LGZZ - deel VII
dinsdag 19 januari 2010 om 21:32
Geluksgetal 7, dat moeten wel hele mooie, lieve én gezonde baby's worden!
NaamLeeftijdZwanger?BijzonderhedenElev29Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip31Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Nemovisje27Ja!
23 augHartje!
24 maart 20-weken echo!Chi caatje2916 april Minicaat geboren! Sproet3121 mei Sproetekind geboren! Dufty3210 juli V geboren!
Mini is 3South2914 juli Southmini geboren! Mardjen2926 juli Mardmeisje geboren! Lalie273 aug Jeetje geboren! Luaska314 aug Luba geboren! Minie233 sep Miniemeis geboren! Chica2914 sep Chocomeisje geboren! DoubleDutch3114 okt Kimberley geboren! Peanutje33 23 januari Pienmini geboren! Bengal31
18 februari Bengeltje geboren!
deel VI
NaamLeeftijdZwanger?BijzonderhedenElev29Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip31Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Nemovisje27Ja!
23 augHartje!
24 maart 20-weken echo!Chi caatje2916 april Minicaat geboren! Sproet3121 mei Sproetekind geboren! Dufty3210 juli V geboren!
Mini is 3South2914 juli Southmini geboren! Mardjen2926 juli Mardmeisje geboren! Lalie273 aug Jeetje geboren! Luaska314 aug Luba geboren! Minie233 sep Miniemeis geboren! Chica2914 sep Chocomeisje geboren! DoubleDutch3114 okt Kimberley geboren! Peanutje33 23 januari Pienmini geboren! Bengal31
18 februari Bengeltje geboren!
deel VI
anoniem_75183 wijzigde dit bericht op 23-02-2010 17:16
Reden: daar sta je dan toch echt Elev!
Reden: daar sta je dan toch echt Elev!
% gewijzigd
donderdag 21 januari 2010 om 16:30
M'n moeder neemt voor een half jaar m'n pil mee! Kostte maar 27 euro. Ze neemt ook al lenzen voor me mee. Die kun je hier ook online veel goedkoper bestellen, maar dan moet je weer een oogtest laten doen eerst en dat kost 120 dollar (en ik kwam er deze week pas achter dat daarvan 100 dollar vergoed wordt, dus volgend jaar doe ik dat dus wel)
donderdag 21 januari 2010 om 17:40
Oh even wat recht zetten. Het was geen collectebus actie maar je moest een formulier invullen enzo en daar had ik dus geen zin in. Het leek zo'n gedoe.
Pffff voel me beetje belabberd. Heel misselijk en gewoon moe-ige malaise en Pienmini is heel druk. Ben er nu toch echt heel even klaar mee.
Sproet goede actie van je moeder!!!
Pffff voel me beetje belabberd. Heel misselijk en gewoon moe-ige malaise en Pienmini is heel druk. Ben er nu toch echt heel even klaar mee.
Sproet goede actie van je moeder!!!
donderdag 21 januari 2010 om 20:53
Bengel is trouwens een beetje aan het zakken, mijn buik krijgt echt een andere vorm. Volgens mijn vader was mijn buik groter dan vorige week, maar de omvang is niks toegenomen. Het breedste punt zit alleen wat lager. Vannacht trouwens de hele nacht ook flink last gehad van mijn onderrug. Ws. door het indalen van Bengel.
donderdag 21 januari 2010 om 20:57
Oh, ik heb net een boek gelezen. Wat een ramp! 'Morgen mag ik uit de kast' en echt, janken janken janken! Ik moet eigenlijk ook geen boeken over kindermishandeling lezen... Ik ga straks of morgen nog even mailen naar een docent van mij of ik binnenkort een keer op haar spreekuur mee mag lopen. Ze is algemeen kinderarts en hoofd van het Team Kindermishandeling.
En nu ga ik naar boven, mijn lieve kleine onschuldige meisje een kusje geven en dan met mijn wollige hoofd in bed liggen.
Doeg!
En nu ga ik naar boven, mijn lieve kleine onschuldige meisje een kusje geven en dan met mijn wollige hoofd in bed liggen.
Doeg!
donderdag 21 januari 2010 om 21:38
Zo, er wordt in 'de achterkamer' een stuk actiever geforumd dan hier. Jakkes Mien. Heb jij nou ook dat zulke dingen je nu nog veel erger aangrijpen dan voor Mienmeis? Een vriendin van mij die bij de recherche zit kan er helemaal niet meer tegen om een zaak met een (jong) kind te doen, terwijl ze kort voor haar eigen zwangerschap nog gewoon onderzoek deed naar misdrijf met een tweejarig slachtoffer. Ik kan me zo voorstellen dat je het gewoon veel moeilijker kunt loskoppelen.
Sproet, wat lekker dat je moeder voor de pil en lenzen kan zorgen. Wanneer komt ze eigenlijk (ongeveer)? Ik dacht deze maand, maar die is inmiddels bijna om..
Sproet, wat lekker dat je moeder voor de pil en lenzen kan zorgen. Wanneer komt ze eigenlijk (ongeveer)? Ik dacht deze maand, maar die is inmiddels bijna om..
donderdag 21 januari 2010 om 21:48
Okee, ik wil nu alles weten over de vriendin van de neef van Beng Aangezien ik jaren Leids studentikoos ben geweest (tenminste, ik hield me op in die kringen ) heb ik goede hoop op een leuke roddel!!!!
Shit, Mardmeisje wordt wakker... Ben zo terug!
Ennuh, Chiek, je bedoelt toch niet de Foetsie He????
Shit, Mardmeisje wordt wakker... Ben zo terug!
Ennuh, Chiek, je bedoelt toch niet de Foetsie He????
donderdag 21 januari 2010 om 22:03
M'n moeder komt over precies een week en 2 1/2 uur aan! Ik ben al allemaal plannen aan het bedenken, want 10 dagen thuis zitten is natuurlijk ook niet leuk (al zal zij het prima vinden zolang ze Sproetekind maar om zich heen heeft). Sproetekind begint die week ook bij de daycare, dus we hebben ook 1 of 2 dagen samen om naar een museum te gaan en lekker te lunchen ergens.
Kom net terug van een speelgroep voor baby's. Ik verklaar Sproetekind vanaf heden tot blijste eikel van dit continent! Man het is zo leuk hoe die zit (nou ja, ligt) te genieten van alles om hen heen. En maar lachen de hele tijd naar alle moeders en kinderen. Mijn moederhart loopt dan wel echt over van trots! (sorry, die was even niet zo nuchter)
Ik sprak trouwens een moeder van een meisje van 3 maanden. Dat kindje slaapt van 20.00 's avonds tot 12.00 (met tussenpozes om te drinken) en is daarna van 12.00 tot 20.00 wakker (waarvan de laatste 2 uur mopperig) . Maar goed, nu ik door heb dat moeders hier dus veel meer het schema van hun kind volgen en dus geen slaap- en waaktijden forceren, ben ik alweer wat minder verbaasd.
Kom net terug van een speelgroep voor baby's. Ik verklaar Sproetekind vanaf heden tot blijste eikel van dit continent! Man het is zo leuk hoe die zit (nou ja, ligt) te genieten van alles om hen heen. En maar lachen de hele tijd naar alle moeders en kinderen. Mijn moederhart loopt dan wel echt over van trots! (sorry, die was even niet zo nuchter)
Ik sprak trouwens een moeder van een meisje van 3 maanden. Dat kindje slaapt van 20.00 's avonds tot 12.00 (met tussenpozes om te drinken) en is daarna van 12.00 tot 20.00 wakker (waarvan de laatste 2 uur mopperig) . Maar goed, nu ik door heb dat moeders hier dus veel meer het schema van hun kind volgen en dus geen slaap- en waaktijden forceren, ben ik alweer wat minder verbaasd.
donderdag 21 januari 2010 om 22:09
Wat leuk dat Sproetekind het zo leuk vond! En heel erg trots zijn op je lachebek is helemaal niet niet-nuchter hoor. Gaat hij naar die Marokkaanse mevrouw dan, of een ander? En super dat je moeder bijna komt (wat zal ze Sproetekind gemist hebben!)..
Oh oh oh, ik moet weg, ik heb ontdekt wanneer Wie is de mol uitgezonden wordt. Nu!
Oh oh oh, ik moet weg, ik heb ontdekt wanneer Wie is de mol uitgezonden wordt. Nu!
donderdag 21 januari 2010 om 22:17
mardmeisje wil ook wie is de mol kijken.......
Sproet wat heerlijk dat je moeder komt troe\uwens, en ik heb gewoon pabo gedaan en een blauwe maandag pedegogiek. maar toen ik erachter kwam dat wat ik daarmee wilde woden 10 jaar en 10000 euro verder was ben ik gaan doen nwat ik nu doe.
Grappige was/is, in leiden vonden ze me alternatief en thuis stuco heb nog steeds last van de identiteitscrisis
Sproet wat heerlijk dat je moeder komt troe\uwens, en ik heb gewoon pabo gedaan en een blauwe maandag pedegogiek. maar toen ik erachter kwam dat wat ik daarmee wilde woden 10 jaar en 10000 euro verder was ben ik gaan doen nwat ik nu doe.
Grappige was/is, in leiden vonden ze me alternatief en thuis stuco heb nog steeds last van de identiteitscrisis
vrijdag 22 januari 2010 om 04:24
Arme Mard met d'r identiteitscrisis Ik zal wel even op de groep zetten hoe ze heet (achternaam ben ik helaas kwijt) en hoe hij heet.
Chiek, jouw slapeloze nachten houden mij bezig tijdens mijn slapeloze nachten en ik heb zowaar iets bedacht ! Ik bedacht me nl. dat Chocopopje misschien het mozesmandje te benauwend en te krap vindt worden en liever in het grote ledikant slaapt. Net als Mardmeisje die ineens niet meer in de wieg wilde en wel in het campinbedje op vakantie en toen thuis in het grote ledikant prima sliep. Nou ja, zomaar een ingeving!
Sproet wat heerlijk dat je moeder al zo snel komt!!! En tuurlijk ben je trots op Sproetekind, hij is op alle foto's ook al zo stralend dus ik geloof direct dat hij een heerlijke blije eikel is.
Chiek, jouw slapeloze nachten houden mij bezig tijdens mijn slapeloze nachten en ik heb zowaar iets bedacht ! Ik bedacht me nl. dat Chocopopje misschien het mozesmandje te benauwend en te krap vindt worden en liever in het grote ledikant slaapt. Net als Mardmeisje die ineens niet meer in de wieg wilde en wel in het campinbedje op vakantie en toen thuis in het grote ledikant prima sliep. Nou ja, zomaar een ingeving!
Sproet wat heerlijk dat je moeder al zo snel komt!!! En tuurlijk ben je trots op Sproetekind, hij is op alle foto's ook al zo stralend dus ik geloof direct dat hij een heerlijke blije eikel is.