LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Goedemorgen/middag!

Die Beng toch! Vind het zo leuk om te lezen dat je nu geniet en dat je het misschien zelfs wel gaat missen straks, wie had dat gedacht?! Niet te veel hooi op je vork nemen hè? Het gaat nu juist zo lekker, dus niet overmoedig worden hoor.

Ik voelde trouwens ook 's nachts wel getrappel en dacht dan ook vaak "gezellig, ben ik in elk geval niet in m'n eentje wakker". Als ik me ogen sluit kan ik me dat geplof zo weer voor de geest halen Maar ik moet zeggen dat ik dat gedraai in m'n buik op het laatst ook wel een beetje vermoeiend vond worden, het voelde echt niet altijd lekker. Dan wilde ik uitrusten, maar dan bleef m'n buik (Sproetekind dus, vind dat nog steeds een raar idee) maar op en neer gaan.

Pien, nog maar 2 1/2 dag! Man, wat vind ik het knap hoe veel jij nog hebt gewerkt de afgelopen weken. En je blijft er zo vrolijk onder (behalve dan dat je je nu een beetje zit te vervelen). Heel leuk om te lezen!

Laaltje, wat fijn dat je echt kunt aftellen! Maar kan Laalman niet gewoon eerder naar huis, of heeft het zelfs zin als hij nog maar één dag zou kunnen werken?

Het sneeuwt hier weer . Ik moet even hele goede schoenen gaan kopen, want gympies en hakjes zijn niet zo geschikt voor deze weersomstandigheden, want als het dooit en daarna weer vriest, wordt het ook gelijk spekglad. En aan zout strooien doen ze geloof ik niet (wat trouwens ook de pest voor je schoenen is). En dan wil natuurlijk het liefst wel schoenen die ik ook nog onder een rokje aan kan (want ik ga dus écht niet een hele winter in broeken lopen). Moet ik dan ook maar aan de U*ggs? (sorry liefhebsters onder ons, ik vind ze dus echt niet mooi, maar kan me voorstellen dat ze lopen als pantoffeltjes en lekker warm zijn)
quote:[message=4607100,noline]sproet1978 schreef op 09 Pien, nog maar 2 1/2 dag! Man, wat vind ik het knap hoe veel jij nog hebt gewerkt de afgelopen weken. En je blijft er zo vrolijk onder (behalve dan dat je je nu een beetje zit te vervelen). Heel leuk om te lezen!

Ja maar de meesten van ons hebben toch gewoon full time gewerkt tot het einde? Toch?!

Oh enne bureau verlof proof maken. Zo werkt dat niet echt hier Laal. En wat moet ik dan morgen en overmorgen doen als ik nu al troep op ga ruimen.

Oh mijn collega smst net. Dat betekent dat ik binnen nu en een half uur naar huis kan. Jippie!!!!
Oh en wat supergaaf dat het daar sneeuwt Sproet. Ik vind sneeuw zo leuk. (Ben wel een van de weinige geloof ik).

En dan over een jaar kun je met Sproetekind in de sneeuw spelen. Of misschien zelfs wel eerder!!
Ja, leuk hè? Tenminste ik vind sneeuw altijd zo mooi en alle geluiden worden er zo mooi door gedempt. Ik slaap vaak ook heel goed als er sneeuw ligt buiten. Maar het is nu een beetje over gegaan in natte sneeuw. Het blijft dus wel op de daken liggen, niet op straat.

En volgens mij ben jij echt de enige die 40 uur is blijven werken hoor tot haar verlof.
Nee Sproet, zo werkt het helaas niet. De klant beslist en betaalt...en werk wat stil ligt, kan zomaar honderdduizenden euro's per dag kosten. Dus ze houden die mannen aan boord zolang er kan is dat ze aan het werk moeten. Logisch ook wel eigenlijk. Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik me een stuk beter voel nu ik echt kan aftellen. Er zit nu al zo'n lange periode op dat ik deze laatste week ook wel overleef

Sneeuw! Het gaat hier volgende week ook sneeuwen voorspellen ze...ben benieuwd. Ik vind sneeuw wel mooi om te zien, maar zodra dan al die kutjong weer op straat komen en sneeuwballen tegen het raam knallen, ben ik er al weer he-le-maal klaar mee. Van mij mag het lente worden!
Ik heb ook tot aan het begin van mijn verlof gewerkt...maar ik werkte "maar" 32 uur. Dus ik vind het ook knap van je hoor Pienie!
Minie sorry dat ik je liet schrikken. Ik dacht dat ze Jade heette. Had ik ergens in een "spijt van naam" topic gelezen ofzo.
Het lijkt er wel op Aruba...Ga je nu trouwens toch nog proberen om borstvoeding te geven? Ik ben nu gestopt sinds 2 dagen en ik voel me er toch wel goed bij...ik heb echt tijd over
Nee Aruba, dat raadde iemand daar (of Jada, weet niet meer) maar Miniemeis heet Jane.
Nou ik zit weer lekker thuis hoor meiden. Even wat in ontvangst genomen van de collega's en daar ga ik morgen wel weer mee aan de slag. Nu lekker met de kachel aan en strakkies ATWT kijken terwijl ik de boontjes dop.

Laal ik ga jouw variant van dat ene recept maken. Jummie!!!

Oh en nog even een heel triest berichtje voor de fans onder ons maar ATWT gaat er gewoon mee stoppen. Hoe kan dat nou??!! Schande!!!
Laal, fijn om te horen dat je je goed voelt bij je beslissing. En inderdaad, dat kolven scheelt je enorm veel tijd!
Echt waar?! Meen je dat Pien? Nu moet ik zeggen dat ik een iets minder trouwe kijker ben geweest het afgelopen half jaar. En dat ik als ik het hier zou kijken alweer 1 1/2 seizoen verder zit en er niets van snap (nou ja, het gaat zo traag, dus misschien valt het ook wel mee). Maar toch een groot gemis (hopelijk komen Jack en Carly dan nog wel weer even bij elkaar)
Lekker Pien, ik ga het ook nog een keer maken als lief weer thuis is, ik weet nu tenslotte hoe het moet

En ATWT stoppen! *stort huilend ter aarde* waar heb je dat gehoord! En wanneer...oh nee!!! Ik zit nu ook lekker te kijken! Ik vind Carly er trouwens anders uit zien, of ligt dan aan mij?

Hmm ja Jack...dat vind ik nou eens een lekkere vent
Ja Carly ziet er inderdaad anders uit. Maar kan het ook niet plaatsen. Enne Jack lekker?! Volgens mij loenst die vent onwijs.

Maar goed hierbij het slechte nieuws bevestigd:

Snik snik!!
quote:Peanutje schreef op 09 december 2009 @ 17:22:

Enne Jack lekker?! Volgens mij loenst die vent onwijs.

Dan doe ik mijn ogen wel dicht

Maar tjeeee wat erg! Oh wat zal ik het verschrikkelijk missen zeg!
Ja op het werk hebben we ook een dag van rouw ingelast.
Ik voel me niet zo lekker
Mijn man kan ik nog wel missen voor een paar weken, maar noooooit meer ATWT!

Wie ik trouwens nog veul lekkerder vind is Chris Hughes *mjammie*
Ik hoorde het dramatische nieuws gisteren al, sniksnifferdesnif. Ik probeerde nog de ontkenningsfase vast te houden maar nu Pien het hier zo keihard heeft neergeplempt ben ik echt helemaal overstuur

Kan ik lekker hormonaal gaan zitten janken tijdens de BV-voorlichting.
Nou laten we er nog maar even extra van genieten dan.

Enne andere mede verdrietigen, sterkte!!
...
anoniem_72687 wijzigde dit bericht op 09-12-2009 18:33
Reden: dubbel
% gewijzigd
Hebben jullie dit al gezien?

http://www.viva.nl/2009/11/09/gratis-juridisch-advies/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven