juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
he fock zeg mevrS. heb je voor niets daargelegen. Gatverdarrie ik heb met je te doen meid.
@ Kena, ja precies. Leuk om te weten dat er dus waarschijnlijk wel het een en ander gebeurd, maar ja, heb liever dat het dan meteen goed gebeurd ipv wel/niet/wel/niet

@ traktatie: je hebt ook van die roze/witte spekbollen. Daar kun je ook nog een snoepje en vlaggetje of zo inprikken. Tot zover mijn inspiratie, ik ben niet zo goed in zulke dingen...
Nut, erg leuk idee als traktatie! Ik hoef geen traktatie te vinden. Maar het zusje van mijn man is een stukje jonger en die wil graag trakteren als ze tante is geworden... dus dat is ook een leuk idee!

19Juni, heel irritant wel/niet/wel/niet en bij alles wat ik voel denk ik, he is dat wat anders? Heeft dat iets te maken met? Maar nee het is gewoon mijn lichaam, dat me zit te plagen!
Vrijdag mogelijk 37 graden in Limburg...arme 19juni
Poeh, nou het beste is toch om hem er vannacht nog uit te werken dan haha.

De eerste dagen was het binnen nog best lekker, maar ook hier begint het nu flink op te warmen... Van mij mag het al weer voorbij zijn die hittegolf hoor.

@ Kena, ja er zullen er ook wel zijn die zeggen dat je er te gericht op bent of zo, maar het is toch niet raar dat je dat zo aan het eind gaat denken, toch?
Ach gossie, MevrS! Wat stom zeg. Je zult zelf wel heel goed snappen waarom het niet werkt maar ik vind het maar stom.

19juni, je hebt mail terug

ik realiseerde me net dat ik niet lekker met mijn voeten in een emmertje kan met die zwachtels. Douchen gaat ook nog leuk worden met mijn voeten buiten de douchebak
19Juni, ja heel herkenbaar die opmerkingen van, het komt wanneer het komt. En als je teveel hoopt dan komt het niet. Nou ik heb zoiets van heel hard duimen, misschien dat dat werkt!!!

Fussie. dat wordt een leuke onderneming! Hoe lang moeten de zwachtels blijven zitten? Kan je ze niet even lekker afdoen met douchen en dan opnieuw zwachtelen???
Geloof niet dat ik het heel gemakkelijk zelf kan zwachtelen. Dus ik laat het maar zitten, moet vrijdag weer terug naar de fysio. Komt wel goed hoor, maar af en toe even mopperen is wel fijn.

Wat trouwens wel leuk is: heb net op marktplaats een dragen gescoord om de maxicosi mee te nemen op de fiets. Jiehaa Ik zag me al maandenlang alles lopend doen.... niet zo praktisch. Nu kan ik gewoon lekker fietsen
fussie, tot vrijdag is inderdaad nog wel te doen!

Als je het hele weekend had moeten wachten,was dat voor je omgeving vast niet fijn geweest!
af en toe even mopperen is heerlijk, en moet je vooral doen!! Misschien op een krukje met de pootjes buiten de douche? Klinkt ook niet zo handig... Kun je ze ook niet lekker nat laten worden, is wel lekker verkoelend!!

Idd, je kan altijd duimen en hopen. En als ie niet komt omdat je er op hoopt, zal ie ook heus niet blijven zitten als je te veel hoopt

Leuk die hyves, maar ik hen geen idee wie wie is haha!!
Er staat een lijstje met wie wie is 19 juni

Kena, ik denk dat jullie zelfs dan kunnen ruiken dat ik zwachtels heb Ik benijd de fysiotherapeute ook niet trouwens. Oh wacht, ik kan ze er donderdagavond afhalen, doe ik vrijdag mijn trombosekousen (óók al zo sexy ) aan en was de zwachtels even. Best fijn

Pfff, ben aan het borduren voro de babykamer maar het schiet niet zo op. Ben de kleine gaatjes aa neht invullen. Dus steeds ander draadje gebruiken, afhechten en door. Maar ach, daar heeft een mens verlof voor. Als lief zo beneden komt pakt hij vast wel een ijsje voor me. Toch?
Even snel, want ik zie sterretjes,

Smurf, gefeliciteerd met je dochter, hopelijk gaat alles goed. Wat iemand al zei: een achtbaan van emoties zul je nu wel doorheen gaan

Hier is een baby!!!

We hebben een zoon, hij heet Marijn en hij is 7 pond en 50 cm.

Hij is uiteindelijk om 21.30 geboren gisterenavond.

We zijn superblij! De bevalling was goed te doen, achteraf gezien, als je erin zit is het natuurlijk wel heftig.

Ze weten niet zeker of ik antistoffen heb van waterpokken, het ziekenhuis komt er niet aan uit en mijn bloed is naar Nijmegen gestuurd. Tot we de uitslag hebben mogen de kinderen helaas nog niet bij ons zijn, dochter pas als er korstjes op de blaasjes zitten en zoon zal hoogstwrs ook geïnfecteerd zijn. Hopelijk heb ik wel antistoffen anders hebben we ook een probleem met Marijn.
Pezuls, gefeliciteerd! Was je man fit genoeg om erbij te zijn?

Wat ellendig van die waterpokken. Als jij geen antistoffen hebt, mag je zoon dan niet thuiskomen tot het bij hem helemaal over is? Met een beetje pech dus pas over een week of 3? Hoe vinden je "grote" kinderen het dat ze hun broertje nog niet mogen zien?

Wow, Pezuls en Pezulsman, gefeliciteerd met jullie zoon! En wat een leuke naam!

Hopelijk heb je snel de uitslag binnen van het onderzoek en kunnen jullie gewoon van elkaar genieten! En je gokje is uitgekomen
Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!
heel erg gefeliciteerd met jullie zoon Pezuls! hiep hiep hoera!!!!
Pezuls en familie ; gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Marijn !! Geweldig leuk hoor !!

Hopelijk heb je snel de uitslag van je bloed en heb je die antistoffen gewoon !

Geniet lekker van elkaar en van het moment !!

Grtz M
Hoera Marijn is geboren

meid wat een gedoe met de w.pokjes, hoop dat er snel duidelijkheid is. Geniet van je verse zoontje!
Wauw Pezuls!!!!!!!!!!!!!! Je zoontje is geboren!!! Geweldig lieve meid!! Van harte gefeliciteerd!!

Ik hoop dat je kindjes het fijn hebben bij opa en oma en dat jullie (jij en je man)toch kunnen genieten van de kraamdagen. Ondanks het feit dta het allemaal rare dagen zijn zo voor jullie, je man patient, je dochter ziek, jij net bevallen en je zoontje wachten op .,..(weet niet meer wat het precies was). Gelukkig lijkt alles goed met Marijn!!!! Mooie naam trouwens en ook pirma lengte en gewicht toch!!! Super hoor!!

Heb heerlijk gegeten vanavond, bruschetta's (ofzo...) varkenshaas met geitenkaas en ijs met kletskoppen na, heerlijk!! Nu glaasje water en lekker slapen!!

Dag meiden!!

Kom morgen gauw weer kijken/schrijven, want het gaat nu wel snel met de kindjes!! Mila, kindje Smurf, IM-zoontje en nu Marijn! Wauw!!!
Pezuls en fam, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

Fijn dat hij er is! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid omtrent de waterpokken.
Joehoe!!! Gefeliciteerd Pezuls, man, broer en zus! En wat een prachtige naam. Ik hoop dat snel duidelijk is hoe het zit met de waterpokjes!

En fijn dat jullie nog lekker een aantal dagen hebben voordat man weer gaat kuren.

Ik kom later wel even terug.
Hoi hoi, nog geen nieuwe babys? Spannend vind ik dit hoor.. misschien dat het bij MevrS op gang is gekomen nu ze lekker weer thuis is..

Hier alles rustig. Buik wordt wel wat zwaarder, zag gister eventjes alleen maar sterretjes en werd vandaag (en gister ook al) beetje misselijk wakker. Daarnaast doet sinds gister mn keizersnee wond zeer, maar kan het niet echt bekijken, er zit een buik in de weg

Ga vanmiddag zwemmen met mn meiske en een nichtje die vanavond op komt passen. Nu wat in huis doen. Heb net heel relexed de krant gelezen en wat in dochters dagboekje geschrven. Kom later zeker weer!!
Pezuls, gefeliciteerd meid!!! En Pezulsman natuurlijk ook! En wat een leuke naam, Marijn! Tja, die waterpokken hè, dit zijn dus van die verhalen die hij voortaan ieder jaar op zijn verjaardag te horen gaat krijgen... en dat het zo warm was toen hij geboren werd

Heerlijk dat je mannetje er is, toch een flinke afleiding van alle narigheid van afgelopen periode en een bron van kracht voor wat nog komen gaat. En nu uitrusten en lief voor jezelf zijn hoor!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Goedemorgen

Zusje, houd je het in de gaten? Misselijk en sterretjes zien klinkt niet helemaal oke. Als het blijft misschien je VK even bellen? Of de gyn, kan ook natuurlijk

Wat gaat het opeens hard met de baby's hier zeg. Helemaal leuk! Ben benieuwd wie de volgende is, maar ik hoop maar voor MevrS dat zij het is

Ik ga zo lekker naar het terras. Verlof is helemaal zo gek nog niet kom ik steeds meer achter Later als ik groot en rijk ben dan wordt dat mijn werk denk ik, op het terras zitten

Vast nog wel tot strakkies
hmmm...... zal ik dan bij je komen werken Fussie? Ik ben daar namelijk erg goed in, terraszitten!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven