LGZZ - deel VII

19-01-2010 21:32 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geluksgetal 7, dat moeten wel hele mooie, lieve én gezonde baby's worden!

NaamLeeftijdZwanger?BijzonderhedenElev29Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip31Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Nemovisje27Ja!

23 augHartje!

24 maart 20-weken echo!Chi caatje2916 april Minicaat geboren! Sproet3121 mei Sproetekind geboren! Dufty3210 juli V geboren!

Mini is 3South2914 juli Southmini geboren! Mardjen2926 juli Mardmeisje geboren! Lalie273 aug Jeetje geboren! Luaska314 aug Luba geboren! Minie233 sep Miniemeis geboren! Chica2914 sep Chocomeisje geboren! DoubleDutch3114 okt Kimberley geboren! Peanutje33 23 januari Pienmini geboren! Bengal31

18 februari Bengeltje geboren!

deel VI
anoniem_75183 wijzigde dit bericht op 23-02-2010 17:16
Reden: daar sta je dan toch echt Elev!
% gewijzigd
Na een paar uur slaap en een fantastische avond met best of both (een glamouravond en bij thuiskomst 2 lieverdjes met rode koontjes in diepe slaap om even bij in hun nekkie te kruipen en ze op te snuiven, want op de wereld ruikt er niemand lekkerder dan mijn kindjes) kom ik even spieken of er al iets gaande is bij Pien maar het is nog rustig.

Dan ga ik gauw weer. Kindjes moeten gedouched en naar de creche gebracht, zodat wij nog even ons bed induiken en het feestgevoel gaan afsluiten vanmiddag met een uitgebreide lunch.

Oeh het was leuk!

Ik kom vanavond denk ik nog wel even buurten
Wat klinkt dat toch heerlijk Duft Zowel je glamouravond als je kinderen. Geniet vanmiddag van de uitgebreide lunch en dan natuurlijk een uitgebreid verslag voor ons, incl. foto's !

Ben vannacht gewoon vergeten om mijn bericht te beginnen met:

*meld*

bij deze dus.
@Neem

Hoe is het met jou? Heb je al een leuke zwangerschapscursus gevonden? Wanneer ga je weer op controle?
Beng, goed dat je je even meldt! Man, alweer ruim 37 weken, gaat toch snel he? Je zou zelfs nog voor Pien kunnen bevallen, volgens mij zijn we bijna allemaal voor de uitgerekende datum bevallen. Ik was precies 37 weken, maar dat was natuurlijk een ingeleide bevalling. Telt eigenlijk niet.

Oh ja, foto's heb ik eigenlijk nauwelijks gemaakt. Ik heb even een snelle shot van mezelf genomen, maar verder was het eigenlijk een beetje not done, wat ik wel een beetje jammer vond. Maar je gaat natuurlijk ook niet toeristisch kiekjes staan maken als je zelf een (klein) onderdeel bent van het evenement. Maar er liepen genoeg fotografen rond, dus wie weet... Grapje. Maar de foto's die ik heb, zal ik plaatsen
Jij als glamoureus lekker wijf bent natuurlijk door alle fotografen op de gevoelige plaat vastgelegd!

En ik ben niet van plan voor te kruipen hoor, Pien mag eerst! Wat zeg ik, Pien moet eerst van mij

Ik begin overigens te twijfelen of mijn borsten het zwanger zijn wel begrepen hebben. Ben inmiddels weer terug geslonken naar 75G. En ook nul tekenen van beginnende melkproductie of wat voor activiteit dan ook. Niet helemaal normaal toch dat je borsten gewoon weer kleiner worden? Heb gewoon ruimte over in mijn BH's.
Goodmorning!

Duft klinkt als een geslaagde avond, ben erg benieuwd naar de foto! Als ik het zo lees, heb je volgens mij een smashing indruk achter gelaten! En heerlijk dan nog even je kindjes knuffelen...en inderdaad...kusjes in die warme nekjes en halsjes...dat doe ik ook iedere avond

Beng ik snap ook heel goed dat je geen zin hebt in die verjaardag...gelukkig heb ik tegenwoordig ook een echte goede smoes in de vorm van J'tje Van de week werd nog gevraagd...ja maar je neemt J'tje toch wel mee...naar een verjaardag 20 km verder op die 's avonds gevierd werd

Oh en geen zorgen over je boobs hoor, die gaan het echt wel doen! Er zijn maar heel erg weinig vrouwen waarbij borstvoeding niet op gang komt

Pien, beetje lekker geslapen vannacht? En jij Chiek?

Hier een hele goede nacht gehad! J'tje heeft lekker doorgeslapen tot 07:00 uur...en toen hoorde ik ineens muziek en zag ik sterren op het plafond Hij had met zijn grijpgrage vingertjes zijn mobile boven zijn bed aangezet...was vast meer geluk dan wijsheid
Sproet, kan me voorstellen dat je de afspraak voor Sproetekind zo snel mogelijk wil laten doorgaan En wat leuk dat je moeder al zo snel langskomt! Oh wat zal ze blij zijn om Sproetekind weer te zien, al zal ze het ook best een beetje leuk vinden om jou weer te zien
Hahahaha, die J'tje, zelf zijn mobile aangezet!

Oh wat zal ze blij zijn om Sproetekind weer te zien, al zal ze het ook best een beetje leuk vinden om jou weer te zien

Laal!!!!!

Nou ik ga mijn bolle buik maar eens naar het zwembad brengen. Ik kan echt niet meer gewoon lopen nu hoor, mijn zwaartepunt is door die zakkende buik dusdanig verplaatst dat ik nu dus echt officieel een ganzenloopje heb. Liep ik eerst alleen nog maar raar als ik moest plassen (bijna altijd ), nu valt echt niet meer te ontkennen dat ik hoogzwanger ben. Nou ja, ik probeer er de lol maar van in te zien.
Goedemorgen! Laaltje, hoe is het met de kleine zieke? Helpt de AB? Ik neem aan dat de koorts inmiddels gezakt is, anders had je vast al terug moeten komen. Fijn dat hij weer doorgeslapen heeft en inmiddels uitgevogeld heeft hoe zijn mobile werkt. Vond hij zelf zeker ook wel boeiend, hoe hij dát voor elkaar gekregen had.

Duft, je klinkt nog helemaal high van je heerlijke avond. En inderdaad, als je je zo vermaakt hebt en heel vrouwelijk hebt gevoeld, zijn die kleine schatjes je zo mogelijk nóg liever he, bij thuiskomst. Ik heb dat ook als ik op stap of uit eten ben geweest oid. Net zoals je eigen vent weer zo lief en lekker is als je met een vriendin uit bent geweest ofzo.

Elevmeis heeft gelukkig weer een iets betere nacht gemaakt, en is na een eucalyptusbadje vanmorgen vrolijk weer naar het kdv vertrokken. Ze is in zo'n vragenfase tegenwoordig, het is heel grappig. Mam, wat doen botten? Waarom is papier altijd wit? Wat is er in een ziekenhuis?
Beng, je denkt dat Laal overdrijft, maar zo gaat het hoor.. Als dat kind er eenmaal is, ben jij volledig passé.

En dat ganzenloopje: filmpje?
Ja Beng, je lacht wel...maar wat Elev zegt klopt hoor! Als mijn moeder binnen komt kan ze nog net goedemorgen zeggen en dan spurt ze gelijk naar J'tje!

Fijn dat Elevmeisje een betere nacht heeft gehad scheelt voor jou en Elevman ook ongetwijfeld! Aha de waarom periode is aangebroken...succes

Met J'tje gaat het ook beter, koorstvrij en hij begint zichzelf weer een beetje te worden. Speelt weer meer, lacht weer meer, begint alweer te rollen. Het omrollen naar zijn buik is echt echt echt een feit, en daar ben ik ook best trots op! Net zoals Sproetie heel trots mag zijn op haar knappe vrolijkerd.

De AB werkt dus zeker wel...ik vind het alleen nog steeds erg rot om met een spuitje die zoutoplossing in zijn neus te spuiten...hij weet al dondersgoed wat er komen gaat en begint bij voorbaat al te huilen *slik*
En ja hij lag met grote ogen naar zijn mobile te kijken in bed...en dat was ook weer een genietmoment voor mij
Goedemorgen wat een gezellige drukte hier in de ochtend. Ik word helemaal vrolijk van al jullie berichtjes.

En ik was al vrolijk want *tromgeroffel* ik heb gewoon een hele nacht doorgeslapen (mijn moederhart loopt ook over van trots nu ). Was zo gek om naar de wc te gaan en te zien dat het al 7 uur was. Jippie!!

Nog even geknuffeld met Pienman en na zijn vertrek nog eventjes geslapen. Werd overigens wakker met lichte maar constante menstruatiepijn. Die nu weer helemaal weg is helaas. Erg hoor, van mij mag het nu dus echt wel op gang komen en dan ben je volgens mij veel te gefocust op elk dingetje dat je voelt.

Sproet wat heerlijk dat je moeder al zo snel komt. En tegen de tijd dat je dit leest nog sneller. En leuk dat je dan allerlei plannetjes kan gaan bedenken om dingen te doen.

Ben ook heel benieuwd waar Sproetekind zo lekker heeft liggen lachen. Maar je hebt dus een fijne opvang gevonden? Is deze een beetje zoals hier of is het bij iemand anders thuis?

Duft, jij lekker glamourpuss!!! Wat klinkt je avond leuk. Wat vond Duftman van zijn lekkere vrouw? Ben zo benieuwd hoe het was. En heb je ook nog van de 'show' kunnen genieten? Of is dat niet helemaal jouw ding?

En dan je thuiskomst. Jullie zullen zo langzamerhand misschien wel weer wakker worden voor de 2e keer. Geniet van je lunch saampies. Jullie klinken altijd zo heerlijk romantisch met zijn tweetjes.

Beng ligt nu zeker in het zwembad te dobberen. Tja dat doen ganzen ook. Hier ook best wel een waggelloopje. Pienman noemt me al maanden Donald Duck.

Goede ingeving over Chocopopje trouwens! Helemaal niet zo gek gedacht.

Laal ik moest zo lachen om jouw stukje over sterren op het plafond en muziek. Ik dacht dat je knock out geslagen was ofzo. Maar die schoonzoon van mij is gewoon superslim en regelt zijn entertainment zelf wel als mama niet wakker wordt. Heel geestig (toeval of niet).

Elev wat leuk juist al die kindervragen. En fijn dat ze zich weer wat beter lijkt te voelen. Was jij nou bij de vk geweest gister? Of moet je vandaag? Ik weet het niet meer. Oh ja wel want je meisje 2.0 was nog niet helemaal ingedaald. Sorry was 't even kwijt.

Nou hier weer een rustig dagje in de planning. Wil nog wel heel even de stad in voor mijn dagelijkse frisse neus maar verder weinig spannende plannen.

Oh en Beng je mag best eerder bevallen dan ik, vind ik niet erg. Als ik maar wel gelijk daarna mag ofzo.
Laal, wat superfijn dat het beter gaat met Jee. Die zoutoplossing vond/vindt meis ook vreselijk, die ging echt met haar hoofd snel heen en weer bewegen zodat ik dat ding niet goed in haar neus kreeg. Maarja, als het hem helpt...

En Pien, helemaal doorgeslapen, fijn zeg! Die menstruatiepijn heb ik ook bij tijden, maar vaak maar heel kort. Morgen is het officieel de datum hè?? Bij elevmeis begon het één dag van tevoren hoor, dus ik duim voor je vandaag.

En die vragen van meis zijn inderdaad wel leuk. Al werd mijn antwoord over botten die voor stevigheid zijn zodat je rechtop kunt staan niet goed gerekend, want haar tante had gezegd dat je een bot hebt zodat je been niet breekt.
Elev, voor ik het vergeet, jij bent ons nog foto's van elevspruit 2.0 's kamertje verschuldigd. Dat had ik me vannacht ook bedacht Ik heb het maar druk met jullie tijdens mijn doorwaakte nachten.

En ik dacht niet dat Laal overdreef hoor met haar opmerking, ik vond 'm gewoon vreselijk treffend. Ik lijk nu al niet meer te bestaan, het draait allemaal om mijn buik en wanneer die baby er nou 's uitkomt. Het niet meer in the picture zijn, waren wij al een beetje aan gewend. De wederzijdse ouders kijken altijd langs ons heen naar de grond om de hond te spotten en reageren erg teleurgesteld als we 'm niet bij ons hebben.

Pien, wat fijn dat je een hele nacht hebt doorgeslapen! Zou ik ook wel willen. Hoewel ik me er niet aan stoor dat ik maximaal 4 uur per nacht slaap momenteel. Kan er best goed mee omgaan tot mijn eigen grote verbazing.
Tja dit is ook voor mij weer iets nieuws. Slaap al maanden geen nachten door. Maar ik geniet er van zodra het er is. En inderdaad ook hier gaat het prima met minder slaap.

Ben trouwens wel wat labielerig de laatste dagen. Snel onder de indruk van dingen en pieker veel. Raar!!!

Laal sorry helemaal vergeten te reageren op het feit dat het zo goed gaat met Jeetje. Dat ie weer beter is bedoel ik.

Elev bedankt voor het duimen alvast. Pienmini is weer zo vreselijk druk in mijn buik dat ik het maar moeilijk vind om te geloven dat die er binnenkort uit gaat komen. *zucht*

Moeder Gans Beng heb je lekker gezwommen?
jajaja, Beng, dat klopt van die foto's. Maar man moet nog twee dingen even ophangen (we hebben de taken ook nogal ouderwets verdeeld). Daarna sleep ik de rommel (box, wipper, kraampakket, etc) wel even naar de gang voor een mooi shot en doe ik gelijk meis' kamer. Misschien vanmiddag, nadat de schoonmaakster is geweest.

Hoe was het zwemmen?
Misschien weet-ie de uitgang nog niet te vinden, Pien, en probeert hij nu een gaatje in de buik te krabben?
Goeiemorgen meisjes,

Hier gaat het even wat minder, ik lees al jullie posts en wil graag reageren maar ik heb er werkelijk de puf even niet voor. Sorry!!! Dat komt echt wel weer hoor

Ik voel me vandaag echt behoorlijk beroerd, heb ook al twee keer moeten spugen. Tsja, ik weet dat sommigen niet anders gedaan hebben dan dat maar ik voel me nu toch wel even zielig. Raar om je ziek te voelen terwijl je eigenlijk niet ziek bent...

Enfin, laat mij maar een beetje in mn sop gaar koken, komt wel weer goed

Dikke voor jullie allemaal!
Neempje en succes in je sopje! (ik vind het nog steeds zo onwijs leuk!)

Beng, helaas geen match gevonden (we hadden ook geen gemeenschappelijke vrienden behalve jij dus ik dacht het al) en inderdaad, zo stuco was ik nou ook weer niet

Wel jammer, anders hadden we fijn kunnen roddelen

Gefeliciteerd met je schoonmoeder trouwens, hoe voel je je?

Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben Duft! Grappig dat j het nu ook overal hoort!

Elev, hoe vond jij Wie is de mol? Vond het wel jammer dat die Manuel er uit is. Ik vind hem zo schattig! En hij maakt een goed programma, dat kijk ik vaak opschool met de leerlingen.

Ga eens even opruimen, vanochtend heerlijk uitgeslapen met Mardmeisje samen in ons nieuwe bed
voor Neem, je kunt je ook gewoon vreselijk moe en spuugmisselijk en allerbelabberdst voelen die eerste weken. En je zielig voelen mag ook gewoon. Maar je kan niet zeggen dat wij zwanger zijn rooskleuriger hebben voorgespiegeld dan het in werkelijkheid is. Dus de schok kan niet al te groot zijn

Ooh ik heb ook helemaal niet gereageerd op J'tje die weer bijna de oude is. Ik ben er hartstikke blij om Laal!!!

Zwemmen was lekker, maar ik merkte wel dat het tempo nog een tandje lager moest dit keer. Maar in het water ben je even heerlijk gewichtsloos en drijven en dobberen is heerlijk. Heel ontspannend. Jammer genoeg voel je je echt een walrus als je je lijf weer op de kant moet hijsen - en dan hebben ze nog wel zo'n seniorentrap bij ons in het zwembad....

Maar zolang t gaat t, dus hopelijk kan ik volgende week nog een keertje zwemmen. Als Bengel netjes blijft zitten dan ga ik gewoon weer zwemmen.
Hoe bevalt het nieuwe bed Mard? Lekker comfy?

Ik had ook al op hyves zitten speuren, maar zij staat er niet meer tussen bij Bengman's neef en nicht uiteraard. En ze staat ook niet tussen jouw vrienden. Wie weet kan ik het adres en/of de achternaam nog eens voor je uitvissen. Zou vanavond detective kunnen spelen op de verjaardag.

Hoewel ik me natuurlijk wel heeeeeeel brak voel, dus weet nog niet of ik kan gaan !
Pien fijn dat je zo lekker hebt geslapen! Ik vond het trouwens ook verbazingwekkend dat ik nog best goed kon rondkomen met relatief weinig slaap aan het einde van mijn zwangerschap.

Hier schijnt trouwens heerlijk de zon! Ik kan echt niet wachten op het voorjaar!

Ik heb trouwens een grote fout gemaakt Ik heb J'tje geleerd hoe hij met zijn mond het geluid van een scheet kan namaken...Uiteraard blaast hij ook een hoop consumptie mee naar buiten en nu hij zich weer wat beter voelt, doet hij heel de dag niets anders dan dat Leuk voor als hij een fruithapje krijgt

Laalman was hier niet echt blij mee (al vind ik het dan stiekem al erg gaaf dat ik J'tje dingen kan leren )
Hahaha, normaal zijn het toch de mannen die de kinderen verkeerde dingen leren?!
Had je weer prive-les Beng, of was je nu niet de enige?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven