kinderopvang
woensdag 1 september 2010 om 01:32
Help!! Ik wil mijn eigen kinderopvang openen maar weet niet waar ik moet beginnen. financieel is geen probleem! Welke diploma's heb je nodig en waar moet je je aanvraag indienen voor vergunning etc. Ik wil echt serieus ergens mee beginnen ik zit al een jaar zonder baan en wil nu niet meer voor iemand anders werken ik wil iets voor me zelf beginnen vond kinderopvang wel leuk heb ook ervaring met planning en plaatsing van kinderen. Andere tips adviezen ook welkom! mischien heeft iemand een advies voor iets anders. Alles is welkom, ik wil echt zsm. iets voor me zelf beginnen. Alvast bedankt
donderdag 2 september 2010 om 14:52
http://www.karinvanlier.n ... =49&cat_id=3&subcat_id=24
Uit bovenstaand artikel:
Omdat mensen vaak een negatief beeld hebben van allochtonen, dwingt het ons professioneel te werken. Wij willen daarin een voorbeeld zijn voor alle allochtonen en autochtonen in Nederland. Ik zal laten zien dat we serieus bezig zijn, maar wel op onze eigen manier.’
Uit bovenstaand artikel:
Omdat mensen vaak een negatief beeld hebben van allochtonen, dwingt het ons professioneel te werken. Wij willen daarin een voorbeeld zijn voor alle allochtonen en autochtonen in Nederland. Ik zal laten zien dat we serieus bezig zijn, maar wel op onze eigen manier.’
donderdag 2 september 2010 om 15:01
donderdag 2 september 2010 om 15:05
donderdag 2 september 2010 om 15:05