kinderopvang
woensdag 1 september 2010 om 01:32
Help!! Ik wil mijn eigen kinderopvang openen maar weet niet waar ik moet beginnen. financieel is geen probleem! Welke diploma's heb je nodig en waar moet je je aanvraag indienen voor vergunning etc. Ik wil echt serieus ergens mee beginnen ik zit al een jaar zonder baan en wil nu niet meer voor iemand anders werken ik wil iets voor me zelf beginnen vond kinderopvang wel leuk heb ook ervaring met planning en plaatsing van kinderen. Andere tips adviezen ook welkom! mischien heeft iemand een advies voor iets anders. Alles is welkom, ik wil echt zsm. iets voor me zelf beginnen. Alvast bedankt
donderdag 2 september 2010 om 15:06
quote:Sevgi schreef op 02 september 2010 @ 15:05:
ja er zijn wel kleren maar geen textiel ik heb in nederland nog nooit katoen planten gezien jullie wel? ik heb nog nooit een textiel fabriek gezien jullie wl? ben benieuwd is niet slecht bedoeld hoor
1tex·tiel bn betrekking hebbend op het weven: ~e werkvormen
2tex·tiel de, het; m en o geweven stoffen
ja er zijn wel kleren maar geen textiel ik heb in nederland nog nooit katoen planten gezien jullie wel? ik heb nog nooit een textiel fabriek gezien jullie wl? ben benieuwd is niet slecht bedoeld hoor
1tex·tiel bn betrekking hebbend op het weven: ~e werkvormen
2tex·tiel de, het; m en o geweven stoffen
ja er zijn wel kleren maar geen textiel ik heb in nederland nog nooit katoen planten gezien jullie wel? ik heb nog nooit een textiel fabriek gezien jullie wl? ben benieuwd is niet slecht bedoeld hoorHier nog nooit een textielfabriek gezien? Ken uw land.
ja er zijn wel kleren maar geen textiel ik heb in nederland nog nooit katoen planten gezien jullie wel? ik heb nog nooit een textiel fabriek gezien jullie wl? ben benieuwd is niet slecht bedoeld hoorHier nog nooit een textielfabriek gezien? Ken uw land.
Kansloos als je hier probeert te bewijzen dat je echt bent door de naam van een compleet onbekende man te noemen als zijnde jouw echtgenoot. Als ie echt zo slim is en geld waard is dan zocht ie wel een fatsoenlijke vrouw in plaats van iemand die zich gedraagt als een viswijf.
Ik krijg er een punthoofd van!
donderdag 2 september 2010 om 15:08
ja er zijn wel kleren maar geen textiel ik heb in nederland nog nooit katoen planten gezien jullie wel? ik heb nog nooit een textiel fabriek gezien jullie wl? ben benieuwd is niet slecht bedoeld hoorDoe eens even JFGI op textielfabrieken, voordat je nog meer domme dingen zegt?
ja er zijn wel kleren maar geen textiel ik heb in nederland nog nooit katoen planten gezien jullie wel? ik heb nog nooit een textiel fabriek gezien jullie wl? ben benieuwd is niet slecht bedoeld hoorDoe eens even JFGI op textielfabrieken, voordat je nog meer domme dingen zegt?
donderdag 2 september 2010 om 15:09
quote:Plokkie schreef op 02 september 2010 @ 15:06:
Kansloos als je hier probeert te bewijzen dat je echt bent door de naam van een compleet onbekende man te noemen als zijnde jouw echtgenoot. Als ie echt zo slim is en geld waard is dan zocht ie wel een fatsoenlijke vrouw in plaats van iemand die zich gedraagt als een viswijf.En dan nog, noem dan Tarkan en niet zo'n grijze wolf meneer.
Kansloos als je hier probeert te bewijzen dat je echt bent door de naam van een compleet onbekende man te noemen als zijnde jouw echtgenoot. Als ie echt zo slim is en geld waard is dan zocht ie wel een fatsoenlijke vrouw in plaats van iemand die zich gedraagt als een viswijf.En dan nog, noem dan Tarkan en niet zo'n grijze wolf meneer.
donderdag 2 september 2010 om 15:10
quote:Sevgi schreef op 02 september 2010 @ 15:08:
Die ouw rukker? hey dit gaat wel een beetje te ver!! Hoe weet jij nou hoe oud ik ben? mischien kon ik je meoder zijn als je vader niet zo lelijk was
Ik weet idd niet hoe oud jij bent, maar uitgaande van jouw reacties hier, ga ik uit van een jaar of dertien.
Anyways, kan natuurlijk, dat weet ik best.
Die ouw rukker? hey dit gaat wel een beetje te ver!! Hoe weet jij nou hoe oud ik ben? mischien kon ik je meoder zijn als je vader niet zo lelijk was
Ik weet idd niet hoe oud jij bent, maar uitgaande van jouw reacties hier, ga ik uit van een jaar of dertien.
Anyways, kan natuurlijk, dat weet ik best.
donderdag 2 september 2010 om 15:11
donderdag 2 september 2010 om 15:13
Jeetje zegggggggg ik heb zon spijt gekregen dat ik deze site heb ontmoet door die webshop en dat ik daarna een forum tegenkwam waar mensen hard opzoek naar kinderopvang was en dat ik daarna besloot om een forum te openen voor die ouders en dat het niet helemaal goed ging en daardoor niet werd begrepen en dat ik met deze mensen in discussie ben gegaan achh spijt