Kan ik al testen

08-06-2010 20:16 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve allemaal,

Ik heb even een vraagje.

Ik ben sinds maart 2010 gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik aan kinderen willen beginnen.

Al 3x heb ik op de natuurlijke manier (dus na het stoppen met de pil) gemenstrueerd. Mijn cyclus was na het stoppen met de pil regelmatig en aankomende donderdag zou ik volgens mijn cyclus weer moeten gaan menstrueren. Dit is gisteren echter al begonnen maar had ik heel licht bloed, vandaag was dit weer voorbij en heb ik alleen wat donkere afscheiding. Ik wil morgen eigenlijk een zwangerschaptest gaan doen maar kan dat ook als ik nog last heb van bijvoorbeeld een lichte bloeding of donkere afscheiding?

Liefs Kelly
Zou je niet even wachten tot donderdag?
je kunt altijd een test doen, maar de kans is erg groot dat het resultaat negatief is a) omdat je niet zwanger bent of b) omdat je te vroeg bent om te testen.
Overigens, áls je zwanger zou zijn dan heb je het HCG hormoon al wel in je urine zitten.
Bij de Etos kun je volgens mij zo'n vroeg-test kopen die je drie dagen voor je geschatte menstruatie kunt doen.
Peas on earth!
volgens mij is dit een bloeding nav innesteling. ik stem voor: zwanger!!!!
Testen kan altijd he, misschien kun je je vragen verder beter bij het speciaal hiervoor gemaakte topic stellen?
Bedankt voor de reactie.

Tot donderdag wachten kan natuurlijk ook. Maar mocht ik dan toch een lichte bloeding hebben kan ik dan wel testen of kan dit test beinvloeden.

Liefs Kelly
Kelly misschien staat hier je antwoord bij?
quote:kelly22 schreef op 08 juni 2010 @ 20:25:

Bedankt voor de reactie.

Tot donderdag wachten kan natuurlijk ook. Maar mocht ik dan toch een lichte bloeding hebben kan ik dan wel testen of kan dit test beinvloeden.

Liefs Kelly

Jahoor, dat kan gewoon.

Liefs, Erwtje
Peas on earth!
Besef je wel Kelly dat zwanger zijn rare dingen met je kan doen. Kijk maar naar Erwtje en haar liefs.
Lieve TouchOfPink,

Misschien is het goed als je even diep ademhaalt en een kopje rustgevende thee neemt. Hormonen maken van de meeste mensen een beter mens namelijk.

Liefs,

Erwt
Peas on earth!
Ik ben even Blue bellen, vertellen dat er dus toch nog hoop voor me is. Praise the Lord

Kelly vandaag deed ik voor de 3e keer een test omdat ik het niet wilde geloven en nu zag ik dat de clearblue digital al een paar dagen van tevoren kan worden gedaan. Alleen de uitslag is dan minder betrouwbaar.
@TouchOfPink

Bedankt voor je reacties en link naar de topic.

Ik geloof niet dat ik daar veel aan heb. Heb niet echt heel veel tijd om 20 pagina's terug te gaan lezen over het gebruik van anticonceptie.

Je laatste berichtje over Erwtje komt niet erg aardig over en heeft niets te maken met mijn vraag.
Dankjewel Kelly, heel lief van je

Gelukkig ken ik ToP al langer dan vandaag en weet ik dat ze af en toe van deze uitspattingen heeft. Ik probeer haar altijd weer een beetje tot rust te brengen met een kalmerend kopje thee en dan is ze weer prima te behappen hoor.

Je kunt dus donderdag gewoon een test doen, meer of minder lichte bloeding heeft daar geen invloed op

Liefs,

Erwt
Peas on earth!
Je kan ook gewoon even googlen
quote:kelly22 schreef op 08 juni 2010 @ 20:39:

Je laatste berichtje over Erwtje komt niet erg aardig over en heeft niets te maken met mijn vraag.Sorry Kelly, zal ik even in de hoek gaan staan? Of kan ik het afkopen met nog een goede link? Deze bijvoorbeeld?
@ TouchOfPink:

je hebt het al afgekocht met deze link.;) Vergevingsgezind ben ik he?

Bedankt voor de link.
Stelletje reldellen
quote:Star schreef op 08 juni 2010 @ 20:53:

Stelletje reldellen

Beste Star,

Ik weet niet precies waarom je zo hard moet lachen na zo'n onaardige opmerking en aan wíe die opmerking precies gericht is, maar omdat ik vandaag een goede dag heb, schenk ik voor jou ook wel een rustgevend kopje thee in. Even de tv uit, kopje thee drinken, relaxen, en dan voel je je vast veel meer ontspannen.

Sterkte en liefs,

Erwt
Peas on earth!
Ik denk dat Erwt iets teveel kalmerende thee gedronken heeft.

Kelly héél vergevingsgezind. Kom je de uitslag nog laten weten?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 20:58:

[...]

Beste Star,

Ik weet niet precies waarom je zo hard moet lachen na zo'n onaardige opmerking en aan wíe die opmerking precies gericht is, maar omdat ik vandaag een goede dag heb, schenk ik voor jou ook wel een rustgevend kopje thee in. Even de tv uit, kopje thee drinken, relaxen, en dan voel je je vast veel meer ontspannen.

Sterkte en liefs,

ErwtMoet jij niet naar yoga?
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Zie jij niet dat ik dat helemaal niet nodig heb? Ik ben hartstikke zennnnnnn.....
Peas on earth!
Wat heeft X met Erwt gedaan???
Kabouter het is allemaal de schuld van de kalmerende thee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven