Kinderfeestje peuters

19-09-2018 09:51 136 berichten
Onze peuter is uitgenodigd voor zijn eerste kinderfeestje. Peuter is net 2 jaar, jarige wordt 2 jaar. Ik dacht dat dit pas vanaf de basisschool werd gedaan?

Het is bij een kindje van het kdv thuis van 14-19 uur. Er komen zo’n 8 peuters, een clown en iemand die gezichten beschilderd. Mij lijkt het echt een heel slecht idee qua duur en qua hoeveelheid peuters :-| Maarja peuter en de jarige zijn wel echt dikke vriendjes op het kdv. Buiten het kdv ziet hij dr niet. Het kindje heeft zo’n Instagram moeder, dus het zal er vast heel leuk uit zien.

Zou jij gaan?
lilalinda schreef:
19-09-2018 13:19
vaders met de eenhoorn uit de broek
:hihi:
Feestje wordt steeds leuker!
pipootje schreef:
19-09-2018 12:45
Sorry dit topic is echt niet echt hoor!!

Wil je misschien mee?
Maartje2016 schreef:
19-09-2018 13:20
Wel met glitters erop natuurlijk!

‘Hit me with your glitter stick! Hit me!’ B-)
GlitterCupcake schreef:
19-09-2018 13:31
Dat is dus het gekke, ik zeg niks negatiefs over de moeder, de pizza, het gebrek aan zuivel of Instagram. Ik vraag mij enkel af waarom kiekjes op Instagram zo perfect (rauw) moeten.
Instagram verhaal geef ik je gelijk in. De andere dingen kwamen op mij nogal (ver)oordelend over eerlijk gezegd.
nootboek schreef:
19-09-2018 13:09
Zijn ze van buitenlandse afkomst? In verschillende landen waarin ik gewoond heb, is dit vrij normaal vanaf de eerste verjaardag. Vaak idd in een thema. Wellicht geïnspireerd door Amerika maar verder zie je het ook in Azië, zuid Amerika en Europa hoor.

Gewoon gaan, hartstikke leuk voor de kids en er wordt waarsch niet verwacht dat je de hele tijd aanwezig bent maar gewoon komt en gaat wanneer t jullie uitkomt.

Ik denk dat het Nederlanders zijn. En we gaan wel gewoon als peuter het niet meer trekt. Niemand heeft er wat aan als peuter uit zijn hum is.
Alle reacties Link kopieren
peerke77 schreef:
19-09-2018 13:33
Instagram verhaal geef ik je gelijk in. De andere dingen kwamen op mij nogal (ver)oordelend over eerlijk gezegd.
Dat is gewoon Glitter haar manier van schrijven :-D

Wanneer is het? Wij willen anders wel mee! :applause:
peerke77 schreef:
19-09-2018 13:33

Nou dat is wat vaak gebeurt als mensen mijn tekst lezen. Automatisch onstaat er een secundaire invulling. Maar ik ben in tekst en verbaal heel letterlijk.
Maartje2016 schreef:
19-09-2018 13:35
Dat is gewoon Glitter haar manier van schrijven :-D

Wanneer is het? Wij willen anders wel mee! :applause:

Niet dit weekend maar die daarop. Helaas geen metro ;) Wat we gaan doen is nog geheim maar neem je eenhoornhoorn mee :-P)

Je wordt niet thuisgebracht.
Wat ontdankbaar zeg. Als je er geen zin in hebt en je vind het helemaal niks meld je jezelf toch af? Dan kan ze misschien een ander kindje en moeder in jouw plaats uitnodigen die het wel kunnen waarderen. Ik vind je posts erg neerbuigend GlitterCupcake.
Kikila schreef:
19-09-2018 13:42
Wat ontdankbaar zeg. Als je er geen zin in hebt en je vind het helemaal niks meld je jezelf toch af? Dan kan ze misschien een ander kindje en moeder in jouw plaats uitnodigen die het wel kunnen waarderen. Ik vind je posts erg neerbuigend GlitterCupcake.

Nee ik ben niet neerbuigend, jij leest het op die manier. Echt ga je gang, ontleed en presenteer exact waar ik letterlijk in de tekst neerbuigend ben.
Nog wel een vraag Kikila. Waar zit de klemtoon in je naam? Ki-kila of Kiki-la?
GlitterCupcake schreef:
19-09-2018 13:49
Nee ik ben niet neerbuigend, jij leest het op die manier. Echt ga je gang, ontleed en presenteer exact waar ik letterlijk in de tekst neerbuigend ben.
Ik vind ook dat je haar een beetje belachelijk maakt. Zo'n instagram-moeder, en ze serveert vast biologische glutenvrije quinoa-pizza's. Als je dat niet zo bedoelt, prima, maar op mij kwam het ook niet leuk over. Dus ik snap de reacties wel.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Susan schreef:
19-09-2018 14:07
Ik vind ook dat je haar een beetje belachelijk maakt. Zo'n instagram-moeder, en ze serveert vast biologische glutenvrije quinoa-pizza's. Als je dat niet zo bedoelt, prima, maar op mij kwam het ook niet leuk over. Dus ik snap de reacties wel.

En wat is er mis met een Instagram moeder? Ik zeg dat het er leuk uit zal zien. En wat is er mis met biologische glutenvrije quinoa pizza's? Ik zeg er niks negatiefs over en zelfs een lippen likkende smiley er bij.
Ik zei al: blijkbaar bedoel je het niet zo, prima dus. Maar ik had in eerste instantie wel hetzelfde gevoel bij de omschrijving.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Het is maar net welke invulling je zelf aan tekst geeft. Ik las laatst een review van een camping waarbij de schrijver schreef dat het een camping was voor ‘geitenwollensokken Bever tiepjes’. Was wellicht negatief bedoelt maar mij klonk het als muziek in de oren.

Dat het feestje er goed uit zal zien vind ik fijn, dat het voedsel bio is, kan ik waarderen en dat ze de zuivel/zoete drank inname heeft aangevochten op het kdv prijswaardig. Kan ik elders nog wat fluffy woorden tussen zetten?
Ik vind het behalve de duur en de activiteiten heel normaal. Ik heb veel vrienden zonder familie in de buurt en die nodigen dus hun vrienden uit voor hun kinderverjaardagen.
GlitterCupcake schreef:
19-09-2018 13:40
Niet dit weekend maar die daarop. Helaas geen metro ;) Wat we gaan doen is nog geheim maar neem je eenhoornhoorn mee :-P)

Al die lieve kleine kindjes, die worden gelokt door een of andere ‘clown’ en mannen met een glinsterende piemel, terwijl hun moeders half naakt aan de quinoalikeur zitten... En de kindjes worden nooit meer thuis gebracht... Nu wordt het wel een beetje vreemd feestje o_o
Om 14 uur al? Doen die peuters geen dutjes meer? Tot 19 vind ik ook wel lang. Maar verder, leuk! Ik zou alleen al gaan om wat meer mensen met peuters te leren kennen.
Gratis opvang? Why not.

Maar ik zou kind wel afhalen om 18u.
GlitterCupcake schreef:
19-09-2018 13:40

:rofl:
GlitterCupcake schreef:
19-09-2018 10:13
Aan weinig familie had ik nog niet gedacht :idee: Dan is dit idd een leuke oplossing.
Leuk voor wie? Niet voor de tweejarige. Die snapt niet eigenlijk eens wat een verjaardag is. In rust vieren is voor zo'n peuter ook prima. Alles is prima.

Dus dan zou het leuk moeten zijn voor de ouders.... Tja.
Met 8 peuters en een clown.
In dat geval zijn de ouders zo gestoord, nog maar eens nadenken of je een kind daar achterlaat ;-)
Van 14.00-19.00 (start om dutjestijd, einde om bedtijd) met 8 peutertjes in de uitgelopen schmink met een horrorclown en minimaal 16 Eenhoorn-Papa's en -Mama's poseren voor de perfecte Instagram-foto's.

Tuurlijk moet je gaan, dit moet je meemaken!
Dat je twijfelt zeg...
Mag ik mee? Ik heb een bijna-peuter en ik kan een eenhoorn-diadeem van dochter wel jatten lenen

Afbeelding
Bij ons in de vriendengroep gaan die peuterfeestjes trouwens zo: We zitten van af xx uur in die speeltuin/zwembad en we hebben taart. Kom maar als je tijd hebt.
Veel relaxter.
Ik weet niet of je het al eens gelezen had Shaun maar ik ben plus size. Als je mij in jouw suggestie hijst krijg je dit:

Afbeelding

En natuurlijk mag je mee! Wil je een broek of een shirt aan?
anoniem_370054 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 22:34
11.65% gewijzigd
*Labalade* schreef:
19-09-2018 20:34
Al die lieve kleine kindjes, die worden gelokt door een of andere ‘clown’ en mannen met een glinsterende piemel, terwijl hun moeders half naakt aan de quinoalikeur zitten... En de kindjes worden nooit meer thuis gebracht... Nu wordt het wel een beetje vreemd feestje o_o
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven