LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
dinsdag 8 december 2009 om 22:16
Goedenavond.
Duft wat vreselijk verdrietig voor jou en je broers. Ik wil me helemaal bij Elev aansluiten en hoop dat je weet dat je niet de hele tijd sterk en groot hoeft te zijn. Heel veel succes met het regelen en de komende tijd.
Laal, ja helemaal goed gekomen met dat persoontje. Och wat is het een schatje. Vele harten smolten vandaag.
Elev hoera voor de fijne nieuwe vk.
Luus is het al opgelost voor vrijdag?
Verder weet ik het even niet meer. Ben gaar. En mijn kleine teentje ook bijna.
Duft wat vreselijk verdrietig voor jou en je broers. Ik wil me helemaal bij Elev aansluiten en hoop dat je weet dat je niet de hele tijd sterk en groot hoeft te zijn. Heel veel succes met het regelen en de komende tijd.
Laal, ja helemaal goed gekomen met dat persoontje. Och wat is het een schatje. Vele harten smolten vandaag.
Elev hoera voor de fijne nieuwe vk.
Luus is het al opgelost voor vrijdag?
Verder weet ik het even niet meer. Ben gaar. En mijn kleine teentje ook bijna.
dinsdag 8 december 2009 om 22:22
[quote]Peanutje schreef op 08 december 2009 @ 22:16: Laal, ja helemaal goed gekomen met dat persoontje. Och wat is het een schatje. Vele harten smolten vandaag. [quote]
Gelukkig, ik moet er nog steeds om lachen hoe je dat vertelde... Mijn stem heeft hij! Kus voor jou en je gare teentje...wanneer weer echo-time? Kun je hopelijk kijken hoe mini ligt!
Trusten meisjes!
Gelukkig, ik moet er nog steeds om lachen hoe je dat vertelde... Mijn stem heeft hij! Kus voor jou en je gare teentje...wanneer weer echo-time? Kun je hopelijk kijken hoe mini ligt!
Trusten meisjes!
woensdag 9 december 2009 om 09:03
woensdag 9 december 2009 om 09:06
Pien, hoe lullig ook...maar je kunt helaas niet anders dan je er bij neerleggen. Ik zit nu toevallig bevallingsverhalen te kijken (wat kunnen sommige vrouwen herrie maken dat heb ik echt niet gedaan) en daar was ook een vrouw met een kindje in een stuitligging...Die gaf heel zweverig aan "Als de baby wil draaien, dan draait hij wel..." Nou sorry hoor...maar kan toch heel goed voorstellen dat jij wel heel graag wil dat Pienmini draait. Dus rook die kleine teen nog maar eens goed uit Wie weet!
woensdag 9 december 2009 om 10:27
Hey Laal, waar kijk jij bevallingsverhalen? Nu ik zelf bevallen ben kijk ik daar heel anders naar... op zondag komt ook een progamma "de verloskundigenpraktijk" (of zoiets), dat vind ik ook opeens boeiend
En JeeeeeeeJ!! Nog maar 8 dagen, dat schiet op!
Morgen de laatste donderdag alleen, vrijdag de laatste vrijdag etc. Wat een heerlijk vooruitzicht!
Ik ben trouwens aan het ontbijten met een roze koek, ook al zo gezond Heb mijn normale lichaam allang wee terug, maar zag vanmorgen na het douchen opeens iets walgelijks... ik heb nu echt zo'n mama-buikje Vraag me af of ik dat ooit nog wegkrijg.... in combinatie met de nog steeds aanwezige rode striemen is het verre van sexy zeg maar
Luus die little swimmes hebben ze bij elke drogist volgens mij.
Pien, het schiet al op, wat lekker! Echtechtecht bijna verlof! En na verlof komt..... baby!
Verder zit ik een beetje boel met een dilemma, zal het binnenkort even op de groep zetten...
En JeeeeeeeJ!! Nog maar 8 dagen, dat schiet op!
Morgen de laatste donderdag alleen, vrijdag de laatste vrijdag etc. Wat een heerlijk vooruitzicht!
Ik ben trouwens aan het ontbijten met een roze koek, ook al zo gezond Heb mijn normale lichaam allang wee terug, maar zag vanmorgen na het douchen opeens iets walgelijks... ik heb nu echt zo'n mama-buikje Vraag me af of ik dat ooit nog wegkrijg.... in combinatie met de nog steeds aanwezige rode striemen is het verre van sexy zeg maar
Luus die little swimmes hebben ze bij elke drogist volgens mij.
Pien, het schiet al op, wat lekker! Echtechtecht bijna verlof! En na verlof komt..... baby!
Verder zit ik een beetje boel met een dilemma, zal het binnenkort even op de groep zetten...
woensdag 9 december 2009 om 10:29
Goedemorgen.
Zo, eerst maar eens een beetje uitgeslapen. Helaas weer zo'n stomme droom gehad dus ik moet nog een beetje ontsuffen en ontsippen. Irritant is dat! Maar goed ik ga rustig aan doen. Dus komt goed.
Tja Laal ik hoor nu op de pufclub ook geklaag en gezucht dat ik denk zeur niet zo. Bijvoorbeeld over drukke baby's in buiken. Ik denk dan dat is toch juist gezellig. Ik word er heel vrolijk van. Ja ook midden in de nacht. Maar goed iedereen is anders dus misschien moet ik ook niet zo snel oordelen.
Ik vind het hier erg rustig trouwens. Gaat het wel goed met iedereen? Chiek je zei laatst dat je het zo druk had, ik hoop met leuke dingen. Enne jij zou het nu toch juist rustiger moeten hebben met de visite de deur uit?
Luus wat leuk dat je gaat babyzwemmen donderdag. Ben heel benieuwd hoe dat is. Hier valt het op de vrije dag van Pienman dus aan hem straks de eer. Het lijkt me zo leuk!!!
Zo, eerst maar eens een beetje uitgeslapen. Helaas weer zo'n stomme droom gehad dus ik moet nog een beetje ontsuffen en ontsippen. Irritant is dat! Maar goed ik ga rustig aan doen. Dus komt goed.
Tja Laal ik hoor nu op de pufclub ook geklaag en gezucht dat ik denk zeur niet zo. Bijvoorbeeld over drukke baby's in buiken. Ik denk dan dat is toch juist gezellig. Ik word er heel vrolijk van. Ja ook midden in de nacht. Maar goed iedereen is anders dus misschien moet ik ook niet zo snel oordelen.
Ik vind het hier erg rustig trouwens. Gaat het wel goed met iedereen? Chiek je zei laatst dat je het zo druk had, ik hoop met leuke dingen. Enne jij zou het nu toch juist rustiger moeten hebben met de visite de deur uit?
Luus wat leuk dat je gaat babyzwemmen donderdag. Ben heel benieuwd hoe dat is. Hier valt het op de vrije dag van Pienman dus aan hem straks de eer. Het lijkt me zo leuk!!!
woensdag 9 december 2009 om 10:33
Ik kijk ook de verloskundigenpraktijk hoor Chiek Ik kijk bevallingsverhalen op Zone Reality, is via digitale tv. Ik keek altijd al graag naar dit soort programma's, maar nu helemaal!
Ja echt aftellen nu, ben zo blij, ben zo blij! *juicht!*
Toch geen troubles? Kom maar op met je dillema, misschien kunnen wij meedenken.
Ja echt aftellen nu, ben zo blij, ben zo blij! *juicht!*
Toch geen troubles? Kom maar op met je dillema, misschien kunnen wij meedenken.
woensdag 9 december 2009 om 10:34
Oh en om dan even in het rijtje aan te sluiten. Ik zit te ontbijten met heeeeeeeele lekkere muesli. Maar ik ben dan ook nog lang niet op mijn pre zwangerschapsgewicht of postuur.
En ik heb me gister behoorlijk te buiten gedaan aan lekkere dingen dus vandaag maar even niet (zit ondertussen op 17 kilo erbij).
Chiek ben nu toch wel erg nieuwsgierig naar je dilemma. Heeft 't met een sollicitatie te maken? Heb je daar nu al van gehoord? Vind 't wel heel lang duren eigenlijk. Of lijkt dat maar zo en was het gewoon vorige week nog?
En ik heb me gister behoorlijk te buiten gedaan aan lekkere dingen dus vandaag maar even niet (zit ondertussen op 17 kilo erbij).
Chiek ben nu toch wel erg nieuwsgierig naar je dilemma. Heeft 't met een sollicitatie te maken? Heb je daar nu al van gehoord? Vind 't wel heel lang duren eigenlijk. Of lijkt dat maar zo en was het gewoon vorige week nog?
woensdag 9 december 2009 om 10:36
quote:Peanutje schreef op 09 december 2009 @ 10:29:
Tja Laal ik hoor nu op de pufclub ook geklaag en gezucht dat ik denk zeur niet zo. Bijvoorbeeld over drukke baby's in buiken. Ik denk dan dat is toch juist gezellig. Ik word er heel vrolijk van. Ja ook midden in de nacht. Maar goed iedereen is anders dus misschien moet ik ook niet zo snel oordelen. Nou ik had exact hetzelfde...soms lag ik wakker 's nachts en dan vond ik het juist bijzonder dat Jeetje ook wakker was. Ik had natuurlijk een goede zwangerschap, dus ook ik kan en mag eigenlijk niet oordelen natuurlijk
Tja Laal ik hoor nu op de pufclub ook geklaag en gezucht dat ik denk zeur niet zo. Bijvoorbeeld over drukke baby's in buiken. Ik denk dan dat is toch juist gezellig. Ik word er heel vrolijk van. Ja ook midden in de nacht. Maar goed iedereen is anders dus misschien moet ik ook niet zo snel oordelen. Nou ik had exact hetzelfde...soms lag ik wakker 's nachts en dan vond ik het juist bijzonder dat Jeetje ook wakker was. Ik had natuurlijk een goede zwangerschap, dus ook ik kan en mag eigenlijk niet oordelen natuurlijk
woensdag 9 december 2009 om 10:38
Oh Chiek, ik heb ook een beetje een mama-buikje...vraag maar aan Pien. Zij kan oordelen Dat is volgens mij echt een beetje vel wat over is Vraag me ook af of dat ooit weer goed komt.
Kortom ik durf allang weer in een bikini, maar dan wel liggend of gewoon staan, want als ik zit, dan heb ik ineens toch wat over m'n broekrandje hangen... En toch heb ik al wel weer het idee dat het weer wat minder is dan twee/drie weken geleden.
Kortom ik durf allang weer in een bikini, maar dan wel liggend of gewoon staan, want als ik zit, dan heb ik ineens toch wat over m'n broekrandje hangen... En toch heb ik al wel weer het idee dat het weer wat minder is dan twee/drie weken geleden.
woensdag 9 december 2009 om 10:58
*En Pien vindt eigenlijk dat Laal er geweldig uit ziet en hoopt heel hard dat dat bij zichzelf straks ook zo snel zal gaan. *
Maar snap wel wat jij in jouw geval bedoelt hoor Laal.
Ik ben trouwens erg geïntrigeerd door die reclame hiernaast over warme voeten creme. Hoezo zulke creme?! Dat kan toch niet lekker zijn?
Maar snap wel wat jij in jouw geval bedoelt hoor Laal.
Ik ben trouwens erg geïntrigeerd door die reclame hiernaast over warme voeten creme. Hoezo zulke creme?! Dat kan toch niet lekker zijn?
woensdag 9 december 2009 om 12:32
quote:Peanutje schreef op 09 december 2009 @ 10:58:
*En Pien vindt eigenlijk dat Laal er geweldig uit ziet en hoopt heel hard dat dat bij zichzelf straks ook zo snel zal gaan. *
En dat zeg je nu...toen zei je dat het er wel een beetje fluffy uitzag...nachtenlang heb ik er van wakker gelegen
Geintje natuurlijk...
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel blij ben met mijn figuur nu hoor! Ik ben iets voller overgebleven en dat vind ik niet erg en zelfs dat kleine mama-buikje neem ik helemaal voor lief Ik kan me ook urenlang in het zweet werken in de sportschool, maar daar heb ik dan ook weer geen zin in...
En dat zeg je nu...toen zei je dat het er wel een beetje fluffy uitzag...nachtenlang heb ik er van wakker gelegen
Geintje natuurlijk...
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel blij ben met mijn figuur nu hoor! Ik ben iets voller overgebleven en dat vind ik niet erg en zelfs dat kleine mama-buikje neem ik helemaal voor lief Ik kan me ook urenlang in het zweet werken in de sportschool, maar daar heb ik dan ook weer geen zin in...
woensdag 9 december 2009 om 12:38
Ik ben ook dol op bedsokken, heeeeeeel sexy (ook in combinatie met zwanger plofbuikje).
Ga nu even lekker dutten, ben moe na een drukke ochtend op kantoor. Werk weer meer momenteel en dat gaat dus toch niet zo lekker. Ik voel me stukken beter maar ik moet het niet overdrijven blijkt wel.
Ik vind Bengel ook gezellig, kan er zelfs 's nachts niet van balen. Vanmorgen vroeg had ze de hik. Ik leg altijd lekker mijn handen op mijn buik en dan voel ik haar rondschuiven en scharrelen door mijn buik, retegezellig hoor. Als je wakker ligt kun je dat beter samen doen toch? Ondanks de kleine kwaaltjes die er nu gestaag bijkomen vind ik zwanger zijn nu - itt de eerste 5-6 maanden - stukken leuker. Denk dat ik de gezelligheid in mijn buik best ga missen zelfs.
Ga nu even lekker dutten, ben moe na een drukke ochtend op kantoor. Werk weer meer momenteel en dat gaat dus toch niet zo lekker. Ik voel me stukken beter maar ik moet het niet overdrijven blijkt wel.
Ik vind Bengel ook gezellig, kan er zelfs 's nachts niet van balen. Vanmorgen vroeg had ze de hik. Ik leg altijd lekker mijn handen op mijn buik en dan voel ik haar rondschuiven en scharrelen door mijn buik, retegezellig hoor. Als je wakker ligt kun je dat beter samen doen toch? Ondanks de kleine kwaaltjes die er nu gestaag bijkomen vind ik zwanger zijn nu - itt de eerste 5-6 maanden - stukken leuker. Denk dat ik de gezelligheid in mijn buik best ga missen zelfs.