !!! Toen Laura 3,5 mnd was ging ik weer aan het werk en dus kolven. Tot die tijd thuis vond ik BV echt romantisch. Daarna begon de ellende. Ik vond kolven echt vréselijk ! Neusspray, electrische kolf, handkolf, foto's van Laura bekijken, de hele rambam geprobeerd, maar ik vond het gewoon afschuwelijk en had lang nodig voor een beetje opbrengst. Het kostte veel teveel tijd, moest 3x overdag kolven à 3 kwartier en 's avonds weer de boel overgooien, flesjes uitkoken en soms 's avonds laat nòg een keer kolven, om de voorraad voor de volgende dag maar op peil te hebben. Ik heb het nog 1 mnd volgehouden. Toen zat ik overstuur te kolven en was voor manlief de maat vol. Kolven afgebouwd tot alleen ochtend-/avondvoeding, maar ook daar was de lol snel vanaf. Ik vond het gewoon te zwaar naast mijn werk. Ik ben uiteindelijk helemaal gestopt met BV met 5,5 mnd. Nèt de 6 mnd niet volgehouden, maar wel bijna. Ik vond het psychisch heel moeilijk om te stoppen. Alsof ik een slechte moeder was.

Anyway, ik hoop dat ik er de volgende keer relaxter in sta. Ik wil het nu gewoon proberen zolang ik het leuk vind. Als ik het weer niet leuk ga vinden, wil ik onmiddellijk stoppen.

Loeki, lekker verhaal van die kattenstront....

Mijn eigen kat poept alleen maar in onze eigen tuin, dus dat kan ik er zelf uitscheppen, hihi.

Klinkt leuk, dat bluesfestival !

MissBR, jouw enthousiasme over jongetjes werkt hoor ! Ik heb er heel erg zin in. Je hoort vaak dat jongens meer op de moeder aan trekken en liever/makkelijker zijn. Laura is ook een schatje, maar ook best vaak een krengetje en een echt papa's kindje.

Blogbabe en Maria, hoe laat zijn jullie aan de beurt vandaag?

De spanning stijgt !

Ik zit ook weer te balen van mijn eigen lijf.

Vanochtend wéér een hele tijd op de 1e Hulp in het zh gezeten, omdat ik weer zo'n buikpijn had. Ik vermoedde dezelfde darmklachten als waarvoor ik in dec. in het zh heb gelezen. En ja hoor.... het is weer mis. Nu ben ik dus wéér ziek thuis met volledige bedrust, dieet van vloeibaar voedsel en medicijnen. Ik heb pas 1 week fulltime gewerkt dit jaar (vorige week) en nu moest ik me alweer ziek melden. Ik voel me zó lullig. Als het m'n bekken niet is (waar ik ook veel pijn aan heb) is het m'n dikke darm wel. Ze willen alleen nu niet opereren omdat ik zwanger ben. Na de bevalling zal ik wel geholpen moeten worden.

Zucht....

Ik ga nog even een papje eten.
Jane: écht?! Was Les Miserables zó miserabel dat jullie zijn weggegaan? Dat had ik echt nooit verwacht. Nou ja, deze week lukt het ons sowieso niet om er nog naartoe te gaan dus dat is dan een typisch geval van jammer. Of mazzel dat we er geen geld aan uit hebben gegeven, haha.

Wat ontzettend vervelend dat je nu weer problemen hebt met je darmen zeg. Kan me ook heel goed voorstellen dat je je schuldig voelt naar je werk/collega's.

Ik ben inmiddels over mijn depri reactie op het geslacht heen hoor. Wel fijn dat jullie het allemaal begrijpen of ook hebben meegemaakt. Gisteren zijn we in de Bijenkorf geweest en aangezien ik nog een cadeaubon van ¤50 had die ik vorig jaar voor secretaressedag had gekregen hebben we een werkelijk obsceen duur (namelijk 55 euri) Tommy Hilfiger pakje gekocht. Als het mooi weer is (want korte mouwtjes en kort broekje) kan ie dat mooi aan op zijn geboortedag. Verder ben ik heel erg van H&M, Hema en Name it vind ik ook geweldig maar sommige merken vind ik simpelweg te duur hoewel ik ze wel heel leuk vind. Imps & Elfs bijvoorbeeld, dat voelt ook allemaal zo lekker zacht aan maar no way dat ik 22 euro of meer ga betalen voor een T-shirtje voor een baby. Dat soort merken scoor ik dus lekker in de uitverkoop! Bizar trouwens, we liepen zo rond in de Bijenkorf om te beslissen wat het zou worden want ondanks cadeaubon vond ik het pakje wel erg duur, en toen bedacht ik 'of we nemen Burberry sokken'. Ook grappig, hebben we toch een merk en dat valt vast nog mee. ¤27,95!!! Voor een paar babysokken! Werkelijk, wie koopt zoiets? Dan heb je toch echt geld teveel? Ik heb trouwens wel besloten dat we (uh... ik) moeten ophouden met het kopen van babykleertjes. We krijgen geheid nog heel veel en er is nog tijd zat om van alles te kopen. Straks heeft dat kind zoveel kleren dat ie sommige dingen misschien maar 1 keer aan kan en dat vind ik ook zonde. Shopverbod voor Pippa dus. (maar shit, ik ga nog wel naar de 9 maanden beurs... dus ik stel het nog héél even uit)

mvYara en Wyfke, volgens mij zijn jullie nu allebei ook lid van de hyve. Welkom!

Ben heel benieuwd naar de echo's van vandaag!

En over dingen die niet mogen: ik heb volgens mij nog niks gegeten wat op de verboden lijst staat. Wel een keer roquefortsaus over een varkenshaasje (had liever de biefstuk gehad maar ja...) en ik ga er vanuit dat die voldoende verhit was. Ik zag nl. later dat die wel op een lijst staat als je 'm in koude staat (broodje of zo) eet. En dat wist ik echt niet. Maar ik schep wel elke dag de kattenbak. Zonder handschoenen want ik raak die uitwerpselen echt niet aan, bah! En daarna waste ik sowieso altijd al m'n handen, dus dat doe ik nu nog steeds. Dus als ik toxoplasmose zou hebben opgelopen dan was dat echt al eerder gebeurd.
@Jane: Goed om te horen dat mijn enthousiasme overkomt! Volgens mijn vriend word ik later op handen gedragen, maar voorlopig is dat wat ovedreven. maar het s wel erg leuk hoor, die jongetjes.

ze zijn wat drukker soms (veel stoeien en veel ridders en piraten), maar ze zijn ook o zo lief en gevoelig. Door hun lieve zorgende pappa leren ze vanzelf dat jongens net zo goed voor babytjes kunnen zorge, dus hun latere vriendinnen zullen vast heel blij met ze zijn

dus Pippa en Jane: verheug je vast op die schattige kleine stoere kereltjes, mijn hart smelt elke keer als ik ze zie!

ok, genoeg verliefd moeder geneuzel: nu weer aan het werk!
Hoi!!

Pippa, dat hoeft echt niet hoor! Ik verschoon ook al 15 jaar de kattenbak en ook de tuin is eigenlijk altijd mijn pakkie-an maar heb nog nooit toxoplasmose opgelopen. Heb het laten testen bij het eerste bloedonderzoek bij de VK omdat wij op vakantie gingen naar zuid-afrika en daar eten ze erg veel (rood) vlees. Daar zeggen ze trouwens dat het wel mag maar dat je wel goed moet opletten dat het vers is. Niet meteen denken dat ze achter lopen hoor! Mijn indruk is eerder dat ze voor lopen op europa, als ik die verhalen zo hoorde van mijn zwangere vriendin daar.

Jane, dat is flink balen, nu alweer zo ziek...wat mankeert er precies aan je darm dat ze eigenlijk willen opereren als je niet zwanger was? Is niet mis zeg!

Moet nog 3 hele weken wachten op mijn echo, ben zo nieuwsgierig of het een jongen of een meid is...een meisje zou ik heel erg leuk vinden, en ook makkelijk vanwege die voorraad kleertjes op zolder maar ergens heb ik het idee dat dit een jongen is. Waar ik dan net als de meeste andere meisjesmamas geen leuke kleertjes voor zie!

Chica, en, hadden jullie vrienden het ook? Gatver zeg, ga je eens lekker uit eten moet je het gelijk bezuren...

Wat was er nog meer...oja kledingmerken... ben niet erg merkvast maar vind wel dat de wat duurdere merken echt langer mooi blijven en een veel betere pasvorm hebben dan de spullen van zeeman en hans textiel. Koop graag in de uitverkoop bij name-it enzo.

Jullie hebben trouwens allemaal erg lange lappen tekst getypt... dat gaat me echt niet lukken hoor...petje af voor jullie...pfoe... wel leuk om te lezen allemaal.

tot later!

meis
Oh ja, wat voor mij als nog-niet-moeder echt niet duidelijk is: wat heeft neusspray met kolven te maken? Het verband ontgaat me echt!
Pippa: BV komt op gang door een toeschietreflex, sommige mensen hebben moeite om deze reflex te krijgen bij het kolven en dan kan je daar een neusspray voor krijgen. Ik heb hem nooit nodig gehad, kreeg met een beetje masseren de toeschietreflex wel. En ¤ 27,95 voor babysokken????? Echt niet dat ik dat ging betalen.

Wou vanmorgen nog reageren op Coppie: wat balen van die breuken. Kon je er niet echt bij gebruiken. Hoop dat het allemaal een beetje vol te houden is

En Chica, voedselvergiftiging zit je ook niet op te wachten. Hadden jullie vrienden het ook?
Wat fijn dat er weer zoveel goede echo's bij zijn!!! En wat een hoop meiden, zou juli een roze maand worden of toch 50-50?

Al nieuws van Blogbabe en Maria? En Padababa en Loekie: succes morgen!

Ik ga ook naar de beurs zaterdag (ja echt, ik durf het wel aan op de drukste dag..!) met mijn moeder, schoonmoeder en goede vriendin. Ik denk dat het wel gezellig wordt. Zo niet, dan zijn we snel weer weg!

Voor de Oilily fans... Ik was laatst in Batavia Stad (kom er verder nooit, vind het eigenlijk best heel vreselijk) en daar hebben ze erg leuke rompers, shirtjes, broekjes, rokjes, mutsjes en sokjes voor kleintjes. Zodra ik weet wat het wordt ga ik zeker even terug, omdat het nogal specifiek is qua geslacht! Nog een weekje wachten dus... O ja, ik ga het geslacht trouwens niet vermelden hier, ik weet dat er bekenden van me weten wie ik ben op het forum en ik wil liever niet dat zij er hier achter kunnen komen. Laat mijn balkje dus maar neutraal tegen die tijd.
Pippa, wat naar zeg dat je voedselvergiftiging hebt opgelopen. Ik zou ook zeker het restaurant erover bellen, dan kunnen ze er nog wat mee.
Blog nog niet gesignaleerd hier?

Nou, ik dan maar eerst! Ik heb de echo vanmiddag gehad en alles is in orde. Wel een teleurstelling voor jullie want veiligheidshalve ga ik het geslacht hier (voorlopig) niet vermelden.... De echoscopiste vond het kindje erg beweeglijk, net als de vorige keren. De navelstreng had ie als een boodschappentas om z'n/haar schouder hangen en dat vond ie erg irritant. Maar alles ziet er prima uit. Ik vind het stiekem toch wel erg leuk om nu te worden wat er in mijn buik zit.De foto's zijn trouwens niet zo duidelijk, vind ik, minder dan bij eerdere echo's.

Bij mijn echobureau doen ze trouwens min of meer standaard ook een echo bij 30 weken omdat je dan weer net wat meer kunt zien en nog evt. kunt ingrijpen bij eventuele afwijkingen. In Groningen schijnen ze dat ook te doen, vooral vanwege de relatief hoge babysterfte in Nederland.

Ik heb nog geen blije dozen aangevraagd. Ben ook nogal bang voor te veel spam in de mail en brievenbus. Maar het is ook wel weer leuk natuurlijk.

Woensdagmiddag gaan we de kinderwagen en babykamer dan eindelijk bestellen....
Ja hoor Ring, er is zeker nieuws van blogbabe!

Nou, ik heb vandaag dus de 20 weken-echo gehad. Alles is gezond. Dus dat was een hele opluchting! En het is..... een meisje! Jee, dat had ik dus echt niet verwacht (alweer een roze balkje erbij hier)! Ik ging er gewoon van uit dat het een jongen zou zijn. Ben helemaal beduusd en blogman ook. We hadden zo'n leuke jongensnaam bedacht en allerlei stoere ideeën. Nu moeten we overstappen op jurkjes, bloemetjes, roze, e.d. Hihi! Maar ik zweef nu wel echt op een roze wolk hoor, letterlijk en figuurlijk! Helemaal super!!!!!!!!!!

Bedankt voor je Bataviastad-tip. I Oilily en nu ik weet dat het een meisje is kan ik natuurlijk helemaal los gaan!!!!!
quote:maria52 schreef op 16 februari 2009 @ 19:01:

Nou, ik dan maar eerst! Ik heb de echo vanmiddag gehad en alles is in orde.

Fijn hoor, Maria! Gefeliciteerd. Schrijf je wel op hyves wat het wordt of houd je het nog helemaal geheim? Ben zóóóóó nieuwsgierig!
Blog en Maria, van harte gefeliciteerd met jullie goede echo's !!!

Jippie !!!

En Blogbabe, een meisje is leuk hoor. Lekker een vriendinnetje in huis, hihi. Ik snap wel dat het een omschakeling is, als je dacht dat het een jongen zou zijn. Maar over een paar dagen ben je vast gewend en heb je je 1e jurkje in huis !
Oh ja, tip van de dag:

ik heb een hele tijd geleden gezegd dat ik een walky talkie heb met een aardig bereik (volgens het boekje 5 km, in de praktijk in een nieuwbouwwijk zeker 1,5 km). Dezelfde is vanaf a.s. donderdag weer bij de Lidl te koop. Hij staat in hun krantje. Het is van het merk TwinTalker en heeft een babyfoonfunctie die goed werkt. Prijs: EUR 29,95.

Dus als je interesse hebt: donderdagochtend om half 9 in de rij gaan staan
Ja precies Ring en Maria, kunnen jullie niet gewoon op hyves vertellen wat jullie krijgen? Die is tenslotte ultrageheim met reden. Wij zijn heus wel nieuwsgierig wat jullie krijgen! (en als er mensen zijn die dat niet zijn die dus niet onder 'wij' willen vallen: ikke wel! En Blog ook!

Wat leuk trouwens dat je een meisje krijgt, Blog! Maar toch, als je het moeilijk hebt met de omschakeling snap ik dat ook! Als je vervolgens Oilily voor relatief weinig kunt scoren bij Batavia Stad moet je dat zeker doen. Verder snap ik nooit wat mensen daar doen. Ik kom er af en toe omdat ik dichtbij woon en iedere keer als ik er dan rondloop ben ik weer teleurgesteld in het assortiment.

Ring, ik was gelukkig niet degene met voedselvergiftiging. Dat was Chica. Ik hoop dat ze inmiddels is opgeknapt!
Yeahhhh voor de goede echo's. Lekker meiden en jajajajajaja Maria wel op de Hyves toch???? Super Blog toch een meisje. Even wennen he? Had ik ook hoor, ik dacht ook echt te weten dat het een jochie was, maar toen die drie streepjes of het koffieboontje zichtbaar werd moest ik er toch aan geloven

Ik was in het begin erg tegen de roze en bloemetjes enzo maar op de een of andere manier ben ik ergens dat principe verloren hihi. Daarom vind ik Jottum ook zo leuk. Het zijn echt van die meisje meisje jurken. En soms kleed ik mijn dochter heel stoer (en kan je niet eens zien dat een meisje is, in een tuinbroek bijv met hele stoere kleine nikes) en soms dus in hele meisjesachtige dingen met veel roze. Een meisje heeft daar natuurlijk ook meer keus in. Die kan in principe elke kleur aan en elk kleding stuk. Dat is dan weer het voordeel. En roze....das nu mijn nieuwe favoriete kleur

En Ring tegen die tijd ook het geslacht op de Hyves toch????

Padababa en Loeki heeeeel veel plezier en succes morgen. Wel op tijd komen posten hoor anders moeten we veel te lang in spanning zitten

Update van de voedselvergiftiging: De anderen hadden het niet, dus wat is het dan geweest????? Een eenmalig kort buikvirus griepje? Geloof ik eigenlijk niet zo, maar goed, het is weer over.
quote:Jane 1973 schreef op 16 februari 2009 @ 19:38:

Oh ja, tip van de dag:

ik heb een hele tijd geleden gezegd dat ik een walky talkie heb met een aardig bereik (volgens het boekje 5 km, in de praktijk in een nieuwbouwwijk zeker 1,5 km). Dezelfde is vanaf a.s. donderdag weer bij de Lidl te koop. Hij staat in hun krantje. Het is van het merk TwinTalker en heeft een babyfoonfunctie die goed werkt. Prijs: EUR 29,95.

Dus als je interesse hebt: donderdagochtend om half 9 in de rij gaan staan Coooool, ik ga er staan hoor. Want wil er echt eentje hebben. Super bedankt voor de tip. Hmmm bedenk me net dat ik er niet om half negen kan staan. Moet de hele dag op pad. Shit, moet ff wat anders bedenken. Gaat het echt zo hard denk je Jane?
Allereerst Blogbabe en Maria van harte gefeliciteerd met jullie goede echo's! Altijd weer fijn om te lezen. Helemaal happy de peppy nu denk ik???

@Jane: jij hebt ook heel wat moeten doorstaan met het kolven. Het is inderdaad onverteerbaar dat je moet stoppen met de bv omdat het kolven zoveel stress met zich meebrengt. Terwijl als je gewoon langer verlof zou krijgen je de 6 maanden met gemak volhoudt! Ik heb uiteindelijk 2 maanden gekolfd en toen vond ik het welletjes. Maar toen heb ik nog wel 2 maanden de ochtendvoeding gegeven + nog een tijdje de late avondvoeding. Maar soms knaagt het nog en bij het minste geringste verkoudheidje of griepje denk ik meteen "zie je wel!"

Ik hoop wel dat ik er de volgende keer wat relaxter in sta, want ik heb de lat best wel hoog gelegd voor mezelf. Ik wilde koste wat het kost volhouden. Nu moet ik zeggen dat we toen ook wel een veel drukkere tijd hadden hoor, omdat we gingen verhuizen e.d. en nu hebben we dat lekker niet!

@Pippa: ik vind het wel lekker even dat mijn vriend de kattenbak verschoont. Je moet volgens mij nog wel voorzichtig zijn ookal ben je zelf al eens besmet geweest!

Ik zie de juli-Hyves er nog niet bij staan in mijn rijtje, of staat deze bij de vrienden?

@Chica: beterschap meid! Restaurant nog gebeld? En hoe is het met je vrienden? Goed dat je met Anniek naar de ha gaat! Arm meisje. Lucia is best wel afgevallen door alle virusjes en hoe is dat met Anniek? Ze hebben beide niet veel babyvet meer dacht ik zo. Je moet ook goed op jezelf passen hoor en niet te lang door blijven modderen met allerlei symptomen. Hoe is het nu verder op je werk?

@Padababa: mij beviel die Medela kolf juist helemaal niet, mijn borst werd er heel eng ingezogen Verder had ie ook niet zoveel kracht. Ik wil eigenlijk de combikolf van Avent wel proberen, die kun je handmatig en elektronisch gebruiken. Maar dan zou ik hem eerst wel ergens willen huren om te kijken of hij echt bevalt want zoiets kost toch weer 150 euries...

Ik lees hier een beetje jaloers over het bestellen van kinderwagens en babykamertjes enzo...ik wil eigenlijk ook wel een andere kinderwagen omdat die van ons me helemaal niet bevalt. We hebben veel te snel beslist dankzij de enthousiaste verkoper. Het ding is zwaar en log en ik krijg hem altijd amper ingeklapt en goed in de kofferbak. Maar ik vind het aan de andere kant ook wel weer wat om een nieuwe te kopen aangezien ik stiekem heb besloten dat ons gezinnetje wat mij betreft met twee kindjes ook wel compleet is. Kost toch weer een paar honderd euro en daar kunnen we natuurlijk ook andere leuke dingen mee doen.
Haha, zal ik dan maar vast vertellen dat als wij morgen het geslacht horen ik het hier niet en op hyves niet ga vertellen Ik vertel het in "het echt" ook niet, en het voelt dan niet goed om het hier wel te vertellen.

Chica: fijn dat het zo snel weer over was, man ligt hier nu ook op bed. Kwam uit het werk en werd ineens beroerd en kan nu nog geen slokje water binnen houden. Hopelijk heeft hij hetzelfde virus.

O ja, En Gefeliciteerd met de goede echo's! Super zeg, en weer een meisje erbij, grappig hoor al die meisjes.
quote:padababa schreef op 16 februari 2009 @ 20:08:

Haha, zal ik dan maar vast vertellen dat als wij morgen het geslacht horen ik het hier niet en op hyves niet ga vertellen Ik vertel het in "het echt" ook niet, en het voelt dan niet goed om het hier wel te vertellen. Moet ieder voor zich weten, hoor! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik nogal nieuwsgierig van aard ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven