Kind van drie in eigen tentje?
zaterdag 4 juni 2011 om 17:23
Janneke, natuurlijk heb ik dat meteen gezegd. Ik heb het geen seconde overwogen en het is dus ook geen discussie tussen ons. Ik schrijf het hier op om aan te tonen dat het echt een raar idee is. Beetje kinderachtig van mij misschien. Ik krijg ook enorm gelijk en had niet anders verwacht in dit geval.
zaterdag 4 juni 2011 om 17:30
zaterdag 4 juni 2011 om 17:32
quote:blijftgewoondametje schreef op 04 juni 2011 @ 17:30:
Ik ben overigens zelf niet bang voor kidnappers als je in twee kleine tenjes vlak nast elkaar ligt. Ik vind onze dochter en gewoon nog veuls te klein voor.
Het gaat er niet om of jij er bang voor bent, het gaat er om dat jullie het kunnen voorkomen dat het uberhaupt gebeurt...
Ik ben ook niet bang voor brand in mijn keuken, maar ik heb er wel een brandblusser liggen.... Zoiets...
Ik ben overigens zelf niet bang voor kidnappers als je in twee kleine tenjes vlak nast elkaar ligt. Ik vind onze dochter en gewoon nog veuls te klein voor.
Het gaat er niet om of jij er bang voor bent, het gaat er om dat jullie het kunnen voorkomen dat het uberhaupt gebeurt...
Ik ben ook niet bang voor brand in mijn keuken, maar ik heb er wel een brandblusser liggen.... Zoiets...
zaterdag 4 juni 2011 om 17:33
quote:blijftgewoondametje schreef op 04 juni 2011 @ 17:30:
Tja jullie kunnen van me aannemen dat het geen optie was, of jullienemen het niet aan. Dat heb ik verder niet in de hand.
Ik ben overigens zelf niet bang voor kidnappers als je in twee kleine tenjes vlak nast elkaar ligt. Ik vind onze dochter en gewoon nog veuls te klein voor.Dat meisje in Portugal was zelfs uit hun appartement gekidnapd toen ze even uit eten waren. Dat zou ik persoonlijk ook niet doen dus.
Tja jullie kunnen van me aannemen dat het geen optie was, of jullienemen het niet aan. Dat heb ik verder niet in de hand.
Ik ben overigens zelf niet bang voor kidnappers als je in twee kleine tenjes vlak nast elkaar ligt. Ik vind onze dochter en gewoon nog veuls te klein voor.Dat meisje in Portugal was zelfs uit hun appartement gekidnapd toen ze even uit eten waren. Dat zou ik persoonlijk ook niet doen dus.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 4 juni 2011 om 17:36
zaterdag 4 juni 2011 om 17:41
Eens met de rest.
Ga er trouwens niet te makkelijk vanuit dat ze niet uit haar kampeerbedje kan komen, want er komt een moment dat ze dat wel kan en ik denk niet dat je wil dat ze dan midden in de nacht de tent uit loopt en over de camping gaat zwerven. Ook als ze bij jullie in de tent slaapt, zorg dat ze er niet zomaar uit kan.
Ga er trouwens niet te makkelijk vanuit dat ze niet uit haar kampeerbedje kan komen, want er komt een moment dat ze dat wel kan en ik denk niet dat je wil dat ze dan midden in de nacht de tent uit loopt en over de camping gaat zwerven. Ook als ze bij jullie in de tent slaapt, zorg dat ze er niet zomaar uit kan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zaterdag 4 juni 2011 om 17:42
Ik ben ook niet bang voor kidnappers. Maar stel je kind wordt wakker omdat het eng gedroomd heeft, (of het wordt gewoon een keer wakker), weet niet waar ie is en wandeld in paniek de tent uit en de camping over?
Ik moet er niet aan denken.
dan kun je de tenten nog zo dicht bij elkaar hebben staan, voordat je doorhebt dat je kind aan de wandel is kan het te laat zijn.
Ik moet er niet aan denken.
dan kun je de tenten nog zo dicht bij elkaar hebben staan, voordat je doorhebt dat je kind aan de wandel is kan het te laat zijn.
zaterdag 4 juni 2011 om 17:58
Je begint er mee als je kind er aan toe is. Als hij of zij zelf aangeeft dat eens te willen proberen. Tenminste, dat is denk ik hoe ik er mee om zou gaan. Ga hem zeker niet pushen om in een eigen tent te slapen als hij niet durft. En ja thuis slaapt hij wel gewoon op zijn eigen kamer, in zijn eigen bed.
zaterdag 4 juni 2011 om 18:12
Overigens snap ik nu dat jullie denken dat het een lopend issue is als ik mijn OP teruglees. Die heb ik in de tegenwoordige tijd geformuleerd en niet in de verleden tijd. Juist omdat ik mijn vriend dit topic wil laten lezen. Ik open niet zo vaak een topic maar iets goed formuleren luistert toch altijd nauw.
Hij was al van het idee af voor ik het topic opende, Xalvadora.
Hij was al van het idee af voor ik het topic opende, Xalvadora.
zaterdag 4 juni 2011 om 18:28
quote:klaverjas schreef op 04 juni 2011 @ 18:02:
[...]
Onder de 10 niet.
Pfff dat is laat.
Ik denk dat het sterk afhankelijk is van het kind, volgens mij lag ik vanaf m'n 6e alleen en vond het geweldig! Een jaar later kwam m'n zusje er bij (die is 2 jaar jonger), dus zij was 5.
Ik heb er echt super herinneringen aan en m'n zusje ook.
2 of 3 vind ik echt veel te jong om alleen in een tentje te liggen...maar met mogelijke ontvoeringen heeft dat voor mij niks te maken.
Zoals iemand anders ook al aangaf de geluidsisolatie is toch 0,0 dus of het aparte tentje nou wordt open gesneden of je eigen tent...uh nee dat is mij allemaal wat te ver gezocht.
[...]
Onder de 10 niet.
Pfff dat is laat.
Ik denk dat het sterk afhankelijk is van het kind, volgens mij lag ik vanaf m'n 6e alleen en vond het geweldig! Een jaar later kwam m'n zusje er bij (die is 2 jaar jonger), dus zij was 5.
Ik heb er echt super herinneringen aan en m'n zusje ook.
2 of 3 vind ik echt veel te jong om alleen in een tentje te liggen...maar met mogelijke ontvoeringen heeft dat voor mij niks te maken.
Zoals iemand anders ook al aangaf de geluidsisolatie is toch 0,0 dus of het aparte tentje nou wordt open gesneden of je eigen tent...uh nee dat is mij allemaal wat te ver gezocht.
zaterdag 4 juni 2011 om 18:30
Ach ja, die mannen... Ik had mijn man hard uitgelachen als hij dit had voorgesteld. Drie jaar en in een eigen tentje, bizar.
Maar mijn man zei, voor de geboorte van zoon, ook dat een eigen kamertje voor hem niet nodig was. We konden hem namelijk gewoon achter een kamerscherm leggen, volgens hem. Toen ik daarop verontwaardigd riep: "Hallo, het is toch geen hondje?!" was hij hoogst verbaasd over mijn reactie. Toen zoon er eenmaal was, zag hij zelf ook wel in dat het nogal een vreemd plan van hem was geweest .
Kortom: gewoon zeggen dat hij niet helemaal goed bij z'n hoofd is en je dochter bij jullie in de tent leggen.
Maar mijn man zei, voor de geboorte van zoon, ook dat een eigen kamertje voor hem niet nodig was. We konden hem namelijk gewoon achter een kamerscherm leggen, volgens hem. Toen ik daarop verontwaardigd riep: "Hallo, het is toch geen hondje?!" was hij hoogst verbaasd over mijn reactie. Toen zoon er eenmaal was, zag hij zelf ook wel in dat het nogal een vreemd plan van hem was geweest .
Kortom: gewoon zeggen dat hij niet helemaal goed bij z'n hoofd is en je dochter bij jullie in de tent leggen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?