LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Nu kun je ook nog het schema aanpassen!!!
En lees de allereerste posting van dit topic nog eens door...
hihi zo leuk dit :-) ik ga even eten en dan kom ik vertellen
Ik blijf ondertussen wel op f-5 drukken
Joehoe!!!!! Ik hoopte het zo Neem! Kreeg een sms van Laal (thanx lieverd) en ging meteen kijken en de verbinding knalt er natuurlijk uit!!!!

Heel erg gefeliciteerd lieve schat!!!!!!!

Goed, hier mijn verhaal dan...

Gisterenochtend dacht ik: laat ik eens testen (die van Chiek ), geen idee waarom precies. Ik denk omdat ik liever vroeg test dan de hele tijd zit te hopen en een menstruatie daarmee uit zit te stellen. Dus hop, test gedaan. Eerst zag ik niets maar na een paar minuten begon er een heul licht streepje te komen. Ik weet inmiddels ook: een licht streepje is óók een streepje. Maar echt durven hopen...nee nog niet. Lief ook niet, heel gek gevoel gehad de hele dag en we wilden er allebei wel steeds over beginnen maar durfden het nog niet uit te spreken.

Vanmorgen nog een test gedaan (die van Luus) en die leek geen streepje te geven dus toch eigenlijk wel stress. Maar op den duur toch een über-licht streepje... dus nog een test van Chiek gedaan en die gaf na een paar minuten weer een duidelijk streepje. Nog steeds wel licht maar hij is er absoluut. Op dat moment durfde ik het uit te spreken: Ik BEN ZWANGER!!!

De hele ochtend stuiteren we al, en zitten we elkaar grijnzend aan te kijken hihi
OOooooooohhhhhh WAUW!!!!!!!

He-le-maal geweldig!!! Sprakeloos ben ik ervan.

Mag ook nog een licht streepje zijn natuurlijk...als je voor je piesdatum test...dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Ik zou gewoon alle testen er doorheen jassen de komende dagen en dan zie je dat streepje vanzelf donkerder worden!!!

Wat bijzonder zeg! En zo lief dat jullie er allebei niet over durfden te beginnen...ik zie het al helemaal voor me!
quote:Bengal schreef op 13 december 2009 @ 11:17:

EDIT:

Voor NEMO!!!!! Gefeliciteerd meis!!

En dus toch superzaad
Neeem......!!!!!

AAAAAAHHHHHH!!!

Lieffie, wat een onwijs superduper nieuws!!

Ik zit hier letterlijk met een brok in mijn keel en helemaal hyper te typen, ben zó onwíjs blij voor jullie!!

En dan nét op de valreep voor die afspraak van morgen... dat wordt een leuk telefoontje om af te bellen: "ja eh, ik hoef niet meer, want eh... ik ben eh... ZWANGER!!
Superzaad it is. !
quote:chica1978 schreef op 13 december 2009 @ 11:54:

En dan nét op de valreep voor die afspraak van morgen... dat wordt een leuk telefoontje om af te bellen: "ja eh, ik hoef niet meer, want eh... ik ben eh... ZWANGER!! Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat dat heel leuk is. Ik heb 2 donorbanken afgezegd en de ICSI-afspraak. Geniet ervan meis!
Ik zei het toch? Alle juffen hier krijgen zomerbaby's, en JIJ DUS OOK!!

Wat een heerlijke zondagmorgen is dit toch, neem is zwanger, de zon schijnt..... helemaal goed!
ja daar heb ik hem ook al even mee gecomplimenteerd

Maar mijn ei mocht er ook wezen zei hij

Ik weet trouwens niet precies wanneer mn piesdag echt was en wanneer mn ei geweest is. Volgens mij was het zaterdag 2 weken geleden...
Niet allen superzaad he, ook een super ei !!!
jullie reacties maken het écht leuk hihi. Ik keek er al vanaf gisteren naar uit om jullie te verrassen
Pas je het schema wel meteen even aan neem? Dit is toch wel de leukste verandering ooit; jij houdt 'm deze keer bij en mag zwanger bij jezelf schrijven

En als je dan toch aan het aanpassen bent... volgens mij zijn wij inmiddels allebei een jaartje ouder (al is dat niet te zien natuurlijk )

Maar meisje; hoe voel je je?! Heb je al een uitgerekende datum berekend op internet? Ben je misselijk? Heb je stiekem al naar je buik gekeken, of gevoeld?
Dus eigenlijk ben je zwanger geworden om óns een plezier te doen
Ja precies Chiek, eigenlijk was dat de reden..

nee ik vind het zo ontzettend onwerkelijk, alsof het over iemand anders gaat. Zó vaag...

Neu, ik geloof niet dat ik nu al misselijk ben. Had net wel diarree maar ja, dat hoort er vast niet bij. Ik heb het idee dat mn boobies een klein beetje gevoeliger zijn maar verder niks. Het enige waaraan ik dacht misschien zwanger te zijn, was dat ik geen pukkels kreeg terwijl ik dat vorige keer enorm had vlak voor mn menstruatie. En verder wel de gebruikelijke krampjes, steekjes...
Oja en vaker piesen
Heb je het door? Je bent nu aan het beschrijven welke zwangerschapsklachten je hebt... jij... zwangerschapsklachten...

Vind het echt zó leuk!
Heb het al over de sms gedaan maar ook nog even hier natuurlijk:

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!!!!!

(Yes eindelijk weer het echte cheer poppetje uit de kast kunnen rukken! )

Jeetje wat een gaaf nieuws. Kon het net al niet geloven, toen een klein vogeltje zei dat ik even op het forum moest gaan kijken. (Kon niet want zat bij mijn schoonouders.)

Kon ook gelijk niet meer stilzitten. Ik heb hetzelfde als Chiek. Kreeg er helemaal een brok van in mijn keel en kon alleen nog maar glimlachen. Wilde je eigenlijk meteen bellen maar heb me maar even ingehouden.

Te leuk, te gek. te gaaf en te verdiend!!! Fijne blije eikel zondag Neempie!!!!
Nou nu nog even nieuws van het Pienmini front. Niet gedraaid en wilde niet op de foto. Ik heb er hartelijk om gelachen. Wij alledrie eigenlijk. Wat een heerlijk eigenwijs kind hebben wij. Met het koppie naar boven en het gezichtje helemaal naar mijn rug toegekeerd en wilde geen centimeter mee of toegeven.

(Overigens dat het niet gedraaid is wist ik eigenlijk wel.)

Och ik kan nu zo van dit eigenwijze gedrag genieten. Word er weer helemaal verliefd van.

Ben benieuwd wat de vk morgen gaat zeggen over de ligging. Volgens de echo mevrouw is er nog genoeg kans om te draaien dus het kan allemaal nog. We zien het wel.

De echo mevrouw zei ook al tot morgen omdat de kans groot is dat de vk om een liggingsecho gaat vragen. Gezellig!!
nemo: gefeliciteerd meid!

Liefs duveltje (van de pokkels en playgrounds..)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven