kinderopvang

01-09-2010 01:32 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!! Ik wil mijn eigen kinderopvang openen maar weet niet waar ik moet beginnen. financieel is geen probleem! Welke diploma's heb je nodig en waar moet je je aanvraag indienen voor vergunning etc. Ik wil echt serieus ergens mee beginnen ik zit al een jaar zonder baan en wil nu niet meer voor iemand anders werken ik wil iets voor me zelf beginnen vond kinderopvang wel leuk heb ook ervaring met planning en plaatsing van kinderen. Andere tips adviezen ook welkom! mischien heeft iemand een advies voor iets anders. Alles is welkom, ik wil echt zsm. iets voor me zelf beginnen. Alvast bedankt
je mag me zien hoor ik schuil niet je kan me ook opzoeken op google mischien vind je mij wel en ik heb 3 kinderen wil je hun namen ook horen ahaha echt grappig zijn jullie joh en dat mijn man mensen wilt helpen klopt hij helpt mensen die een eigen telefoonzaak willen openen wil je dat?
Oh, doe es een foto dan? Wel van jezelf he?
Je Hyves graag dan.
sowww jullie zijn wel fanatiek hoor willen jullie mij zo graaaaaag ontmoeten?? Nou,nou ben daar niet echt blij mee gworden hoor ah ha ha en nogmaals wie mij wilt ontmoeten kan bij ons op bezoek komen wij turken heten iedereen welkom
Hey chololadereep ben wel benieuwd naar jou? Ben je soms in dienst bij ons? dan zou je mij toch wel moeten kennen?? dat je zoveel over ons bedrijf weet kan niet anders
Nou gezellig Sevgi, wanneer kunnen we komen aanschuiven dan? En waar?
Wat eten we? Boelshit?
Hussen met je neus ertussen
Kom je ook nog op andere topics meekletsen? Gezellig!
nou weetje wat?? jullie mogen verder leven zoeken hier op deze zielige site maar ik g ervandoor!! Ik heb een afspraak met een adviseur!!! en trouwens bedankt voor jullie moeite hoor! Nu zie ik dat er geen mensen zijn die normaal kunnen doen! ik wens jullie veel plezier en succes met het vinden van een juiste leven. Maar ik hou het niet langer vol, ik word hier namelijk niet goed van dat er mensen zo brutaal kunnen zijn over iemand taalgebruik? Is niet te geloven! Jullie krijgen geenr eactie meer van mij want deze site word bij mij thuis nooit meer geopend!! jullie mogen tegen erlkaar lullen maar ik trek me er niks van aan!
Hehe, jeetje dat heeft nog best even geduurd he?
Nou segggggg
quote:Sevgi schreef op 02 september 2010 @ 15:37:

nou weetje wat?? jullie mogen verder leven zoeken hier op deze zielige site maar ik g ervandoor!! Ik heb een afspraak met een adviseur!!! en trouwens bedankt voor jullie moeite hoor! Nu zie ik dat er geen mensen zijn die normaal kunnen doen! ik wens jullie veel plezier en succes met het vinden van een juiste leven. Maar ik hou het niet langer vol, ik word hier namelijk niet goed van dat er mensen zo brutaal kunnen zijn over iemand taalgebruik? Is niet te geloven! Jullie krijgen geenr eactie meer van mij want deze site word bij mij thuis nooit meer geopend!! jullie mogen tegen erlkaar lullen maar ik trek me er niks van aan!

Ik heb iets nog brutalers, komt ie he:

Star, je gaat nu écht te ver hoor! Ik zit al met mijn vinger boven de toverstaf...
nou Sevgi, kom dan nog maar 1 keer terug om te reageren hoor, dat zou ik niet laten gebeuren.
Iemand zin in koffie?
He jammer, had er net zo´n plezier aan!
Ik krijg er een punthoofd van!
Ja hè, krijg je echt zo'n vrijdaggevoel van
Hahaha ik hang ziek op de bank met mijn laptop en heb dit forum met veel plezier gelezen. Jammer dat de rust net weer wedergekeerd was toen ik klaar was met lezen..
quote:Sevgi schreef op 02 september 2010 @ 15:37:

Ik heb een afspraak met een adviseur!!! Hee wat leuk, je hebt onze tips over de KvK dus opgevolgd! Kun je de arme goede man gelijk even vragen hoe het zit met de textielindustrie in Nederland, die met name halverwege de vorige eeuw erg groot was in het oosten en zuiden des lands. Hoef je niet eens voor te googelen, kun je ook gewoon aan je schoonfamilie vragen, die hebben vaak de info uit eerste hand wel.quote:en trouwens bedankt voor jullie moeite hoor!Graag gedaan, ik hou wel van een womiboto op zijn tijd! -D
Geïnspireerd door dit topic heb ik gisteren lekker gedroogd fruit in de amaretto gezet om te weken, en vandaag een appeltaart gebakken.

Heerlijk !

Over een paar maanden: Sevgi is kinderdagverblijf 'PBFH' opgestart. Wordt gebeld door een moeder: "Ik overweeg om mijn kind voor jouw kinderopvang aan te melden." Sevgi:" Waaat, heb je kritiek op mijn gewicht? Je bent zeker zelf een vetzak. Ahhahah. Ik wil jullie kind niet eens. Het is discriminatie! Je bent zeker jaloers op mijn man. Ahhhhahaha."
Dag dames,

Ik vind het walgelijk dat jullie zulke opmerkingen over mijn moeder maken. Mijn moeder kan zo aan alle informatie komen maar omdat ze een forum heeft gezien waar ouders kdv zochten heeft ze besloten om zo'n forum te openen. Maar blijkbaar is dat niet goed gegaan en heeft ze zulke reactie's van jullie ontvangen. Ik ben hier echt niet vrokelijk van geworden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven