Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kon uitslapen vanmorgen ben na een fikse wandeling nu op het station van de wooden city en stap nu in.
zit in trein die vanuit utrecht over hilversum naar amsterdam gaat. Mooi man!
Geen optie vanwege het verbouwen of vanwege de vijver?

Wij zijn drukdrukdruk bezig. Vanmorgen zwem/kijkles, Mannie heeft er een bandje bij. Daarna meteen door naar de stad voor de laatste wintersportdingen en naar de Hema voor de nieuwe gordijnen van Mini. Ik heb nog nooit zó vaak moeten waarschuwen, kinderen hadden alleen maar ruzie of ze zeurden om eten of cadeaus Vroeg gelunched en toen zijn we met z'n allen het huis gaan schoonmaken. Mini hielp heel goed, Mannie was alleen maar aan het zaniken. Pamman is nu boodschappen aan het doen, de kinderen zijn naar buiten met de slee, ik hoop dat ze dan betergehumeurd terugkomen. Ik ga boven en beneden nog even stofzuigen en dan is het klaar.
zo, ben weer thuis. duurde ff en ik ben in de Wooden City nog goed onderuit gedonderd op een spekglad verraderlijk stukkie. was overigens wel gezellig bij collega met 3 kinderen. Oudste 2 zijn net zo oud als poek en Slof en jongste is 8 maanden. Collega vond het ook wel fijn dat ik mee was, anders had ze het avondritueel in d'r eentje mogen doen, want manlief deed de omgekeerde route van de mijne; die was om 10 uur wel thuis

kidnejs zijn in de keuken aan eht spelen (poek en buurkindje) en Slof ligt op de bank.
nog iets over de buren op de AK
Sok, omdat het zo dichtbij komt.

Mannie is mijn held van de dag. Hij heeft sinds een uur de kotseritus. De eerste keer spuugde hij de halve keuken onder, de tweede keer lag hij net frisgewassen in ons bed toen ik ineens weer zo'n straal eruit hoorde komen. Had hij zelf de bak gepakt en spuugde hij keurig daarin Nu slaapt hij en ik hoop dat dit het was.

Vanmiddag hebben ze twee uur in de sneeuw gespeeld en daarna kwamen de buurtjes even borrelen.
Man is met zijn moeder naar eerste hulp, was gevallen met de fiets. Ze zijn al een aardig tijdje weg.

Netjes Pammie, dat ie zelf in een bakje mikt. Beterschap voor mannie

Sok heftig.

Zowel de verbouwing (komt een zorgcentrum op een stuk dat nu braakligt) als de vijver vind ik jammer. Man gaat maandag even bellen in hoeverre de plannen voor herinrichting van het park al definitief zijn. Een beetje vijver ok, maar het wat ze nu van plan zijn, halve park vervangen door vijver is echt zonde van het park, wil liever gewoon een groot veld voor de deur waar ze kunnen rennen dan een vijver.
Oi, dat is schrikken. Hopen maar dat het meevalt.

Beetje raar, om land te vervangen door zoveel water. Mensen willen toch lekker wandelen door een park?

Ik moet nog een stukje keuken doen, ik ga mezelf maar eensch uit de stoel hijsen.
Toch weer gespuugd maar hij heeft niets meer in zijn buik. Hij sliep nog driekwart, prulleke.

Ik snap nu wel dat hij zo zeurderig was.
ach gos, arm menneke

Het valt mee gelukkig met schoonmoeder, man belde net, ze waren net pas klaar in het ziekenhuis, foto's gemaakt, niks gebroken.

Ik had geen zin meer in de keuken, maar ik denk dat ik toch nog maar ff in beweging kom..
Dat is fijn zeg. Het zal wel druk zijn in het ziekenhuis met die gladheid.

Ik ben al in beweging gekomen voor de keuken, ik ga nu in beweging komen richting bed denk ik. Geen idee wat de nacht nog brengen gaat.
beterschap voor ut menneke, Pam. Sielug, zo'n spugend mannetje.

Fijn dat het meeviel met schoonmoeder, Citro. het zal idd wel druk zijn nu, met die gladheid.

buurmeisje zou hier slapen, maar die kreeg na een kwartiertje toch heimwee kind ingepakt en thuis afgeleverd.
Hoe was de nacht Pammie?

En hoe is het met Miffy? Heb je zelf last van het Nino-virus?

En gelukkig dat het met schoonmoeder meeviel Citronella. Wel spannend van het huis. Ikzelf vind water dan wel weer leuk om over uit te kijken, maar misschien is het nog niet definitief?

Hier is het plan dat we vanmiddag nog bezoek krijgen (alvast voor de verjaardag van A-man), maar het zal wel een beetje van het weer afhangen. Weinig overlast van sneeuw tot nu toe, al zijn de wegen hier in Duitsland al dagen een ramp (aan strooien doen ze hier maar weinig) en ligt er een flink pak.
Mijn vader is vannacht overleden.

Ik weet nog niet hoezeeer ik aan forummen toe ben de komende dagen, dus meld me een beetje af tot het hier allemaal een beetje gaat liggen.
De nacht was eigenlijk heel goed, hij heeft niet meer gespuugd en al best veel gedronken. Om half 6 was hij klaarwakker maar gelukkig viel hij nog in slaap tot een uur of 9. hij is wel heel wit en er zit weinig leven in. Eens zien of we er een beschuit in kunnen krijgen. Er is vannacht een heel pak bij gevallen dus ik denk dat ik wel weet wat wij gaan doen vandaag :-)
Och Nitro, wat is dat ontzettend snel gegaan! gecondoleerd en heel veel sterkte
Gecondoleerd, Nitro. Wat triest dat het zo snel gegaan is dat hij de doop niet meer heeft kunnen doen. Sterkte.

Hier ligt heel veel sneeuw. Pluis krijgt denk ik net als vorig jaar een uitgedund feestje, want mensen die verder moeten dan loopafstand zie ik nu niet komen.

Ik had Nino's virus, maar bij mij is het al weer over.
En daar was de eerste afzegging.

Hoe is het met Mannie, Pammie? Sneeuwklaar?
nitro, gecondoleerd met het verlies van je vader. en wat sneu dat hij de doop niet meer mee heeft mogen maken. heel veel sterkte de komende dagen/weken/maanden
Pluis heeft wel pech ieder jaar.

Mini en Pamman zijn er helemaal klaar voor; allebei in skitenue. Ik zou ook wel willen maar Mannie vindt zichzelf nog best ziek hoewel hij al een boterhammetje en beschuitje op heeft. Ik denk dat hij de aandacht, het bedje op de bank en het onbeperkt tv kijken wel erg fijn vindt
Ach jeetje Nitrogen. Ik schrik er van. Wat is het ontzettend snel gegaan en wat ontzettend verdrietig dat hij de doop niet meer mee heeft kunnen maken. Heel veel sterkte voor jou en je familie en de naasten van je vader .
Vieren jullie vandaag Pluis zijn verjaardag Miffy?

Hier is ook heel veel sneeuw gevallen vannacht: het was vanmorgen echt ploegen door een dikke laag sneeuw om bij het zwembad te komen. Vanmiddag krijgen we nog bezoek, maar ik weet niet of ze het aandurven. Nou ja, maakt niet uit, we vermaken ons vandaag wel. Ik ga zo eens kijken of we een sneeuwpop kunnen maken (ik geloof niet dat het echt plaksneeuw is). Gisteren hebben we al heel veel gesleed van de heuvel, dus het is echte sneeuwpret hier.
Ik heb mijn kerstpakket besteld (had een Tinteling gekregen) en nu ga ik maar eens aankleden. Mannie is aan het DS-en en dan kan er een bom vallen, hij maalt er niet om

Hier ook al echte sneeuwpret gehad (foto's op Hyves) met de nieuwe slee. Die zou Mannie krijgen voor zijn verjaardag van opa en oma maar aangezien zij andere dingen belangrijker vinden en een slee gaan kopen eigenlijk ook maar gedoe vinden heeft Pamman dat zelf gedaan. Zij kunnen alleen nooit als je probeert een afspraak te maken en die slee lag al een tijd in de achterbak. Gister heeft oma 'em maar telefonisch gegeven op aanraden van Pamman. Ik vind het dieptriest, joch was 2 maanden geleden jarig Maar goed, ik moet dat laten gaan want veranderen zal het niet.
Hmm. Hij wil nu al niet meer DS-en. Misschien toch nog wel een beetje ziek.
Da's inderdaad raar van die slee pammie.

Hier ook weer terug van de sneeuw. Alles gebeurde even tegelijk: Sien kreeg koude voeten, Maby liep weg en Ot moest plassen en kreeg zijn skipak nét niet op tijd uit. Gevolg: nat skipak en schoenen en een hele natte WC vloer. En een huilend jongetje. En toen liepen Maby en Sien ook nog eens door de natte plas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven