kinderopvang

01-09-2010 01:32 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!! Ik wil mijn eigen kinderopvang openen maar weet niet waar ik moet beginnen. financieel is geen probleem! Welke diploma's heb je nodig en waar moet je je aanvraag indienen voor vergunning etc. Ik wil echt serieus ergens mee beginnen ik zit al een jaar zonder baan en wil nu niet meer voor iemand anders werken ik wil iets voor me zelf beginnen vond kinderopvang wel leuk heb ook ervaring met planning en plaatsing van kinderen. Andere tips adviezen ook welkom! mischien heeft iemand een advies voor iets anders. Alles is welkom, ik wil echt zsm. iets voor me zelf beginnen. Alvast bedankt
quote:chocoladereep schreef op 02 september 2010 @ 14:45:

Ortel is overgenomen door kpn...dus..

En het was eerst nog iets in de textiel?Dat was haar andere man, je weet hoe die buitenlanders zijn ahahha aan je neus enzo
Ik denk dat ze Jana is.
ja en celal oruc de man van 71 miljoen is zeker jouw man?

oooo wat erg..
quote:Liv schreef op 02 september 2010 @ 14:49:

Ik denk dat ze Jana is.Ik denk eowynn
quote:fleurtje schreef op 02 september 2010 @ 14:50:

[...]

Ik denk eowynn
Ik denk dat ze gek een bijzondere vrouw is
Of deze dame
Beste Sevgi, je bent eng.

Doei
quote:fleurtje schreef op 02 september 2010 @ 14:50:

[...]

Ik denk eowynn
http://www.karinvanlier.n ... =49&cat_id=3&subcat_id=24

Uit bovenstaand artikel:

Omdat mensen vaak een negatief beeld hebben van allochtonen, dwingt het ons professioneel te werken. Wij willen daarin een voorbeeld zijn voor alle allochtonen en autochtonen in Nederland. Ik zal laten zien dat we serieus bezig zijn, maar wel op onze eigen manier.’
Ja euh, doe eens samenvatting Travis.
Ja euh jeeetjeeee ahhahaaaa
quote:Ainne schreef op 02 september 2010 @ 14:51:

Ik denk dat ze gek een bijzondere vrouw isIk denk dat ze een buitenvrouw is.
quote:Travis schreef op 02 september 2010 @ 14:54:

Ja euh jeeetjeeee ahhahaaaaSowww
Ach hou toch op sow jullie hebben echt niks te doennn gaan ze het bedrijf van me man onderzoeken. Nee ortel is niet overgeneomen door KPN ze werken nu samen. en ja we hebben ook textiel maar blijkbaar heb je niet goed gelezen dat is in Turkije niet hier aangezien je hier geen textiel heb!
Als alle Turken zo zijn dan kunnen we ze beter op de maan zetten. Hahaha, hoe kansloos ben je dan?!

Ik krijg er een punthoofd van!
Nee klopt, ik zou je ook willen verwijzen naar het 'ik heb geen leven topic'.

Geen textiel? Vroeg me al af waarom iedereen hier in z'n blote reet liep.
Aahahaha hier dit maakt het makkelijk Celal Oruc is de naam van mijn man kan je mischien google wie weet heb je zelfs een foto ahahahah echt niks te doen moet je kijken hebben ze ons bedrijf onderzocht ahahaha ik ga hier stukkk
quote:Ainne schreef op 02 september 2010 @ 14:57:

[...]

SowwwAhahhaaa hebbie niks te doen ofsooo ga je mij nu ook al dicrimentatiserem Tsssk ben je nie wijs ofsoo joh
Ik lig compleet in een scheur hier, misschien kun je me even komen helpen met een nieuw stukje textiel van je?
Ik krijg er een punthoofd van!
Smaak heb je in ieder geval niet.
Hoe laat begint je schrijfles?
ja er zijn wel kleren maar geen textiel ik heb in nederland nog nooit katoen planten gezien jullie wel? ik heb nog nooit een textiel fabriek gezien jullie wl? ben benieuwd is niet slecht bedoeld hoor
quote:Sevgi schreef op 02 september 2010 @ 15:03:

Aahahaha hier dit maakt het makkelijk Celal Oruc is de naam van mijn man kan je mischien google wie weet heb je zelfs een foto ahahahah echt niks te doen moet je kijken hebben ze ons bedrijf onderzocht ahahaha ik ga hier stukkkDie ouwe rukker?????
quote:Sevgi schreef op 02 september 2010 @ 15:05:

ja er zijn wel kleren maar geen textiel ik heb in nederland nog nooit katoen planten gezien jullie wel? ik heb nog nooit een textiel fabriek gezien jullie wl? ben benieuwd is niet slecht bedoeld hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven