Kleine stinkerd alias vlekkenmonster
woensdag 4 maart 2009 om 12:04
Ik heb hier echt een vlekkenmonster in huis en wat wassen betreft wordt ik daar niet vrolijk van
Iedere dag haal ik minstens 2 shirts of bloesjes uit de was die er niet om liegen dat mijn kind een kleine stinkerd is!
Kan wel janken want zo blijf ik aan het kopen en vind het zonde van de kleding.
Het zijn echt van die vlekken die geel tonen en ik er dus echt niet meer uitkrijg.
Ik doe hem al vaak zo'n 'vreetlaken' om maar toch zit ie onder.
Vind het ook zo zielig om hem de hele dag met een poncho aan te laten lopen maar mn rekening wordt hier ook niet vrolijk van
Alles al geprobeerd vanish, shout, biotex.
Heeft er nog iemand tips om die vlekken weg te goochelen?
Iedere dag haal ik minstens 2 shirts of bloesjes uit de was die er niet om liegen dat mijn kind een kleine stinkerd is!
Kan wel janken want zo blijf ik aan het kopen en vind het zonde van de kleding.
Het zijn echt van die vlekken die geel tonen en ik er dus echt niet meer uitkrijg.
Ik doe hem al vaak zo'n 'vreetlaken' om maar toch zit ie onder.
Vind het ook zo zielig om hem de hele dag met een poncho aan te laten lopen maar mn rekening wordt hier ook niet vrolijk van
Alles al geprobeerd vanish, shout, biotex.
Heeft er nog iemand tips om die vlekken weg te goochelen?
woensdag 4 maart 2009 om 12:18
wat bij mij tot nu toe nog het beste heeft gewerkt is zo`n tube wipp express.. daar zit tegenwoordig een borstel op en als je daarmee de vlek te lijf gaat verdwijnen ze bijna altijd helemaal..
dus eerst de vlek met dat spul behandelen, daarna gewoon in de wasmachine gooien en schoon is je kunstgebit.. ehh was!
dus eerst de vlek met dat spul behandelen, daarna gewoon in de wasmachine gooien en schoon is je kunstgebit.. ehh was!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 4 maart 2009 om 12:36
Gewoon negeren, doe ik ook dochter van 3 kan er ook wat van en zoon van 9 maanden gaat nu al zelfde kant op. Maar als het gewassen is is het schoon is mijn motto, dan maar vlekken. Joh, alleen al gewoon alle was doen vind ik een berg werk, ga echt niet ook nog eens elk kledingstuk apart langs met wipp express oid.
Lekker niet druk om maken en niet al te dure kleren kopen. Het zijn tenslotte kinderen.
Lekker niet druk om maken en niet al te dure kleren kopen. Het zijn tenslotte kinderen.

woensdag 4 maart 2009 om 13:23
Ik koop voor mijn kleintje alleen kleding die op 60 graden gewassen kan worden (op 40 graden krijg je veel dingen er gewoon niet uit). En wat ook helpt is de kledingstukken vrijwel meteen uitwassen, niet eerst nog een dag of langer in de wasmand laten liggen. Shout gebruik ik ook wel, helpt hier vrij goed, wel een tijdje inlaten werken, 10 min of zo. Maar idd soms blijf je gele vlekken houden
woensdag 4 maart 2009 om 13:41
Dasty van de Wibra. Ik krijg zelfs pastasaus uit een wit jottumshirtje met dat spul.
(Geen idee waarom ik ins hemelsnaam het leuk vond om een hele stapel witte kleertjes voor dochterlief te kopen. De drie heren hebben nooit witte kleding gehad, daarbij zag ik de bui al hangen. En ik trap er iedere keer wéér in. Je zou denken dat ik het na een maatje of drie wel zou leren, maar helaas...)
(Geen idee waarom ik ins hemelsnaam het leuk vond om een hele stapel witte kleertjes voor dochterlief te kopen. De drie heren hebben nooit witte kleding gehad, daarbij zag ik de bui al hangen. En ik trap er iedere keer wéér in. Je zou denken dat ik het na een maatje of drie wel zou leren, maar helaas...)