LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
oooh, ik kan me zo voorstellen dat je zelf ook moest huilen. En dat de schrik je om t hart vliegt als je kleine kereltje zo vreselijk benauwd is dat hij bijna stikt in zijn eigen slijm is toch logisch. Ik krijg t al benauwd als ik het lees
Laal, natuurlijk zijn er ergere dingen, maar het is gewoon heel naar om te zien dat je kindje zich niet lekker voelt, zeker als je er zo weinig aan kunt doen. Ik snap heel goed dat je daar zelf ook naar van wordt

Voor jouw moeder is dit ook haar eerste kleinkind toch? Is ze ook zo hysterisch gek op hem als mijn moeder op Sproetekind? (vond het wel lief om te lezen dat zij ook moest huilen net) Nu is mijn moeder een behoorlijke drama-queen hoor, maar ze is echt helemaal weg van Sproetekind en zou echt haar leven voor hem geven denk ik. Soms voelt het bijna of ze nog meer van hem houdt dan dat ik doe
Oeh, al die eet suggesties van jou klinken lekker sproet! Wij eten vanavond makkelijk; verse pasta met tomaat mascarponesaus en gekruide kipfilet.

Is je moeder zo vertrouwd met laalbaby? Wat goed zeg, dan laat je hem tenminste met een gerust hart achter. Als meisje mijn vader ziet gaat ze standaard huilen Heb sowieso niet het idee dat ze naast ons al ander mensen herkent in de zin van "hé, die heb ik eerder gezien" (terwijl ze sommige mensen wel degelijk regelmatig ziet, zoals mijn vader)

Wat zielig trouwens dat hij zo aan het huilen is... en dat je dan met hem meehuilt geeft niks hoor, het is ook helemaal niet leuk als je hummeltje zich niet lekker voelt

Die salarisverhoging heb je goed voor elkaar elev!

Krijg jij eigenlijk per opdracht betaald, of heb je een vast maandsalaris, nee toch?
Oh ja hoor...Ik laat J'tje met een gerust hart achter bij mijn moeder Geen probleem en ik weet 100% zeker dat het goed gaat.

Sproet, mijn moeder is inderdaad ook dol op J'tje, maar niet op het hysterische af hoor. Maar toen ze op vakantie ging net nadat J'tje geboren was, heeft ze bijna niet gebeld en gesmsd omdat ze anders bang was dat ze hem te veel zou missen Zou ze mij ook gemist hebben?

Pienie, ook lekker ATWT aan het kijken? Wat vind je van Carly en Holden? Ik vind het eigenlijk wel een leuk stel, ik vind de nieuwe Lily namelijk 3 x niks
En nu zie ik Rick Decker ook ineens weer voorbij komen, ik dacht dat die in de bak zat
Oeh, falafel is een goed idee, Sproet. Tortilla's hebben we van de week al gegeten, dus nu burrito's is misschien wat veel hetzelfde. Mexicaans behoort tot mijn vaste cirkeltje van recepten. Het is niet makkelijker dat man sinds 1 januari zichzelf een strikt regime van geen alcohol, suiker, koffie of vlees heeft opgelegd. We eten dus nog veel vaker vegetarisch nu (we aten al veel vis) en anders moet het vlees echt los. Ter verjonging, is het regime.

Agossie Laal, dat is ook hart-stik-ke zielig! Ik moet er zelf haast van huilen.. Je voelt je zo machteloos bij zo'n ukkie, die er ook nog niks van begrijpt.

Even voor de duidelijkheid: het is niet mijn hele maandinkomen dat zoveel gestegen is hè. Het is bij één opdrachtgever, waar ik een vast aantal uren per maand heb (Chiek, bij één word ik per uur betaald, bij de meesten per opdracht).

Mijn verlof gaat in theorie over ruim een week in, maar ik wil in februari ook nog wat werken. Volgende week heb ik een werkoverleg waarin ik moet aangeven hoeveel uur ik ongeveer wil gaan maken in de tijd die officieel verlof is.
Hey Laal. Ja hier ook ATWT. Maar had de tv even op pauze gezet (ideaal!!) dus ben nog aan het begin van de uitzending.

Ik vind het Holden en Carly eigenlijk irritant omdat het niet zo hoort te gaan. Maar de nieuwe Lily vind ik ook stom!!

Die Decker ken ik dus echt helemaal niet. Die deed vast mee in mijn ATWT periode of toen ik niet in da country was ofzo. Geen idee waar die man vandaan komt. Hoewel het wordt wel duidelijk genoeg uitgelegd wie hij ongeveer is. Toch handig die soaps.

WOW en nu staat Holden opeens in de kamer!!!!
Wat een regime van die man van jou zeg Elev. Ik zou t prima vinden als Bengman zoiets zou willen maar dan kookt hij zelf maar. Tjonge, wel heel lastig om dan iets te verzinnen om te eten. Nou lust ik geen vis, dus dan wordt het echt alleen vegetarisch koken...
Oh even voor jullie info. De bevalling gaat vanavond/vannacht beginnen zodat Pienmini op 20-01-2010 geboren kan worden. Mooie datum!
Was die Rick Decker niet een hele gevaarlijke arts? En Carly en Holden??? Vlak voor ik vertrok zag ik wel dat ze innig bevriend raakten, dus ik was er al bang voor (ik heb trouwens die nieuwe Lily ook nog meegekregen, wat een heerlijk trage serie is het toch). Ik ben een echte Carly+Jack fan en hoop dat ze weer bij elkaar koemn voordat de serie stopt (ik kan het hier niet ontvangen trouwens, is misschien maar goed ook)
Wordt je jonger van geen vlees eten Elev? Wat een streng regime inderdaad, hij kan toch ook matigen? Dan hebben jullie er geen last van. Nou ja, eigenlijk hoef je nu met koken alleen het vlees te laten staan (neem aan dat je niet vaak met suiker en koffie kookt), valt ook wel weer mee eigenlijk.
20-01-2001, ik ben voor!
quote:sproet1978 schreef op 19 januari 2010 @ 17:57:

20-01-2001, ik ben voor! dat wordt met terugwerkende kracht 9 jaar geleden bevallen Pien
Maar ik vind het ook een goed plan!!! Zal vast een kaartje klaarleggen om te versturen !
Oepsie (en ik had eerst 20-10-1010. klopte ook al niet)
Oh oeps kan ook al niet meer forummen en tv kijken tegelijk. Nou ja jullie snappen 'm! Oh en Beng heb je dan wel een blauw en een roze kaartje klaar liggen?
Oh wacht ik had 't dus wel goed. 't Was Sproets typo. Hihi!!
Ja ja klopt Rick Decker is die seriemoordenaar, maar hij ging daarnet de bak alweer in. Al heb ik dan wel even gemist wat hij eigenlijk kwam doen...ja een autopsie, maar waarom?

Ja ik ben toch wel voor Carly en Holden, maar puur omdat ik de nieuwe Lily stom vind Ik ben ook een groot Carly-fan...

Pien, fijn dat je dat zo kunt plannen...morgen ben ik namelijk thuis en kan ik dus wachten op nieuws

Oh Elev idd een strak regime! Misschien moet je even een before en after foto maken, kunnen we die beoordelen
20-10-2010 is natuurlijk een nog mooiere datum, maar zo lang wil Pien (en Pienmini) vast niet meer wachten...
quote:Peanutje schreef op 19 januari 2010 @ 18:16:

Oh oeps kan ook al niet meer forummen en tv kijken tegelijk. Nou ja jullie snappen 'm! Oh en Beng heb je dan wel een blauw en een roze kaartje klaar liggen? Tuurlijk niet! Een blauwe alleen, want Pienmini is een jongetje! (ik heb een paars kaartje in huis, da's unisex toch?)
Paars, dat is natuurlijk na al jouw mooie foto's de kleur voor een meisje. Maar dat geeft niet want dat is nu de overtuiging van Pienman.

Oh en mijn zwager heeft net los van mij voorspeld dat het vanavond gaat gebeuren. Geestig!!!
Bengman vindt paars unisex, de kleur van de babykamer stond al vast voor het geslacht bekend was.

Ik ben benieuwd of Pienmini zich idd vanavond of vannacht aankondigt....als ik wakker ben vannacht dan kom ik wel even spieken op t forum. Heb al de hele dag gruwelijk maagzuur, dus liggend zal het niet veel beter zijn dus ws. wel online vannacht. Kan ik het live volgen allemaal

Pff, ik word trouwens nu al stapelgek van de mensen die bengel bijna mijn buik uitkijken. Ik ben nog niet eens 37 weken zwanger en ze doen nu al alsof ik elk moment in 2-en kan splijten. Hallooooo, een normale zwangerschap duurt 40 weken en het MAG vanaf 37 weken thuis geboren worden, maar dat wil toch niet zeggen dat dat ook gebeurt?!? Persoonlijk denk ik dat Bengel nog wel even blijft zitten (en dat hoop ik ook...)
En pien, hoelaat breken je vliezen dan? Of begin je met weeen? Je kan nu nog kiezen

Ik hoef morgen ook de deur niet uit, dus jouw bevalling van minuut tot minuut volgen klinkt als een prima plan

Wie ga je eigenlijk sms-en als het zover is? (ik gok laal?)

En jullie beng en elev, wie wordt jullie contactpersoon?

De nieuwste hit is hier trouwens "in de maneschijn" , ze vindt het helemaal geweldig, vooral alle bewegingen die erbij horen
Ooh dat weet ik nog niet hoor Chiek. Op ma, di en do iig niet Laal, want die kan niet inloggen op haar werk. Ik neem mijn telefoon mee en stuur wel een sms naar een paar van jullie.
Beng, ik ben bevallen met 37+5 en sproet zelfs nog eerder, dus het kan wel natuurlijk.... laal, duft en mini waren ook eerder, dus dat lijkt wel de trend te zijn op dit topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven