kapla
zaterdag 18 juli 2009 om 15:30
zaterdag 18 juli 2009 om 15:51
Wij hebben zo'n doos met 200 plankjes, daar kun je echt leuk mee bouwen.
En ja, op school hebben ze zo'n kist met 1000 plankjes, daar kun je dus superleuk mee bouwen, maar is wel een beetje (veel) duur.
En ja, op school hebben ze zo'n kist met 1000 plankjes, daar kun je dus superleuk mee bouwen, maar is wel een beetje (veel) duur.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 18 juli 2009 om 15:56
zaterdag 18 juli 2009 om 16:06
quote:himalaya schreef op 18 juli 2009 @ 15:58:
Ik begrijp dat Lego helemaal uit is?
Welnee, Lego is ook leuk.
Maar bouwen met Kapla is toch anders dan bouwen met Lego, dus allebei is prima.
Ik begrijp dat Lego helemaal uit is?
Welnee, Lego is ook leuk.
Maar bouwen met Kapla is toch anders dan bouwen met Lego, dus allebei is prima.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
zaterdag 18 juli 2009 om 17:28
Wij hebben ook Kapla. We hebben een doos van 200 stuks inderdaad. Daarnaast hebben we ook nog twee dozen met gekleurde plankjes van ik mee 40 stuks per doos. Dus in totaal 280 plankjes. Wel tweedehands gekocht.
Lego vinden ze echter veel leuker tot nog toe en daar wordt ook veel meer mee gespeeld.
Kapla vinden ze overigens ook leuk. Mijn jongste van 2 kan er nog niet veel maar die bouwt al wel hele torens die hij dan omgooit. Maar daar hadden we ook wel gewone blokken voor kunnen aanschaffen
De oudste twee van 4 en 7 maken er al wel mooie bouwwerken van. Huisjes, kastelen of een knikkerbaan.
200 stuks is prima om mee te beginnen maar hier is het al wel af en toe te weinig dus wie weet koop ik er na de zomer nog een doos bij.
Lego vinden ze echter veel leuker tot nog toe en daar wordt ook veel meer mee gespeeld.
Kapla vinden ze overigens ook leuk. Mijn jongste van 2 kan er nog niet veel maar die bouwt al wel hele torens die hij dan omgooit. Maar daar hadden we ook wel gewone blokken voor kunnen aanschaffen
De oudste twee van 4 en 7 maken er al wel mooie bouwwerken van. Huisjes, kastelen of een knikkerbaan.
200 stuks is prima om mee te beginnen maar hier is het al wel af en toe te weinig dus wie weet koop ik er na de zomer nog een doos bij.
zondag 19 juli 2009 om 11:31
Op o.a. www.spelmaterialen.nl kun je ook verschillende soorten namaak-kapla kopen. Net zo leuk maar veel goedkoper.
Whatever, I do what I want