juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Meld.

Hier toch echt wel heftig onweer gisteren. Met een dikke 5 cm aan regen. Maar afkoelen, ho maar. Bah bah.

VAndaag lekker dvd kijken en wat knutselen voor de babykamer. Vanmiddag naar de verjaardag van mijn SchoneMoeder, dus de baby mag vandaag nog niet komen

Zusje, je man kan toch ook idd wel eens opstaan? Wij hebben meestal de "omdebeurt-regel". De ene dag hij, de andere dag ik. Al zal dat met baby wel anders zijn als ik BV geef

Hoe is het met alle jonge moeders? Gaat alles nog goed?
Môge!

Op wat flinke steken in mijn buik na vannacht rustig geslapen, geen onweer meer gehad denk ik, maar gisteravond was het een paar uur flink bal. Maar het koelde niet echt af.

Opgestaan met slanke enkels, voetjes en benen maar het zakt alweer omlaag.. grrr!

Allis, hoop dat er wat gebeurt vandaag!!

Enne....Fussie, kom d'r 'ns in!! Of ben je stiekem aan het bevallen?

Zeg 19juni, als je een overdosis aan nesteldrang hebt, heb ik hier ook nog wel een kast om uit te mesten hoor. Lekker hè, je alvast verheugen op normale kleding... mijn jurkjes hangen al klaar (rekken gelukkig wel iets mee)

Zusje, ik vind eigenlijk dat je vriend nu wel mag opstaan om een ontbijtje voor je te maken

Zit je nog op Ameland Mango? zeker iets koeler?

Hoop dat je ook een beetje verkoeling vindt Nut en Daduja.. als ik een airco had zou ik daar niet meer bij weg te slaan zijn!

Vriend komt straks en dan gaan we lekker in de tuin aan het water bij mijn moeder zitten.. en verder zien we wel. Vanavond voetbal kijken en nu lekker onder de douche.. heb gisteren nieuwe make upjes gekocht dus ik voel een verwenmoment aankomen!! Tot later!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ah Fussie, je was er al
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

Fijn dat je zo goed voor jezelf zorgt
Goedemorgen!

Hier ook veel onweer en regen vannacht. Maar dat het nou echt afgekoeld is.....

Beetje jammer dat ik door dit weer ook echt niks meer doe. Ben zo warm. Heb man vanochtend de kamer en gang laten zuigen en dan ook alle banken enzo van de kant laten halen. Lukt me echt niet meer.

Wij hebben nu dus wel een airco, maar ik moet zeggen dat ik nog niet heel enthousiast ben. 24 gr in een aircokamer voelt heel anders dan 24gr gewoon. Man zei dat dat door de droge lucht kwam ofzo. Heb de hele nacht ook als een walvis op het droge liggen happen.

Felice, leuk dat ie komt! Niet te hard trekken dan komen ze meestal wel, is mijn ervaring (maar daar ook vaak de mist mee ingegaan hoor, haha).

Zusje, ik hoef van de wk niet meer naar het z'huis. Ik mocht nog wel een keer op controle komen. Maar zag dat zeflfniet meer zo zit. Naar toe rijden, wachten en dan 5 min bloeddruk en hartje luisteren en dan weer naar huis. Heb er de puf niet meer voor. Ik mag mij nu gewoon 20-7 op 8.00 melden. Is de 20ste bij jou nu ook al definitief of hoor je dat dan donderdag?

Hoe staat het met de namen? Kun je niet jou top 5 maken en da hij daar dan de mooiste uitkiest. Hij vindt toch niet alles even lelijk? Wat vind je trouwens van Leonie?
Goedemorgen meiden. Ik kon vannacht heel moeilijk slapen en was heel vroeg wakker. Vandaag gaat het gebeuren dacht ik.. om 09:00 uur werd ik door de VK gebeld. Ze heeft het opeens ongelooflijk druk. Zo stond ik op 1 op de lijst zo ben ik ingehaald door twee andere vrouwen. Ze kon dus niet langs komen om me te strippen en heeft de afspraak naar morgen 10:00 uur verschoven. Ik voel me echt down! Had me er zo op ingesteld :(
It\'s meant to be just believe....
Goeiemorgen,

Hier ook weer kl*te geslapen... Wel nog heerlijk naar de bliksem liggen kijken vanuit bed, heel mooi! En jammer genoeg weer net zo heet...

Ah vlinder, wat balen zeg... Kan me voorstellen dat dat een flinke domper is (en dat nog zachtjes uitgedrukt)

@ Felice, nou meestal kan ik m'n nesteldrang wel goed beheersen hoor ;) Maar ik heb zo'n zin in weer normale, leuke kleren!! En spijkerbroeken ga ik denk ik toch niet meer aantrekken...

Ik heb ook weinig plannen, lekker relaxed, kinderwagen beetje oppoetsen en lekker op de bank hangen of in bed.

@ airco: ik vind het wel lekker dat die het benauwde een beetje uit de lucht haalt... Maar die trekt het ook maar moeilijk met die extreme hitte hoor

Succes iedereen vandaag en alvast veel plezier vanavond!
Balen voor je Vlinder...... maar bekijk het positief; nu kun je ongestript voetbal kijken (ik weet ook even niks beters hoor )

Ik heb een gewoon zomerjurkje aan!!! Ok, het zit strak (zit het anders ook) maar is stretch en geeft dus mee bij mijn buik. Voel me opeens weer mens ipv fokzeug. Nu alleen niet naar mijn voeten proberen te kijken......
ik heb gebeld met de verloskundige vanochtend. Ik belde haar wakker, maar goed, ik had natuurlijk wel een belafspraak staan tussen 9 en half 10. Toch leek ze niet erg amused. ze komt vandaag tussen 4 en 6 strippen. Ik vond het wel wat laat, maar goed, het is ook wel erg warm.
Oh, ik dacht dat je vanmorgen al gestript zou worden. Maar goed, nu heb je kans dat je de finale nog kan zien. Of beter gezegd, de VK heeft nu nog kans om de finale te zien... Of zou dat niet meespelen? En dat ze niet amused was, tja, zij maakt die afspraak zelf toch?

En bij vlinder ook al uitstel. UItstel is gewoon niet leuk he?

Felice, lekker he, je kleren nog aan? Ik heb ook een gewone jurk aan, staat mooi nu

Ik merk dat ik vandaa niet zoveel kan hebben. Nergens zin in, niet geïnteresseerd in anderen (ja, of er hier al baby's zijn, dat dan weer wel). Maar goed, straks wel even op bezoek.

Ik heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht dat ik vanaf morgen ook nog wat te doen moet hebben. Was er zo vanuit gegaan dat het gisteren zou komen. Maar goed, er zal vast wel wat te doen zijn. Morgen iig op tijd opstaan en de boel open, open, open. Het is hier vandaag niet te doen. En hopelijk wat beter slapen.
Miffy,

Gefeliciteerd met je zoon! Gaat alles goed met jullie?

Iedereen wederom sterkte met het hete weer!

Hier gaat alles rustig, Marijn heeft het ook warm, vraagt vaak om de borst, maar dat is ook wel logisch met dit weer. 's nachts is de laatste voeding rond half 12 en dan weer rond 6 uur, das dan wel weer fijn.
Pezuls: Lekker al zulke nachten! En wat fijn dat het met de bv ook lekker loopt!

Allis: Nou nou, als jij een afspraak hebt om te bellen, hoeft zij niet zo kribbig te reageren zeg. En al helemaal niet bij een zwangere vrouw die overloopt!! Ben je ondertussen al gestript?

Vlinder: Hè meid, ook al zo;n domper.... Kon ze helemaal niet meer komen vandaag? Misschien nog even tussendoor?

Felice: Goed van je dat je jezelf even lekker verwend! Het is hier zeker een stuk koeler. We hebben heerlijk in de zee gezwommen en lekker in de wind gezeten. Het is een goede beslissing geweest om hier naar toe te komen.

Fussie: Kind nog steeds binnen? Sterkte met je bezoek en wie weet wordt het kind morgen gewoon geboren. Dan ben je er klaar voor!
ik ben zojuist gestript, ging wel prima, deed niet echt pijn maar het is ook niet mijn favo tijdverdrijf. Nu maar hopen dat het werkt. de kans is ongeveer een derde schijnt.
Ik duim voor je!!
Allis ik duim voor je dat het strippen aanslaat en dat je snel van je kindje kan genieten.

Wat mezelf betreft, kunnen man-lief en ik tenminste van Holland-Spanje genieten. Ach ja, ik probeer het van de positieve kant te bekijken. Morgen om 10 Uur komt ze langs....

trekken jullie het nog met dit weer? Het is wel snik-heet van mij mag het wel een graadje of 10 afkoelen.

Liefs,
It\'s meant to be just believe....
go Allisbaby go !!!
Ook hier even een late melder vandaag.

Dacht gisteravond heeeel even dat het begonnen was, maar bleek echt vals alarm.

Vandaag onverwacht bij Opa langs geweest, en lekker gekeuveld.

Net Chinees besteld en dan voetbal kijken.

Morgen naar de gyn, eens kijken of we een dealtje kunnen maken voor deze week.

@Vlinder @ Allis : Succes allebei met het (ge) stript zijn.

@Pezuls ; Dat zijn eigenlijk al hele mooie nachten toch ? Je kunt je slaap hard genoeg gebruiken vermoed ik zo.

Succes allemaal met de spanning van de voetbal,....zou wel mooi zijn toch ? WERELDKAMPIOEN !!!!

Grtz M
hier gelukkig ook geen bevalling op komst,

Iedereen veel plezier, we worden kampioen!!!
Hmm en what about plans van bevallen tijdens NLse overwinning? Hmm

allis heeeeel veeel succes. Zet m op.

Hier alles rustig. Rudra komt ook vaak voor voeding. Maar snachts moet k hem echt wakker maken voor voeding. Ik ga dit nog een week ofzo doen. Daarna is zijn maag groot genoeg om door te slapen als ie dat wil. Nu nog hopen dat ie dat blijft doen ook natuurlijk. Haha
nou t strippen zorgt wel voor buik- en rugpijn en voor harde buiken, maar ik heb nog neit het gevoel dat ik nou echt zometeen ga liggen bevallen.

ik heb net voor de wedstrijd in de tuin liggen slapen, op t gras, op een kleedje. Wat was dát lekker zeg, zo in de wind.
Dan gebeurt er in ieder geval íets Allis! Nu hopen dat het doorzet!

Je klinkt goed MevrS. Fijn dat Rudra het zo lekker doet.

VAndaag was het later beter te doen qua temperatuur dan gister vond ik. Heb ook minder dikke benen. Ze steken iig veel minder.

De baby is iig blijven zitten op de verjaardag van zijn of haar oma. Dat vind ik wel fijn. Zou het zo jammer vinden als ze de datum moesten delen. Dan wacht ik liever no een dagje.

Zo nog lekker even borduren en daarna hopelijk slapen
Klinkt wel goed Allis! Hoop voor je dat het doorzet vannacht!
Jammer zeg,

maar het blijft nu wel lekker rustig in de straat....
Echt jammer! En nog steeds heet. Hoop dat ik slapen kan,en jullie ook!
Pfff wat een oneerlijk spel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven