juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Gezellig, waar zitten jullie?

Ga even kijken of ik nog een leuk jurkje kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, dan zet ik er nog een voetenteiltje bij
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Goedemorgen.

Ohh, wat een babietjes ineens!!! Van harte gefeliciteerd!!

Zo, nu is de maand echt begonnen voor ons he?

Ik heb zo een afspraak bij de vk, alweer 1,5 week geleden, t is hier zoooooo goed geregeld..

Morgen ben ik alweer 39 weken en ik ga zo vragen of ze misschien kan strippen. Mijn lichaam is erg aan het protesteren. Ik kan niet meer in bed draaien en zodra ik ook maar opsta, heb ik al een hele pijnlijke harde buik. Voorweeen zijn hier aan de orde van de dag maar langer dan 20 min houd het niet aan. En die harde buiken, sja, ik heb nog twee kindjes rondlopen hier. En hulp heb ik niet, dus dat is best zwaar. Genoeg geklaagd.

Ben zo benieuwd wie de volgende is... Ik las dat mevrs het ook niet echt heel makkelijk heeft gehad? Morgen weer terug toch? Hopelijk gebeurt er dan wel iets. Lig je daar te wachten op het grote moment, wordt je weer naar huis gestuurd.

Nou, ik ga, laat zo wel wat meer weten.
Ja leuk he al die baby'tjes!! Het wordt steeds spannender om te kijken!

Nou, mijn zoon luistert in elk geval niet naar mij, want vannacht is ie er niet uitgekomen... Zit me wel net te bedenken dat de afgelopen 24 uur helemaal Rennie-vrij zijn doorgebracht!!

Ik zoek ook nog werk voor straks, nog meer terraszitters nodig ??

Het wordt weer warm vandaag, denk dat ik maar rustig aan ga doen. Is ook wel zielig voor de poezen, die liggen de hele dag voor pampus. Doen ze normaal ook wel, maar nu ziet het er echt zielig uit...
Keye, sterkte! Mss duurt het voor jou ook niet zo lang meer.

Zusje, ik hoorde gisteren de naam Lena. Is dat wat?

Hier een baaldag. Ben weer lekker over van alles aan het piekeren, en daar wordt mn humeur niet beter op. Wilde ook even gaan slapen, maar ja dat wordt toch niks als ik zo aan het piekeren ben. Om mij wat beter te voelen heb ik net even voor de kinderen ge-internetshopt (is dit een woord?). Zo genoeg geklaagd!

Vanmiddag 2 afspraken i/h z'huis. Sectiospreekuur en anesthesist (weet niet of dit goed geschreven is) afspraak. Ben benieuwd.
@ Keye, ik ben wel benieuwd wat de vk zegt. Ik geloof niet dat de vk's hier staan te springen om te strippen ('hij komt vanzelf wel als ie daar klaar voor is'), maar ja, als het gewoon niet meer vol te houden is.

Misschien dat er op marktplaats wel vk's te vinden zijn die in hun vrije uren wat bijklussen door te strippen haha

@ Hezter, shoppen werkt meestal wel, tenminste bij mij wel!
Doe het ook rustig aan hoor!! Net was weggewerkt en nu cadeaumand aant maken voor mn zusje. Die is volgende week jarig en ze studeert af en ze gaat samenwonen met haar vriend. Dus mega rietenwasmand gekocht, vol met cadeaus zoals mixer, onderzetters, kruiden, bloempotten, schilmesjes,etc. Een soort uitzetpakket zegmaar. Overal celofaantje omheen, strikken erbij, word ikhelemaal blij van.

Zo dochter weer halen, zie dat ik op de fiets moet, manlief is met auto weg, grrr...

Keye, klinkt niet fijn meer!! Sterkte hoor!! Enne, ik wil graag plekje op het terras!!! En voetenteiltje met koud (erg koud!!!)water klinkt heerlijk1!
Nut, op welke afdeling ligt dat folie bij de Hema? Kon het hier niet vinden. En waar koop je die witte muizen? Leuk idee om er een witte muis bij te doen.
Pezuls! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Een erg mooie naam, hebben jullie hem gegeven!

Ik duim voor jullie dat jullie snel een positieve uitslag krijgen, mbt de waterpokjes....

19Juni, geen Rennies? Minder druk op de maag misschien? Misschien is je ukkie verder aan het indalen geslagen?

Maare DE maand is aangebroken, dus tijd dat er meer kleintjes worden geboren!

Zusje, wat een leuk cadeau idee! Ik vind het ookaltijd leuk om iets creatiefs van een cadeautje te maken, wordt er zelf inderdaad al happy van als ik het in elkaar zet!

Vanmorgen alvast even gestoft en gezogen en naar de winkels geweest.

Vanmiddag komt er een kennisje langs voor een intervieuw voor haar studie, geen idee waar ik over geintervieuwd ga worden!

En daarna maar weer boodschappen doen, er is weer een week om dus tijd voor de grote boodschappen!
Geen leuk jurkje meer gevonden. Misschien moet ik dan toch maar naar de prenetal of zo voor een echt zwangerschapsjurkje. Maar heb geen zin om echt naar de stad te gaan.... Heb wel nieuwe slippers gekocht met verstelbare bandjes. Die anderen begonnen toch wel wat strak te zitten ana het einde van de dag. En nog een leuk dekentje voor in de kinderwagen (de orginele is verdwenen) en 2 leuke t-shirts voor dochter. I love jip en nog een tekst met jip en janneke. Ze waren nu in de aanbieding voor maar 3,-, kon ik niet laten liggen.

Aan de ene kant wil ik mijn buik nog helemaal niet kwijt. Ik vind hem zo mooi en ik geniet van het getrappel in mijn buik! Ook omdat dit waarschijnlijk de laatste keer is, wil ik ieder moment in me opnemen.

Aan de andere kant ben ik zo benieuwd naar ons kereltje en wil ik weer gewoon zijn. Zwanger zijn lijkt nu zo'n permanente staat van zijn.

Zusje: Wat een leuk idee voor je zus!

Hetzer: Klaag maar lekker weg, dat is zo fijn hier! Dikke Succes in het ziekenhuis. Ga je alleen?

19juni: Fijn een dagje zonder rennies! Ik gebruik er ook al een stuk minder. Ben benieuwd of ik morgen bij de vk ook te horen krijg of het kindje gezakt is.

Hoeveel poezen hebben jullie? Die warmte is ook sneu voor de beesten. Hond weet ook niet zo goed waar hij het zoeken moet. Heb het idee dat hij 's nachts buiten slaapt.

Keye: Dikke , he meid, ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.

MevrS: Hoe is het met je?

En hoe gaat het met de mama;s? Kunnen jullie al een beetje genieten? Hoe doen de baby;s het?

Daduja, Allis? Liggen jullie al stiekem te bevallen?
quote:Hezter schreef op 01 juli 2010 @ 12:06:

Nut, op welke afdeling ligt dat folie bij de Hema? Kon het hier niet vinden. En waar koop je die witte muizen? Leuk idee om er een witte muis bij te doen.

Bij het inpakpapier volgens mij. Was bij P.poel bij de Hema, naast de kantoorartikelen.

En witte muizen die heb ik bij de Jamin gehaald.
Inmiddels al weer even terug van de vk. En ik moet even langs de huisarts, emefasine ofzoiets halen. Tegen de misselijkheid.

Ze wilde nog niet strippen omdat ik vandaag 38,6 ben. Dus voor volgende week donderdag een dubbele afspraak gepland om te strippen. Zegt ze nog lachend: Ik weet niet of je die afspraak gaat halen... Nou,ja dus he? Ik verwacht niet eerder dan 41 weken te gaan bevallen, als ik naar de andere kindjes kijk. Ze hebben het gewoon veeeeeel te goed bij mij, mijn babyreusjes ;)

Mango, jammer is dat he, als je niet kunt slagen met kleding.

Ik moet eigenlijk ook nog, maar red het gewoon niet. Ach, met dit weer woon ik in mijn legging met tuniekje of jurkje. Heb drie mogelijkheden, dus voor die maximaal 2 weken vinnik het wel genoeg.

Hetzer, piekeren is nooit leuk. Maar de remedie daartegen wel Lekker shoppen, goed idee! Veel succes in het ziekenhuis!!

Gister samen met (zieke) man boodschappen gedaan voor de aankomende twee weken. Manlief is sinds het weekend erg ziek, koorts en hoesten. Gelukkig gaat het nu weer iets beter, ik begon me al zorgen te maken over een longontsteking, hij is longpatient.

Moet zeggen dat hij me de afgelopen twee dagen erg veel werk uit handen neemt. Hij ziet dat alles wat ik doe me gewoon pijn doet, dus neemt hij het snel over. Zo fijn. Gister in de c1000 bukte ik om wat uit een schap te pakken en er ging me een pijnscheut door mijn buik!! Ik kon even niet rechtop staan. Ik werd lijkbleek en wilde al weer naar buiten toen het wegtrok. Maar dat was niet prettig.

Vandaag lekker rustig aan doen. Dochter is buiten spelen en zoonlief zit lekker met mij buiten ijsjes te eten.

Dochter leert schrijven op school en ik heb gister haar eerste briefje gekregen, zo lief! Wat kun je dan ontzettend trots zijn op je eigen kind....

Ik ga weer, zoonlief wil wat aandacht
Geen leuk jurkje gevonden Mango? Waar heb je gekeken dan?

Mamalicous heeft ook alweer opruiming geloof ik en die hebben ook positiejurkjes met borstvoedingsflapjes zeg maar. Te bestellen via internet, dus morgen in huis!
Ik dacht eerst 'nu nog een jurkje' maar je mag de hele maand nog door natuurlijk Mango. Dan kan ik me voorstellen dat je nog wel een jurkje wilt.

Ik ben dol op mijn broek van de hema. Heerlijk ding. Droogt alleen heel langzaam, dat is wel balen. Heb nu maar een lange broek aan zo met die zwachtels.

Hezter, hebben jullie ook al een datum? (ben echt een warhoofd )

Keye, wat vervelend dat jezoveel kwaaltjes hebt en je niet meer fijn voelt. Voor je het weet is het volgnede week donderdag en stript ze je wél.

Ja, nog geen Allis en Daduja vandaag? Spannend Ook geen mevrS trouwens. Misschien dan toch aan de gang?

Ik was vanmorgen nog even de jamin binnen gelopen maar hier hadden ze geen kleine flesjes met snoep helaas. WAs anders wel leuk voor mijn klas.

Heb trouwens al flink muisjes ingeslagen en rollen beschuit. Denk dat het er hier snel doorheen gaat. Zoonlief zijn klas, de BSO dat zijn er al zo'n 75 Misschien bij de supermarkt maar een doos beschuit halen....

Muisjes heb ik steeds heel stiekem een doos van gehaald vanaf dat we wisten wat het wordt En in vreemde supermarkten haalde ik gewoon ook alvast

Nog een handige tip voor als je veel beschuiten moet maken: de beschuitjes gewoon besmeren, de muisjes in een bak doen, groter dan een beschuit en dan de beschuit even op z'n kop erin dopen. Schiet tenminste lekker op
Meld. Nog geen beeb hier. Wel pijnlijke harde buiken waarvoor vannacht toch naar t zkh. Na 2 uur wachten. Nog steeds helemaal niets! Geen ontsluiting. Dus terug naar huis. Nu pijn weer afgezakt, samen met de moed. Haha

gefeliciteerd pezuls en familie met de komst van Marijn. Mooie naam trouwens.

Keye ik hoop voor je dat ze willen strippen, maar dat doen ze toch als je baarmoedermond al verstreken is of ook eerder? Dan kan t ook aan de gun vragen.

Houd vol met de zwachtels. Pfff wat een rot weer voor zwachtels zeg.

Ik ga maar weer niets doen. Daar ben k zo goed in geworden. Hahah
Hier ook een melder,...die nog niet gemist werd ........

Verder geen nieuws,

Succes Mevr S !! Dit is niet fijn volgens mij

Dochter is vandaag hyperdepieper,......waar is het behangplaksel als je het nodig hebt.....

Grtz
Dames, de teiltjes koud water staan klaar op het terras, waterpistolen zijn gevuld, ananas is gesneden en de alcoholvrije mojito's zien er werkelijk goddelijk uit dus ik zou zeggen... insmeren en aanschuiven maar
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Oh ik lees nu pas dat je vk toch niet gestript heeft. Balen zeg. Hang in there girls. Het komt allemaal goed (zei de grootste chagrijn van de wereld).

Ik moet zeggen dat ik behalve harde buiken nergens last van heb. Hier geen een rennie aangeraakt in hele zwangerschap (daar zal de fabrikant blij mee zijn zeg). Ook geen dikke enkels. Ben in totaal 12 kilo aangekomen en daar blijft het bij. Maar ja daar komt weer dat mijn kind door mijn diabetes alle suikers uit mijn bloed haalt en ikzelf op mijn vetvoorraad leef. Dus niet raar dat ik niet meer aankom.

Hmm laten we Hopen dat suikers weer dalen na zijn geboorte.

Hmm ik ga even wat koud water drinken. Veel meer zit er hier niet in. Geen lekkere ijsjes ofzo:-(
Hezter heeft al wel datum,gelijk met mij in zelfde Ziekenhuis.toevallig hè. Hebben Nut ook uitgenodigd,maar die wilde niet:). Ben benieuwd Hezter,wat ze zeiden bij beide bespraken! Mevr s,niet leuk zeg,zoals je heen en weer geslingerd wordt. Waarom gaan ze je niet gewoon inleiden? Al is dat ook best heftig natuurlijk. Zit bij t zwembad,onder papasol, nichtje is met dochter aant spelen int water. Heerlijk!
Ach gossie annickaatje. Natuurlijk missen we je wel. En wel jammer dat er nog niets is. Ik heb nog wa behangplaksel over van vanochtend. Gebruikt voor mijn man hahahahahah. Zal ik het opsturen?
Zusje. Ze zijn mij aan t inleiden. Omdat alles potdicht zit moeten ze eerst mijn baarmoedermond laten weken en laten verstrijken alvorens ze weeën kunnen opwekken of vliezen kunnen breken. Dat doen ze Mbv vaginale pillen. Maar die pillen doen dus niets hier.

Hooguit twee nachten pijnlijke harde buiken maar baarmoedermond is even stug als het maar zijn kan. Ook een teken dat kleintje het prima naar zijn zin heeft. Naja zou ik ook hebben hè. Met al die suikers en een mega placenta die voor alles zorgt. Als zij niets zouden doen zou ik dus in principe nooit voor 24 juli bevallen zijn( en dat ook met inleiden). Maar goed zoals het er nu uitziet wordt het ook niet veel eerder vrees ik.
Heb gewoon bij de bentex en hema gekeken. Nergens waar ze positiemode hebben. Onder het mom van een 'super goedkoop meerekjurkje die ook na de zwangerschap aan kan'

Ben niet zo'n online shopper, maar zal even kijken.

Annicka: Jij moet nog heul lang! Daarom had ik nog niet naar je gevraagd. Ik denk ik pak gewoon de eerste twee vd lijst.

MevrS: Wat balen dat alles zo potdicht zit... Wat doen ze nu als die pillen niks blijven doen?

Felice: Heb je ook plaatjes? Wordt het zo gezellig van!

Fussie: Idd, dat was ook mijn idee. Moet nog zoooo lang.... Maar het moet ook een jurkje zijn die ik na die tijd nog weer aan kan.

Dat worden zeker heel wat kinderen.... Hoe oud was je zoon ook alweer? Handige tip van die bak trouwens! Ik Man moet straks ook zo'n 100 beschuitjes smeren voor school of misschien neem ik ook wel lange vingers en doop ik die in de boter en muisjes. Knoeit ook niet zo erg.

Een collega neemt de kinderen altijd mee naar buiten als er beschuit met muisjes getrakteerd wordne. Hoeft ze ook niet zo te vegen na afloop.

Keye: Balen dat ze niet wilde strippen.... Wat lief dat je man alles uit je handen wil nemen. Mijn man lag gister in bed te trippen: "Ik ben gestrest" "Wat nou lieverd" "Nou het is best wel druk op het werk en ik ben zo zenuwachtig voor de baby die bijna komt" Zo lief, want hij is veel minder betrokken bij de buik dan de vorige keer. Toen zat hij er steeds aan en praatte hij er tegen en zo. Nu loopt hij 's avonds en 's nachts steeds te 'zeuren' over dat het druk wordt met twee kinderen en dat de een de ander wakker gaat houden Dus ik heb me wel 1000 keer afgevraagd of hij wel blij is met de zwangerschap. Maar hij zal zich wel voorbereiden op het ergste.

Hij is nu veel praktischer. Mag niet meer slepen met de was (van zolder halen en dan buiten ophangen), moet het me gemakkelijker maken met koken, enz.
MevrS,

Strippen doen ze idd als je baarmoedermond verstreken is. Ik ben bij dochter 3 keer gestript en bij zoon 2 keer.

Nu inmiddels 2,5 week flinke voorweeen, denk wel dat er al het een en ander gaande is wb baarmoedermond. Denk ook dat ik donderdag gewoon gestript word. Bij dochter, 1 e kindje dus, liep ik 3 weken met 2 cm ontsluiting! Maar ik vrees ook dat ik dit keer weer overtijd ga...
@ mevr. S, maar is dat dan geen probleem ivm met je suiker? Ze besloten natuurlijk niet voor niets om tot inleiding over te gaan toch??

Ik wil ook een baby!!!
Ik heb vandaag een rustdag. Omdat ik niet heb kunnen slapen. En dat ga ik dus voelen tijdens de bevalling. Morgen begint t hele circus weer met pillen. Ook max twee dagen lang om te kijken of het nu wat doet. Zo niet weer een rustdag. Enz. Maar ik weer niet wat het beleid is betreft hoe vaak ze dit willen herhalen. Als dit niet werkt ben ik bang dat t een keizersnede wordt voor mij. Ze kunnen natuurlijk niet eindeloos blijven wachten. Want dan groeit mijn baby ook enorm en is een normale bevalling alsnog niet aan de orde (in combinatie met mijn smalle bekken).

Pff ik hoop dat doe pillen morgen wat doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven