Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Wat balen Sokje. Hopelijk viel het uiteindelijk nog mee met de vertraging.
Ik lig een dagje in mijn bed. Best gek: toen Nino net uit het ziekenhuis kwam, rook hij anders dan anders, en dat luchtje ruik ik nu bij mezelf ook.

Sok, fijn inderdaad, die NS. Bij Man is het ook om de haverklap mis de laatste tijd.
Beterschap Mif!

En verder word ik gillend gek vandaag; alleen maar ad-hoc-ren-je-rot-kwesties. Gelukkig heb ik so far alles kunnen regelen, beetje jammer alleen dat ik niet aan mijn eigenlijke werk toe ben gekomen
Alle reacties Link kopieren
hier ook zo'n dag op het werk. En mijn werk is helaas niet af. Morgen nieuwe kansen
Het heerst, bij mij op het werk ook alleen ad hoc stress dingen vandaag. Hebben jullie het ook wel eens dat je denkt dat mensen ergens steken hebben laten vallen, een bepaalde afdeling bijv., dat je het aan een andere partij meldt omdat die fouten toch wel behoorlijke gevolgen hebben, en dat dan blijkt dat dat juist de partij is die de steken heeft laten vallen. Ahum, op de een of andere manier overkomt mij dat regelmatig.

Beterschap Miffy. Ik hoop echt dat Nino heel gauw ander eten erbij gaat eten, want als ik het zo hoor heb je het behoorlijk zwaar.

Ik moet dat eigenlijk niet hardop schrijven maar hier gaat het redelijk goed met de ns op het moment. Ik hoef gelukkig morgen niet te werken, anders had ik het niet durven schrijven.
Dan doe ik iets fout want ik heb de hele dag andermans werk lopen doen. Nou ja, mijn collega's zijn nu wel erg blij met mij, dat is ook wat waard

De werkster is geweest en ze heeft ook gestreken, wat een zaligheid! Heb ik de hele avond voor... werk Morgen geen werkdag en om half 5 belde leidinggevende met spoedklusje. Om 10 over 5 had ik dat zo goed als geregeld (als in: iedereen aan het werk gezet) maar ik moet zelf ook nog wat opleveren. Doen we nu maar even.

Mini had weer een lekkere vanavond, ze noemde me 'homo'. Denk niet dat ze dat ooit nog doet. In bed nog wel even een gesprekje gehad; over homo, lesbisch, zwart, geel, rood en dat er mensen zijn die dat verkeerd vinden. Kwam ze zelf met het voorbeeld aan uit 'Kikker is verliefd' dat Varkentje zegt dat Kikker niet verliefd kan zijn op Eend want die is wit en Kikker is groen. Knappe meid

Mif, voel je je wat beter?

En deze is voor Nip, omdat het niet niks is en een feestje op z'n tijd ook weleens leuk is Gefeliciteerd!
Het punt is, het liefst zou ik andersmans werk ook daadwerkelijk doen, zodat het niet meer fout gaat (maar dat klinkt dan ook weer zo arrogant, dat ik denk dat ik het zelf beter kan). Ik heb mijzelf al aangeboden als coordinator voor diverse instanties waar wij mee te maken hebben, want er zitten af en toe nogal eens wat partijen langs elkaar heen te communiceren cq helemaal niet te communiceren en de coordinator die er ooit wel was is al een jaar of 2 afwezig wegens ziekte. Maar niemand heeft nog toegehapt op mijn aanbod (gek hoor), en daarnaast zit het hoofdkantoor in Remmastad wat ik dan wel weer een hele leuke stad vindt maar niet heel handig als je daar werkt en hier woont.

Wist ze wel wat homo betekent dan? Dat Kikkerboekje ken ik ook. Heel educatief. Wij hebben ook zo'n boekje met een boodschap : anders is leuk. Over een kameleonnetje dat anders is als alle andere dieren. Leuk boekje.

Er wordt boven flink gehoest, maar voor de verandering nu door Mandarijn.
o, ik werd vandaag toegesproken door een 3-jarig ventje als 'jochie'. gleuf niet dat-ie doorhad wat dat is, maar ik moest me wel inhouden om niet heel hard te grinniken.

Kikkerboekje is leuk en überlief. en knap van mini dat ze dat zo kon aanhalen; heeft dus indruk gemaakt.
Mini weet heel goed wat homo is, we hebben er tenslotte 2 in de familie

Citro, dat is niet arrogant, dat is zelfkennis

Hoesten is hier over *klop klop* Maar Mannie is zo ontzettend moe, echt een beetje sneu.
quote:Pammie schreef op 01 februari 2011 @ 22:36:

Citro, dat is niet arrogant, dat is zelfkennis

psies
Ik ben er wel klaar mee. En dan kijk ik naar mijn lijstje en vraag ik me af hoe ik drie dagen werk in 2 halve ga stoppen. Waarschijnlijk gaat dat niet passen

Ik ga Pamman een kusje geven en dan lekker naar bed.
trusten!

ik had trouwens vandaag weer een slimme actie: ik had mijn fietssleutel in mijn slot laten zitten van mijn fiets. Gelukkig stond-iue er aan het einde van de dag nog...
Dat is wel enorme mazzel Sok!

Ik heb de afgelopen 6 weken al 4 keer mijn sleutels teruggevonden in de voordeur, aan de buitenkant Ook lekker dom.
Dan zal ik mijn blunder ook maar bekenen. Ik kwam vorige week vrijdag terug van het ziekenhuis, stond de voordeur nog open. Op een kier. Was ik vergeten dicht te doen. Gelukkig stonden tv en computer nog op hun plaats.

Nou ja, zelfkennis, iets tussen zelfkennis en zelfoverschatting in waarschijnlijk
Dat heb ik ook een keer gedaan, met Mannie in bed Mini gaan halen op school, babyfoon bij buuf, en toen ik terugkwam stond de voordeur wagenwijd open. Schrok me wild!
Goedemorgen allemaal!

Ik lag gisteren weer eens ouderwets vroeg in bed. Ben nog steeds ontzettend moe en geef er 's avonds maar gewoon aan toe. Dat met deuren afsluiten heb ik hier nog weleens met de schuurdeur, dan draai ik hem wel op slot, maar dan valt hij net naast het slot en zit dan dus niet op slot. Ook zo handig...

Pammie, misschien toch eens kritisch naar je takenpakket kijken op het werk. Voor mij als buitenstaander klinkt het toch een beetje alsof je iets te veel taken voor te weinig uren hebt.

Miffy, hoe is het nu? Heb je nog een beetje bij kunnen tanken gisteren? En drinkt Nino ondertussen goed de fles op het kdv?

Citronella, ik zou wel gewoon blijven "vissen" op het werk naar andere taken. Ik denk dat je zeker meer kan dan dat je nu doet en dat zouden ze daar toch ook eens een keer moeten zien.

Goedemorgen!

Ank, dat is nu inderdaad, maar dat komt ook door dat extra project wat we in onze mik geschoven hebben. Daar komt zoveel werk uit voor onze afdeling en dat is nu eenmaal zo, kan op korte termijn niets aan gedaan worden. Ik ben echt niet de enige die nu zoveel op het bordje heeft liggen. Het belangrijkste: ik heb er nog steeds zo ontzettend veel plezier in

Mannie was er om 6 uur weer *gaap* Maar hij bleef wel in zijn bed zonder geluid te maken tot Mini om half 7 wakker werd. Pamman zat gisteravond te vervelen; ik wilde slapen en hij ging op bed liggen Ipadten. Al met al ben ik niet erg uitgeslapen.

Ben je weer een beetje beter Mif?
Drie draken (want 1 moeilijk en 2 saaaaaaaaaaai) van klussen geklaard. Dat is dan wel weer fijn.

Ik heb mijn woensdag-uitje nu: boodschappen doen
Ankie, van harte gefeliciteerd met je zoon!

Oeps! ben ik iets vergeten?

alsnog van harte dan met Ot!
Nee man, Ot is pas over 4 dagen jarig. Hebbut net gecheckt in de ak. Vrolijk is een bietje in de bonen
pfoe! liggut nie an mai
Volgens mijn man had Mini van 4 tot 5 hockeytraining, gelukkig belde ik een collegahockeymoeder want het was uur eerder. Mini wordt gecarpooled dus ik hoef niet heen en weer. Mannie speelt buiten met een vriendinnetje.

Ik ga nu preisaus maken voor over de pasta, weer eens wat nieuws proberen.
quote:Pammie schreef op 02 februari 2011 @ 13:49:

Nee man, Ot is pas over 4 dagen jarig. Hebbut net gecheckt in de ak. Vrolijk is een bietje in de bonen

Oeps, helemaal waar

Mijn kalender gooide er een alarm uit en ik heb er niet over nagedacht! Ik was namelijk (zogenaamd) slim om 4 dagen van te voren alarm te doen zodat ik normaliter een kaart kan kopen en ook nog eens op tijd op de bus te doen. In dit geval geen snailmail dus iets te vroeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven