Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Ik ga ook liever zonder kinderen, maar man wilde zijn vader perse meenemen omdat die meer verstand van klussen heeft dan hij maar het kwam mij dus helemaal niet slecht uit zo.

Het is dat die bezichtingen een beetje te veel werktijd in beslag nemen als we ze buiten de kinderen om plannen maar het liefst had ik ze er nog helemaal buiten gehouden. Nu maakt Limoen zich al druk of we de tv wel meenemen als we gaan verhuizen

Heb wat in AK gezet.

Mini heeft de smaak helemaal te pakken zeg, goed hoor van mini.
Alle reacties Link kopieren
wel spannend met die huizen, Citro, maar ook wel weer gedoe. heb even commentaar in AK gezet. was het Limoen trouwens die ging spugen?

wat raar, Koeky, dat oudergesprekjes alleen 's middags kunnen. werken andere ouders niet ofzo? zou bij ons echt onmogelijk kunnen. wij hadden vanavond oudergesprek. overigens vind ik niet dat we daar nu persé met z'n 2-en voor hoeven zijn; ik kan het prima aan Sokman overbrengen.

Poek heeft wel een tijdje moeite gehad met 1 van de juffen, die waarvan ik vind dat ze nogal onaardig reageert op de kinderen en met name dan de 2 'probleemkinderen'. Ik heb wel aangegeven dat ik vond dat Poek nog wel een tijdje moeite met de juf had (zonder dat ik zei dat dat, naar mijn idee kwam door het negatieve gedrag van de juf), maar helaas viel het kwartje niet. geloof niet dat ze zelf in de gaten heeft dat ze soms erg negatief is.

Maar verder waren ze erg enthousiast over Poek, is ook altijd leuk om te horen. gaat ze alweer naar groep 2!

fijn weer dat het vandaag wel weer goed ging met mini, Pam. Leuk om te zien, denk ik.
Hoera voor Mini, het gaat echt lekker met haar nu op school. Vertel volgende keer maar dat de mutsen ook trots op haar zijn

Zo even huis van Citro gluren, leuk!

Es, ik lig in een deuk om die little miss sunshine van jou . In de praktijk is het vast minder grappig, dat snap ik heus.

Net wezen lopen met vriendin, toen nog even gewerkt dus nu nog even sociaal doen met man voor ik vroeg ga slapen. Was vanmorgen voor zessen wakker, mijn bioritme loopt niet goed dan
Ik ben blij dat ze zelf de lol er van ziet. Vorige week snikt ze nog dat ze niets kan omdat ze niet kan rekenen en nu gaat het heel goed. Ik hoop dat het haar genoeg zelfvertrouwen geeft voor als het even wat minder gaat. Ik ga morgen weer even bijbabbelen met de juf.

Fijn dat het met Poek zo goed gaat!
ik was vanmiddag een beetje narrig. ik heb een collega die ook, vrijwel altijd aan de lijn is. ze is ooit 30 kilo afgevallen emt de Weight Watchers, hartstikke knap. Ze was naar haar idee de laatste tijd een beetje teveel aangekomen en was dus weer met de WW in de weer.

omdat ik ook aan het afvallen ben, spreekt ze me er veel op aan. Nu wil ik best daar af en toe met haar over hebben, maar niet elke lunchpauze elke hap bespreken. Vanmorgen hadden we taart (die ik heel netjes heb geweigerd) en vervolgens ging het de gehele koffiepauze weer over eten en afvallen.

Vanmiddag was er een buffet dat besteld was voor een vergadering en die vergadering was te laat geannuleerd. dus wij kregen het 'verzoek' om het buffet op te komen eten (goh, wat vervelend) ik nam braaf een hap salade, maar ook een paar garnalen, een stukje zalm en een brokje saté met saus. 'Sok, zou je dat nou wel doen? doe het niet!' en toen was ik er wel even klaar mee; ik wil best support, maar ik wil niet dat elke hap die naar binnegaat bekeken en bekritiseerd wordt. en als ik teveel eet, is het míjn keuze en míjn 'fout'

en het doet me meer dan ik wil, eigenlijk.
Heu? Dubbel.
het lijkt me voor zo'n hummel ook nog zo lastig, om in te zien dat er perioden zijn dat het wat minder gaat en dat dat niet het einde van de wereld is. dan zijn ze ineens weer zó klein, en op andere momenten weer zo groot!
Poek had zondag of maandag mot met Slof: 'ga jij maar eens even heel goed nadenken over wat je gedaan hebt!'
Van garnalen en zalm word je toch niet dik? Da's gewoon goed voor je. Maar ik snap je irritatie, heb je dat ook naar haar uitgesproken?

Frappant genoeg was Mini vanmorgen eens niet 'ziek'. Ik hoor al weken dat ze niet naar school wil omdat ze buikpijn/oorpijn/keelpijn/hoofdpijn heeft en zowaar, vanmorgen huppelde ze vrolijk de deur uit
quote:Pammie schreef op 22 juni 2010 @ 22:07:

Van garnalen en zalm word je toch niet dik? Da's gewoon goed voor je. Maar ik snap je irritatie, heb je dat ook naar haar uitgesproken?

Frappant genoeg was Mini vanmorgen eens niet 'ziek'. Ik hoor al weken dat ze niet naar school wil omdat ze buikpijn/oorpijn/keelpijn/hoofdpijn heeft en zowaar, vanmorgen huppelde ze vrolijk de deur uit

wat fijn dat ze vandaag zo blij was! bhet gaat echt de goede kant op.

frustratie non-verbaal wel laten blijken, maar niet uitgesproken. Zit een metertje dik hout voor dat hoofd. van zalm en garnalen word je ook niet dik; het ging haar vooral om dat blokje saté. Maar dat is míjn keuze; hoe zij dat doet is haar zaak.
Ik zou het uitspreken Sok en als dat niet helpt nog eens. Waar bemoeit ze zich mee, je hebt haar toch niet als persoonlijke coach gevraagd?
Dan zeg je dát toch tegen haar. En als je taart kunt weerstaan heb je wel een blokje saté verdiend

Ja fijn hé. Ben ook blij dat ze er uit zichzelf veel over praat.

Ik ging net even bij Mannie kijken, zie Hyves
achgossie! met van die rooie wangetjes die zo onder het dekbed uitpipepen.

thanx for het luisterend oor; het zat me echt een beetje dwars. ik zal binnenkort maar eens even wat laten vallen. gelukkig werken we maar één dag per week gezamenlijk
Misschien helpt het háár wel, om jou op vanalles te wijzen. Kan natuurlijk ook. Niet minder irritant trouwens
Lijkt mij ook irritant, ik zou het ook niet iedere pauze en bij iedere hap over eten en afvallen willen hebben,en al helemaal niet als ze je nog even fijn er op gaat wijzen dat je dat beter niet kunt eten.
Pffft, Sok, daar zou ik ook niet op zitten te wachten, een collega met opvoeddwang. Lijkt me niet raar als je er iets van zegt.

Nitro, ik vroeg me al af of het wel echt zo was dat die leidster bewust niet ingeent was. Sommige mensen hebben, ondanks een inenting, toch geen antistoffen. In NL is er in elk geval geen beleid om daar preventief op te testen. Eenmaal zwanger kun je inderdaad niet meer gevaccineerd worden.

Pluis was vandaag om op te vreten. Toen ik vroeg of ik een hapje van 'm mocht nemen, zei hij: "Nee, ik ben geen eten," en hij keek aandoenlijk verbaasd toen ik daar hard om moest lachen.

Vanmorgen heb ik nog een liggingsecho gehad (nieuw beleid bij mijn verloskundigenpraktijk) en zijn broertje is nog steeds een jongetje, groei is normaal (hij weegt nu ongeveer 3 kilo) en zijn hoofd ligt inderdaad omlaag. Oh, en hij is heel lenig.

Nippo, heb jij al iets gehoord over je hobbels? Man blijkt de hobbel waar hij pessimistisch over was, wel overleefd te hebben.

Lekker, Pammie, dat het met mini zo plotseling zoveel beter gaat. Hopelijk blijft dat na de vakantie zo.
Ik ga lekker slapen. En omdat ik al gezellig huishoudelijk ben geweest, ga ik morgenochtend fijn de stad in.

Byebye.
ik ga ook afnokken, trusten Pam en de rest.

en wat een snoepie is die Pluis dan ook, met z'n eten Slof heeft momenteel ook z'n 'om-op-te-vreten-fase' en ik geniet er met volle teugen van. Maandag was hij een beetje moe en hing hij veel tegen me aan; zó vervelend

en veel plezier in de stad, Pammie; goed idee!
Sok, je collega snapt blijkbaar niks van de WW. Daar mag je juist ook eens Sateblokjes nemen omdat je een extra "snaai"puntenbudget per week hebt. En verder is een beleefd vraagje om de paar weken wel gepast vind ik (hoe het gaat, of liever alleen een luisterend oor als de ander het er eens over wil hebben), maar haar gedrag zou me echt helemaal gek maken. Ik had ooit een collega die echt elke gezamelijke maaltijd zat te zeuren dat ze te zwaar was, maar er niks mee deed. Die konden we op een gegeven moment ook wel schieten.

Neemt niet weg dat ik hier heel trots in een broek zit die ik al maanden niet meer aankon
You go Nitro!

Ik ben naar de stad geweest en heb me weer verbaasd over hoeveel geld je kunt uitgeven aan sokken en ondergoed Ik heb ook Mini d'r harembroek gescoord, benieuwd wat ze er van vindt. Vanmiddag gaan we maar even rigoureus haar kast door want ze klaagt dat ze teveel kleding heeft (joh )

Nog even wat boodschapjes doen en dan het grut weer halen. Vanmorgen zei de juf trouwens zelf dat Mini het supergoed deed de laatste dagen. Ze durfde alleen nog niet te denken dat dit een definitief nieuwe werkhouding is (ze kent mijn dochter onderhand ook een beetje ).
Goed zo Nitro! Lekker gevoel moet dat zijn!

Little Miss sunshine goeie beschrijving Esmee. Gelukkig is 't alleen 's ochtends. En meestal kan ik zelf ook wel om lachen (waar Bel nog kwaaier van wordt...).

De musical gister van groep drie was echt zooooooo leuk!!!! Heerlijk die 'toneelspelende' kindjes die elkaar teksten voorzeggen, ik moest bijna huilen toen ze het danklied zongen.

Nu nog maandag as in twee klassen vertellen en dan ben ik er klaar mee. Wel leuk: ik vertel in Liz d'r klas een 'misdaadverhaal' over de klas zelf. De schoolbekers worden gestolen en de juf wordt ontvoerd door een dubbelganger van het schoolhoofd. Cool he? Ben erg benieuwd hoe de klas reageert!

Goed, nu werken want ik schiet geen fluit op.
Ik heb trouwens zoiets leuks gekocht! Bij de Dirx voor 22,95 een Hello Kitty my first digital camera! Lizzy loopt altijd met die ouwe van ons te slepen maar dat ding geeft bijna geen beeld meer en Bel vraagt steeds om fototoestelletjes, dus nu kunnen ze 'echt' en dan op de computer hun foto's kijken!

Leuk he?
Heel leuk. Mini heeft die van V-tech, doet ze ook veel mee.

Ik ben moe man. Net nog wat zooi uit de kasten gehaald en de nieuwe zooi erin. De broeken van Mannie waren er al en ze passen allemaal en ze zijn allemaal leuk dus ook hop, de kast in. Mini vindt haar harembroek geweldig maar ding is te groot, moet 'em ruilen voor een 104 - 110. Spriet.

Hier speelt nu een manneke van 3 en Mini is er vandoor naar een vriendje. Oh, ze is weer terug om haar bikini aan te doen.
quote:Pammie schreef op 23 juni 2010 @ 14:29:

Ik ben moe man. Net nog wat zooi uit de kasten gehaald en

een heleboel was uitgezocht, maar verder hetzelfde hier. Ik ben alleen vanmorgen niet de stad in geweest, maar ik heb uitgeslapen en ben bij de tandarts geweest. Tanden deden het gelukkig allemaal nog.

In Pluis' kast lagen zelfs nog kleertjes in maat 80, dus het werd wel tijd voor een opruimsessie.

Ik heb geloof ik iets meer last van nesteldrang dan bij Pluis: werd er nu echt onrustig van dat er nog helemaal geen schone kleertjes waren voor als Pluis' broertje geboren zou worden. De eerste lading kleertjes is nu schoon, en beddengoed gaat vandaag ook nog wel lukken, dus zolang hij geen bezwaar heeft tegen een wat klam bed mag 'ie komen. Vanaf morgen mag het ook echt, maar ik verwacht 'm voorlopig nog niet: hij heeft echt nog niet door de mijn buikwand niet de uitgang is.

Nitro, gefeliciteerd met je weer passende broek.

Leuk, Es, digitale camera voor je kinders. Waren ze er blij mee?
Ze habban 'm nog niet...

"hij heeft nog niet echt door dat mijn buiktwand niet de uitgang is"

LOL! Heel veel kindjes denken dat baby's uit de navel komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven