Leuke uitjes in Antwerpen
donderdag 17 oktober 2019 om 21:36
Het MAS, je kan daar gratis naar boven en dan heb je een mooi uitzicht over de stad.
Het gebouw zelf is ook de moeite. De tentoonstellingen zelf vind ik persoonlijk minder interessant.
Red star line museum (is niet zo ver van het MAS)
Bij goed weer kan je eventueel de bus pakken naar het Middelheim park, dit is een groot park met allemaal openluchtstandbeelden, er is aan de overkant van het park ook een speeltuin.
Bj heel slecht weer kan je misschien naar Comics Station. Dat is een soort binnenspeeltuin.
Zondag is er de Vogelenmarkt. Dat is eigenlijk gewone grote markt. Het kan best gezellig zijn. Als we gaan dan lunchen we daar meestal
De voetgangerstunnel van rechter naar linkeroever kan je ook doen. Op linkeroever is op zich niet veel te doen. Maar de tunnel zelf is best knap. Neem zeker ook eens de roltrap (=antiek)
Het gebouw zelf is ook de moeite. De tentoonstellingen zelf vind ik persoonlijk minder interessant.
Red star line museum (is niet zo ver van het MAS)
Bij goed weer kan je eventueel de bus pakken naar het Middelheim park, dit is een groot park met allemaal openluchtstandbeelden, er is aan de overkant van het park ook een speeltuin.
Bj heel slecht weer kan je misschien naar Comics Station. Dat is een soort binnenspeeltuin.
Zondag is er de Vogelenmarkt. Dat is eigenlijk gewone grote markt. Het kan best gezellig zijn. Als we gaan dan lunchen we daar meestal
De voetgangerstunnel van rechter naar linkeroever kan je ook doen. Op linkeroever is op zich niet veel te doen. Maar de tunnel zelf is best knap. Neem zeker ook eens de roltrap (=antiek)
vrijdag 18 oktober 2019 om 00:00
zondag 20 oktober 2019 om 23:24
Chocolate nation, duur maar wel leuk en lekker
Red star line museum, leuke soort speurtocht met koffers
Mas, ik heb zoon laten kiezen welke etage’s hij wilde zien. Eten en muziek zijn het geworden
Boottochtje
Verder zijn we het rubenshuis in geweest en de kathedraal
Vogeltjesmarkt gedaan en verder gewoon de sfeer.
Bus, metro en tram.
Wij hebben 3 leuke dagen gehad
Red star line museum, leuke soort speurtocht met koffers
Mas, ik heb zoon laten kiezen welke etage’s hij wilde zien. Eten en muziek zijn het geworden
Boottochtje
Verder zijn we het rubenshuis in geweest en de kathedraal
Vogeltjesmarkt gedaan en verder gewoon de sfeer.
Bus, metro en tram.
Wij hebben 3 leuke dagen gehad