Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goeiesmorgens. Zo zeg, net met pijn in me ei en pas opgepompte banden over de klinkertjes gefietst. Dat was geen feest. Maar nu hang ik weer lekker op m'n bureaustoel.

Citro, fijn dat de uitslag goed was! Ook wel fijn dat ze het nog even goed gaan uitzoeken maar dat het uitstrijkje goed is scheelt toch al een hoop.

Gister heb ik met de kinderen onze nieuwe patserbak opgehaald (en de ouwe ingeleverd). Ik moet er wel even aan wennen, hij is veel hoger dan onze vorige auto. Ben ook bang dat er krassen op komen enzo: hij is wel al 9 jaar oud, maar de vorige was 14 jaar oud en daar viel echt niets meer aan te verpesten, aan deze wel. O ja Nitro, het is volgens mij dus wettelijk zo dat je een kind onder 1.40 m wel voorin mag zetten, maar het wordt bij een airbag sterk afgeraden. En volgens de handleiding van de auto mag het absoluut niet, een kinderzitje voorin, ook niet voor een groter kind. Airbag kan niet uitgeschakeld. Ik denk dus toch dat we het maar niet gaan doen. Ik ben de kinderen aan het trainen dat ze onder de gordel door erin en eruit kruipen, dan hoeven we niet steeds zo te frotten met vastklikken.

Raar verhaal ook van dat blinde stel, het klinkt alsof ze iets willen bewijzen. Maar doe dat dan zelf zonder anderen met de gevolgen op te zadelen.

Goed van Pluis zeg Mif, zonder luier! Kruimel plast ook vaak op de wc, maar het is niet zo dat z'n luier droog blijft. Wat ik zo grappig vind: hij gaat na zo'n mini-plasje altijd helemaal voorover gebukt staan om z'n billen te laten afvegen, alsof hij gepoept heeft. Dat kijkt hij blijkbaar af op het kdv.

Remma en Esmee nog steeds spoorloos? Raar hoor.

Ik mis de kopjes koffie van Pammie wel trouwens. Maar ben te lui om er zelf eentje te gaan plakken.

Zo genoeg bakkies voor alle mutsen?
ach Koeky, je kunt het maar gehad hebben, die eerste kras, hopelijk maakt Koekerd die snel, dan kun jij weer rustig rijden
beetje laat, maar thanx for the coffee, Citro. ik heb Pams honneurs ook neit echt waargenomen, was met de koters eerst naar mijn vader en daarna naar het asiel.

wat goed van al; die 2,5-jarigen die al op de WC plassen! ben gewoon jaloers, maar maak me er niet druk om, hoor. Ik wil er gewoon vanaf, van dat geëmmer met luiers.

Kan me wel voorstellen dat je voorzichtig bent met een neiuwe auto. Aan de andere kant: wij rijden altijd met behoorlijk neiuwe huurauto's en tot nu toe slechts 1 kras en dat was alleen door enorme stress.

waarom had je pijn in je ei, trouwens, Koeky? en is het nu weg?

met de kinderen en mijn pa vanmorgen naar de kinderboerderij in opadorp geweest en daarna een pannenkoek gegeten in de pannenkoekenboederij ertegenover (kinderen pannenkoek, ik had een mega-clubsandwich). was erg gezellig. Mijn vader probeert ook altijd een beetje mijn kinderen op te voeden, maar het is nogal een zenuwpees, dus dat werkt niet echt. Maar ik kan het wel gewoon tegen 'm zeggen, dat scheelt dan weer.

daarna naar het asiel om naar een kat te kijken. Ze hadden er maar eentje die ook bij kleine kinderen kon (volgens de site waren het er wel meer, maar OK) het leek wel een aardig beestje. nog even over nadenken en dan ophalen. Leuk!
o, btw, Poek kwam mij vanmorgen een boterham op bed brengen, vond het zó lief!
wat lief van Poek!

onze auto heeft een behoorlijk grote kras over de halve achterbumper, mijn schuld, of eigenlijk van de andere automobilist, ik draaide achteruit uit een parkeervak, rijdt een ander zijn auto er achteruit tegenaan.. maar goed, het is maar de bumper.. dus ach... wel balen dat hij een nog grotere deuk had en er op stond het op te geven aan de verzekering.. daar ging de noclaim

Gezellig hoor, kinderboerderij en pannenkoeken
balen, Citro, van die auto! en zonde van je no-claim.
Maar als het de schuld van die ander was, dan gaat het toch niet van jouw no-claim? Of vond de verzekering dat niet, dat het die ander z'n schuld was?

Sok, ik heb altijd last van m'n ei als ie springt. Doet echt pijn.

Ik kijk naar in therapie. Met een glaasje wijn. En een stukkie kaas.

En Sok, gaat ie het worden, de asielpoes? Wel leuk, zo'n nieuwe huisgenoot.
Was dat vandaag, Citro, met die auto, of al even geleden?

Nino was een beetje bewerkelijk de afgelopen 24 uur: vannacht veel gehuild, en vandaag wilde hij alleen maar bovenop mij zijn. Vanmiddag ben ik maar met hem in bed gaan liggen. Konden we allebei nog even uitrusten.
Ik hoop voor jou (en ook voor Nino) dat het vannacht beter gaat Mif.

Ik gaat slapen. Trusten.
da's al een tijdje geleden hoor, en het was op een parkeerplaats, ook al was het niet mijn schuld, daar gelden speciale regels waardoor het alsnog 50% mijn schuld was en mijn verzekering 50% van zijn schade moest betalen (de hork)

heb je eigenlijk een draagdoek Miffy? Mandarijn wilde ook altijd alleen maar op en bij mij zijn en dan was een draagdoek toch best handig overdag. savonds liet ik hem regelmatig maar gewoon bovenop me liggen..

lekker, stukje kaas en wijntje.. goed idee..
Goedemorgen.

Er werd geklaagd, las ik? Ik was druk met verbouwing alhier. Je suis desolee.

Wacht, ik zal een kopje koffie geven

Thanx, Remma. Altijd fijn, een bakje virtueel naar een irl-kopje.

niet geklaagd hoor, gewoon bezorgd of je het nog wel deed

hoe gaat verbouwing?
Lees geklaagd met een knipoog

Verbouwing gaat goed. Is AKvoer, komt nog wel.
Helleu. Fijn dat je dr nog bent Remma:)

Wij zijn vanochtend op reis geweest: met bus naar station, daar met trein naar stationnetje bij de Universiteit. Even Koekerd opgezocht op zijn werk, die had toevallig even niets te doen dus dat was leuk. Toen weer in trein, bus en via de bakker zijn we nu in het speeltuintje beland. Maar we moeten gaan want meisje moet nodig plassen. Ik ook trouwens.
Leuk reisje Koeky.

Hier een drukke vrijdag na een superrustige week. Dus ik was even niet veel hier. Nu nog een superdom klusje waarvan de opdrachtgever "nog niet weet wat hij met de uitslag doet, maar doe toch maar even ". Grrrr. Is inhoudelijk al heel stom bedacht, en dan misschien niet eens echt input voor opdrachtgever.

De hele familie is aan de keelpijn en gedeeltelijk hoest, stom wisselvallig weer ook. Rustig weekend hopelijk.
altijd leuk, van die kleine uitjes. ik doe het ook geregeld, maar dan met de tram naar Sokmans werk. Doe ik ze ook een groot plezier mee.

Succes, Nitro, met je rotklus en jullie gezondheid. Hoop voor je dat het idd niet doorzet.

hier is het sws erg rustig op kantoor (zit in mijn eentje naar de home-top-100 te luisteren, word je wel een beetje melig van na verloop van tijd), maar daardoor kom ik wel toe aan diverse 'verdrongen' klusjes; van die klusjes die je veels te lang laat liggen, in de hoop dat het niet meer relevant is, maar die dan altijd op de één of andere manier toch weer bij je terugkomen en waar je dan echt niet meer omheen kan. maar nu heb ik er dan ook wel weer tijd voor.
Bij ons is een klein uitje naar mijn werk of naar schoonmoeder met bus of trein, maar ze vinden het altijd wel leuk.

Ik had bedacht vanmiddag te picknicken met ze, bij het speeltuintje. Maar ze waren niet in een heel makkelijke bui, voordat we zover waren dat we konden gaan boodschappen doen moest ik al diverse malen uit mijn slof schieten. Het picknicken was verder heel gezellig, alhoewel er uiteraard meer gespeeld werd dan gegeten, maar ik heb heerlijk onder een boom op een kleedje met een boekje gezeten, dus prima. Toen opeens was het afgelopen met de rust want Limoen moest onwijs nodig poepen, haalt ze het net niet, poept ze toch voor de wc op de grond zeg, gatverdegatver..

En eenmaal thuis gingen ze gewoon weer verder waar ze gebleven waren, met niet luisteren, ruziemaken etc..jammer want ik heb wel zin in gezellige dagen ipv steeds waarschuwen.

Beterschap voor de hele familie dan maar Nitro.

En Remma, ben benieuwd hoe het met jullie is, behalve aan het verbouwen..
Nino is nogal wat krampgevoeliger dan zijn grote broer. Erg zielig voor hem, en ik word er ook moe van, zo'n verdrietige baby die je zou willen helpen maar voor wie je weinig kunt doen. Draagdoek is onderweg, dan kan hij iets gemakkelijker onafgebroken dicht bij mij zijn. Ben benieuwd. Misschien toch ook maar eens een placebo in huis gaan halen.

Citro, wanneer gingen jullie ook al weer kamperen?

Verbouwen, Remma? Als in grootschalig verbouwen?
ach wat sneu Miffy, zo'n kramperig babietje.. is ook zielig..

na volgend weekend, en afhankelijk van de weervoorspellingen, Miffy.
Kramperig baby'tje is idd zielig, voor moeder, vader en uiteraard voor kind. Is er een patroon in te ontdekken, of is het willekeurig wanneer hij ze heeft? Placebo werkt altijd, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Schreef Es niet ooit dat, toen ze het eenmaal in huis had, de koters acuut stopten met krampjes?

meurning!

koffie, anyone?

beetje geslapen allemaal?

Heeft de kleine Nino zich nog een beetje gedragen?

Poek stond om kwart voor 7 naast ons bed, alwaar ze nog een hele tijd in heeft liggen draaien, tot we alleemaal weer tot 10 (!) uur hebben liggen tukken. Slof hebben we niet gehoord. Ik ben nu wel uitgerust, Sokman voelt zich een dweil

zo kat halen
Niet ongerust zijn hoor. Zijn paar dagen weg geweest, was verder erg druk op het werk. Mobiel doet het niet meer, uit nood dus iPhone besteld haha. En toen vond ik computerrust 's avonds eigenlijk wel lekker. Vandaar dus dat ik er even niet was.

Even stukken bijlezen.
gelukkig dat je 'het' nog doet, Esmee. Computerrust is af en toe best lekker.

Poes has arrived! Sokman vindt hem uiteindelijk ook wel erg leuk, tis een heel relaxed beest en hij is heel onderzoekend.

Tis wel weer heel gezelig, zo'n beest erbij.
wat een flutweer, zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven