Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Jee, MS, wat heftig zeg. Confronterend dat je leeftijd nu echt parten zou gaan spelen en niet zo zeer iets medisch. Heeft de arts nog een ander advies gegeven behalve een second opinion. Een manier waarop jullie volgens haar wel kans op zwangerschap hebben? Wel prettig dat je nu al eerder bij het VU terecht kunt voor een gesprek met een andere arts. En mocht Gent toch gaan spelen, dan is het wel handig dat je dichtbij huis voor onderzoeken e.d. terecht kan. Meid, veel sterkte en dikke

Verder: volgens mij zijn er meerdere jarigen, ik noem geen namen, maar van harte en een fijne dag.
MS, wat een gesprek heb je gehad zeg... Pfff heftig en confronterend zeg. Volgende maand dus naar het VU. Ik hoop voor je dat je toch een beetje een fijn weekend gaat hebben. Gaat het weer met je hoofdpijn? Sterkte!

Merel wat goed dat je lekker gedoucht hebt, daar knapt een mens van op! Wanneer moet je weer werken? En heb je nog pijnstilling?

Suzzel jij ook al zo'n klotegesprek. Ze walsen zo te horen zo over je gevoelens heen. Heb je dat ook gezegd? En nu moet je dus naar die minder leuke school?

Fre, bedankt voor de 2 gelukwensen, wie weet wordt het een 2ling (maar dan moet het wel een 1-eiige worden, want ik had toch echt maar 1 follikel )

Gisteren dus een positieve ovulatietest en idd in het ziekenhuis was de follikel gegroeid naar 19,5 mm. Ze wilde me eerst nog het weekend overtillen dus maandag IUI maar dat vond ik zonde van de poging. Ik heb zondag zeker weten ovulatie dus ga ik niet maandag nog IUI doen. Ze gaf me groot gelijk. Ze heeft me gelijk Pregnyl gegeven (au!) en ook Utrogestran mee omdat ik dus vorige cycli al 3 en 5 dagen na de eisprong begon te "pruttelen" zoals zij het noemde (ik noem het gewoon oud bloed verliezen). Ik moet zondagavond beginnen met de Utrogestan en dan na 14 dagen bloed komen prikken om te kijken of ik zwanger ben (ik geloof er niks van, maar ja). Deze poging telt dus niet, maar ik heb wel alle medicatie, echt super! Ik voel me zo gehoord in dit ziekenhuis, echt niks dan lof! Nu hebben we dus huiswerk voor dit weekend anders kreeg ik niet al die medicatie mee. Dus we zijn druk bezig, hahahaha!

Straks lekker lunchen in de stad met een vriendin, gezellig!

Kaetje van harte gefeliciteerd!!!! Hopelijk heb je een hele fijne dag en met niet al teveel babypraat.
Dolfijn, ik hoop dat het gelijk raak is. Je weet maar nooit natuurlijk.

Maria, er is eigenlijk niets meer wat ze kunnen doen behalve ICSI. Verder weet zij het ook niet.

Dolfijn, ik voel me echt klote. Hoofdpijn gaat beter, maar ik voel me gewoon jankerig. Moet straks nog op bezoek ook bij een vriendin, maar ik wil het liefst thuis blijven. Maar ja, daar voel je je ook niet beter door.
MS, wat een ellende zeg... Hopelijk kunnen ze je toch in 1 van de 2 andere ziekenhuizen meer vertellen of hebben ze een andere mening. Ik heb trouwens eens gelezen dat ze aan je bloed kunnen zien hoe veel eicellen er nog zijn / hoever je van de overgang af zit. Misschien kan jij zo'n test krijgen? Of heeft dat geen zin? En ik weet ook dat ze in Belgie de punctie doen met een laborant er bij. Ze prikken een follikel aan en kijken meteen of er een eicel in zit. Als er geen eicel te vinden is spuiten ze vloeistof in de follikel en proberen ze het nog een keer. Dit doen ze zo'n 4 of 5 keer bij elke follikel en dan haalden ze er toch nog 7 van de 10 keer (geloof ik) een eicel uit. Misschien iets om eens naar op zoek te gaan? Of doen ze dat in jouw ziekenhuis ook? Ik vind het allemaal zo rot voor je, probeer een beetje met je mee te denken... Hopelijk vind je het niet erg.

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je je jankerig voelt en geen zin hebt in gezelschap. Maar zoals je zelf ook al zegt, je voelt je er niet beter door als je thuis blijft. Je vriendin kan je vast een beetje afleiden en zo. Is ze op de hoogte van alles?

Dolfijntje, ik ben blij dat jij wel goed nieuws hebt gekregen! Fijn dat ze zo goed met jullie meedenken en jullie ook echt iets laten doen ipv wat aanmodderen. Supergoed! En wie weet heeft het toch wel het gewenste effect.... Nu de twee weken wachten, pfffff!

Iedereen bedankt voor de felicitaties! En zoals Maria al zegt, ik ben niet de enige vandaag
Kaetje, gefeliciteerd!

Dolfijntje, succes met de het huiswerk!!! Hoop zo dat het lukt! Fijn dat je je gehoord voelt in dit ziekenhuis, dat is heel belangrijk.

MS, klote zeg! Misschien toch lekker thuis blijven, op de bank, kopje thee en films kijken of een boek lezen? Even MS-tijd! Sterkte meid!!

Vakantie was heerlijk!!! Echt genoten van het warme weer, wat is het hier koud en rotweer! Tim deed het prima en heeft ook genoten, maar eerste avond thuis weer huilen, huilen en huilen. Hoop dat dat alleen de overgang is.

Soof, hoe gaat het meisje?
quote:Sammy300 schreef op 02 oktober 2009 @ 14:56:

Blog, jij gaat bijna weer aan het werk he. Zal niet meevallen, maar misschien ook wel weer leuk?O, heb er eigenlijk heel veel zin in. Ik mis mijn werk echt. Al zal het niet meevallen om Blogbaby de hele dag te moeten missen. Ach ja, dan wordt dat straks gewoon extra leuk thuiskomen.
Dolfijn: ik duim voor je! Fijn dat ze zo goed met jullie meedenken. En nu wachten, wachten, wachten.... Spannend!

MS: wat heftig zeg. Echt klote! Confronterend dat je leeftijd nu echt parten zou gaan spelen. Stomme vraag misschien, maar... hoe oud ben je dan?

Doggie: hoe ging dat nou, met kind op vakantie? Zeker heel veel spullen meeslepen in het vliegtuig? Wij gaan, als Blogbaby 10 mnd is, vliegen. Hoe oud is jouw ukkie nu? Vond je het niet superspannend?
Peg is er hoor! Maar had even geen internet want Peg-man had laptop mee naar huis!

Ik ben heel even thuis!!!! Ik mocht na veel zeuren met verlof voor een paar uurtjes! Joehoe!

Dat betekent dus dat het goed gaat...............donderdag voor het eerst in weken echt goed nieuws gehad! De kindjes trekken bij qua groei en zitten nu zelfs tegen de 3 en 4 pond aan! We zijn echt zo blij!!! Ik moet het ws nog 1,5 a 2 weken uitzingen in mijn ziekenhuisbedje en dan gaan ze me ws inleiden...........Het lange wachten/broeden heeft eindelijk effect!

Kaetje; van harte meid, met je verjaardag! Ik hoop dat je ondanks je vrezen voor "bepaalde" gespreksonderwerpen toch een leuke avond hebt!

MS: wat een verdriet voor jullie! Ik hoopte zo dat het eindelijk eens mee zou zitten! Ik hoop dat je in een ander ziekenhuis wel wat positiever nieuws krijgt! Wel goed dat de arts naar jullie luisterde!

Dolfijntje: succes ermee! Duimerdeduim!!

Doggie; welkom terug!!
Peg, wat een goed nieuws zeg! En wat fijn dat je eventjes naar huis mocht. Hoe was dat en hoe is de toestand daar? Nog twee weekjes echt rustig aan doen he, zodat die mini's nog meer kunnen groeien. Hou je taai!

Verder voor iedereen een fijne zondag.
Nou, gefeliciteerd nog iedereen die jarig is!!

MS, wat klote zo'n gesprek zeg. Hopenllijk dat het volgende gesprek je toch wat meer hoop biedt.

Dolfijntje, fijn dat je toch nog een poging kunt wagen. En: dat deze poging dan niet telt, da's goed!

Oh, en Peg even naar huis. Maar nog belangrijker: het kroost groeit goed. Dat is wel een geruststelling.

Blog, veel plezier met werken dan. En dat is dan inderdaad leuk thuiskomen bij blogbaby!

Als ik iemand ben vergeten: ik ben niet helemaal bijgelezen. Maar net als Maria wil ik jullie allemaal een fijne zondag wensen!
Ms, wat een klotenieuws inderdaad. Hopelijk is een volgend gesprek hoopgevender en lukt het allemaal alsnog.

Peg, wat super dat het zo goed gaat dat je zelfs even naar huis mocht! Hopelijk groeien ze toch nog even wat verder door en kun je over 2 weken met een gerust hart bevallen.
MS ben je het weekend een beetje doorgekomen? Kan je goed praten met je man?

Doggie wat klinkt je vakantie heerlijk! Je had het ook wel verdiend, dus ben erg blij dat het zo goed is gegaan.

Peggy wat een goed nieuws dat je naar huis mocht en dat ze zo goed gegroeid zijn! Nog "even" 2 weken goed broeden en dan komt het vast goed. Wel heerlijk lijkt me om even thuis te zijn, in je eigen bed te liggen en gewoon lekker alleen met je man zijn. Is de verbouwing flink opgeschoten?

Ik ben de hele middag al aan het studeren, wat een droge stof is het zeg.... kom er erg moeilijk doorheen. Alles over de verschillende stoffen in de borstvoeding en de wetenschappelijke verschillen tussen BV en FV. Erg interessant maar moeilijk doorheen te komen. Ben nog niet eens op de helft van het huiswerk van wat we moesten doen en ik zie niet hoe ik het deze week nog af ga krijgen. Af en toe denk ik wel "waar ben ik aan begonnen" maar het is echt zo interessant en precies wat ik wil, dus ga wel door.

Ik ga snel weer verder... Fijne avond nog!
Peg, wat een goed nieuws! En heerlijk dat je even naar huis mocht. Nog eventjes en dan kun je gaan genieten van je 2 ukkies.

Kaetje, leuk feestje gehad?

Hier gaat ie wel weer behoorlijk. Baal nog steeds van de situatie op het werk, maar heb toch geprobeerd me er zoveel mogelijk overheen te zetten. Ten slotte heb ik ook nog 3 heerlijke maanden met ons ventje thuis.
Peg, wat heerlijk dat je even thuis bent en dat je kindjes het zo goed doen!! Over anderhalve week a twee weken ben je mama!! Heb je niet voor niets gebroed....! Sterkte met de laatste loodjes.
Peg, wat een goed nieuws. Fijn dat je even thuis bent geweest, maar doe rustig aan he.

Dolfijn, weekend was gelukkig verder o.k. Ben zaterdag toch naar die vriendin gegaan, en dat was heel gezellig en goede afleiding.

Ik kan er goed met mijn vriend over praten verder, maar hij staat er wel losser in. Hij vindt het allemaal heel erg, maar het is voor hem geen drama als het nooit zou lukken.

Suzzel, probeer idd lekker nog even te genieten. Dat werk zie je later wel toch?

Kaetje, heb je een leuke verjaardag gehad?

Ik vind het juist heel lief van je dat je zo meedenkt. Die dingen die jij beschreef, ik ken dat niet. Zal het er eens over hebben met het ziekenhuis. Even wat anders, bij jou zeiden ze toch dat je cyste de eisprong tegen hield? De arts zei namelijk wat dingen tegen ons over cystes die ik achteraf gezien erg vreemd vond, en later moest ik aan jouw verhaal denken, wat ook misschien een beetje op mij slaat.
Dag meissies,

Allereerst: MS: jeutje meisje, wat ontzetten naar voor je dat je zo'n rottig gesprek hebt gehad. Maar, ondanks dat de inhoud zo tegenviel, heb ik wel het gevoel dat het goed was om dit gesprek te hebben. Dat je je iig gehoord voelde? Want dat ontbrak er nogal aan de afgelopen tijd. Ook spannend van die second opinion. Ben heel benieuwd of daar iets uitkomt. Maar kan me heel goed voorstellen dat je even goed van de kaart bent van zo'n gesprek en zulk nieuws.

Merel: dapper wijf met je operatie, hoe gaat het inmiddels? Valt het je mee of tegen? Heb ik het goed onthouden dat eind oktober miss start laatste poging was?

Pegs: wat goed dat de baby;s zo goed zijn gegroeid en dat je zelfs naar huis mocht even. Fijn om te zien dat de inspanningen (of eigenlijk ontspanningen) eindelijk hun vruchten afwerpen. Nog heel even geduld en dan ben je moeder. Wat spannend!

Blog al bijna weer aan het werk dus! Spannennnnnnd! Leuk dat je ook wel weer zin hebt!

En Fre ook! Ga je drie dagen werken? En dan studie toch? Ben benieuwd hoe het je bevalt!

Doggie: jij hebt vrijdag je operatie toch? Zie je er tegenop (duhuh)? En fijn dat je vakantie zo leuk was! Is de bestemming een beetje aan te raden? Ik ben alvast aan het snuffelen voor een maart/april/mei 2010 vakantie.......Ik hoop dat het meevalt vrijdag!

Dolfijn: Studiebol! Goed bezig! Klinkt heel erg leuk (naja, in het algemeen, niet als de stof zo droog is hahaha).

Kaet & CD (toch?): gefeliciteerd! Beetje aan de late kant, maar goed., niet minder gemeend. Hoop dat jullie leuke dag hebben gehad met heel veel kado's

Kaet: wel echt balen van die cyste he? En heb je al nieuws over dat programma in het umcg? Fijn dat het met afvallen zo goed gaat. Ik hoor steeds meer matige verhalen over Sonja Bakker en ben er zelf 3 jaar geleden ook echt geen gram mee afgevallen, maar ik hoop dat het voor jou zijn vruchten afwerpt!

Maria, hoe is het bij jou? Begin je een beetje bij te komen?

Torn: ben heel benieuwd hoe het met jou en jullie gaat!

Ik vind het wel echt enorm tijd voor meer zwangeren hier. Voor mijn gevoel is er al heel lang geen goed nieuws geweest en ik vind wel dat wij dat hier allemaal verdienen, dus ik duim nog een rondje harder mee!
En dan even kort een update over mezelf. Hier niet zo heel erg lekker. Heb me toch een paar week heel sterk kunnen houden, maar die reserve is een beetje op. Vandaag psych ingeschakeld enmorgen op mijn werk aangeven dat het even wat minder moet, omdat het anders niet goed komt. Heb vooral last van vermoeidheid en spanningsklachten (hyperventilatie, last van schouders, rug, hoofdpijn). En dat is dan lichamelijk Want daar komt bij: ik mis mijn mama. Heel erg. En dat heb ik zo'n drie week vakkundig weten te negeren, maar dat lukt niet zo goed. Dus nu moet ik er dan maar doorheen. Maar dat valt niet mee.

Met de baby lijkt alles prima, ik voel haar goed (maar dus niet als ik op mijn werk mijn grenzen aan het verleggen ben, wel als ik een luie dag op de bank heb) en ik groei goed. Lichamelijk wordt ook de zwangerschap ietsjes zwaarder, maar ik mag nog steeds nergens over klagen.

De babykamer en spulletjes is eigenlijk al zo'n beetje rond en klaar en in huis. En daar wordt ik dan heel vrolijk van.....vooral van dingetjes kopen, en dat is dan weer iets minder handig

Het gaat allemaal zo snel en ik besef me nauwelijks dat ik zwanger ben soms. Dat hele ivfverhaal heb ik ook totaal niet verwerkt, want ik was daar net een beetje aan toe toen mama ziek werd. Het is zo'n aaneenschakeling van 'besefmomentjes' de laatste weken. 'O ja, ik ben eindelijk zwanger.''O ja, mama is dood'. Alsof je continu achter de feiten aanloopt

Maar goed, met een beetje meer rust om ook echt het gemis aan te durven gaan, moet het goed komen. Ik ben het aan mezelf en snorkel verplicht om straks uitgerust en opgeruimd te beginnen aan deze nieuwe fase in ons leven. Zodat zij een goede, liefdevolle en rustige start maakt in het leven en man en ik ontspannen (ok, en uitgescheurd, hormonaal en oververmoeid, maar das normaal) kunnen beginnen aan ons ouderschap. In ieder geval zonder onnodige stress of overspannenheid. Verdriet mag er ook zijn, maar een beetje gedoseerd zou leuk zijn

Genoeg te doen dus de komende tijd. Vandaar dat ik hier ook minder ben. ik heb het gevoel niet echt iets toe te voegen voor de meiden die nu steun nodig hebben en wil ook niet dat dit een rouwtopic wordt. En dat is nu wel de fase waar ik in zit. Dus ik lees lekker mee en duim als een dolle. Dat kan best onder het huilen

Vergeet niet meiden: B*tches rule!
Soof, wat fijn om weer wat van je te horen, al is het natuurlijk minder prettig, maar wel heel begrijpelijk dat je je niet goed voelt. Hopelijk kun je met behulp van de psycholoog je gevoelens en gedachten weer op een rij krijgen. Hoe ver ben je nu eigenlijk met je zwangerschap?

MS, wat ontzettend moeilijk dat je man er losser in staat dan jij. Bij ons was dat ook zo en ik weet nog dat ik dat soms echt heel naar vond. Alsof ik de enige was die het echt heel graag wilde, al was dat natuurlijk niet zo.
Soof, dikke knuffel! Ik begrijp het als je hoofd even niet naar het forum staat. Maar: kom hier gerust, ook om te rouwen en over je mama te praten. Ik vind dat ook dat er hier bij hoort.
MS, wat zijn mannen toch nuchter he? Vreselijk frustrerend soms Fijn dat je toch een redelijk weekend hebt gehad.

Sophie wat fijn om weer van je te horen. Wat schrijf je goed je gevoelens op. Goed dat je de psych gaat inschakelen, niet dat hij je verdriet kan weghalen, maar toch fijn dat je je ei kwijt kan daar. En net wat Sammy al zei; blijf vooral ook hier schrijven als je dat fijn vindt hoor.

Ik ben gisteren begonnen met die Utrogestan bolletjes. Wat is dat smerige zooi zeg! Hopelijk heeft het effect...
Ik kwam weer even snel bijlezen en wil je ff een knuffel geven, Soph, wat ben je ook een moedige!

En dolfijntje; succes met het frotten van die bolletjes ;-)!

xx

PS Hier vandaag ff gewerkt, volgende week begin ik echt. Kindjes hebben het al prima gedaan op het kdv! Morgen dag 3, Rebels had daar niet zo'n positief bericht over, dus ik wacht af!
Sophy Denk goed aan jezelf en je baby.. Neem de tijd..

En ik denk dat het heel logisch is dat je je moeder mist.. Je staat op het punt zelf mama te worden, we hadden allemaal zo graag gezien dat je moeder bij de bevalling zou zijn.. Sterkte..

Ik zou vandaag weer aan het werk gaan maar uiteindelijk ben ik niet gegaan. Autorijden en fietsen gaat nog steeds niet zonder pijn. Kleine stukjes gaan wel maar langere stukken of file rijden gaat niet.

Ik stond vanmorgen al wel kant en klaar bij de (buurt)bus maar die zat vol. Dus ik kon daar niet in mee.. Nadat ik mijn moeder uit bed gebeld had, die moest dezelfde kant op als ik maar dan later, ben ik naar huis gegaan en heb man even gebeld omdat ik ineens vol met emotie zat..

Ik heb de boel denk ik een beetje onderschat..

Ik had een belafspraak vandaag, ik word aan het einde van de ochtend terug gebeld omdat ze wilde overleggen met de arts ivm de pijn die ik heb.. Nog maar even rustig aan doen dus..

Peggysue wat fijn dat je even naar huis mocht.. sterkte nog de komende weken..

Groetjes Merel
Jeetje Merel, je hebt stiekem al een drukke ochtend gehad! Maar goed dat je toch niet bent gegaan hoor, denk ff aan jezelf!

xx
Ik krijg andere pijnstillers van de arts. Diclofenac ipv paracetamol.. Hoop dat het daardoor beter gaat..

Woensdag en donderdag blijf ik ook nog thuis, even kijken hoe ik qua pijn op de diclofenac reageer.. Misschien vrijdag een halve dag werken.. We zien het wel..

Neefje1 heeft vannacht in het ziekenhuis geslapen, en ligt er nu nog.

Meneertje vind het tegenwoordig leuk om op bed te springen en de 1e keer kon mijn zusje hem nog opvangen maar de 2e keer ging het mis.

Hij heeft er een hersenschudding(je) aan over gehouden en een wekadvies (om het uur wakker maken) mee gekregen. Nu heeft hij vanacht 3 keer overgegeven (1 keer te veel) bij het wakker maken waardoor hij naar het ziekenhuis moest. De laatste berichten zijn goed, waarschijnlijk wordt het overgeven veroorzaakt door een virus en heeft het niks met de hersenschudding(je) te maken..

Groetjes Merel
Dolfijntje, vieze zooi he die bolletjes? Heb je wel een inbrenghuls erbij? Had ik wel en dat scheelt toch weer, vond ik.

Fre, wat fijn dat je kiddo's het zo goed doen op het kdv. Dag 3 gaat vast ook goed.

Merel, wat goed van je dat je toch besloot om thuis te blijven, toen het niet meezat vanochtend. Neem maar even de tijd voor je herstel. Je hebt het de afgelopen tijd al zwaar genoeg (gehad). En wat sneu van je neefje. Hopelijk wordt het overgeven inderdaad niet veroorzaakt door de hersenschudding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven