Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
ja hoor ben er weer, zonder baby!

Ja Toosje, 500 km weer gereden, dus ben wel wat gaar zeg maar

FF hier rondhangen en dan vroeg naar bed. J gaat morgen voor het eerst proefdraaien op zn nieuwe groep op de creche dus van uitslapen zal niets komen.
Lief die inbrekers van een ander topic

Mar, je omschrijft je vader zo vol liefde Je hebt ook andere namen dan Hansje. Hannelore oid is dan toch een vorm van vernoemen? Hanneke ook.. En zo zijn er vast meer namen te bedenken. Of anders als je vader bijv een favoriete zangeres had, daar de naam van.

Momo, wat stom die kraamverzorgster. Je checkt toch altijd je spullen voor je commentaar levert? Heb je geen digitale huis,tuin en keuken weegschaal? Dan kun je het gewicht van die kleertjes nawegen.

Nut, bijna aan je datum! Ben je het al zat, of trek je het nog wel?

Mel-ie, lastig met stiefdochter! Nou ja, de situatie, niet je stiefdochter. Hoop dat jullie snel tot een besluit komen waar jullie je in kunnen vinden!

Vandaag zijn we lekker met de boot wezen varen in Giethoorn. Gisteravond werden we last-minute uitgenodigd door M's ouders. Pleun had ook een mening, ze was lekker druk in de boot.

Vanavond zijn mijn oudste zus en haar man op visite geweest, zus heeft het geschop ook gevoeld. Trotse tante dat ze is

De babykamer vonden ze ook erg mooi.

Onze vakantie zit er helaas ook weer op :(
nut, voel je al wat?
quote:DJ Momo schreef op 19 juli 2010 @ 09:56:

nut, voel je al wat?Ja een heleboel maar nog niet iets wat op een bevalling zou wijzen
quote:stukje_cake schreef op 18 juli 2010 @ 22:36:

Momo, wat stom die kraamverzorgster. Je checkt toch altijd je spullen voor je commentaar levert? Heb je geen digitale huis,tuin en keuken weegschaal? Dan kun je het gewicht van die kleertjes nawegen.

ze baalde er zelf ook enorm van. kon het niet uitstaan. we hebben idd de keukenweegschaal er bij gepakt, en een luier, romper en een hydrofiel gewogen. dat was 220 gram (en geen 20, zoals haar weegschaal aangaf). Na lang mieren en nog eens meten en doen kwamen we uiteindelijk op een groei van 60 gram. dat heeft ze toen als eindgewicht neergezet, en ze ging gelijk werk maken van haar weegschaal. Ik ga woensdag naar het inloopspreekuur van de lactatiekundige, laat ik hem even wegen (en gelijk vragen of ze nog een verlichting weet voor die pijnlijke tepel(s)).
quote:nut schreef op 19 juli 2010 @ 09:58:

[...]

Ja een heleboel maar nog niet iets wat op een bevalling zou wijzen damn, skiet niet op he? heb je er wel al zin in???
Nee hoor, zaterdagnacht en gisteren wel krampen/voorweeen gehad maar niet iets wat me aan de echte weeën deed denken. Vrijdag moet ik terugkomen en dan is het 40+1 en hoop dat ze dan zullen kijken of er al iets loos is en zoja dat ze dan direct maar even strippen. En zo niet, prima ik ben het nog niet zat, ondanks de warmte.
quote:DJ Momo schreef op 19 juli 2010 @ 10:00:

[...]

damn, skiet niet op he? heb je er wel al zin in???

zin in

Ben jij het alweer vergeten ofzo? Grapjurk!
quote:nut schreef op 19 juli 2010 @ 10:01:

[...]

zin in

Ben jij het alweer vergeten ofzo? Grapjurk!nee, alles behalve vergeten.. daarom juist
Moom heb je al kennis gemaakt met de CB-mevrouwen?
quote:DJ Momo schreef op 19 juli 2010 @ 10:02:

[...]

nee, alles behalve vergeten.. daarom juist Haha ik ben het 2 jaar na dato nog steeds niet vergeten, dus NEE ik heb geen zin in al dat gehengst aan mn lijf tijdens de bevalling
Echt vakantie hier zeg! Wat een rust!

Het komt steeds dichterbij he Nut! Jammer dat de krampjes nog niet doorzetten.

Momo, lijkt er toch op dat die weegschaal het niet deed ofzo. Dan is het ook niet zo gek dat je kleine niet groeid.

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho. Willen zo graag weten wat het word dat ik niet nog 8 weken kan wachten Moet nu nog 4 weekjes wachten. Krijgen rij foto's en een DVD zei hij.

Dus voor de thuiskomst van Sproet:

17 augustus pretecho
Ff check vanaf t strand of Nut al bevallen is

Enne, ik ben het bevallingsleed wel al vergeten, staat geloof ik 4 jaar voor

Maliboo, gaaf, je pretecho afspraak!!! Heb je een idee wat het geslacht is van miniboo?

Ik ga me weer eens op mijn rug draaien,

XT
Stay with me, let\'s just breathe.
Ja Maliboo, heb je enig gevoel wat het kan zijn? Bij Lien wist ik vanaf het moment van testen dat het een meisje was. Nu heb ik werkelijk waar geen flauw idee. J. denkt overigens zeker te weten dat het weer een meid is!

Toadette lekker aan het dagdromen in Zeeland? Je treft mooi weer!

Ik ga zo lekker lasagna maken. Oooh daar heb ik echt echt echt trek in!
Ooo Toa wat ben ik jaloers op jou zeg. Jij lekker op het strand en ik....poetsen in huis.

Heb eerlijk idee nog niet echt een idee wat het gaat worden. J denkt dat het een meid word! Nog even 4 weken afwachten dus. Een meid zou wel echt iets voor mij zijn hoor. Een jochie zou ik ook super vinden natuurlijk, maar vrees dat ik toch een een meisjes mama ben! Zal denk ik wel even aan het idee moeten wennen als het een jochie word en ik blauw moet gaan kopen ipv roze. Maar lekker cliche als het maar gezond is!
Leuk leuk Maliboo, ben benieuwd. Wij waren er van overtuigd dat het een meisje zou worden, was het toch echt een jongen en ik had gek genoeg geen moeite om om te schakelen. Het is gezond en het is mijn kind, zo cliche, maar zo waar!

@Momo, niet grappig die weegschaal! Al die zorgen voor niks dus!

@Nut, spannend hoor!

@Mariel, zag op je hyves dat Lien een beetje opgeknapt is? Arm kind, heeft ze ook last van de warmte of valt dat mee?

Mijn collega is druk op zoek naar een gastouder voor ons. Er is eigenlijk maar 1 gezin dat een optie is, maar op vrijdag heeft zij wel vier kinderen! En alles is 4 +, drukke kinderen zijn het ook. Nooit verwacht, maar mijn moederhart doet zeer. Het is maar voor twee middagjes, hooguit drie in een drukke week, op de andere dagen zijn het alleen haar twee eigen kinderen + die van ons. Het is natuurlijk nooit makkelijk om je kind weg te brengen, dat weet ik wel. En ik weet ook dat ik een luxe positie heb doordat een collega en vriendin dit voor me doet, het gaat allemaal via mijn werk, ik weet dat het betrouwbaar is, ik kan uigebreid kennismaken van te voren. Ze is helemaal ggd goedgekeurd. Maar toch, hoe doen jullie dat?
Dat went gewoon Ambrosia. Lien gaat 3 dagen per week naar het kdv. De eerste keer (ze was ook pas 4 maanden) deed dat best een beetje zeer. Ik heb niet gehuild, dat dan weer niet, maar het is gewoon onnatuurlijk om je pasgeboren kind bij iemand anders achter te laten. Het druisde tegen al mijn oergevoelens in.

Maar Lien heeft het er zo leuk en ze leert er zoveel. Op een gegeven moment ben je neit eens meer bang om je kind te brengen terwijl je zelf een dag vrij bent. Heerlijk rustig zo'n dagje voor jezelf.

Het is dus gewoon gewenning....
Ja hoor gewenning en weten dat het oké is. J. was 7 weken oud dat ie voor het eerst naar de crèche ging, ik vond het niet leuk om hem toen al te moeten wegbrengen maar heb er voor de volle 100% achtergestaan. Er moet immers ook gewerkt worden.

Nu in de dagen met verlof gaat ie gewoon naar de opvang, hij heeft het er zo naar zijn zin dat ik er niet over nadenk om hem thuis te laten, daar heeft ie zn vriendjes en vaak is ie nog zo druk bezig met spelen dat ie eigenlijk geen tijd heeft om mee naar huis te gaan :-)
Bedankt voor de geruststellende woorden. Het is nu ook gewoon dat hij nog in mijn buik zit, ik moet er niet aan denken dat als hij geboren is dat ik em aan iemand anders toevertrouw, verschrikkelijk. Maar aan de andere kant zie ik hoe kinderen het op de opvang echt leuk hebben, niks zieligs aan.
Goedenavond!

Nut, goh geen zin in bevallen? Hahaha dat is ook het vreselijkste van alles geloof ik.

Stefanie, leuke Nijn!

Maliboo wat leuk een preteho, ben benieuwd.

Ambrosia, best lastig je kleine wegbrengen. Ik heb het geluk dat mijn moeder oppast. Echter als er een 2e kindje komt moet ik wel op zoek naar iets anders. Mams past ook op kindje van zus en dan wordt 3 te veel.

Bij L dacht ik ook aan een meisje, maar iedereen zei jongen, dus dacht ik dat ook. Wij wisten het niet, dus de verrassing was echt tot de geboorte! Wel mooi vond ik!

Had vandaag vroege dienst. Kon om 14.00 naar huis, was bekaf. Ben echt erg moe zeg!

Vanmiddag belde de gyn nog. Ze gaf de uitslag van de progestronwaarde. Die was goed. Ik zei, ja dat had ik wel verwacht, ik ben nl zwanger. Ze was wel verbaasd. O ja dat kan ook nog zei ze. Goede communicatie daar, want ze wilde dan wel afspraak voor echo maken. Die had ik al gemaakt.

Viel me zowiezo op dat er heel slecht gecommuniceerd en gerapporteerd werd. Elke keer weer moesten ze mijn hele dosier doorspitten op zoek naar aanekeningen van de voorganger. Komt een beetje rommelig over.
Ik heb het voorgevoel dat ik een meisje ga krijgen.

Ben benieuwd, 3 aug 20 weken echo.

Echt lekker rustig hier. Vandaag weer eens heerlijk naar het zwembad geweest. Heerlijk ...
Je kunt hier een bom laten afgaan! Wat een rust hier!

Nut nog rustig?
Haske rustig!

Wel enorm moe, misselijk en schijterij diarree.

Zo maar ff naar de speeltuin en de bakker. En als het zo warm wordt vanmiddag even naar strand.
Mogguh!

Heb de oppas weer op de buurkinderen van 6 en 10...

Totaal geen tijd om te internetten dus.

We gaan zo zelf een pizza maken met zijn vieren.

Nog twee halve daagjes werken en ik heb vakantie! En J. ook! Lekker!
Veel plezier dan Nut! Heerlijk naar het strand....zou ook wel willen.

Ahhh mariel lekker vakantie, ik moet nog 1,5 week en dan heb ik ook lekker vakantie!

Aftellen!

Voor de tabel: 15 september 20 weken echo jaja ik maak alle afspraken maar gelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven