Kan ik al testen

08-06-2010 20:16 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve allemaal,

Ik heb even een vraagje.

Ik ben sinds maart 2010 gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik aan kinderen willen beginnen.

Al 3x heb ik op de natuurlijke manier (dus na het stoppen met de pil) gemenstrueerd. Mijn cyclus was na het stoppen met de pil regelmatig en aankomende donderdag zou ik volgens mijn cyclus weer moeten gaan menstrueren. Dit is gisteren echter al begonnen maar had ik heel licht bloed, vandaag was dit weer voorbij en heb ik alleen wat donkere afscheiding. Ik wil morgen eigenlijk een zwangerschaptest gaan doen maar kan dat ook als ik nog last heb van bijvoorbeeld een lichte bloeding of donkere afscheiding?

Liefs Kelly
Ik vind dat jullie erg onaardig doen over mij en mijn hernieuwde karakter. Ik vraag me af of er in werkelijkheid jaloezie schuilgaat achter jullie onaardige opmerkingen. Iemand nog een kopje thee?
Peas on earth!
quote:kelly22 schreef op 08 juni 2010 @ 20:39:

@TouchOfPink

Bedankt voor je reacties en link naar de topic.

Ik geloof niet dat ik daar veel aan heb. Heb niet echt heel veel tijd om 20 pagina's terug te gaan lezen over het gebruik van anticonceptie.

Je laatste berichtje over Erwtje komt niet erg aardig over en heeft niets te maken met mijn vraag.

Kelley, als je even de OP leest van de Angel, dan weet je waar dat topic voor bedoeld is en dat jeniet 20 pagina´s hoeft te lezen.

Je bent overigens al de tweede vandaag met zo´n soort vraag en ik word er een beetje moe van dat mensen hier niet lezen, maar gelijk maar gaan vragen.

En ja, ik ben chagerijni maar wens je desalniettemin veel succes met je zwangerschap
[quote]PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:37:

Ik vind dat jullie erg onaardig doen over mij en mijn hernieuwde karakter. Ik vraag me af of er in werkelijkheid jaloezie schuilgaat achter jullie onaardige opmerkingen. Iemand nog een kopje thee?[/quote]

Ja graag, iets rustgevends graag.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:34:

Zie jij niet dat ik dat helemaal niet nodig heb? Ik ben hartstikke zennnnnnn.....Nee, jij hebt mss geen yoga nodig, maar WIJ hebben het nodig dat jij even naar yoga gaat. En nee, ik drink koffie.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:37:

Ik vind dat jullie erg onaardig doen over mij en mijn hernieuwde karakter. Ik vraag me af of er in werkelijkheid jaloezie schuilgaat achter jullie onaardige opmerkingen. Iemand nog een kopje thee?

Lieve Pode;

Wat fijn, jouw vernieuwde karakter. Het was wel even wennen hoor, dat je ineens met "Liefs" en "Kusjes" strooide.. Maar nu word het wel weer tijd om niet naar je innerlijke baby te luisteren, maar even naar je eigen hoofd!

Kusje kusje knuffel;

Kabouter23
Kelly...ik móet echt even heel nodig een off-topic bericht naar Erwt sturen hier...ik hoop niet dat je het erg vindt?!

Lieve Erwt,

Het is heel fijn te lezen dat je inmiddels zo rustig en kalm bent. Maar ik begin me zorgen te maken....zou jij je niet gewoon als de sodemieter eens druk gaan maken om de voorbereidingen van je aanstaande bevalling???

Schiet op zeg...nu ff normaal doen alsjeblieft?!?!

Liefs, Mittens
En TO, ik weet niet of jij kan testen..

Kun je plassen? En dat in een bekertje doen? En dan in een bekertje het teststaafje houden? En dan het teststaafje laten liggen?

Als je op al die vragen "Ja" heb geantwoord, dan kun je testen!

(Ik val even in voor erwt)
So, ben je ergens gefrustreerd over vandaag? Misschien wat onrustig omdat je nog op je was aan het wachten bent? Drink nu eerst een rustig een kopje koffie voordat je je in onnodig commentaar op anderen stort. Dat geeft zo'n negatieve sfeer hier.

Liefs,

Erwt
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:43:

So, ben je ergens gefrustreerd over vandaag? Misschien wat onrustig omdat je nog op je was aan het wachten bent? Drink nu eerst een rustig een kopje koffie voordat je je in onnodig commentaar op anderen stort. Dat geeft zo'n negatieve sfeer hier.

Liefs,

ErwtO ja, nou ligt het aan mij. Echt zo'n hulpverlenersantwoord. Grrrrrrrrr. Ja, nu ben ik gefrustreerd.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Kabouter23 schreef op 08 juni 2010 @ 21:42:

Lieve Pode;

Wat fijn, jouw vernieuwde karakter. Het was wel even wennen hoor, dat je ineens met "Liefs" en "Kusjes" strooide.. Maar nu word het wel weer tijd om niet naar je innerlijke baby te luisteren, maar even naar je eigen hoofd!

Kusje kusje knuffel;

Kabouter23

Lieve Kabouter,

Wat lief dat je meeleeft met mij, mijn karakter en mijn innerlijke baby. Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik denk dat je de plank misslaat als je het hebt over 'luisteren naar je hoofd'. Als het gaat over de Innerlijke Baby is juist het 'voelen' zó belangrijk, net als Kelly eigenlijk helemaal geen test nodig heeft, maar vast wel kan vóelen of ze zwanger is.

Liefs,

Erwt
Peas on earth!
quote:Mittens schreef op 08 juni 2010 @ 21:42:

Kelly...ik móet echt even heel nodig een off-topic bericht naar Erwt sturen hier...ik hoop niet dat je het erg vindt?!

Lieve Erwt,

Het is heel fijn te lezen dat je inmiddels zo rustig en kalm bent. Maar ik begin me zorgen te maken....zou jij je niet gewoon als de sodemieter eens druk gaan maken om de voorbereidingen van je aanstaande bevalling???

Schiet op zeg...nu ff normaal doen alsjeblieft?!?!

Liefs, Mittens

Lieve Mittens,

Wat lief dat je speciaal op me reageert. Je zorgen zijn niet nodig hoor, maar natuurlijk heel aardig. Kopje thee trouwens?

Als je zegt dat ik me druk moet maken, wat bdoel je dan precies? Is dat niet heel slecht voor mijn Innerlijke Baby?

Liefs,

Erwt
Peas on earth!
Lieve PodE;

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk! Het spijt me dat ik zo onvoorbereid een brief aan jouw schreef om mijn ongenoegen te uiten.

Ik ben erg bezorgd over je. Opa Sokkenpop ook trouwens.

Liefs;

K
Kabouter, het geeft helemaal niets hoor. Ik waardeer je bezorgdheid. Geef je ook mijn groeten door aan Opa Sokkenpop?
Peas on earth!
Okeejh, nu wil ik het weten...heb ik een reltopic gemist waarvan Erwt nu de TO nadoet ofzo?
Liever elitair dan een pauper!
Ik?! *kijkt onschuldig*

Er is niets aan de hand hoor Kalliope, maak je maar niet druk. Ik ervaar de laatste dagen dat die zwangerschapshormonen het beste in mij naar boven brengen. Ik ben reuze-empathisch enzo
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:52:

Ik?! *kijkt onschuldig*

Er is niets aan de hand hoor Kalliope, maak je maar niet druk. Ik ervaar de laatste dagen dat die zwangerschapshormonen het beste in mij naar boven brengen. Ik ben reuze-empathisch enzo Ik doe alleen zo als ik een mega-schijthumeur heb en ik mijn kalmte probeer te bewaren
quote:Kabouter23 schreef op 08 juni 2010 @ 21:53:

Ik doe alleen zo als ik een mega-schijthumeur heb en ik mijn kalmte probeer te bewaren Het zóu heel eventueel misschien een klein beetje zo kunnen zijn dat ik er de pest over in heb dat ik last van mijn rug heb, dat mijn voeten zijn opgezwollen tot het formaat van olifantenpoten en daardoor ietwat ongelukkig ben
Peas on earth!
*Doet de ultieme test*

Erwt je weet dat er een grote kans is dat Ploperwt vannacht al komt he?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:52:

Ik?! *kijkt onschuldig*

Er is niets aan de hand hoor Kalliope, maak je maar niet druk. Ik ervaar de laatste dagen dat die zwangerschapshormonen het beste in mij naar boven brengen. Ik ben reuze-empathisch enzo Ik vind je een beetje eng zo.
Liever elitair dan een pauper!
Lieve Erwt,

Ik vind het echt heel lief van je dat je me een kopje thee aanbiedt, maar ik heb net mijn tweede kopje op en als ik nog meer thee drink moet ik er vannacht steeds uit om te plassen. Heb je ook thee waar je niet van hoeft te plassen?? Dan heel graag!!

Ik denk dat je je vooral zorgen moet maken om jezelf, gezien je gedaanteverwisseling van dit moment. Onlangs heb ik nog het hele internet voor je afgespeurd voor je om vruchtwater voor je op te vangen. En dit terwijl ik geen kinderen heb en ze ook niet wil. Feitelijk heeft dit laatste overigens natuurlijk werkelijk niets te maken met mijn bereidheid tot hulp, voor wie dan ook, op welk moment dan ook.

Maar als jij mij kunt verzekeren van het ontbreken van stress op welk gebied dan ook, dan zal ik mij verder ook geen zorgen meer om jou en je innerlijke baby maken.

Daarbij dient nog toegevoegd te worden dat ik natuurlijk altijd met goedbedoelde adviezen voor jou en anderen klaar wil staan.

Liefs, Mittens
Testen mag altijd.

Groetjes Clear Blue.
quote:TouchOfPink schreef op 08 juni 2010 @ 21:58:

*Doet de ultieme test*

Erwt je weet dat er een grote kans is dat Ploperwt vannacht al komt he?

Beste ToP,

Dat is inderdaad een mogelijkheid. Het Innerlijke Kind komt natuurlijk op de tijd dat hij denkt dat het juiste moment is. Ik laat het daarom geheel aan hem over.

Groetjes,

Erwt

*onderdrukt neiging tot hyperventilatie*
Peas on earth!
Beste Mittens,

Helaas moet inmiddels zowel met als zonder thee eindeloos plassen en heb ik daarom geen goede tips voor je hieromtrent.

Ik stel je moeite om vruchtwater-opvang-pogingen te doen erg op prijs, want ik schreef daarstraks nog aan iemand over kromgetrokken laminaat tot een vruchtwater-waterval. Dat is het enige waarover ik me nog enige zorgen maak, maar ook dat komt zoals het komt. Echt, wat is het toch prettig om zo ontspannen en relaxed te zijn.

Groetjes,

Erwt

*kijkt ondertussen naar afgekloven nagels en zenuwtrekjes*
Peas on earth!
Kopjes thee? Is Job Cohen in Erwtje gevaren?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 22:02:

[...]

Beste ToP,

Dat is inderdaad een mogelijkheid. Het Innerlijke Kind komt natuurlijk op de tijd dat hij denkt dat het juiste moment is. Ik laat het daarom geheel aan hem over.

Groetjes,

Erwt

*onderdrukt neiging tot hyperventilatie*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven