leuke kindercamping gezocht

28-08-2019 15:16 6 berichten
Voor volgend jaar zomer zijn we alweer aan het kijken voor een leuke camping waar veel faciliteiten voor de kinderen (9 en 10 en een baby), zoals binnenbad, buitenbad, animatie enz.
We zijn op zoek naar een camping met verhuuraccommodatie liefst in noord holland, maar mag ook eventueel zuid holland, utrecht of flevoland
Alle reacties Link kopieren
Sprookjescamping (niet de verzochte omgeving, maar wel gaaf)
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
De Lievelinge in Vuren, www.lievelinge.nl
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
hamerhaai schreef:
28-08-2019 15:35
De Lievelinge in Vuren, www.lievelinge.nl
Ik ben ook verliefd op de lievelinge. Moet wel een beetje bij je passen. Geen animatie, geen zwembad (wel heerlijk zwemmeer). Beetje hippiecamoing. Heerlijke plek om er even helemaal uit te zijn en weer van de simpele dingen te genieten, love it!
Sue-Heck schreef:
28-08-2019 15:19
Sprookjescamping (niet de verzochte omgeving, maar wel gaaf)
Maar daar zijn de kinderen echt wel groot voor lijkt me. Ik zou in die omgeving eerder de beerze bulten of De zandstuve aanraden.

Ik las hier ook een keer over de Bongerd in Tutjenhorn (Nh), maar weet niet hoe geschikt dat is voor de leeftijd. In Z-H zou je naar Duinrell kunnen kijken en in Utrecht vond ik vroeger Ginkelduin leuk (maar is lang geleden, weet niet hoe t nu Is).

Nog een alternatief waar ik altijd goede verhalen over hoor: de paal (maar is in Brabant).
Kleine wolf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven