Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Zo na 16 1/2 uur werken, , kon ik niet meteen naar bed dus toch even gebuurt hier.

Beng heeeeeeel graag gedaan.

Alle andere meisjes tot morgen.
Goedemorgen lieverds!

Ik heb even snel een paar vraagjes aan jullie, of ja, aan de harde buik-dames: Hoe voelt een harde buik? Voel je dat alleen als je met je handen op je buik zit of ook gewoon? Hoe weet je dat het een harde buik is? Voel je het aankomen?

Ik weet namelijk wel wat een harde buik is, maar ik kan me er verder geen voorstelling van maken, hoe het voelt enzo.

Nu ga ik weer even verder Grey's Anatomy spelen op de DS. Dag lieffies, fijne dag allemaal!
Goodmorning!

Een harde buik is zoals je het zegt; je buik wordt hard. Je voelt je baarmoeder als een harde bal. In principe doen harde buiken geen pijn, maar het voelt ook niet echt lekker. Bij mij gingen ze na een heleboel wel pijn doen. Een paar harde buiken per dag zijn heel normaal en zelfs goed voor de hersenontwikkeling van het kindje. Dus als je er last van hebt; no worry!

Pas als ze pijn doen, of steeds vaker komen, of om de 5 minuten komen moet je aan de bel trekken.

Grey's anatomy op de DS? Dat moet ik ook hebben! Lijkt me leuk.... I Love Grey's!
Hihi net aan m'n ontbijtje. Maar wat is het mooi weer en wat heb ik lekker geslapen!!!!

Helemaal blauwe lucht en vrolijke mensen. Fijne dag meissies, wij gaan zo naar buiten.
Hoi dames,

Na een lange tijd wil ik toch nog even inbreken op jullie forum. Ik heb in het begin veel meegeschreven en de meesten zullen mij nog wel kennen. Ik heb het forum nog wel steeds gevolgd omdat ik uiteraard wilde weten hoe het vorderde met de zwangerschappen.

Daarom wil ik jullie ook laten weten dat ik afgelopen woensdag 25 maart ben bevallen van een kerngezonde zoon van 7 pond. Hij is wel 3 weken te vroeg maar we maken het prima en zijn na een paar dagen ziekenhuis nu lekker thuis om te genieten en bij te komen.

Liefs Erin
Gefeliciteerd Erin!
Hey Erin, wat leuk dat je je nog even komt melden hier!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Is alles goed gegaan?? En is het de allermooiste baby ever?

Geniet maar lekker van het feit dat jullie nu een gezinnetje zijn met zn drietjes, en als het straks lekker weer wordt kun je heerlijk pronken met je kleine als je gaat wandelen buiten!
Hey wat leuk Erin!!!!!

Gefeliciteerd met je vast hele mooie zoon. Een echt lente kindje!

Wat leuk!!!

Och meiden het is hier zo zonnig. Helemaal heerlijk. Net lekker stukje gewandeld met mijn lief (nadat ik de laatste dingen voor zijn verjaardagscadeautje even snel geregeld had). En ik ben helemaal blij. Straks komt mijn broertje eten met zijn vriendinnetje. Wat een fijne zondag!

Hoe is het met iedereen?
Hey Erin!

Wat leuk dat je weer even langs komt!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Drie weken te vroeg, maar evengoed 7 pond, dat klinkt in ieder geval gewoon heel gezond.

Geniet er lekker van.

Ik voelde me vandaag (na de extra controle van gister) zo goed, dat ik vond dat ik wel gewoon lekker even iets kon doen.

Dus ben ik net naar de markt geweest met mijn moeder. Ik heb stof gekocht voor de gordijntjes, 2 ledikantlakentjes, 1 lakentje voor de kinderwagen en voor 2 kruikenzakken. Alles wit en grijs met ruitjes en polkadotjes. Dus mijn mams kan aan het werk! (ik ben niet zo'n held op de naaimachine, moet nog steeds een keer op cursus bij mijn moeder)

Heerlijk he, dat zonnetje Pien? Hij verschuilt zich alleen jammer genoeg wel vaak achter een lelijke donkere wolk.

Veel plezier met je broertje en zijn vriendinnetje.
South wat fijn dat je weer wat kon doen. Hoe voel je je nu? Nog steeds goed hoop ik. En wat leuk al dat gefröbel voor het kamertje. Ik merk dat ik weer wat ongeduldiger begin te worden.

Hier is het nog steeds stralend weer. Ik zal zo wel weer even in de war zijn dat het nog steeds licht is rond 8-en ofzo. Hihihi moet ik altijd even aan wennen.
Lieve Pien, ik kan me voorstellen dat het voor jou steeds erg confronterend is om al die leuke babydingetjes te lezen. Ik hoop dat het bij jou ook weer heel snel komt en dat je dan een hele fijne zwangerschap zult hebben, zonder al te veel zorgen en angst. (al is dat de eerste weken natuurlijk niet weg te denken in jouw geval) En dat je maar lekker uit je dak kunt gaan met kopen en maken van allerlei hele leuke dingetjes.

Ik heb ook altijd zo'n moeite met dat uur. Dat verandert echt m'n hele ritme. Maar als het dan weer wintertijd wordt heb ik echt wekenlang iets aan dat extra uur. Heerlijk vind ik dat.

Ik voel me trouwens nog steeds wel goed. Heb wel last van harde buiken, maar ben er een stuk minder bang voor, want al die pijnlijke buiken van vrijdag hebben blijkbaar ook niets gedaan. Dus deze pijnloze buiken zullen wel onschuldig zijn. En dat idee doet me erg goed.
anoniem_69567 wijzigde dit bericht op 29-03-2009 17:59
Reden: spelfoutje en dat kan natuurlijk niet....
% gewijzigd
Hé Ladies! Wat een rust hier vandaag zeg. Iedereen druk geweest met vanalles? Hier een erg sloom daggie. Moest even rustig aan doen na de afgelopen dagen, dus heb de hele middag op de bank gelegen.

Allereerst: Erin, gefeliciteerd met je prachtzoon (want natuurlijk is 'ie prachtig) !! En 7 pond lijkt me een prima gewicht voor 3 weken te vroeg (sterker nog, volgens mij is dat ook voor een 40-weken kind heel gezond). Wel vervelend dat je een paar dagen in het ziekenhuis moest blijven, maar misschien heb je daardoor ook wel rustig bij kunnen komen van de bevalling. Geniet er van!

En Neem. Blijf het raar vinden om te zeggen, maar toch gefeliciteerd met je bloed!

Zo, dan nu mijn relaas van de afgelopen 3 dagen.

Donderdag door mijn leidinggevende een uur eerder naar huis gestuurd omdat ik er zo moe uitzag. Dat was wel heel fijn dat ze daar zelf mee kwam. Voelde me wel een beetje schuldig, want Sproetman en ik gingen 's avonds nog naar een concert (was dan ook blij geen collega's tegen te komen). Concert was leuk en ik heb gewoon 1 1/2 uur kunnen staan, echt een wonder. Maar niet echt gedanst, als de dood dat ik een verkeerde beweging zou maken en m'n bekken op zou spelen. Maar door al dat staan 's avonds wel lekkere dikke kuiten en striemen van m'n sokken. Dus vanaf nu doe ik vaker m'n benen omhoog en zal ik er nog beter op letten tussendoor veel te bewegen en water te drinken.

Vrijdagochtend kwamen 2 vriendinnen met wie ik een trouwjurk zou gaan uitzoeken. Was nog snel wat lekkere dingen voor de lunch gaan halen, Sproetman was thuis om de deur voor ze open te doen. En toen moest ik bij terugkomst meteen m'n jas weer aandoen en werd ik mee uit lunchen genomen bij een restaurant hier in de buurt. Hele lieve verrassing en erg lekker gegeten. Toch een soort van vrijgezellenfeestje, maar dan aangepast aan 'de zwangere vrouw'. Daarna dus op jurkjesjacht en in de tweede winkel was het helemaal raak! Moet er alleen nog schoenen bij kopen, want ik heb één paar die er heel mooi bij zouden staan, maar die hebben een erg hoge hak en zitten ook vrij strak, dus als ik een beetje dikke voeten krijg kan ik geen stap meer verzetten.

Ik heb het jurkje gisteren aangetrokken voor Sproetman en het was zó lief hoe hij reageerde! Hij keek naar me en zei "ik vind je zó mooi, ik moet er bijna van huilen" en ja hoor, de tranen stroomden al over z'n wangen. Helemaal geëmotioneerd, dus ik hield het ook niet meer droog. Stonden we daar met z'n tweetjes. Beetje alsof we voor het eerst beseften dat we écht gaan trouwen en dat het toch eigenlijk wel meer is dan alleen een papiertje ophalen. Nou ja, heel fijn in ieder geval.

Gisteren nog samen naar de H*MA geweest en lekker veel rompertjes gekocht, kreeg opeens de zenuwen dat we er maar 2 in de kleinste maat hadden. En verder nog een leuk dekentje en wat 'nuttige' dingen. Ook maar visoliecapsules gekocht. Denk namelijk niet dat ik vanaf nu iedere week vette vis ga eten (gisteren wel een makreeltje gehaald op de markt) en ik wil wel een kind met een gezond stel hersenen!

Vandaag gebroken wakker, maar was blij dat het leek of ik toch nog tot 8.30 had geslapen. Hele dag pijn aan m'n rug, nog even in het park gelopen waar een 'boerenmarkt' (lees: veel te dure kaasjes en worsten en wijnen, maar errug lekker), maar uiteindelijk dus maar op de bank gaan liggen.

Straks koken en dan vroeg naar bed. Ga morgen op mijn werk vragen of ik een parkeerkaart kan krijgen voor de laatste weken, scheelt me veel reistijd.

Ga nu even foto's op de groep zetten

Zal blij zijn als ik straks verlof heb en hier overdag weer wat meer kan zijn. Het is lastig bijhouden zo en het voelt vaak als mosterd na de maaltijd als ik na een paar dagen pas reageer. Dus type ik maar een heel verhaal over mezelf Maar weet dat ik wel meelees en meeleef met jullie!
oeps, dat was weer een recordpoging
Leuk om allemaal te lezen sproet. Geweldig stukje over het laten zien van je jurk. Emotioneel zeg....

Ik moet maar weer eens gauw op de groep kijken, want daar ben ik al eeuwen niet meer geweest. Ben benieuwd naar je foto's.
Erin van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat het super gaat met jou en je zoon...wauw...en nu lekker genieten Wat lief dat je nog even een update kwam geven, kom je ook nog een keer vertellen hoe het verder gaat?

Sproet...ik ga zo snel even je foto's bekijken!

Mijn echo-foto's heb ik van de week ook even op de groep gezet...

Sorry dat ik een beetje een kort berichtje plaats, maar ik heb zo'n rare dag achter de rug , zal even kort schrijven hoe en wat...maar niet hier...

Fijne avond meisjes! X
Sproet wat een geweldig verhaal van de verrassing van je vriendinnetjes en van je lieve man to be.

South het is nog niet eens het confronterende (nou ja nu niet in ieder geval) maar meer gewoon mijn ongeduld. Net alsof je zit te wachten tot je weer mag. Niet qua seks ofzo maar gewoon qua vruchtbare pogingen. Maar gelukkig gaat dat meestal goed hoor. Ben er (nog) niet te veel mee bezig. Beetje maar.

Broertje is weer weg. Was erg gezellig. Heb net ook onze mini vakantie in juni geregeld. Yes!

Lalie ik hoop dat je je snel weer wat rustiger voelt lieffie. Wat een rotdag voor jou!!!

wat een heerlijk romantisch verhaal over je jurkje Sproet!!! En wat leuk ook dat het een soort minivrijgezellenfeestje was het uitzoeken van de jurk.

Wij hebben samen een heerlijk weekend gehad, lekker ontspannen en veel geslapen. We zijn weer klaar voor de volgende week die voor ons ligt.
voor Lalie. Op de groep heb ik iets voor je opgeschreven, denk dat het te laat is maar misschien om voor de toekomst te onthouden. Had je graag willen helpen....
Wat een ontzettend lief verhaal van jouw trouwjurk en leuke dag met je vriendinnen sproet! En wat een lieve reactie van je (bijna!) man! Trouwen is natuurlijk al iets dat je dichter bij elkaar brengt, en dat heel bijzonder is, en het krijgen van een kind samen ook, dus de combinatie.... !! Wat fijn dat jullie het samen zo goed hebben, jullie kindje mag blij zijn met zulke leuke ouders!

Lalietje, ik heb nog niet op de groep gelezen, maar dat ga ik nu gelijk even doen
Nog heel even hoor.... nu Erin 3 weken te vroeg is bevallen, en ik Chicaatje het weekend niet hier gezien heb....ik heb dus vannacht gedroomd dat zij ook was bevallen!

Meis, kom je je please even melden hier? Bevallen of niet-bevallen, ik wil het allebei graag weten!
Gefeliciteerd Erin.

Ik mis de helft verder weer en voel me erg beroerd met zere rug dus heb niet veel zinnings te melden. High Tea was wel erg leuk.

Wordt alleen beetje gek van de pijn nu en daar niet een vrolijker persssontje bij, moe en missleijk ook slapen wil zo ook voor geen meter, dus alles is nu stom en vervelend geloof ik
meiden!

Ik ben er weer om even te zwaaien. Het is hier een gekkenhuis geweest vorige week op school en dit weekend zaterdag de hele dag op stap. GEvolg was dus zondag de hele dag in bed vanwege enorme buikpijn. Waarschijnlijk dacht die kleine dat nu mama een momentje had het even tijd was een groeispurt in te zetten. Zelfs lief voelde `s avonds dat mijn buik veel groter/dikker was dan de dag ervoor Ik voelde me dus wel erg beroerd dus niet eens puf voor laptop in bed

Sproet heb wel even heel nieuwsgierig gekeken naar je jurk... Mooi!!!!!! Zaterdag ben ik ook geslaagd toevallig! Maar geen jurk... Probeer vanmiddag even bij te lezen... en ik denk ook dat Ca heel druk is met belangrijke zaken..... Spannend!!!!
Haai, ben bijgelezen, maar geen tijd om te reageren.

Wil enkel alleen even naar jullie zwaaien om te laten weten dat het allemaal nog goed gaat hier.

Erin gefeliciteerd met je zoontje!! Wat leuk! Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn. Hoe bevalt het tot nu toe? Zwaar of valt het nog mee?

Ik ben weer weg!
Erin, gefeliciteerd!

Oeh Mard, een duidelijk signaal om te luisteren naar je lijf. Was je strafkamp London nu al vergeten?

Zou Caatje al bevallen zijn? Het is wel verdacht stil....
Wil Chicaatje wel eem sms-je sturen, maar durf niet zo goed; wil ook weer niet "storen" en ben maar een forum-vriendin natuurlijk...hopelijk weten we snel meer!

Even terugzwaaien naar Mard en Luus hoor:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven