LGZZ Deel VI
vrijdag 18 december 2009 om 21:44
Kom maar door met die tweede bevalgolf!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
dinsdag 12 januari 2010 om 18:38
Ho even dames, ik heb wel degelijk gereageerd op elev hoor, als enige
Pien, als je de flessen gesteriliseerd hebt, kun je ze gewoon met een schone theedoek afdrogen (elke dag een schone) en dan in het keukenkastje zetten, no problemo (ik ben mijn italiaans aan het oefenen )
Ga maar lekker in bed tv kijken hoor, lekker doen waar je zin in hebt, daar is je verlof óók voor bedoeld!
Neepie, morgen echo!!!
Enneh, als je paprika tucjes eet is er niks aan de hand; paprika is toevallig onwijs gezond hoor
Pien, als je de flessen gesteriliseerd hebt, kun je ze gewoon met een schone theedoek afdrogen (elke dag een schone) en dan in het keukenkastje zetten, no problemo (ik ben mijn italiaans aan het oefenen )
Ga maar lekker in bed tv kijken hoor, lekker doen waar je zin in hebt, daar is je verlof óók voor bedoeld!
Neepie, morgen echo!!!
Enneh, als je paprika tucjes eet is er niks aan de hand; paprika is toevallig onwijs gezond hoor
dinsdag 12 januari 2010 om 18:38
Iemand nog een tip hoe je stukje mandarijn uit een kinder halsplooitje haalt?
Nou ik heb even verder gelezen over het rapport en vooral ook de reactie van Balkenende daarop. Lijkt me een goede aanleiding om het kabinet eens te laten vallen (al vrees ik het ergste voor wat er dan in de plaats zou komen)
Nou ik heb even verder gelezen over het rapport en vooral ook de reactie van Balkenende daarop. Lijkt me een goede aanleiding om het kabinet eens te laten vallen (al vrees ik het ergste voor wat er dan in de plaats zou komen)
dinsdag 12 januari 2010 om 18:49
Ok thanks Chiek. Toch vind ik het idee van 'moeten' steriliseren dan wel een beetje gek. Als het daarna in de la/kast naast niet steriele spulletjes komt te staan.
Enne ben ik nou de enige die eigenlijk helemaal niet zo verbaasd is over de uitkomst van al die Irak onderzoeken. Zo'n onderzoek gebeurt niet voor niets. En wat willen we daar nu nog aan doen? Heeft een gevallen kabinet nou echt nut?
Goed ik heb me er totaal niet in verdiept dus misschien zwam ik ook maar wat.
Enne ben ik nou de enige die eigenlijk helemaal niet zo verbaasd is over de uitkomst van al die Irak onderzoeken. Zo'n onderzoek gebeurt niet voor niets. En wat willen we daar nu nog aan doen? Heeft een gevallen kabinet nou echt nut?
Goed ik heb me er totaal niet in verdiept dus misschien zwam ik ook maar wat.
dinsdag 12 januari 2010 om 18:55
Nee, aan een gevallen kabinet heb je natuurlijk ook niet, maar het zou wel zo sportief zijn als Balkenende cs. eens zouden erkennen dat het destijds (op z'n zachtst gezegd) niet netjes is verlopen.
Chiek, ik probeerde net een partje (even zelf stuk gebeten) maar daar stikte hij haast in dus ik pel de velletjes er voorlopig nog even af. Hij heeft gisteren trouwens wel bijna een hele boterham (met margarine dus) gegeten!
Chiek, ik probeerde net een partje (even zelf stuk gebeten) maar daar stikte hij haast in dus ik pel de velletjes er voorlopig nog even af. Hij heeft gisteren trouwens wel bijna een hele boterham (met margarine dus) gegeten!
dinsdag 12 januari 2010 om 18:57
dinsdag 12 januari 2010 om 19:01
quote:chica1978 schreef op 12 januari 2010 @ 18:57:
De bacterieën uit melk verdubbelen heel snel; als je de flessen/spenen etc. schoonspoelt en daarna steriliseert maak je de bacterieën onschadelijk. Tuurlijk is je huis niet bacterie-vrij maar dat hoeft en kan ook niet.
Vind het wel heel aandoenlijk dat je er zo mee bezig bent
Tja opeens zag ik er de logica niet meer van in. Maar ik denk dan misschien ook te veel na over de dingen.
Nou ga zo douchen en dan de tv is herinstalleren op de slaapkamer. En dan lekker niks!
De bacterieën uit melk verdubbelen heel snel; als je de flessen/spenen etc. schoonspoelt en daarna steriliseert maak je de bacterieën onschadelijk. Tuurlijk is je huis niet bacterie-vrij maar dat hoeft en kan ook niet.
Vind het wel heel aandoenlijk dat je er zo mee bezig bent
Tja opeens zag ik er de logica niet meer van in. Maar ik denk dan misschien ook te veel na over de dingen.
Nou ga zo douchen en dan de tv is herinstalleren op de slaapkamer. En dan lekker niks!
dinsdag 12 januari 2010 om 19:14
Nou, hij moet eerst maar eens leren om überhaupt een boterham te eten, dat beleg komt wel. Ik vind het wel lastig om steeds nieuw avondeten te bedenken, het is vaak toch aardappel of pompoen met iets groens erbij/erdoor. Pasta heeft hij ook als al eens gegeten en ook ratatouille (zonder ui en knoflook). Misschien moet ik eens spinazie met een hardgekookt eitje proberen ofzo (het ligt ook een beetje aan het seizoen hoor, er zijn hier nu voornamelijk allerlei soorten pompoenen en knollen)
dinsdag 12 januari 2010 om 19:22
dinsdag 12 januari 2010 om 19:34
Oja, Beng, inderdaad dat moest ik nog even rechtzetten. Donderdag is de dag..
Check: ik heb een zak wortels à 300 gram op nu hoef ik echtechtecht niets meer hihi.
Hoe waren jullie trouwens tijdens de zwangerschap met voorgesneden en gewassen groenten/sla enz? Wij hebben namelijk heel vaak van die kant en klare zakjes, wel vers. Maar die liggen best wel eens een paar dagen in de koelkast...
Check: ik heb een zak wortels à 300 gram op nu hoef ik echtechtecht niets meer hihi.
Hoe waren jullie trouwens tijdens de zwangerschap met voorgesneden en gewassen groenten/sla enz? Wij hebben namelijk heel vaak van die kant en klare zakjes, wel vers. Maar die liggen best wel eens een paar dagen in de koelkast...
dinsdag 12 januari 2010 om 20:00
Neem, gelukkig dat jij de dames huismussen even gewezen hebt op andere gespreksonderwerpen dan poep en babyprakjes. En inderdaad chiek, zijn dat zo'n beetje de conclusies. En ja, Pien, dat soort dingen hadden we al wel kunnen weten (ik verwachtte het in elk geval ook), maar vaak wordt dat toch wat omsluierd gezegd in zo'n onderzoek en met enkele slagen om de arm waardoor er niet per se politieke consequenties hoeven te volgen. Hier is echt heel duidelijk gezegd dat het politieke standpunt van het kabinet in een overlegje tussen De Hoop Scheffer (toen BuZa) en zijn ambtenaren is bepaald, Balkenende het lange tijd allemaal wel prima vond en het allemaal maar liet gaan, en dat daarna alle rapporten e.d. (ook de amerikaanse) selectief geciteerd zijn aan de tweede kamer en alle nadelen en elke nuance tov de voordelen weggelaten. Alles om het in dat ene overlegje (op basis van ongeveer niks) bepaalde standpunt te ondersteunen. Een standpunt dat de premier en minister van defensie dus gewoon maar overgenomen hebben, om vervolgens jarenlang met hand en tand te verdedigen.
Nou goed, misschien vinden jullie het allemaal heel saai sorry dan. Ik weet wel dat als het kabinet valt dat de zaken niet verandert, maar dan is balkenende in elk geval klaar met al zijn geklungel, en komen er nieuwe verkiezingen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Bovendien ben ik niet zo bang voor de pvv, ik denk dat ze minder stemmen zullen halen dan steeds beweerd wordt, en móchten ze echt in een kabinet komen dan loopt dat vast binnen een half jaar net zo af als met de lpf. Plus: de meeste van die achterlijke plannen van ze zijn juridisch zo onhaalbaar als wat. Doe mij maar een kabinet van pvda, d66, groenlinks en sp.
Nou goed, misschien vinden jullie het allemaal heel saai sorry dan. Ik weet wel dat als het kabinet valt dat de zaken niet verandert, maar dan is balkenende in elk geval klaar met al zijn geklungel, en komen er nieuwe verkiezingen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Bovendien ben ik niet zo bang voor de pvv, ik denk dat ze minder stemmen zullen halen dan steeds beweerd wordt, en móchten ze echt in een kabinet komen dan loopt dat vast binnen een half jaar net zo af als met de lpf. Plus: de meeste van die achterlijke plannen van ze zijn juridisch zo onhaalbaar als wat. Doe mij maar een kabinet van pvda, d66, groenlinks en sp.