LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Kijk wat ik dan dus een beetje lullig vind, is dat Chiek heeeeeuuuuul moeilijk doet over mijn meldplicht maar vervolgens niet nog even komt buurten. Je bent ondertussen toch wel weer terug in Chiekstad? Of zit je om de hoek te koffieleuten.
Lekker ben jij pien, beetje havermout zitten te eten, terwijl ik aan sta te bellen....

Wel een beetje aso van je, dat je nog niet eens ontsluiting hebt; wij zitten allemaal klaar Denk ook eens aan een ander

Doe anders maar woensdag (morgen heb ik het druk dus dat komt niet uit ) , dan kan laal ook meejuichen!

Elev Jij hebt echt een übergrappig meisje!! En dan te bedenken dat er nog eentje onderweg is... arme elevman

ps Heb je eigenlijk gegooid?

Je vroeg me iets, maar ik weet het niet meer... even posten
Oh haaaai Chiek. Was het een beetje te doen in de sneeuw?
* Noteert in Grote Boek: "Pien heeft zich bewust niet aan haar meldplicht in de ochtend gehouden, en heeft daarvoor een berisping gekregen. Verder is Pien vandaag in een zéér recalcitrante bui "

Elev, wel wat gehoord, maar niet positief helaas. Ze wilden me wel hebben, maar het aantal uren is toch echt te weinig helaas..

We zoeken vrolijk verder!
quote:chica1978 schreef op 11 januari 2010 @ 12:01:

Lekker ben jij pien, beetje havermout zitten te eten, terwijl ik aan sta te bellen....

Wel een beetje aso van je, dat je nog niet eens ontsluiting hebt; wij zitten allemaal klaar Denk ook eens aan een ander

Ja, Pien, dit is een heel spannende tijd voor ons hoor!

En nee, ik geen mandarijnen gegooid. Maar nadat ik mijn ouders het verhaal 's middags vertelde heeft ze wel een potje mandarijnen overgegooien gedaan met opa..
Oh, dus je was wel aangenomen? Dat is toch vast een fijn gevoel, ook al hebben jullie besloten dat het echt niet kan qua uren. En die eerste, is daar nou ein-de-lijk al eens uitsluitsel over?

Ik word 'gebeld' vanuit de keuken, of ik even snel naar de winkel wil komen want loesje heeft in haar broek geplast. Ik geloof niet dat ze zo geniaal is als jij denkt hoor, pien, het verwerkingsproces van bepaalde voorvallen kan nogal veel tijd kosten.

P.S. Chiek, ben jij stiekem sinterklaas, of god? Gisteren was je nog in Italië, vandaag ben je in een mum van tijd heen en weer naar pienstad geweest én je hebt het Grote Boek in bezit?
Goed opa verhaal Elev!!!

Krijg ik nu ook straf Chiek? Moet ik vegen in de pauze ofzo?
Ok ok ok mijn oprechte excuses dat ik jullie zo in het ongewisse heb gelaten. Het ging niet expres. Echt niet.

Elev goede opmerking naar Chiek toe. Ja Chiek hoe doe je dat eigenlijk?

Enne ik blijf Elevmeisje geniaal vinden.
Dat ik geniaal ben kan ik natuurlijk alleen maar beamen

Een straf voor pien, even denken hoor.....

Ik weet er eentje!!!

Je moet aanstaande woensdag bevallen, of je nu wilt of niet!
En nog steeeeeeeeeds geen nieuws over die andere, ik moet ze bellen maar ik durf niet zo goed

Oké, dat is dus echt een butt excuus, ik ga NU het numer opzoeken en even bellen!
hhmmmm, gebeld, ze is er pas in de loop van de middag

Helpen jullie me herinneren dat ik het straks nog een keer probeer?
Aaaaah ons Pienie is er weer. Begon een beetje zenuwachtig te worden en zat er zelfs net in de bieb nog over te piekeren Woensdag bevallen is een goed plan, want morgen ben ik ook druk
Pien, bij nader inzien vind ik aanstaande woensdag toch niet zo'n goed idee

Wat dacht je van 20-01-2010, das wel mooi met al die nullen 1-en en 2-en Ja, doe dat maar!

Eventueel 21-01-2010 als 2e optie, vind ik ook mooi!
Jullie zijn hilarisch met zijn allen!!

Echo was goed, geschat gewicht is nu 2700 gram en de verloskundige verwacht dat het een heel gemiddelde 7-ponder zal worden. Zelf ben ik ook weer goedgekeurd qua bloeddruk, gewicht, buik etc.

Verder een heel fijn gesprek gehad over de gezondheid van Bengman. Of we dingen op papier willen zetten zodat er geen discussie mogelijk is over ingrijpen op het moment supreme als het nodig is. Zo fijn, ze denken echt met ons mee. Ik had t al geregeld, maar wel fijn dat de vk er zelf mee komt en naar vraagt.
Ja die 20-01-2010 vind ik ook wel mooi. Heb dan wel een zwangerschapscontrole staan maar die doen ze dan maar even tijdens de bevalling. Wel zo efficient!

Beng fijn dat alles goed is. En jullie Bengeltje ook lekker gemiddeld dus. Pienmini ook. Fijn ook dat ze zo meedenken over Bengman. Moet vast een gerust gevoel geven.

Was het leuk om Bengel weer even te zien of zag je weinig omdat ze niet meer op het schermpje past?

Chiek wie zegt dat jij geniaal bent dan? Elevmeisje zeker weten maar jij?

Goed dat je gebeld hebt. Stom he dat je dan gewoon niet durft. Heb ik ook last van. Maar goed straks dus nog even terug bellen.

Over bellen gesproken, daarnet de mp mensen gebeld. Nemen ze niet op dus voicemail ingesproken. Toch irritant dat mensen dan niet reageren! Moet ik straks alsnog een nieuwe aanschaffen, wat Pienman overigens sowieso liever wil. Maar het scheelt nogal in centjes.
Hai!

Gezellige boel hier!!

Elev die uitspraken van Elevmeisje zijn echt hilarisch.

Beng, fijn dat de echo goed was.

Chiek niet vergeten strakjes te bellen he? Ik ben zelf vaak van het uitstellen van dat soort dingen, dus ik zou het zelf spontaan vergeten.

Pien, wat heb je op mp gevonden?

Hier alles ok, heb het wel een beetje gehad eerlijk gezegd. Nog 3 weekjes werken en dan verlof! Ik ben toch wel aan het aftellen, heb gewoon zin om thuis te zijn en te rommelen.
Fijn, Beng, dat de vk zo goed meedenkt en dat met Bengel én jou alles nog helemaal volgens plan gaat.

Chiek, herkenbaar dat je dan steeds niet belt, terwijl als je het eenmaal doet er weinig engs aan is natuurlijk. Wel jammer dat je dan niet gelijk beloond werd met goed nieuws. Nou ja, straks nog een kans.

Iemand nog een leuke verhaal? Ik heb echt geen zin om iets te doen vandaag, wil alleen maar in de computer onderduiken. Heb elevmeis heel onverantwoord met een tosti voor sesamstraat gezet. Ik wil wel naar de blokker (voor de thermometer ) maar ik heb nog vijf euro, mijn rekening is leeg en elevman heeft de andere bankpasjes allemaal bij zich.
Hey sjippie! Nog drie weekjes... het komt ook al dichtbij zeg. Jij werkt (bijna) fulltime toch? Hoe gaan jullie het straks doen? Hoe dik ben je al (foto?!!), en schiet het al op met het kamertje?
Hoe dit ben je al? Die vraag kun je echt alleen aan een hoogzwangere vrouw stellen zonder dat het lullig overkomt

Haai Sjip!!

Gaat alles goed met je kleine sjipje?

Beng, wat heerlijk dat bengeltje het goed doet! 2700 gram al, ooi hoor! (volgens mij woog sproetekind niet veel meer bij zijn geboorte, klopt dat sproet? )

Elev, mag ik ook een tosti?

Jezus meiden, ik ben me een partij nutteloos vandaag

(huis is schoon, boodschappen zijn in huis, baby slaapt, rekeningen zijn betaald, niks op tv, boek is uit.... )

ben nu maar weer aan t zoeken naar vakantiebestemmingen...
Zoeken naar vakantiebestemming is heeeeel nuttig hoor Chiek.

Hoi Sjippie. Nog maar drie weken. Joepie! Ik vind het bij jou echt zooooo snel gegaan. Gek is dat. Ben ook heel benieuwd naar jouw buik. Foto inderdaad!!! Please?

Duft helemaal vergeten te reageren op jouw zenuwen. Niet nodig hoor.

Doe je mijn rekeningen dan ook even, Chiek?

Sesamstraat gaat over nieuwe baby's, dus deze luie gemakzuchtige moeder heeft het per ongeluk best goed gedaan.
Oeh, lekker! Heb je ook ketchup?!

Als ik zoek op kindvriendelijk, om i steeds op menorca uit.... is op zich ideaal, want maar 2 uur vliegen, niet té heet en korte transfertijd, maar ik ben bang in een soort rtl4-achtig oord terecht te komen als jullie begrijpen wat ik bedoel Twijfel, twijfel......

Zie ook een mooie aan de Costa Almeria?!?! (never heard of... ik ken een hoop costa's, maar deze dan weer niet. wat ik op zich een goed teken vind bedenk ik me nu )
Foto komt er aan, wilden we eigenlijk gister al doen, maar weer eens niet van gekomen.

Maar de buikomvang is behoorlijk.

Schoonmoeder vraagt iedere keer als ze me ziet, hoeveel ben je nou al aangekomen???? Zucht!

Maar dat valt nog wel mee, 8,5 kilo en ben morgen 31 weken.

Oei die tosti ziet er erg smakelijk uit.

Onze vestiging gaat binnenkort dicht en nu hebben ze m'n snoepbox voor de laatste keer opgehaald snif en ik heb lekkere trek!!!
Schoonmoeders zijn een thema hier de laatste paar dagen, Sjip, dus je komt precies op tijd. Volgende keer gewoon zeggen dat je vijf kilo kwijt bent, kijken of ze dat beter vindt..

En die foto: kom maar door!

Chiek, houd m er maar onder:

Ja ik las al zoiets over allerlei schoonmoederellende.

Gister stond die van mij weer onverwacht op de stoep. Nee hoor we bellen wel van te voren. Ok ze heeft gebeld, maar dat was de deurbel.

Ik ga zo eens diep in mijn tas grabbelen of ik nog iets te snaaien heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven