Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
echt waar? ik vind het juist wel lekker, voel me dan niet op mijn huid gezeten ofzo.

hier hoost het en we moeten zo Poek ophalen. gelukkig heeft ze vanmiddag vrij, dus we kunnen even rustig lunchen. we moeten dan alleen wel weer om 15.15 op de creche zijn, want daar wordt Slof zijn haar geknipt. en dan om 16.45 weer op school en tussendoor moet er iets eetbaars gefröbeld; gelukkig vroeg Poek zelf om de knakworstjes in croissantdeeg, dus das snel gemaakt. brouw ik ook nog voor Slofs kerstdiner morgen, zijn we daar weer vanaf
moet man van ver komen vliegen, Miffy?
Haar knippen op de crèche? Ideaal! Pluis is onlangs geknipt door Man. Iets te kort. Hij loopt nu echt voor aap. Man vindt het vooral handig, want dan hoeft het voorlopig niet nog een keer, maar het ziet er echt heel stom uit, dus niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

Vliegen is vanaf dichtbij.
Hier knipt mijn moeder altijd de kinderen. Ik heb me er zelf nog niet aan durven wagen.

Het is hier ook ineens wat warmer geworden (vanmorgen vroor het nog), dus misschien toch geen sneeuw?

Ik ga zo maar eens Ot en Maby halen. Dan snel even thuis lunchen, dan Sien ophalen en gelijk weer afzetten bij de turnclub en dan in de tussentijd met Ot en Maby een wafel eten bij het kerstfeest op de Kindergarten. En daarna uiteraard Sien weer ophalen bij de sporthal, eten, badderen en kinderen in bed knikkeren.

A-man heeft geluk, die heeft kerstbuffet van werk.
stel het eens voor op de creche, Miffy: zo is het bij ons ook begonnen.
Net kerstviering gehad op mijn werk (meebrengbuffet). Erg volgegeten.

Ik weet niet waarom ik je lichtend voorbeeld ben, Anky, want tot mijn spijt lees ik niets nederlands met mijn kinderen, ondanks mijn goede voornemens! Grappig genoeg zingen ze hier nu vaak heel schattig en best goed "Sinterklaas Kapoentje" en vroeg oudste de laatste dagen "hoe zeg je (...) in het nederlands?". Vroeger vond hij het superstom als ik nederlandse praatte. Dus misschien is nog niet alles verloren. Ik weet trouwens niet goed hoe mijn broer en ik nederlands hebben leren lezen en schrijven, we hadden eigenlijk niet veel nederlandse boeken. Ik denk toch dat het door de ondertitelingen op de nederlandse televisie kwam , dat we al heel vroeg konden ontvangen. En nu natuurlijk het forum

Regent het bij jullie, Sok? Hier is het vandaag nog niet boven min 4 graden geweest, en het is net begonnen met sneeuwen. Ik ben benieuwd, het is nog heel weinig, en ze hadden van alles voorspeld.

Oje, Pammie, dat radiotafereel. Had ik laatst ook toen op de radio kwam dat iemand zijn pleegzoontje had vermoord en in de ijskast had opgeborgen. Oudste vroeg ook om uitleg. Vreselijk.

Ik krijg maar geen draai aan die praatje-voorbereidingen, bah. Echt uitstelleritis, nog nooit zo erg gehad.

Zo, eens kijken of ik me er nog even toe kan zetten, zo kinderen ophalen, en, jawel - naar de kapper!
Ik vind jouw Nederlands supergoed Nitrogen, dus wat dat betreft ben je echt een voorbeeld voor mij.

Sterkte met praatjevoorbereidingen!

Hier zijn we weer terug. Het sneeuwt hier nog steeds, maar de sneeuw blijft gelukkig niet heel erg hoog liggen. Resultaat is nu wel dat het overal spek- en spekglad is en een enorme sneeuwblubbertroep.
Man veilig thuis Mif?

Ik ben net thuis, helemaal gaar. Wel een interessante middag gehad en de borrel was erg gezellig. Vanmorgen was het heel erg druk, heb je dat weleens, dat je geen idee hebt waar je eigenlijk mee bezig bent? Dat had ik vanmorgen. En ik moest ook nog echt iets intelligents opleveren. Wel gelukt trouwens, niet vragen hoe
Man thuis. Die mag vandaag de nachtelijke luiers doen Ik zit een beetje te twijfelen of we toch naar de huisarts moeten vanwege al die poepluiers. UItdrogen zal hij niet: mijn ex-flesweigeraar dronk vandaag op het kdv bijna 600ml.

Succes met glibberen allemaal morgen.
Is hij verder vrolijk en niet suffig of anderszins ziek?

Ik ga slapen, ik val echt om.

Trusten.
Geen koorts verder? en hoe lang heeft hij het nu al? Anders misschien morgen toch maar even bellen (altijd leuk zo vlak voor het weekend.

ken dat, Pam, dat je alleen maar aan het rennen en vliegen bent en dat er dan ook nog iets zinnigs uit moet komen. Morgen wordt zo'n dag, vrees ik.

Slof is geknipt,ziet er goed uit, Poek had leuk kerstdiner, en ik had date met vriendin die uit N-zeeland over is. ut was slechts een uurtje ergens tussendoor, maar was wel erg gezellig en leuk om haar weer eens te spreken.
ja graag pam! Net met slof sneeuwwandeling moeten maken. Leuk, maar daardoor wel minimaal een half uur later op het werk
zit nu in de taxi naar werk stroomstoring van de ns
Ik was ook laat. het sneeuwde hier ineens heel hard dus ook de kinderen nog andere schoenen aangedaan. Lekker luxe Sok :-)
Nino heeft geen koorts, drinkt meer dan ooit te voren (zeven voedingen gisteren, en ik voelde me 's avonds helemaal uitgedroogd), maar wel veel waterige luiers. Vannacht ging het een stuk beter dan de twee nachten ervoor (niet te geloven: de twee belabberdste nachten sinds Nino's geboorte waren allebei terwijl Man weg was. Alsof ze het erom doen met z'n tweeën) dus hopelijk gaat het gewoon over. Als dat tegenvalt dit weekend maar naar de hap (en toevallig krijgen we dit weekend ook nog een huisarts op visite).

Stroomstoring had ik ook last van, Sok. Heb de afspraak waar ik heen moest maar uitgesteld tot januari. Naast me op het perron stond iemand die naar een sollicitatiegesprek moest. Die was minder blij.
wel luxe ja, taxi, maar kost wel bakjes geld. maar ik had écht geen moed meer om te wachten tot er een trein bliefde te rijden.

fijn dat nino vannacht wél lekker sliep, Mif!
ligt de site er nog steeds uit?
nee dus. Ben bij collega gebleven, heb me niet meer aan de trein gewaagd.
Dat is minder Sok, dat je niet meer naar huis kon komen. Hier valt het wel mee, heeft wel heel hard gesneeuwd maar sinds vanmiddag niet meer.

Gewerkt, toen veel te laat thuis door gesprek met lg (staat in ak), heel snel soep gemaakt en omgekleed, kindertjes gehaald, oppas gehaald, alles thuis gedropt en toen meteen door naar de borrel van 't werk. Was heel erg gezellig. En ik had mazzel want Pamman had zo ontzettend lang in de file gestaan vanaf Sokstad dat hij geen zin meer had in zijn eigen uitje waardoor ik langer kon blijven. Heb erg gelachen in ieder geval, goed begin van het weekend

Morgen kijkles bij Mannie, de gordijnen van Mini zijn klaar en verder geen plannen. En, Mannie is helemaal in de gloria, want we hebben Flip de Beer te logeren.
Sok, goed plan. Man is vijf uur onderweg geweest van deze kant van Sokstad naar huis. Hij had beter kunnen gaan fietsen.

Morgenochtend zou het zo te zien alleen ook nog wel eens lastig kunnen zijn om thuis te komen.

Ondertussen ben ik er wel redelijk van overtuigd dat Nino toch wel een virusje onder de leden heeft. En dat 't besmettelijk is.
Ik ben d'r een beetje uit, man had dingen met mijn pc gedaan en met de internetverbinding, had eerst geen internetverbinding (en man was weg, dus verder dan modem resetten en illegaal draadloos netwerk in de buurt zoeken kwam ik niet) en toen deed internet het wel maar had man updates op mijn computer aangezet, waardoor ik alsmaar zat te kijken naar "configuring update 25 of 48, 26 of 48 etc.

Ook nog een avond bij Ikea en bij schoonoeder geweest, kortom. ik dacht lekker een avondje te bankhangen met toast en forum bijlezen, de toast is al op, maar bijgelezen ben in nog niet.

Sok, balen zeg. Sprak wel mijn ouders die het over 15 cm sneeuw hadden maar dacht ach die overdrijven, niet dus.

Hier niet heel veel sneeuw trouwens, wel net genoeg om vanmiddag een beetje met het tuig buiten te sleeen.

He gets Miffy, besmettelijk virusje..

Ik heb pas vandaag Limoen weer voor het eerst naar school gedaan, en twijfelde ook vandaag nog of het wel verstandig was. Maar ze wilde graag en het was maar een half dagje. Maar echt heel fit is ze nog niet. Nog steeds groenesnottebellenverkouden en ze hoest nog steeds erg en mist iedere nacht wel wat slaap (wij ook).
Heb je zelf last Mif?
We hebben vandaag trouwens een huis bekeken wat wel serieus een optie zou zijn, ware het niet dat ze het gebied er tegenover en het park waar het aan ligt gaan verbouwen, er komt oa een supergrote vijver die een groot deel van het park gaat vervangen.. daar zat ik niet op te wachten eerlijk gezegd.
Al weer thuis gearriveerd Sok?

Ik ben al naar de kapper geweest, dacht dat ik lang zou moeten wachten, maar ik was meteen aan de beurt, nog wat nieuwe kerstverlichting gekocht bij Kruidvat 1+1 gratis en koffie al op, en nu ga ik een wasje ophangen, vanmiddag vast wat inslaan voor kerstdiner, dan hoef ik volgende week vrijdag niet zo veel meer, alleen de verse dingen.

Het is vreselijk onhandig, die sneeuw, maar wel erg mooi.

Hoe is het met Nino, Miffy? en wie heeft er nog meer het virus? jij of Pluis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven