LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Hier ben ik Ik heb even bijgelezen... En ik wilde heel graag weten wat er nu aan de hand was op Luus haar werk dus moest even voor de volledigheid naar de groep... Eerste reactie... Ongelofelijk Luus. En niet jij maar zij moet zich schamen, hoe je ook over iemand denkt daar gebruik je deze middelen niet voor om dat te ventileren. Echt belachelijk.

Weekendje was heerlijk, maar men... wat zijn twee kinderen druk (zeker zo dicht op elkaar als die van mijn vriendin). Ons condoombeleid is bij deze aangescherpt

Bij ons lag er echt heeeeeel veeeeeel sneeuw. En dat was echt superleuk, vooral ook met die kleintjes. En Loes heeft genoten van de andere kids, ze keek haar ogen uit en heeft bijna niet geslapen zo leuk vond ze het (ondanks het weinige slapen was ze trouwens niet vervelend, ze genoot echt dat koppie volgde die kids overal, het leek wel of ze een tenniswedstrijd zat te kijken)

Met oudjaar waren we trouwens samen, was ook heerlijk en gezellig. Ik lag alleen om 22:30u. op de bank te slapen Gelukkig werd ik om half 12 wakker, hebben we gekust en een net zo gelukkig maar iets minder hectisch als 2009 nieuwjaar gewenst Om 00:15u. lagen we heel dicht tegen elkaar aan te snurken.

Ik hou trouwens helemaal niet zo van rookworst

Oja Elev, ik heb je artikel gelezen. Gezellig vind ik dat, dan heb ik de hele tijd de neiging om te zeggen `ik ken haar` En ik had er ook nog wat aan!

Pien het wordt echt een beetje spannend he, ik vind het zo leuk dat jij nog zo actief bent in je verlof. Ik zat echt in een ei die laatste weken

Laal, ik vond het ook heel gek toen Mardmeisje de eerste nacht op haar eigen kamer lag. Ook babyfoon aan in de slaapkamer, uiteindelijk deed de babyfoon er langer over om het signaal door te sturen dan het live horen, dus dat was maar voor 1 nacht Dat waakzame heb ik trouwens nog steeds en ben ook bang dat het nooit meer over gaat. Ik slaap gewoon in de waakstand, is mijn moedergevoel denk ik.

Oja, ik heb de babybjorn van mijn zusje geleend en Loes vond het wel aardig. Ik vraag me alleen af of de Beco (die wordt het hier als er een zak komt, ivm de heupjes ) lekkerder draagt voor de drager. Ik had van de bb na een middagje Ikea echt pijn in mijn schouders. Ik had trouwens het idee dat ik op de site van Beco ook een plaatje had gezien van een kindje dat vooruit keek, maar ik kan het mis hebben hoor.
Oja en wij waren pas vandaag terug hoor, dus ik ben best snel (en onvoorspelbaar ) aan het posten voor mijn doen. We hadden nl. een heel drukke dag met nieuwjaarsbezoeken. Waren om half 2 thuis, 2 uur de deur uit, 4 uur thuis met overstuur Mardmeisje en om half 5 met gevoed en gezellig Mardmeisje weer naar schoonouders....

Maar waarom ik nog een keer post....

Een heel gelukkig en liefdevol 2010 voor jullie allemaal!!!!!!
Blijkbaar wilde ik niet zoveel posten, want drie oja... in 2 posts is ook wat overdreven
Even heel snel voor mard (op jouw stukje reageer ik morgen neem, nu wel vast even een dikke ) bij de beco krijg je geen last van je rug/schouders, want het gewicht komt grotendeels op je middel, en dat merk je amper!
Mard, het klinkt héérlijk! Zo om te lezen over je meisje en hoe ze aan het kijken en genieten was. Echt

En

Ik heb jullie helemaal geen GEWELDIG 2010 gewenst!!!!

Lieve meisjes, op naar alweer een heel erg mooi jaar. Voor sommigen was 2009 een jaar met heel gemengde gevoelens, voor jullie hoop ik extra op een bijzonder 2010.

omdat ik zo blij ben dat ik jullie ken...
Thanks Chiek en Neem ik zat net nog even te denken (weer een oja moment ) aan je verhaal..... Sorry maar die arme vriend van jou! Wel heel herkenbaar, al kwam het bij mij wat later dan bij jou.... Nogmaals en het gaat vanzelf over, na een week of 20 werd het bij mij beter tot een week of 30 en daarna ongeveer toen ik weer mocht werken Arme Neemman....
Neempje, arm schaap! Je horrormonen en de kotsende mensen werkten dus niet mee tijdens jullie leuke weekendje? Dat gaat vanzelf weer over hoor, geef het een week of 16.

Mardie dus erg gezellig gehad? Dat is heel mooi! En gelijk lekker monsterposten, zo hoort het.

Chiek, wij hebben vandaag de Be*co besteld. Man had 600 euro gereserveerd voor mijn kerstcadeautje (ik bedoel maar, wtf?!) en mijn oorbellen waren 'maar' 150 euro. Dus toen vroeg ik of hij het geld wat hij over had daarin wilde steken en hij vond het wel wat. Hij zei: "Dan kan ik tenminste gewoon strijken en stofzuigen als Meis aan het fiepen is." Ben ik met de ideale man getrouwd of wat?

Meis heeft trouwens vandaag voor het eerst een paar hapjes wortelprut gehad. We gaan eigenlijk pas wat later bijvoeden hoor, maar we kregen ergens een potje bij en omdat ze vandaag precies 4 maanden is, vonden we het wel grappig om het een keertje te proberen. We zijn allebei nergens allergisch voor en ook nooit geweest dus.

Maar ze vond het toch een partij vies joh! Dat bekkie wat ze trok, echt hilarisch. Ze keek zo zuur en duwde alles gewoon haar mondje weer uit. Nou moet ik zeggen, ik vond het ook niet te vreten. Ik zal straks of morgen een foto op de groep zetten.

En ze drinkt tegenwoordig bijna altijd flessen van 200, maar dit is dus de tweede avond op rij dat ze 300 drinkt! Ze mag het wel hebben, we komen niet aan de liter, maar misschien toch maar iets van een papfles gaan introduceren. Welke pap is het beste qua allergieën? Jbpmeel, rijstebloem of nog wat anders (als dat er is)?
quote:chica1978 schreef op 02 januari 2010 @ 17:13:

En stiekem vind ik hugh grant best wel een beetje kneuzig-sexy Ik ben stiekem een beetje verliefd op Hugh!
Ik ben nog bezig met bijlezen, maar zal eerst even beginnen met jullie een super 2010 te wensen!!! Dat er maar weer mooie lieve babietjes geboren mogen worden en er veel gezellige meetings zullen volgen!

Wij hebben het echt super gehad. Ik baalde echt dat we weer naar huis moesten, het was zo gezellig! We hadden een heel fijn huisje, met een peuterkamer voor Mini, een babykamer met commode en toebehoren voor V. en een slaapkamer voor ons. Er stond een box, er was een babybadje, we hoefden niks mee te nemen. Het park had een hoog kakgehalte, maar ik vond dat ook wel weer prettig. We waren met vrienden en het was allemaal zo relaxed, ik mis ze nu gewoon een beetje De kindjes waren ook zo cute met elkaar, oud en nieuw was gezellig met vuurwerk op het park, champagne en lekker relaxen. Beetje borrelen, hangen, kletsen, gewoon zoals ik hoopte dat het zou zijn. Helemaal top dus. Ik heb alleen wel weer een beetje te veel gevroten en gezopen, mijn hemel. Moet dus weer goed aan de slag morgen. Gelukkig ga ik lekker sporten.

Haha, @Luus, ik las al over jouw zwemavontuur. Respect meid! Maar je gaat het echt leuk vinden. Ik heb het sporten echt gemist de afgelopen 2 weken. Ik vind het ook fijn om naast mama ook aan mijn lijf en welzijn te werken, dus ik ga er weer voor vanaf morgen... En jij ook doorzetten hoor! Maar volgens mij doe je dat wel, want mijn indruk van jou is toch wel dat je een enorme doorzetter bent!

Neem, kolere zeg, jouw oud en nieuw avontuur klinkt niet fijn, met al die kotsende en ruziende mensen... En als je dan zelf broodnuchter bent valt het helemaal zo op...

Laal, het is wennen he, die eerste nachten van J op zijn eigen kamertje. Heel herkenbaar, ik moest ook wel een beetje grinniken om jouw verhaal met je babyfoon op het nachtkastje. Dat deed ik ook
oooh Duft, jóuw oud&nieuw wil ik volgend jaar ooohooook! Klinkt echt heerlijk. Welk park zaten jullie? Als jij het kak vind zal het wel heel erg zijn , (aangezien je wel wat gewend bent, bedoel ik, niet omdat je zelf kak bent ).

En Mard, jouw oud&nieuw klinkt trouwens ook pretty perfect, ondanks het camper-voor-de-deur-van-de-makelaar-debacle waar het mee begon. Wat inderdaad van mardmeisje dat ze zo genoot van het gezelschap.

Mien, 600 euro? Inderdaad een schatje, die mienman, hij aanbidt je geloof ik.
Elev, we waren hier:

http://www.hofvansaksen.nl/
Oh, dat ziet er inderdaad echt heel comfortabel uit! Ik heb net geprobeerd man te overtuigen dat we komend weekend daarheen moeten, maar hij wil helaas niet mee. (Heeft misschien iets te maken met de golfwedstrijd op zaterdag die hij dan mist..)
Zo, hèhè, gelukt hoor. De wortelprutfoto staat op de groep!
Ach lieve Neem, wat een domper zeg! Maar stiekem heb ik wel moeten grinniken toen ik je verhaal las (en jij zelf geloof ik ook wel). Tussen lallende en kotsende mensen staan is al erg, maar al helemaal als je broodnuchter bent, dan wil je inderdaad alleen nog maar naar huis. Welkom dus bij de huismustsen posse! Hopelijk kunnen jij en Nemoman er samen wel om lachen achteraf.

Duft, wat een heerlijk weekje hebben jullie achter de rug. Echt even de schade van vorig jaar deze tijd ingehaald.

En Mard, wat lief dat Mardmeisje zo genoot van de andere kindjes Wat leuk dat jij en je lief tegen elkaar de zelfde nieuwjaarswensen hebben uitgesproken als wij.

Wij zijn net naar Sproetekinds eerste kinderpartijtje geweest. Nou ja, het dochtertje van Sproetmans baas werd 2 en wij waren ook uitgenodigd. Dus er waren nog meer volwassenen ook, maar ook veel kinderen. En Sproetekind heeft zich ook prima vermaakt met een Elmo heliumballon (ik had het touwtje om z'n enkel gebonden, lachen!), stukjes komkommer en crackertjes. Zo grappig dat iedereen altijd meteen over z'n haar begint. Het is ook net een Stampertje (van Pluk van de Petteflat) met z'n pluizenbolletje. En hij is gewoon 4 1/2 uur wakker geweest zonder te piepen
Lief Neempje, ik heb toch wel stiekem een beetje smakelijk zitten lachen om je Oud&Nieuw avontuur.. Wel een beetje erg hoor, maar ik snap het wel heel goed! Nooit meer doen dus zo'n drukke wereldstad. Volgend jaar lekker met je beeb (om even in jullie vaktaal te spreken) en je Lief op de bank!

En nog even volhouden, bijna de 14e..dan wordt het 'echt'!

Tot gauw lieverd!
Zo het is even goed loos in Pienhoofd en lijf. Kon al slecht inslapen. Ging ook laat slapen door Hugh Grant en consorten (Duft en Chiek lekker gezwijmeld? ) en een boek dat ik van Sinterklaas heb gekregen (Mama manual, best een leuk en handig boek, leest lekker weg). Maar nu slaap ik dus ook al een uur of 4-5 heel onrustig en was er effe helemaal klaar mee. Dus ik dacht ik kom even hier buurten. Het is weer gezellig druk hier.

Mard en Duft jullie beider Oud en Nieuw klinkt echt heeeeeeel goed. Wat fijn!!! Duft thanks voor de link want Pienman had het laatst over naar zo'n park gaan ( ) en deze ziet er best goed uit eigenlijk. En jij omschrijft het ook heel ok. Liever een beetje kak dan een boel trainingspak.

Mard liggen je vrienden nog steeds in de rij voor een huis?

Sproet wat leuk dat jullie ook uitgenodigd waren voor het feestje. Was het heel Amerikaans? Met een horrid clown enzo?

En zie dat jouw 'kleintje' ook een hele meneer wordt. Hij wordt vanzelf steeds makkelijker. Hoe noemen ze hem daar? Wat is het engelse woord voor Pluisje? Fluffy ofzo? En een Stampertje uit dat boek.... Te cute!!!!

Nou hier weinig te melden verder eigenlijk. Me, myself and I op de bank in het halfdonker. Ok en Pienmini maar die is nu ik uit bed ben weer een stuk rustiger. Blijf het zeggen, maf kind!! Ben ook wel een beetje bezig met de afspraak van morgen (ehm nou over een paar uur eigenlijk). Ik ben zo benieuwd naar alle antwoorden op mijn (en Chiek's ) vragen.

Mard grappig trouwens dat jij zegt dat ik nog zo actief ben. Ik vind juist dat ik langzaamaan eindelijk wat rustiger wordt. Hihi!!!! Maar ik wil inderdaad nog wel even genieten van alle vriendinnetjes dus hier en daar een afspraakje vind ik wel weer heel leuk. Deze week heb ik eigenlijk wel weer wat veel afspraken, tandarts, kdv, coach. Elke dag wel wat. Da's ook niet helemaal de bedoeling maar is zo gelopen. Hierna ga ik dat ook niet meer doen. Alles op een laag pitje. Hoop ik. Denk ik.

Nou ik heb toch nog best veel te melden voor dit tijdstip. Er wordt hier trouwens weer heel fanatiek gestrooid buiten. Gaat het weer sneeuwen ofzo? Er ligt nog wel een heel klein restje op de stukken gras langs de weg.

Ok nu begin ik echt heeeeeeeel slap te jeweetwellen. Schluss!
Oh nee voor Mien 600 euro!!??!! Heeft jouw man de loterij gewonnen?! Wat leuk dat je nou ook zo'n draagzak krijgt. Het lijkt me zo heerlijk.

Oh ja nog een vraag aan iedereen. Hoeveel gedoe is het met de maxi cosi en de autoriemen? Wij hebben zo'n kliksysteem besteld waar straks ook het grotere stoeltje in zou kunnen maar in het kader van de wat lege bankrekening, vraag ik me af of het wel echt nodig is. Ik weet dat Beng 'm wel heeft. Heb je dat kliksysteem straks sowieso nodig bij een groter stoeltje?

(Waar je je al niet mee bezig houdt op dit tijdstip... )
Ik ben ongesteld! Vorig jaar had ik ook op deze dag ongesteld moeten worden, maar dat was lekker niet waar. En nu ben ik stiekem best een beetje blij dat ik wel ongesteld ben want mijn lijf doet het nog.

En nu moet ik mijn luie aars gauw uit bed slepen en meis naar het kdv gaan brengen. Ze ligt hier naast me heel geïnteresseerd mijn tikkende vingers te volgen.
Succes bij de gyn straks Pien!

Ga zo de deur uit, dus even snel een antwoord op je vraag Pien. Op de rest hoop ik later te reageren.

Wij hebben dat kliksysteem Pien en dan het systeem dat niet alleen voor groep 0+ is maar ook het volgende stoeltje. De Family*fix dus. Maar wij hebben 'm genomen omdat we een 3-deursauto hebben en dan is het echt een heel gefrut om bij die gordels achterin te komen. Bovendien is Bengman echt te groot om daar überhaupt bij te kunnen.

Denk wel dat ik 'm ook graag had willen hebben in een 5-deurs, gewoon voor t gemak. Het gaat nl. supermakkelijk en het is ook veiliger. Moet je wel I*sofix in je auto hebben, anders heeft het geen zin. Niet alle auto's hebben I*sofix.

Ik ga lekker naar mijn moeder zo, lakentjes naaien en decoratie voor de kamer. Zal wel niks afkomen vandaag, maar dan ben ik bezig en de deur uit.
Wij hebben ook zo`n klikding Pien en ik vind het echt ideaal. Maar het is niet zo dat je niet zonder kunt vind ik.

Je hebt die dingen trouwens ook voor auto`s zonder isofix Beng, al geldt dat misschien niet voor dat ding wat jullie hebben (voor die twee stoeltjes). Wij hebben een easyfix, maar je hebt ook een easybase en die is voor auto`s zonder isofix. Dat ding van jullie heet volgens mij familyfix?

Ik moet eigenlijk douchen maar heb geen zin, zit zo heerlijk in mijn boek te lezen. (heb Mardmeisje lekker naar bed gebonjourd, haar dag begon om 5u vanochtend en daarna was ze om 6:30u ook weer wakker.... )
Goedemorgen (weer echt bijna niet geslapen volgens mij, heb na mijn geouwehoer hier nog uren wakker gelegen).

Ja wij hebben ook dat duo ding besteld dus die je later ook nog kunt gebruiken en ja we hebben dat systeem in de auto dat nodig is.

Alleen vraag ik me dus af of het wel echt zo nodig is. Het lijkt me wel heel handig maar is het wel echt nodig (toch weer 140 euro). Hebben we zo'n klikding bijvoorbeeld echt nodig voor het grotere zitje? Nou ja ga nog maar even googlen hierna.

Beng goed toch dat je jezelf zo bezig houdt. Niet te druk maar toch even lekker bezig.

Mard misschien een pyjama dagje inlassen? Hier sneeuwt het weer. Het blijft niet heel fanatiek liggen maar toch maar goed dat ze gestrooid hebben.
Oh jeetje Mien, ik loop wel weer achter jouw feiten aan maar HOERA voor je menstruatie!!!
Pien, wij hebben hetzelfde systeem als mard. Persé nodig? Nee (maar ja, wat heb je nou wel echt persé nodig?!) Handig? Ja ontzettend!! Het is een afweging die je zelf zult moeten maken..

Mini, jullie meisje wordt langzaam een klein slurpertje zeg, poeh! Drinkt ze nu 165 overdag en 300 's avonds? En dan ook nog een wortelprutje Je hoeft pas bij 6 maanden weer naar het cb zeker? Misschien kun je een keer naar de inloop gaan om te vragen wat je het beste kunt doen qua bijvoeding.

Had ik jullie al een gelukkig nieuwjaar gewenst eigenlijk? Anders bij deze alsnog!

Heerlijke uitjes dus bij mard en duft! En neem, jeetje, ik moest wel een beetje lachen om jouw verhaal hoor, ook al is het helemaal niet om te lachen natuurlijk Wat een dubbele gevoelens allemaal... geef er maar lekker aan toe!
Mien, wat heb jij voor miniman gekocht voor de kerst?

Leuk dat jullie ook aan de beco gaan trouwens, we kunnen onderhand wel switchen naar LGBD (lekker gewoon beco dragers )
Pien, ik heb nooit de easyfix of familyfix ofzo gebruikt, en ik vond het helemaal niet ingewikkeld hoor. Het is helemaal waar dat het bij een driedeurs wel een tour is, je moet echt helemaal achterin kruipen om m vast te krijgen, maar wij hadden een vijfdeurs. En hoe het handig is voor dat tweede stoeltje begrijp ik eigenlijk niet, want die zet je één keer vast met de riem en laat je gewoon zitten. Het enige moment dat we die eruit haalden was als ze met mijn ouders meeging oid, maar zolang je dat stoeltje niet constant van auto switcht maakt dat volgens mij echt niks uit. En die was ook niet erg ingewikkeld.

Kan me voorstellen dat het een heel handig ding is, maar als je het nooit gebruikt heb kan je er ook prima zonder, wil ik maar even zeggen.

En succes bij de gynaecoloog!! Hopelijk worden al je vragen beantwoord..

Sproet, dat feestje en sproetekind met de ballon:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven