Kinderfeestje peuters
woensdag 19 september 2018 om 09:51
Onze peuter is uitgenodigd voor zijn eerste kinderfeestje. Peuter is net 2 jaar, jarige wordt 2 jaar. Ik dacht dat dit pas vanaf de basisschool werd gedaan?
Het is bij een kindje van het kdv thuis van 14-19 uur. Er komen zo’n 8 peuters, een clown en iemand die gezichten beschilderd. Mij lijkt het echt een heel slecht idee qua duur en qua hoeveelheid peuters
Maarja peuter en de jarige zijn wel echt dikke vriendjes op het kdv. Buiten het kdv ziet hij dr niet. Het kindje heeft zo’n Instagram moeder, dus het zal er vast heel leuk uit zien.
Zou jij gaan?
Het is bij een kindje van het kdv thuis van 14-19 uur. Er komen zo’n 8 peuters, een clown en iemand die gezichten beschilderd. Mij lijkt het echt een heel slecht idee qua duur en qua hoeveelheid peuters
Zou jij gaan?
maandag 24 september 2018 om 07:45
*Klikkerdeklik* DankjewelMorgenstond_ schreef: ↑23-09-2018 22:54GC, ik moest meteen aan je denken:
Van de Zeeman dus: https://www.zeeman.com/nl/kinder-onesie ... 22566.html
woensdag 3 oktober 2018 om 13:14
woensdag 3 oktober 2018 om 21:54
We wonen ook ver weg van familie en om het toch wat feestelijk te maken hebben we ook een feestje geregeld voor onze 3 jarige. Zaterdagochtend van 10-12, buiten in het bos. Met heuse schattenjacht voor n goodiebag en verder ravotten. I-de-aal. Termoskannen mee en ouders lekker kletsen. Daarna naar huis en je hebt t hele weekend nog. 8 kids, 16 ouders...kon prima. In huis is horror vind ik….
woensdag 3 oktober 2018 om 22:01
Wat leuk klinkt dat.rozegeranium schreef: ↑03-10-2018 21:54We wonen ook ver weg van familie en om het toch wat feestelijk te maken hebben we ook een feestje geregeld voor onze 3 jarige. Zaterdagochtend van 10-12, buiten in het bos. Met heuse schattenjacht voor n goodiebag en verder ravotten. I-de-aal. Termoskannen mee en ouders lekker kletsen. Daarna naar huis en je hebt t hele weekend nog. 8 kids, 16 ouders...kon prima. In huis is horror vind ik….
Door dit topic heb ik bedacht dat ik voor mijn jongste ook een kinderfeestje ga organiseren als ze jarig is.
Am Yisrael Chai!
woensdag 3 oktober 2018 om 22:08
Ik had niet meegekregen dat je eenhoornspullen zocht, maar mocht je een filiaal van Claire's in je woonplaats hebben: daar hebben ze echt heel veel.
Verder H&M inderdaad, Intertoys, Flying Tiger, bijna overal hebben ze wel iets van eenhoorns.
Verder H&M inderdaad, Intertoys, Flying Tiger, bijna overal hebben ze wel iets van eenhoorns.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:49
Het was heel leuk
Peuter was op tijd wakker en had er zin an. We zijn in vol ornaat gegaan en godzijdank was de rest ook ‘verkleed’. Je zou maar de enige zijn in je eenhoornkledij. Voor onze peuter duurde het niet te lang om dat er ook afwisseling was i.p.v. uren als wilden rondrennen. Voor andere peuters duurde het wel wat lang. Die hebben het avondeten niet gehaald.