kinderopvang

01-09-2010 01:32 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!! Ik wil mijn eigen kinderopvang openen maar weet niet waar ik moet beginnen. financieel is geen probleem! Welke diploma's heb je nodig en waar moet je je aanvraag indienen voor vergunning etc. Ik wil echt serieus ergens mee beginnen ik zit al een jaar zonder baan en wil nu niet meer voor iemand anders werken ik wil iets voor me zelf beginnen vond kinderopvang wel leuk heb ook ervaring met planning en plaatsing van kinderen. Andere tips adviezen ook welkom! mischien heeft iemand een advies voor iets anders. Alles is welkom, ik wil echt zsm. iets voor me zelf beginnen. Alvast bedankt
Ik krijg er een punthoofd van!
Arme sevgi..ik hoef niks op te zoeken over dat bedrijf want ik weet er alles van. En daarom weet ik ook dat je poep praat.

Ik wens je heel veel sterkte met jezelf en je problemen.
Ik wil ook een man met 71 miljoen.
Nogmaals ik ben geen nederlander ik ben hier ook niet geboren ik ben getrouwd en ben hier komen wonen ik woon 21 jaar in nderland en ben trots op me zelf dat ik dit al kan? Ik vraag me af hoe jullie Nederlandse bakken in een andere land zouden doen? trouwens wij hebben hele leuke nederlandse vrienden maar die zijn leuk jaa iets wat jullie niet hebben
Meid, doe jezelf een lol en verdwijn van dit forum. Of geniet je stiekem wel een beetje van alle aandacht?
quote:chocoladereep schreef op 02 september 2010 @ 15:17:

Arme sevgi..ik hoef niks op te zoeken over dat bedrijf want ik weet er alles van. En daarom weet ik ook dat je poep praat.

Ik wens je heel veel sterkte met jezelf en je problemen.Oh?
Dat dit topic überhaupt nog niet weg is - zijn de Angels op vakantie of zo sow?
Ahahaha nou ik vind je echt zielig hoor chocoladereep! je weet niks over dat bedrijf anders had je mij gekend?? vind je niet. en dat je zo zelfverzekerd praat vind ik echt grappig ahahhaha ik moet er echt hard om lachen
Enne, als je hier al 21 jaar woont, mag je jezelf best gaan schamen.
Gelukkig heeft ze wel een hoop lol.
Nederlandse bakvis bedoel je?
Ben je soms 1 van de secretaressen of callcenter medewerkers dat je het bedrijf zo goed kent? kan best wel ja
Sevgi, als je moet lachen, doe dat dan zo: hahaha
quote:SonjaS schreef op 02 september 2010 @ 15:17:

Ik wil ook een man met 71 miljoen.ik weet dat jij een befsnor wilt.
Ze is denk ik blij dat we haar niet kunnen zien.
quote:Ainne schreef op 02 september 2010 @ 15:21:

Sevgi, als je moet lachen, doe dat dan zo: hahaha
Zullen we galgje doen?

. . . . .
Grappigwant hij staaterom bekend dat hij mensen helpt die een eigen bedrijf willen beginnen... en vertel hoeveel kinderen hebben jullie?
Dus je bent 37, woont hier sinds je 16e en bent getrouwd met een oude man. Soort van importbruid?
quote:Star schreef op 02 september 2010 @ 15:22:

Zullen we galgje doen?

. . . . .Een "L"
quote:chocoladereep schreef op 02 september 2010 @ 15:23:

Grappigwant hij staaterom bekend dat hij mensen helpt die een eigen bedrijf willen beginnen... en vertel hoeveel kinderen hebben jullie?Dat moet even opgezocht worden, momentje dus......
quote:fleurtje schreef op 02 september 2010 @ 15:21:

[...]

ik weet dat jij een befsnor wilt.
oo wacht dit kan wel een jaartje duren..je hebt nogal moeite met dingen opzoeken via google..
. . . L L
quote:juliaana schreef op 02 september 2010 @ 15:25:

[...]

Dat moet even opgezocht worden, momentje dus......Kan nog wel even duren, want google heeft ze nog steeds niet gevonden (om het maar weer even on-topic te krijgen. Soort van)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven