Las Barettas Otoños
woensdag 26 januari 2011 om 23:30
Lieve lieve mutsjes,
t is natuurlijk niet voor niets dat ik onderduik een beetje. maar ondanks dat alles zoo goed leek te gaan, is t toch "leek". Want t komt hier thuis gewoon niet meer goed en dus hebben we eergisteren besloten toch uit elkaar te gaan. Een verdrietige beslissing, maar nu wel een goede. En voor mezelf, voor ons, kunnen we niet zeggen dat we er niet alles aan gedaan hebben.
Ik laat t ff hierbij, de afgelopen weken kostten zoveel energie, dat ik echt helemaal op ben. Op, moe, stuk, maar bovenal wel opgelucht.
Trusten meiskes
t is natuurlijk niet voor niets dat ik onderduik een beetje. maar ondanks dat alles zoo goed leek te gaan, is t toch "leek". Want t komt hier thuis gewoon niet meer goed en dus hebben we eergisteren besloten toch uit elkaar te gaan. Een verdrietige beslissing, maar nu wel een goede. En voor mezelf, voor ons, kunnen we niet zeggen dat we er niet alles aan gedaan hebben.
Ik laat t ff hierbij, de afgelopen weken kostten zoveel energie, dat ik echt helemaal op ben. Op, moe, stuk, maar bovenal wel opgelucht.
Trusten meiskes
donderdag 27 januari 2011 om 05:36
Ach jeetje Remma, ik was al een klein beetje bang toen ik je hier al zo miste, maar hoopte dat je "gewoon druk met werk" was of iets dergelijks. Maar niet dus. Wat een vervelend nieuws, wel met een hele lange aanloop natuurlijk. En jullie hebben er volgens mij heel hard aan gewerkt, het is geen beslissing van 1 nacht ijs.
Ik schrik er wel van (gewoon omdat er in mijn kennissenkring eigenlijk bijna geen mensen uit elkaar gaan, dus ik schrik altijd van dit soort berichten). Maar ik kan ook wel weer begrijpen dat het als een soort van opluchting voelt, vooral omdat dit al zo lang speelt.
Grote voor jou meisje!
Ik schrik er wel van (gewoon omdat er in mijn kennissenkring eigenlijk bijna geen mensen uit elkaar gaan, dus ik schrik altijd van dit soort berichten). Maar ik kan ook wel weer begrijpen dat het als een soort van opluchting voelt, vooral omdat dit al zo lang speelt.
Grote voor jou meisje!
donderdag 27 januari 2011 om 09:16
donderdag 27 januari 2011 om 13:36
Ik heb Remma gister al per sms geknuffeld maar hier dan ook een
Ik heb zo'n dag dat het allemaal niet gaat als ik wil. Ik zat 2 uur achter mijn bureau zonder iets heel zinnigs te hebben gedaan Ik haat dit soort dagen. En eigenlijk moest ik een half uur geleden ook al naar huis mja, gaat 'em niet worden.
Ik heb zo'n dag dat het allemaal niet gaat als ik wil. Ik zat 2 uur achter mijn bureau zonder iets heel zinnigs te hebben gedaan Ik haat dit soort dagen. En eigenlijk moest ik een half uur geleden ook al naar huis mja, gaat 'em niet worden.
donderdag 27 januari 2011 om 14:16
komt wel goed, schatje!
irritant is het wel, als er niks uit je ahnden komt en dat eigenlijk wel zou moeten.
tis wel heerlijk weer hier! die kou heb ik graag over voor wat zonnestralen! Slofje is weer goedgekeurd door het CB, deed eigenlijk zonder morren de ogentest (met Poek moest ik terug), hoewel hij er weinig zin in had.
ik meot op zoek naar een jojo
tis wel heerlijk weer hier! die kou heb ik graag over voor wat zonnestralen! Slofje is weer goedgekeurd door het CB, deed eigenlijk zonder morren de ogentest (met Poek moest ik terug), hoewel hij er weinig zin in had.
ik meot op zoek naar een jojo
donderdag 27 januari 2011 om 16:19
donderdag 27 januari 2011 om 16:25
Het is hier stervenskoud.Vanmorgen nog heel even zon: ein-de-lijk. Maar vanmiddag met Ot en Maby een uur lang buitengespeeld toen Sien aan het gymmen was en dat was kouhoud. Ik zit nu nog te bibberen (en de kinderen hadden nergens last van). Die zitten nu overigens Maja de Bij te kijken. Grappig hoor, ik vond dat als kind leuk en hier vinden ze het nog steeds leuk (net als Niels Holgerson, Barbapappa, Nathalie etcetera).
Mooi dat Slofje weer goedgekeurd is.
Ben je uiteindelijk nog een beetje op tijd naar huis gegaan Pammie?
Mooi dat Slofje weer goedgekeurd is.
Ben je uiteindelijk nog een beetje op tijd naar huis gegaan Pammie?
donderdag 27 januari 2011 om 16:58
Hoe gaat het nu Remma? Er zal nu wel veel op je af komen en geregeld moeten worden de komende tijd.
Nitrogen, hoe is het nu? Nog pijn?
Mijn moeder was vorige week geopereerd, maar het gaat nog niet zo lekker met haar. Ondanks dat het een ingreep met een miniem risico op complicaties is resultaat nog niet goed. Nu een week afwachten of er verbetering op gaat treden. Balen.
Nitrogen, hoe is het nu? Nog pijn?
Mijn moeder was vorige week geopereerd, maar het gaat nog niet zo lekker met haar. Ondanks dat het een ingreep met een miniem risico op complicaties is resultaat nog niet goed. Nu een week afwachten of er verbetering op gaat treden. Balen.
donderdag 27 januari 2011 om 21:01
Ik heb morgenochtend een leuke logistieke uitdaging. Ik wil met Limoen naar de huisarts omdat ze nog steeds onder de waterwratjes zit, en ze weer met open en ontstoken plekken rondloopt. Dan Limoen op school afleveren, door naar het ziekenhuis, bloedprikken, moet nuchter en daarna op controle bij de gyn en daar moet ik om 10 uur zijn, ik weet niet zeker of dat allemaal gaat lukken, ik hoop het wel, want ik wil niet nuchter blijven tot na de gyn, dan val ik om denk ik. Man wil op zich het huisarts met Limoen gedeelte wel op zich nemen, als ik maar mee ga dus dat helpt ook niet echt. O ja, en Mandarijn natuurlijk naar PSZ brengen. Ik moet nog even goed nadenken hoe ik dit ga doen.
Anky wat vervelend dat het nog niet goed gaat met je moeder. JE had geloof ik niet verteld wat voor operatie toch? of ben ik dat gewoon vergeten?
Ik voel me iets fitter vandaag gelukkig.
Pfffff ik word zenuwachtig van het financiele gedoe, op de een of andere manier lukt het maar niet de juiste formulieren snel en efficient daar te krijgen waar ze zijn moeten zodat we nu eindelijk die hypotheek eens rondkrijgen. Man moest steeds achter zijn werkgever aanbellen omdat de werkgeversverklaring maar neit bij ons wilde arriveren, ik bel me suf achter huisarts en verzekeringsmaatschappij aan omdat de huisarts eerst de formulieren niet van de verzekeringsmaatschappij had ontvangen en de verzekeringsmaatshcappij nu de formulieren van de huisarts weer niet retour heeft gekregen totaal frustrerend dit.
Remma, moet steeds aan je denken, weten de kinderen het al?
Anky wat vervelend dat het nog niet goed gaat met je moeder. JE had geloof ik niet verteld wat voor operatie toch? of ben ik dat gewoon vergeten?
Ik voel me iets fitter vandaag gelukkig.
Pfffff ik word zenuwachtig van het financiele gedoe, op de een of andere manier lukt het maar niet de juiste formulieren snel en efficient daar te krijgen waar ze zijn moeten zodat we nu eindelijk die hypotheek eens rondkrijgen. Man moest steeds achter zijn werkgever aanbellen omdat de werkgeversverklaring maar neit bij ons wilde arriveren, ik bel me suf achter huisarts en verzekeringsmaatschappij aan omdat de huisarts eerst de formulieren niet van de verzekeringsmaatschappij had ontvangen en de verzekeringsmaatshcappij nu de formulieren van de huisarts weer niet retour heeft gekregen totaal frustrerend dit.
Remma, moet steeds aan je denken, weten de kinderen het al?
donderdag 27 januari 2011 om 21:58
klinkt idd als een leuke logistieke uitdaging, Citro. en wat vervelend van al die formulieren! het ropet bij mij ook niet al te leuke herinneringen op aan de tijd dat wij de ark kochten, brrr. ben blij dat we dat niet hebben. Sterkte iig.
wat vervelend voor je moeder, Anky. hoop dat ze snel opknapt!
ik was ook wel benieuwd of en hoe je het de kinderen verteld had, Remma; lijkt me heftig. en hoe gaan jullie het nu verder doen; co-ouderschap? of anders? mén, wat heb je nog een gedoe voor de boeg!
wat vervelend voor je moeder, Anky. hoop dat ze snel opknapt!
ik was ook wel benieuwd of en hoe je het de kinderen verteld had, Remma; lijkt me heftig. en hoe gaan jullie het nu verder doen; co-ouderschap? of anders? mén, wat heb je nog een gedoe voor de boeg!
donderdag 27 januari 2011 om 22:24
Ik had net een heel verhaal getypt, telefoon doet raar, alles weg. citro, toen mini ontstoken waterwratjes had heb ik gebeld en fucidin gekregen. omzeil je wel een stuk logistieke uitdaging. ik heb die krengen trouwens ook, zo stom. ik ga verder slapen, was bij mini al in slaap gevallen. heel bizar gedroomd, ik hoop dat het dat was voor vannacht.