LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Ja, uitgestelde honeymoon ! Met hot tub in de tuin, lekker lijkt me dat 's avonds in het donker. (maakt het meteen niet meer uit of mijn striae wel of niet achter bikinibroekje schuil gaat).

En inderdaad, haha, ik zie het Mard ook al helemaal doen
Stiekem knijpen, ik sleur ze gewoon weg en sluit ze op in de hoge box Dat zal ze leren.

Maar ik moet eerlijk zeggen, een stomme collega van mij was ziek ma en di, woe was ze er weer. Hoestend en proestend en wel, en maar klagen dat ze nog ziek is. Dan denk ik wel... wat doe je hier, ons een beetje besmetten???? (Daarbij draagt ze weinig bij aan de dingen op school dus dan denk ik helemaal.... maar dat is mijn slechte kant)
Lekker trouwens een hottub in de tuin, dat zou ik ook wel willen... Wij hebben straks dus wel een sauna in het huisje, maar ja, met twee gezinnen in een huisje zal er weinig romantisch in de sauna te gaan zijn denk ik zo
Hihi, ik zie het ook al voor me!

Maarre, ik heb hetzelfde hoor! De eerste dag dat ik Luusbaby bracht ging er ook een kindje, zondje handje voor zijn mondje, ook boven luusbaby staan hoesten. "Lekker, bedankt", dacht ik toen nog.

Serieus Pien, ik dacht ook al: je badkamer in 1 reclameblok???

Daar doen wij wel minstens zes reclameblokken over! Hebben ook wel een grote badkamer en luusman is een énorm ijverige poets! Die doet zelfs het voegsel op de vloer met chloor en een nagelborsteltje poetsen.... (we hebben zilver voegsel en rondom de inloopdouche is dat al snel bruin... en we hebben vloertegels van 1cm bij 3cm....kun je nagaan..... ).

Ik pak meestal een chlorix-voorgemaakt-doekje en ga daar even snel mee langs de badrand en de wastafel....en klaar!
En toch glimt ie hoor!!! Blinkend. Heb in een ander reclame blok het douche scherm nog even in de anti kalk gezet. Scheelt morgen toch weer poetsen op mijn vrije dag. I love multi tasken op deze manier.

En nu ga ik lekker naar bed. Truste meisjes.
Truste!

Ik ben gordijnen aan het wassen Voor de babykamer....
Wat leuk beng
Pien, wij hebben echt dezelfde functionele schoonmaakskills, top is dat he! Trusten liefjes!
Goedemorgen. Wat een ochtendrust hier nog.

Ik ben al een poosje wakker maar lag zo lekker dat ik er niet uit wilde. Verder heb ik een vibrerend kind in mijn buik. Was zo grappig net, het leek wel alsof er een motortje in zit zo ging het tekeer (beentjes?). *Zucht verliefd *

Hihi die Mard maakt ook schoon tussendoor. Heb je het ook wel eens tijdens het tandenpoetsen ofzo? Dan denk ik oh ja dat doekje kan ik nog wel even daarover heen halen. Ik ben gewoon niet zo van het gestructureerd schoonmaken en zo blijft het huis toch (redelijk) schoon.

Beng wat ben jij op dreef met jullie babyspulletjes/kamertje. Ik heb het idee dat wij compleet stil staan. We doen eigenlijk helemaal niks meer. Voel me bijna schuldig als ik jouw verhalen lees.

Vandaag wilde ik weer even grote inkopen doen en naar nog meer stof kijken. Jammer dat het zulk sch*itweer is. Nou ga zo maar eens douchen en wat doen. Heb een lange lijst.

Zo gek maar ik vind het zo fijn dat ik een weekend lang helemaal geen afspraken heb. Even helemaal mijn eigen ding doen.

Fijn weekend meiden!!!
Voel je vooral niet schuldig Pienie, ik heb de gordijnen gewassen die er al hingen. Even op 40 graden om te kijken of ze nog zouden krimpen want ik moet ze nog korter maken. Het zijn oude gordijnen uit een vorig huis die passend gemaakt moeten worden voor de babykamer.

Verder hebben we een lege kamer, wel helemaal geschilderd trouwens met dank aan schoonpapa, die heeft het afgelopen week afgemaakt. Het wachten is nu op de meubels en dan kunnen we met de aankleding beginnen. Het is nu nl. allemaal roomwit. Beetje saai dus.

Vanmorgen hebben we weer een ritje naar de stort gedaan. De box en de badstandaard die we hadden gekregen vonden we toch te gammel. Verder wat oude teunmeubels en resten hout en allemaal schilderijen van Bengman die we toch nooit gaan ophangen. Lekker ruimen dus.

Wij hebben een weekend vol verplichtingen. Vandaag 2 verjaardagen, 1 's middags en 1 vanavond. Morgenochtend op kraamvisite en morgenmiddag gelukkig niks, lekker cocoonen.
Waaaaaaah ik ging net op de weegschaal staan en ik ben gewoon 3 kilo aangekomen in 1 week!!!!

Hoe kan dat?! En waar zit dat dan? Mmmmm misschien toch een beetje op gaan letten op wat ik naar binnen werk.

Beng wat zijn jullie actief op de vroege ochtend. Ik ben ondertussen wel aangekleed en mijn zwangerschapsboekje bijgewerkt. Nu de haartjes drogen en dan kan ik aan mijn waslijstje beginnen.
Damn Pien, je gaat hard opeens! Ach, jij was natuurlijk erg slank, dus dan gaat het gewoon sneller. Zolang je geen 3 kilo chocola en chips per dag eet doe je er niets aan, gaat er min of meer vanzelf ook weer af, komt goed!

Wat een weer he, blegh! Hoop dat jullie tussen de buien door lekker kunnen wandelen sproet! En dan in de regen in een stomend warme hottub, lijkt me gaaf!

Weinig boeiende dingen te melden hier... heb gisteravond naar netwerk gekeken, nou, daar werd ik niet echt vrolijk van Weet wel dat de kans heeeeel klein is, maar met meisje in mijn armen vond ik het toch helemaal niet leuk. Dat meisje overleed na de prik bij 8 weken, en die moeten wij komende week gaan halen... bah! Goed, snel weer wegstoppen die enge gedachtes, je hebt er niets aan!

Tot later!
Wij krijgen zo kraamvisite en het huis was een teringzooi. Dus we hebben in 2 uur tijd van onder tot boven schoongemaakt en opgeruimd! Hoeven we de rest van het weekend alleen nog maar even de was en de vogelkooien te doen.

Nu ga ik een kop thee maken en op de visite wachten. Waarom is iedereen die ik ken toch altijd te laat?!
Oh dat vind ik juist altijd heerlijk, als visite te laat is

De taferelen zoals jij ze beschrijft zijn hier ook altijd aan de orde van de dag als er bezoek komt. Snel snel het huis door razen en de boel op orde brengen...

Maar dan ben ik helemaal verhit, wil nog even omkleden en opmaken/herstelwerkzaamheden verrichten, en dan vind ik het dus altijd lekker als ze te laat zijn

Veel plezier in ieder geval.

Ik ga snel weer studeren, vandaag ook druk dagje: zus verhuizen naar Sproetstad, achter kadootje aan voor vrienden waar we vanavond een housewarming hebben en tussendoor nog schoonmaken hier ook.

Dus Sproet veel plezier!

En de rest ook een goede zaterdag, spreek jullie later weer
Pienie, ik kom momenteel ruim een kilo per week aan, vorige week 2 kilo in 1 weekend zelfs.....

Kom net tot de ontdekking dat de hobbybob die hier gisteren aan het werk is geweest de stekker uit de vriezer heeft getrokken. Bijna alles is ontdooid dus ik kan de inhoud van een giga-vrieskast weggooien. En het ergste is nog, dan bel je die gast op en dan durft 'ie te ontkennen. Jaaaa, ik ga zelf de stekker eruit trekken! Nja, hij betaalt de schade indien nodig - ik ga eerst proberen het op de verzekering te verhalen.
Haai, ff zwaaien!

Ben vandaag weer flink ziek... bah. Luusman ook nog. Luusbaby heeft nog steeds nergens last van! Wat een afweer heeft die kleine!

Luusbaby gaat vanavond wel een nachtje logeren!! Bij opa en oma, ze komen hem vanavond rond half 10 halen en dan komt ie morgenmiddag terug. Dan kunnen wij even een nacht goed slapen! Jeuj!
Sproet zit je al in je hot tub? Of zou ze echt alleen maar in het donker gaan?

Beng ik ben voor mezelf blij dat te horen. Ik dacht echt f*ck hoe kan dit nou? Maar bij jou zitten er dus ook wel pieken bij. In het begin kwam ik 1 kilo per week aan en dat vond ik al veel. Maar dit brak echt alle records. En eerlijkheidshalve snoep ik nu echt wel meer maar dan nog leek 3 kilo mij wel heul veul.

Wat supersukkel trouwens van die diepvries stekker. Is zoiets te verhalen op verzekering? Zou niet eens bij me opkomen zoiets te verhalen. Nou ja hopelijk lukt het.

Chiekie heb gister netwerk niet gekeken maar zag wel op het nieuws dat het desbetreffende vaccin al weer teruggehaald is. Het was een nieuwe en vanaf nu gaan ze gewoon weer de oude gebruiken en daar zijn geen kindjes aan overleden (begreep ik van die mevrouw op tv). Maar zorgen maken doe je sowieso na zulk nieuws.

Mien veel plezier met de visite. Heerlijk toch zo'n opgeruimd huis. Vind ik tenminste, hoewel ik er dus ook geen kei in ben.

Neem jouw late-visite -heorie.

Luus beterschapjes. Goed geregeld die logeerpartij van Luusbaby.

Ik zit met zere rug op de bank met de beentjes omhoog en een heerlijk zelfgemaakt broodje en wortels en thee. Heb veel boodschappen gedaan. Maar zal je net zien als jij je hele zooi in huis wilt hebben dat de winkels dichtzijn (1 verbouwing en 1 mega brand) of dat een heleboel spullen uitverkocht zijn. Dus ik moet nog een keer. Nou ja geeft niet want ik vind het ook wel leuk om de babydingen te shoppen.

Nu even heerlijk genieten van mijn lekkere broodje.
Neem Ik heb dat precies hetzelfde. Het gaat dan meer om opruimen dan schoonmaken, maar hoe later men komt, hoe netter het is.

Ik heb geen idee eigenlijk hoeveel ik aankom, laatste keer dat ik me woog is een paar weken geleden, toen zat ik op +2 (eigenlijk +3, ik begon zwaarder dan ik normaal ben). Een kilo per week, vanaf wanneer dan? En 3 kilo, Pien, daar zou ik ook van schrikken, maar behalve proberen een beetje gezond te eten kun je er toch weinig aan doen. Zou het ook niet komen omdat je hiervoor vrij fanatiek sportte, toch (en nu vast niet meer)?

Sproet, ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben! En groot gelijk dat je tegen je moeder zegt hoe je het precies wilt hebben, je wilt je pasverworven onverstoorde nachten natuurlijk niet kwijtraken omdat zij het zo gezellig vindt met hem op de kamer. Hoop dat jullie lekker kunnen genieten van elkaar, uit eten vanavond en natuurlijk uitslapen..

Beng, nou ja, wat uilig van die vriezer! Liep er geen water onderuit? Ik had ook geen idee dat je zoiets kon claimen, hoe bepaal je de waarde daarvan dan?

Het is echt rotweer inderdaad. Ik heb hoofdpijn en elevmeis is ook nog niet fit, en we moeten boodschappen halen maar het regent. Maar man komt pas morgenavond weer thuis, dus als ik het niet doe komt het er echt niet. Misschien dat een beetje frisse lucht ook wel goed voor mijn hoofd is.
Elev, voor je hoofdpijn...

Hoop dat een beetje frisse lucht je goed doet. En dan vanavond lekker thuis met je 2 meisjes (jaja, 2!)

Beng, dat is balen zeg, van je vriezer-inhoud!

Had ook geen idee dat je zoiets vergoed kon krijgen, daar zou ik nooit aan gedacht hebben..

Mini, ik baal ook als visite te laat komt hoor! Niet als het een kwartiertje is, maar mans' familie heeft de neiging gerust anderhalf uur later te komen (maar dat doet die hele gemeenschap natuurlijk, dus op zich geen verrassing )

Hier ook een vrij rustig dagje, net even uitgebreid getankt (=tanken, auto stofzuigen en bandenspanning gechecked) , boodschappen, wassen, opgeruimd/schoongemaakt (hhmm.. eigenlijk dus helemaal niet zo rustig nu ik het opschrijf..) en man is meisje nu een fles aan het geven, zo schattig om die 2 samen te zien! Ik heb echt de liefste papa éver uuitgezocht voor mijn kind!
Heeft de frisse lucht geholpen Elev?

Chiek wat toevallig want laat ik die nou ook uitgekozen hebben.

Buikfoto's op de groep. Wie volgt?
Hi! Terug van verjaardag 1, snel koken en dan door naar verjaardag 2.....

Dat van die vriezer weet ik toevallig van een collega. Haar man had bij zijn zus geklust em heel uilig de vriezer vergeten terug te doen. Het schijnt dat verzekeringsmaatschappijen een standaard bedrag per liter inhoud vergoeden. Laat ik nou net een hele grote hebben met 8 lades.... Ik hoop dat ik de vergoeding krijg en dat ik uitkom. Had varkenshaas en beenham net weer ingeslagen, d'as best duur.

Mijn buikfoto's volgen later deze week hoop ik, er zijn wel foto's gemaakt de afgelopen weken. Bijna elke zondag geloof ik.
Sorry voor het inbreken.

Sproet, berichtjes voor je op je helmpjestopic. We zijn benieuwd hoe het ermee gaat. Mijn dochter moet waarschijnlijk ook een helmpje.

Breekt weer uit.
Oh elev balen dat jij en meis niet fit zijn... Heeft de frisse lucht geholpen? Ik knap altijd wel op van een beetje frisse wind en buitenlucht.

Chiek, wat omschrijf je dat weer lief!! Ik kan ookniet wachten tot Bengman zijn kleine meisje op de arm (of in 1 hand ) heeft.
Pffff Beng ik ben al moe als ik je zo lees. Doe je wel een beetje rustig aan zodat het genieten blijft.
Jullie kunnen opbieden wat je wilt met lieve papa's enzo, maar niemand haalt het bij die van mijn meisjes, hoor. Zoveel geduld en overgave en beschermingsdrang heb ik nog nooit in één mens verzameld gezien.

De frisse lucht (en beweging) hielp, maar elevmeis niet echt, ze rende drie keer weg in de supermarkt (dat ik echt achter haar aan moest hollen) en toen ze haar vriendin tegenkwam hebben ze samen de boel zo ontzettend op stelten gezet. Wij (de moeders) hadden allebei geen puf om grondig in te grijpen, dus we hebben vast wel wat hoofdschudden veroorzaakt. Maargoed. Thuis even gillen en rennen in de tuin (en, naar later bleek, even lekker met vieze laarzen op een witte muts stampen ) hielp. Nu ligt ze er weer in en kan ik rustig genieten van mijn andere meisje, die nog niet zo ondeugend is.

quote:

Elev, voor je hoofdpijn...

Hoop dat een beetje frisse lucht je goed doet. En dan vanavond lekker thuis met je 2 meisjes (jaja, 2!) Wat lief, Chiek, ik gelijk (ben het rennen en gillen al haast vergeten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven