Kerstfeest op school

13-12-2009 23:40 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kerstfeest op school. Vertederend als je kinderen wat mogen doen, maar mijn kinderen zijn geen haantjes de voorste. en dan zijn die kerstvieringen eigenlijk ieder jaar hetzelfde. De leerkrachten doen hun best, maar het blijft saai. Hoe ervaren jullie dat?
Ik vind het soms wel jammer dat ouders zo betrokken worden bij dit soort vieringen.

( bij veel meer activiteiten trouwens)

Het lijkt me voor kinderen wel lekker om een plek te hebben waar mama niet zo aanwezig is, hun wereldje, niet dat van mama.

Op de basisschool van mijn jongste, zijn er wel heel veel moeders aanwezig op het kerstfeest.

Lijkt mij voor die kinderen niet leuk.
Tjonge. een uur per jaar een viering voor kindertjes. En dat is dan saai...

Hoop dat de rest van het jaar superopwindend is dan is zo' n uur nog wel vol te houden misschien.
quote:koko67 schreef op 15 december 2009 @ 11:26:

Ik vind het soms wel jammer dat ouders zo betrokken worden bij dit soort vieringen.

( bij veel meer activiteiten trouwens)

Het lijkt me voor kinderen wel lekker om een plek te hebben waar mama niet zo aanwezig is, hun wereldje, niet dat van mama.

Op de basisschool van mijn jongste, zijn er wel heel veel moeders aanwezig op het kerstfeest.

Lijkt mij voor die kinderen niet leuk.Echt?! Mijn kind vindt het juist echt geweldig leuk als ik erbij ben. Hij heeft het er nu nog over dat ik twee maanden geleden geholpen heb bij een spelletjesmiddag. Juist omdat ze hun ouders dan hun eigen wereldje kunnen laten zien vinden ze het volgens mij leuk!
Hier ook een kerstdiner, alle ouders maken iets te eten.

En aansluitend zingen ze buiten kerstliedjes bij vuurkorven, en is er warme chocomel en gluhwijn...hartstikke gezellig...maar berekoud als het zo vriest!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-09-2011 22:05
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven