LGZZ Deel VI
vrijdag 18 december 2009 om 21:44
Kom maar door met die tweede bevalgolf!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
maandag 11 januari 2010 om 12:00
maandag 11 januari 2010 om 12:01
Lekker ben jij pien, beetje havermout zitten te eten, terwijl ik aan sta te bellen....
Wel een beetje aso van je, dat je nog niet eens ontsluiting hebt; wij zitten allemaal klaar Denk ook eens aan een ander
Doe anders maar woensdag (morgen heb ik het druk dus dat komt niet uit ) , dan kan laal ook meejuichen!
Elev Jij hebt echt een übergrappig meisje!! En dan te bedenken dat er nog eentje onderweg is... arme elevman
ps Heb je eigenlijk gegooid?
Je vroeg me iets, maar ik weet het niet meer... even posten
Wel een beetje aso van je, dat je nog niet eens ontsluiting hebt; wij zitten allemaal klaar Denk ook eens aan een ander
Doe anders maar woensdag (morgen heb ik het druk dus dat komt niet uit ) , dan kan laal ook meejuichen!
Elev Jij hebt echt een übergrappig meisje!! En dan te bedenken dat er nog eentje onderweg is... arme elevman
ps Heb je eigenlijk gegooid?
Je vroeg me iets, maar ik weet het niet meer... even posten
maandag 11 januari 2010 om 12:04
* Noteert in Grote Boek: "Pien heeft zich bewust niet aan haar meldplicht in de ochtend gehouden, en heeft daarvoor een berisping gekregen. Verder is Pien vandaag in een zéér recalcitrante bui "
Elev, wel wat gehoord, maar niet positief helaas. Ze wilden me wel hebben, maar het aantal uren is toch echt te weinig helaas..
We zoeken vrolijk verder!
Elev, wel wat gehoord, maar niet positief helaas. Ze wilden me wel hebben, maar het aantal uren is toch echt te weinig helaas..
We zoeken vrolijk verder!
maandag 11 januari 2010 om 12:05
quote:chica1978 schreef op 11 januari 2010 @ 12:01:
Lekker ben jij pien, beetje havermout zitten te eten, terwijl ik aan sta te bellen....
Ja, Pien, dit is een heel spannende tijd voor ons hoor!
En nee, ik geen mandarijnen gegooid. Maar nadat ik mijn ouders het verhaal 's middags vertelde heeft ze wel een potje mandarijnen overgegooien gedaan met opa..
Ja, Pien, dit is een heel spannende tijd voor ons hoor!
En nee, ik geen mandarijnen gegooid. Maar nadat ik mijn ouders het verhaal 's middags vertelde heeft ze wel een potje mandarijnen overgegooien gedaan met opa..
maandag 11 januari 2010 om 12:11
Oh, dus je was wel aangenomen? Dat is toch vast een fijn gevoel, ook al hebben jullie besloten dat het echt niet kan qua uren. En die eerste, is daar nou ein-de-lijk al eens uitsluitsel over?
Ik word 'gebeld' vanuit de keuken, of ik even snel naar de winkel wil komen want loesje heeft in haar broek geplast. Ik geloof niet dat ze zo geniaal is als jij denkt hoor, pien, het verwerkingsproces van bepaalde voorvallen kan nogal veel tijd kosten.
P.S. Chiek, ben jij stiekem sinterklaas, of god? Gisteren was je nog in Italië, vandaag ben je in een mum van tijd heen en weer naar pienstad geweest én je hebt het Grote Boek in bezit?
Ik word 'gebeld' vanuit de keuken, of ik even snel naar de winkel wil komen want loesje heeft in haar broek geplast. Ik geloof niet dat ze zo geniaal is als jij denkt hoor, pien, het verwerkingsproces van bepaalde voorvallen kan nogal veel tijd kosten.
P.S. Chiek, ben jij stiekem sinterklaas, of god? Gisteren was je nog in Italië, vandaag ben je in een mum van tijd heen en weer naar pienstad geweest én je hebt het Grote Boek in bezit?
maandag 11 januari 2010 om 12:44
Jullie zijn hilarisch met zijn allen!!
Echo was goed, geschat gewicht is nu 2700 gram en de verloskundige verwacht dat het een heel gemiddelde 7-ponder zal worden. Zelf ben ik ook weer goedgekeurd qua bloeddruk, gewicht, buik etc.
Verder een heel fijn gesprek gehad over de gezondheid van Bengman. Of we dingen op papier willen zetten zodat er geen discussie mogelijk is over ingrijpen op het moment supreme als het nodig is. Zo fijn, ze denken echt met ons mee. Ik had t al geregeld, maar wel fijn dat de vk er zelf mee komt en naar vraagt.
Echo was goed, geschat gewicht is nu 2700 gram en de verloskundige verwacht dat het een heel gemiddelde 7-ponder zal worden. Zelf ben ik ook weer goedgekeurd qua bloeddruk, gewicht, buik etc.
Verder een heel fijn gesprek gehad over de gezondheid van Bengman. Of we dingen op papier willen zetten zodat er geen discussie mogelijk is over ingrijpen op het moment supreme als het nodig is. Zo fijn, ze denken echt met ons mee. Ik had t al geregeld, maar wel fijn dat de vk er zelf mee komt en naar vraagt.
maandag 11 januari 2010 om 12:53
Ja die 20-01-2010 vind ik ook wel mooi. Heb dan wel een zwangerschapscontrole staan maar die doen ze dan maar even tijdens de bevalling. Wel zo efficient!
Beng fijn dat alles goed is. En jullie Bengeltje ook lekker gemiddeld dus. Pienmini ook. Fijn ook dat ze zo meedenken over Bengman. Moet vast een gerust gevoel geven.
Was het leuk om Bengel weer even te zien of zag je weinig omdat ze niet meer op het schermpje past?
Chiek wie zegt dat jij geniaal bent dan? Elevmeisje zeker weten maar jij?
Goed dat je gebeld hebt. Stom he dat je dan gewoon niet durft. Heb ik ook last van. Maar goed straks dus nog even terug bellen.
Over bellen gesproken, daarnet de mp mensen gebeld. Nemen ze niet op dus voicemail ingesproken. Toch irritant dat mensen dan niet reageren! Moet ik straks alsnog een nieuwe aanschaffen, wat Pienman overigens sowieso liever wil. Maar het scheelt nogal in centjes.
Beng fijn dat alles goed is. En jullie Bengeltje ook lekker gemiddeld dus. Pienmini ook. Fijn ook dat ze zo meedenken over Bengman. Moet vast een gerust gevoel geven.
Was het leuk om Bengel weer even te zien of zag je weinig omdat ze niet meer op het schermpje past?
Chiek wie zegt dat jij geniaal bent dan? Elevmeisje zeker weten maar jij?
Goed dat je gebeld hebt. Stom he dat je dan gewoon niet durft. Heb ik ook last van. Maar goed straks dus nog even terug bellen.
Over bellen gesproken, daarnet de mp mensen gebeld. Nemen ze niet op dus voicemail ingesproken. Toch irritant dat mensen dan niet reageren! Moet ik straks alsnog een nieuwe aanschaffen, wat Pienman overigens sowieso liever wil. Maar het scheelt nogal in centjes.
maandag 11 januari 2010 om 13:13
Hai!
Gezellige boel hier!!
Elev die uitspraken van Elevmeisje zijn echt hilarisch.
Beng, fijn dat de echo goed was.
Chiek niet vergeten strakjes te bellen he? Ik ben zelf vaak van het uitstellen van dat soort dingen, dus ik zou het zelf spontaan vergeten.
Pien, wat heb je op mp gevonden?
Hier alles ok, heb het wel een beetje gehad eerlijk gezegd. Nog 3 weekjes werken en dan verlof! Ik ben toch wel aan het aftellen, heb gewoon zin om thuis te zijn en te rommelen.
Gezellige boel hier!!
Elev die uitspraken van Elevmeisje zijn echt hilarisch.
Beng, fijn dat de echo goed was.
Chiek niet vergeten strakjes te bellen he? Ik ben zelf vaak van het uitstellen van dat soort dingen, dus ik zou het zelf spontaan vergeten.
Pien, wat heb je op mp gevonden?
Hier alles ok, heb het wel een beetje gehad eerlijk gezegd. Nog 3 weekjes werken en dan verlof! Ik ben toch wel aan het aftellen, heb gewoon zin om thuis te zijn en te rommelen.
maandag 11 januari 2010 om 13:16
Fijn, Beng, dat de vk zo goed meedenkt en dat met Bengel én jou alles nog helemaal volgens plan gaat.
Chiek, herkenbaar dat je dan steeds niet belt, terwijl als je het eenmaal doet er weinig engs aan is natuurlijk. Wel jammer dat je dan niet gelijk beloond werd met goed nieuws. Nou ja, straks nog een kans.
Iemand nog een leuke verhaal? Ik heb echt geen zin om iets te doen vandaag, wil alleen maar in de computer onderduiken. Heb elevmeis heel onverantwoord met een tosti voor sesamstraat gezet. Ik wil wel naar de blokker (voor de thermometer ) maar ik heb nog vijf euro, mijn rekening is leeg en elevman heeft de andere bankpasjes allemaal bij zich.
Chiek, herkenbaar dat je dan steeds niet belt, terwijl als je het eenmaal doet er weinig engs aan is natuurlijk. Wel jammer dat je dan niet gelijk beloond werd met goed nieuws. Nou ja, straks nog een kans.
Iemand nog een leuke verhaal? Ik heb echt geen zin om iets te doen vandaag, wil alleen maar in de computer onderduiken. Heb elevmeis heel onverantwoord met een tosti voor sesamstraat gezet. Ik wil wel naar de blokker (voor de thermometer ) maar ik heb nog vijf euro, mijn rekening is leeg en elevman heeft de andere bankpasjes allemaal bij zich.
maandag 11 januari 2010 om 13:29
Hoe dit ben je al? Die vraag kun je echt alleen aan een hoogzwangere vrouw stellen zonder dat het lullig overkomt
Haai Sjip!!
Gaat alles goed met je kleine sjipje?
Beng, wat heerlijk dat bengeltje het goed doet! 2700 gram al, ooi hoor! (volgens mij woog sproetekind niet veel meer bij zijn geboorte, klopt dat sproet? )
Elev, mag ik ook een tosti?
Jezus meiden, ik ben me een partij nutteloos vandaag
(huis is schoon, boodschappen zijn in huis, baby slaapt, rekeningen zijn betaald, niks op tv, boek is uit.... )
ben nu maar weer aan t zoeken naar vakantiebestemmingen...
Haai Sjip!!
Gaat alles goed met je kleine sjipje?
Beng, wat heerlijk dat bengeltje het goed doet! 2700 gram al, ooi hoor! (volgens mij woog sproetekind niet veel meer bij zijn geboorte, klopt dat sproet? )
Elev, mag ik ook een tosti?
Jezus meiden, ik ben me een partij nutteloos vandaag
(huis is schoon, boodschappen zijn in huis, baby slaapt, rekeningen zijn betaald, niks op tv, boek is uit.... )
ben nu maar weer aan t zoeken naar vakantiebestemmingen...
maandag 11 januari 2010 om 13:35
maandag 11 januari 2010 om 13:41
Oeh, lekker! Heb je ook ketchup?!
Als ik zoek op kindvriendelijk, om i steeds op menorca uit.... is op zich ideaal, want maar 2 uur vliegen, niet té heet en korte transfertijd, maar ik ben bang in een soort rtl4-achtig oord terecht te komen als jullie begrijpen wat ik bedoel Twijfel, twijfel......
Zie ook een mooie aan de Costa Almeria?!?! (never heard of... ik ken een hoop costa's, maar deze dan weer niet. wat ik op zich een goed teken vind bedenk ik me nu )
Als ik zoek op kindvriendelijk, om i steeds op menorca uit.... is op zich ideaal, want maar 2 uur vliegen, niet té heet en korte transfertijd, maar ik ben bang in een soort rtl4-achtig oord terecht te komen als jullie begrijpen wat ik bedoel Twijfel, twijfel......
Zie ook een mooie aan de Costa Almeria?!?! (never heard of... ik ken een hoop costa's, maar deze dan weer niet. wat ik op zich een goed teken vind bedenk ik me nu )
maandag 11 januari 2010 om 13:43
Foto komt er aan, wilden we eigenlijk gister al doen, maar weer eens niet van gekomen.
Maar de buikomvang is behoorlijk.
Schoonmoeder vraagt iedere keer als ze me ziet, hoeveel ben je nou al aangekomen???? Zucht!
Maar dat valt nog wel mee, 8,5 kilo en ben morgen 31 weken.
Oei die tosti ziet er erg smakelijk uit.
Onze vestiging gaat binnenkort dicht en nu hebben ze m'n snoepbox voor de laatste keer opgehaald snif en ik heb lekkere trek!!!
Maar de buikomvang is behoorlijk.
Schoonmoeder vraagt iedere keer als ze me ziet, hoeveel ben je nou al aangekomen???? Zucht!
Maar dat valt nog wel mee, 8,5 kilo en ben morgen 31 weken.
Oei die tosti ziet er erg smakelijk uit.
Onze vestiging gaat binnenkort dicht en nu hebben ze m'n snoepbox voor de laatste keer opgehaald snif en ik heb lekkere trek!!!
maandag 11 januari 2010 om 13:52