LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Ik zit heel ongeduldig te wachten op bevestiging van de ophaalafspraak.
Pien

Friso koop je ook in de supermarkt, de c1*000 hier heeft het gewoon, andere grote ketens vast ook. Ik geloof niet dat die van die kleine pakjes hebben, hier in ieder geval niet.

Die proefzakjes uit de doos zijn voor baby's van 6 maanden trouwens pien, die heb ik hier ook nog bewaard.

En die kant en klaar pakjes zijn natuurlijk in verhouding wel duurder, maar erg makkelijk, want je hoeft alleen op te warmen

Ik zag ook al leuke retro emmers op mp, ze hebben ook in jullie kleurthema pien! En speciaal voor beng... ik zag ook een emmer met beren, echt iets voor jou !
Vrijwel alle proefzakjes die ik had gekregen heb ik allemaal weggegooid! Waren allemaal vanaf 4 of 6 maanden en dan nét over datum. Niet handig dus.

Maar het is zeker wel handig om melk in huis te hebben, voor het geval dat. Collega van mij ging 's avonds naar huis en had 's nachts een huilende baby, maar ook 0,0 melkproductie.... én geen melk in huis...niet handig 's nachts met een huilende baby. Zijn dus 20 minuten gaan rijden met de auto naar een vriendin met óók een baby van jonger dan 6 maanden.
Veel van die zooi uit de dozen is over datum tegen de tijd dat je t kunt gebruiken. Je zou toch denken dat die mensen die zo'n doos samenstellen begrijpen dat een zwangerschap meestal zo'n 9 maanden duurt? Niet slim die lui.

Waar zag je die berenemmer Chiek? Die wil ik, die wil ik! Heb wel even snel gekeken op de site van H*ma net. Misschien dat ik toch maar een luieremmer koop daar. Kost weinig en kan idd gewoon met pedaalemmerzakken. De vuilnisbak die we hebben staan is een beetje te groot misschien. Ik wil geen gebruikte luiers van een hele maand boven opslaan. Yuk.
Pff, de tv is echt geen ruk aan vanavond. Ga zo maar 's naar bed denk ik. Het is lekker weer om te slapen!
Mmmmmmm luieremmer wordt meer dan 15 euro door verzendkosten. Da's dan toch best weer duur in verhouding.
Oeh da's wel duur ja.
Waar zijn jullie nou? 't Was net zo gezellig en leerzaam!

Kweet 't, ik ben een kneus en een addict.

En ik wil mp mail.
Heuj Beng. Je voelde het aan.

Tja ik heb 'm ook maar niet besteld. Omdat ie nou toevallig retro heet wordt ie zo toch wel beetje duur. Dan maak ik zelf wel een gewone leuk met een leuke sticker ofzo. En in alle eerlijkheid het is maar een poep en pies emmer natuurlijk, die je na veelvuldig gebruik misschien wel gewoon weg moet gooien.
Een sticker van een beertje ? !
Ik ga 'm morgen halen de kolf! En nu maar hopen dat 'ie niet zo oud is dat er barsten in het plastic zitten Goedkoop kan ook duurkoop zijn natuurlijk.
Bijvoorbeeld. Grappig genoeg stonden op de retro emmer wel beren.
quote:Bengal schreef op 08 januari 2010 @ 21:47:

Ik ga 'm morgen halen de kolf! En nu maar hopen dat 'ie niet zo oud is dat er barsten in het plastic zitten Goedkoop kan ook duurkoop zijn natuurlijk.*zoekt heel hard naar jaloezie smiley....oh die is er niet!*
Is er geen groene smiley?

Een hele foute retrobeer kan wel leuk zijn trouwens. En ik vind pandaberen en koalaberen trouwens wel leuk. Mijn vader gebruikt mijn oude luieremmer voor schilderwerk etc. en klussen in huis. Zit allemaal gereedschap in. Een donkerbruine met beren. Zal ik vragen of je 'm mag hebben ? !
En nu ga ik echtechtecht naar bed. Voeten zijn lekker warm dus dan moet inslapen vast wel lukken.

Heb trouwens heel gezellig zitten bellen met een collega vanmiddag, echt een uur gekletst. Heerlijk. Was er helemaal vrolijk van, gewoon gezellig.
Oh ja vind ik ook altijd leuk zulke telefoongesprekken. Voel je je ook wat minder geisoleerd.

En weet je ik denk dat jouw emmer misschien wel het omgekeerde is qua kleur als degene die ik heb gezien.

Een groene smiley kon ik niet zien. Helaas!

Ga ook zo naar bed. Misschien heb ik dan morgen wel mail. Hoezo obsessed??!!
Daar ben ik ook weer even. Druk man, werken! Maar zo leuk, ben weer helemaal blij. Gisteren zijn we spontaan met 2 klassen gaan schaatsen, zo ontzettend leuk. Het was een mooie dag, ik voelde me zo gezegend met al die leuke kids! Wel heel gek en moeilijk om V. op de creche achter te laten. Gister moest hij ook een beetje huilen, al ging het vandaag veel beter... Toch gek om je kinderen ergens achter te laten terwijl je zelf de hele dag voor andermans kinderen leuk staat te doen

Chiek, ik denk dat ik misschien nog wel het meest de Sjaak ben (of aanstichtster, hoe noem je zoiets) als het om de hele discussie van laatst ging. Het spijt me als ik je gekwetst heb. Het was niet mijn bedoeling om je slapeloze nachten te bezorgen, of er in ieder geval een aandeel in te hebben. Het is geen excuus natuurlijk, maar ik kan soms fel reageren op dingen die mij aan het hart gaan. Dat doe ik niet alleen hier, maar ook prive. En soms vinden mensen me heel aardig en soms kunnen ze me wel schieten maar het is wel de manier waarop ik communiceer en hoe ik ben. Ik hoop daarom ook dat ik (en wij allemaal) wel altijd gewoon kunnen blijven reageren op een manier die passend is en niet op een manier die sociaal misschien het meest wenselijk is. Want ik denk dat ik dat op den duur gewoon niet ga trekken, dan moet je zo op je tenen lopen... En ik vind ook dat je niet gelijk "ruzie" hoeft te hebben als je het niet met elkaar eens bent. Maar ik vond het ook wel moeilijk hoor, Chiek, ik begrijp je wel. Ik ben ook express even niet hier geweest omdat ik gewoon geen zin had om me druk te maken en ik toch niet de juiste woorden had... En na al die tijd zijn jullie me zo waardevol, dat een meningsverschil of ruzie lijfelijk ook gewoon een beetje pijn doet...
Ok dan nog even zwaaien naar Duft. Haaaaaaai Duft . Fijn dat je werk zo leuk is weer. Hoewel ik me dat dubbele gevoel goed kan voorstellen. Heb je zelf ook geschaatst?
Pien, ik ben zo a-sportief (op mijn verplichte sporturen na dan) dat ik zelfs zonder schaatsen een paar keer op mijn bek (snuitje voor de jonge meelezers) ben gegaan...
Pien, als je wil mag je mijn kolf wel hebben/lenen.

Het is een Avent Isis, zowel met de hand te bedienen als elektrisch. Ik weet niet of hij nog helemaal compleet is, maar de handkolf doet het sowieso...
Ik heb trouwens ook nog een coole box van Ba*m Ba*m in de aanbieding. Er missen 4 schroefjes, maar verder nog helemaal top!

*we moeten de zolder nl. leeghalen, aangezien de jacuzzie/sauna daar dit jaar zal worden ingebouwd *
Oh Duft een jacuzzi... *wil ook jaloerse smileys!*

Ik ben dat boek aan het lezen dat mijn docent heeft aangeraden, en het verscheurt mijn hart gewoon. Ik zou Meis zoiets nooit kunnen aandoen. Mijn god mijn god mijn god, dat arme kind...
Hé Duft! Klinkt leuk jullie spontane schaatsactie. Maar hadden die kindertjes dan wel allemaal schaatsen bij zich? (of hadden jullie het de dag ervoor aangekondigd?

Mén, mag Sproetekind alsjeblieft eeuwig klein blijven? Mijn nichtje was hier net met haar 2 kinderen (bijna 3 en bijna 5) en binnen 10 minuten stond er eentje op de rugleuning van de nieuwe bank, ging bij de ander melk over de vloer, stak de ene een deel van Sproetekinds speelboog in de fan (die niet aan was gelukkig) en kwam de ander met Sproetmans laptop boven haar hoofd aanzetten. En ab-so-luut niet luisteren als hun moeder er iets van zei. Tenenkrommend. Volgende keer ga ik dus weer naar de overkant voor een gezamenlijk kopje thee .
Mien, over welk boek gaat het? Ik ben nog niet helemaal bijgelezen...
Sproet, ik heb in de ochtend gevraagd of ze s'middags hun schaatsen wilden meenemen. Er bleven maar 3 kinderen over en voor hen hadden we een paar sleetjes mee.

Oh vreselijk, wat je daar schetst over de kids van je nichtje. Mini heeft het ook wel eens hoor, dat ze zo lekker dwars kan zijn als we bij anderen zijn. Maar met de laptop aan de wandel, mijn hemel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven